Amúgy az a robotblitz nem nagy, csak h mégis hogy teljesít az UE3 engine. Igen szép és bár nincs vmi csúcshardverem egész jól megy. Amúgy a katonai ejtõernyõket lehetett irányítani már a II. WH-ban is csak nagyon nehezen. Szal alapból nem fordulhatnánk el jobbra bikából :))
Biztosan át fog csúszi, sõt csúszni fog az összes unreal 3 grafikus motorral megáldott játék. 2 okból. 1.Még nem vagyunk rá hardwaresen felkészülve. 2.Az UT2007 elõtt ilyen enginnel rendelkezõ játék nem jelenhet meg.
Én imádtam a MOHAA játékokat,kivéve a Pacific assault,mert az nagyon gyenge játék volt.Reméljük ez jobb lesz annál)
nah, láttam én egy kis bemutatót ahol a faszikám azzal dicsérte a játékot, hogy lehet irányitani az ernyõt és ezzel befolyásohatod a földetérés helyszinét és egyéb spéciségek... lehet nem vagyok túl jó töribõl de ahogy hallottam épp az volt a gond a második világháborús ejtõernyõsöknél, hogy még nem tudták irányitani az ernyõjüket - ebben az esetben hajrá realizmus :)
mindig is szerettem a MOH sorozatokat, naon ávárom a gammát mondjuk ettöl a grafikátol nem ájulok el, de azért biztos fogok jáccani vele