Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Letöltöttem a Game Mission Pack 3.0 módot+minden egyebet, amit kellet hozzá, a legújabb frissítést is. A leírtak szerint telepítettem mindent, mégse indul a játék!! El kezd betölteni, de néhány másodperc után kidob ezzel a hibaüzenettel: Exception core: 001: Error initialization program! Lécci segítsen valaki!! Előre is köszi!! Üdv
A fenti linken megtalálsz mindent és a leírtak szerint telepíted,nálam minden ok megy rendesen. A JSGM-et(modváltó)a játék fõkönyvtárába telepíted fel és a MODS mappába rakod a modókat amiket leszedtél(hang,küldetések,stb majd aktiválod ami eltarthat néhány percig. Valami van írj ha tudok segítek:O)
Szevasztok! Sajnos még csak most tudtam kipróbálni ezt a játékot, régebben is tetszett, most is jó, viszont ez a PzIV eléggé zavaró. Kb. 3 hónapja tehettem fel, akkor nem találtam rá semmilyen megoldást. Itt a blogon amik kinnt vannak linkek sajnos már megszûntek. Hamar fel is idegesített és inkább hanyagoltam, VISZONT most találtam egyet, jelen pillanatban még töltöm, de elég jónak ígérkezik :) aki így járt mint én, szívesen segítek neki, mégpedig az alábbi linkkel: Patch ht tp://graviteam.com/forum/index.php ?action=printpage;topic=10322.0]Whukid's Kursk Patch ahogy a nevébõl is látszik, valamilyen Kurskos téma lesz tigrissel, pz4esek különbözõ fajtáival kv1 stb... bele van írva minden :) valamint hogyan is kell feltelepíteni? :) Hajrá, jó szórakozst! :)
Azt hiszem újra elkezdem a játékot mert a WoT már kezd az idegeimre menni. Itt nincs cooperative mode?
TigerII-es pálya nekem is tetszett, le lehet gyalulni mindent/mindenkit. Panther és Elefantot nem taléltam a küldetésekben, ezek az NTA patchben lesznek?
Marha jó lett ez a mod, tetszik hogy mindennel lehet menni. Egyetlen dolgot sajnálok, hogy a Tiger II-höz csak egyetlen küldetés van, és hogy a Pantherhoz, Ferdihez még nincs egy sem. Na majd a végleges 1.5-ös verzióban.
Van amúgy ennek a remek modnak honlapja, ahol lehetne figyelni az új verziókat, változtatásokat?
Köszönöm, jó kis mod ez. A Panthert és a Ferdinandot lehet játszani benne? Ahol csak egy pálya van megjelenítve a hadjáratban, ott majd késõbb jelennek meg újak amikor teljesítem a küldiket?
És még egy hülye kérdés: Lehet valahogy zoomolni a gunner optikájában?
Ha jól tévedek, kevésnél van egyedi (Tigrisnél asszem van), néhánynál átmásolták egy meglévõét, a többié "fekete". A többi dolgot viszont részletesen kidolgozták: a célzóoptikától a kötényezésen keresztül a löveg forgatási sebességén és erején át a motorhangig minden pontos.
Na hi! Kössz a sok helpet mostmárminen klappol! Hódmezõvásárhelyen lakom!:-) Ugy értelmeztem,hogy majd a télen jó lesz nekiülni csak legyen egybe minden! Kössz mindent üdv!
A PzIII.go csak egy file, ami a PzIII adatait tartalmazza.
Ha a Steel Panzert kérdezed: rengeteg új pálya, kampány, játszható tank, rohamlöveg, páncélozott autó (!), valódi bombavetõ (és elvileg lelõhetõ, bár nem próbáltam) repülõgépek, toronyóra lánccal, meg úgy egyáltalán, minden szebb és jobb és több :) Sztem kötelezõ letölteni. Csak egy példa: az eredeti játékban van 3 db kampány 3 játszható tankkal, meg pár pálya. Az SP-ben van MÉG vagy tíz-tizenöt kampány kb. 8-9-féle tankkal, plusz még egy rahedli sima pálya vagy negyvenféle tankkal/rohamlöveggel/csúzlival/bugylibicskával.
Az NTA pedig new tanks addon, ez tulképp a SP része, de külön kell letölteni és felrakni, asszem az új tankok vannak benne (NTA=new tanks addon).
Amúgy keressétek meg a Steel Fury mappáján belül az illetõ file-t (PzIII.go talán?), azt kell cserélni. Ha így se megy, szóljatok, segítek.
Hideg? Te merre laksz, a Tundrán vagy az Északi-Kárpátokban? :) Egyébként itt vetettem fel a problémát és itt adták a választ: http://graviteam.com/forum/index.php?topic=8066.105 A linkem nyilván kitalálod benne :) De ha csak a file kell, a fentebbit el se olvasd: http://www.4shared.com/file/CBt7U1mq/PzIIIgo.html És ne zavarjon meg, h ugyanaz a fájlméret (az eredetiben a fórumon néztem is), a játékmeneten nagyon is változtat.
Hali! Köszönet az eddigi helpért,ha nem nagy kérés küld már el lécci a azt go filés linket ugy tuti,hogy nem lesz gondom a pzIII-ok likvidálásával! Eddig én a német oldalt kezdtem el! Régóta megvolt ez a game már akkor nagyon bejött csak akkor még nem voltak peccsek hozzá,volt 1 kis kihagyásom gaméval,de itt tél és jól jön most a hideg bentülõs idõszakra! Ha tudod akkor küld a linket léccccci,ja meg az a GO file hol helyezkedik el? Elöre is kössz!!! Üdv!
Nekem annyi gond volt kezdetben, hogy a PzIII szinte sebezhetetlen volt, hiába lõttem ementálivá. Kiderült, hogy a "go" fájlja hibás (a sérülékeny pontok zárolva vannak), és a jót el is küldték nekem. Ha neked is gondod lenne a kilövésével, akkor megadom a linket.
Hi! Kössz a gyors infot! A steel panzer mod 1.5! Ez csak orosz verzióba van inglisben véletlen nincs meg? Ja még annyi STUGGal nemtudom mennyire nyomultál az optikájában miért nincsenek ezek a méterbeosztások mint a többi bármelyik tank optikájában? Ha esetleg tudsz megoldást kössz4 Üdv!
Hajol! Pecaboy tudnál nekem abban segiteni,hogy melyik patchet kell felrakni milyen módon ami szükséges!!?? Elöre is kössz! Üdv
Nem tudom, nézi-e ezt valaki, de azért írok :)
Lehet, hogy rájöttem az okosságra. Csináltam pár tesztet. Az object editorral nem boldogultam páncélzatügyileg, úgyhogy a mission editorral ügyködtem. Beállítottam ellenfélnek elõször egy szimpla PzIII-at. 10-bõl 9-szer a legtöbb, amit el tudtam érni, hogy szétlõttem a lánctalpát egy-két lövéssel, utána az ágyúját kb. 5-10 lövéssel, és ilyenkor vagy kiugrott belõle a legénység, vagy lõni kellett még bele pár tucatot és utána elõbb-utóbb menekülõre fogták a dolgot. Persze a "teszt" végén mindig megnézem, hányat kapott, hány lövedékem vitte át és milyen sérülést okoztak. Gyakran 40-50 lövedékem találta el, ezeknek kb. 80-90%-a ütötte át (mindig 500 m-en belülrõl harcoltam), de egy darab ember nem halt meg benne, nem volt hajlandó felrobbanni sem! Pedig kapott elölrõl, oldalról, hátulról, a legváltozatosabb helyekrõl tesztelgettem. Egyik esetben az oldalsó páncélja úgy nézett ki, hogy az ementálisajt elsárgult volna irigységében, ha látja (kb. 30 lyuk), de senki nem sérült meg benne! Ebbõl levontam azt a következtetést, hogy bizony a PzIII modellezésével komoly probléma van.
Késõbb 3 PzIII-at állítottam be viszonylag közelre (vegyesen rövid- és hosszúcsövûek), és 3 PzIV-et (szintén vegyes csövekkel) távolra. A (szintén Matilda) társammal egyik alkalommal sikerült megállítani a III-asokat (szokás szerint lánctalp és ágyú szétlövésével), én sajna belehaltam a procedúrába, de megnéztem, hogy bírja a haver. Gond nélkül lõtte szét mind a három PzIV-est! Nem egy lövésbõl, de sikerült neki. Közben haltak az emberek és rendszerek az ellenséges tankokban rendesen, ahogy kell és ahogy logikus.
Következtetés: a PzIII modellje bizony nagyon el van baltázva a játékban, legalábbis a legújabb 1.5-ös Steel Panzer modban (new tanks vagy milyen moddal egybeépítve) biztosan. Amit kipróbálok: törlöm az összes modot és úgy küzdök meg a hármasokkal. Illetve beállítok csak PzIV-eket ellenfélnek, hogy "elsõ kézbõl" gyûjtsek tapasztalatot, mert az elõzõ tesztekben sajna nem értem meg a velük való lövöldözést. De a látottak alapján a PzIV rendben van, csak a III-as problémás.
Egy kérdésem/problémám nekem is lenne, bár korábban már felvetették/-tétek.
Igen, az átkozott 40-es Matilda-lövegrõl lenne szó :)
Hiába ütöm át vele a PzIII-at és IV-et, sokszor még oldalról sem adják meg magukat 4-5 tiszta találat után sem, közvetlen közelrõl. Máskor meg 800 méterrõl, oldalról egyetlen (!) lövéssel felrobbantom (!) a hosszúcsövû PzIV-et, és a másik kettõt is hasonló távról 2 lövéssel kifektetem. Szóval ezt nem nagyon értem - távolról robbannak, közelrõl meg semmi.
Nincs neten valami 3D-s vagy legalább 2D-s kép a Panzerekrõl, ahol mutatják a sebezhetõ pontjaikat? Értem ezalatt az üzemanyagtartályt, a lõszert, motort ésatöbbi, szóval amit ha eltalálok, egybõl felrobbannak vagy megállnak. Mert így fogalmam nincs, mire lõjek, 50 méterrõl sem.
Az egyik küldetésben alsó hangon 6 (!) Panzer III-IV-et kéne megállítanom, mert ellentámadnak, persze csak azután, hogy legyõztem a védekezõ 10 és feles ágyúkat meg a sisakig beásott gyalogságot, ami önmagában sem egy leányálom. És a Panzerek (ha a 10,5-ösök nem elõzték meg õket egyáltalán) sorban kilövik a "haveri" Matildámat meg a három ócskavas T-60-ast, egyedül maradok, aztán hajrá, nyírjak ki 6-7 Panzert egy, max. 2 csomóban... Kössz... Volt, hogy egyet lesbõl, 10 találattal az oldalán szétszedtem, de eddig ez a rekord :P Jellemzõ a statisztikánál az 50-70 hit, általam bekapott és általam lõtt egyaránt :O
Ha nincs ilyen sematikus ábra, gondolom van valami tankszerkesztõ külsõ progi a játékhoz, amiben ki lehetne figyelni a gyenge pontjaikat. Ha vki dobna linket ehhez, azt is megköszönném.
A végére egy tipp: mindenképp kapcsoljátok KI az "use desktop resolution" opciót, és "manuálisan" válasszatok a játékban a felbontások közül - ez brutálisan meggyorsítja a játékot! Ez sztem valami bug lehet, mert nálam "use desktop..."-pal némileg szaggatott 1280x1024-ben, viszont miután ezt kikapcsoltam, az élsimítást be, és átvettem 1600x1200-ra, nemhogy nem lett lassabb, de teljesen simán ment!
Hmm... Válaszolok magamnak. 1. Van hozzá egy fix ami visszaállítja a nyelvet angolra. 2. Miután angol lett, megtaláltam. 3.Panther és Elefant mod nincs meg de már nem hiányzik. Összes mod egy helyen: http://www.mediafire.com/?q38nkzaginphq
Hátha tud valaki segíteni: 1. Felraktam a játékhoz rengeteg modot amit a simhq oldalon írnak, de nem tudom visszarakni az angol nyelvet. Találtam egy leírást hogy a data/text könyvtárban kell egy file-t átnevezni de csak a menük lettek angolul a küldetés leírások nem.
2. A tigris modot is felraktam de a küldetések között nem találtam.
3. Írnak vezethetõ Pantherrõl-D, Elefántról, KV-2, Marder III stb ezeket melyik modban találhatóak?
en is jatszottam a jatekkal, de van mar kb. egy eve, ugyhogy nem tudok hozzaszolni, mert mindent ujra kene tanulnom...:)
Igen robotok lesznek akkor a bajtársaid, de tudsz parancsokat adni a sofõrnek, töltõnek miközben te célzol és lõsz.
Pz Commanderrel én is játszottam anno.Annak idején jó volt,a P. Elite egy nagy elõrelépés volt(nem az Action mert az árkádjáték).A SF meg jó lenne ha nem lennének komoly hiányosságai.Valahogy nem ad olyan élményt mint a Panzer Elite.
Ha megnézed a panzer elite topikját, akkor ott is ketten beszélgettek róla heteken át. Én a Panzer Commander tankszimulátort játszottam rongyosra. a panzer Elittel már kevésbé nyomultam. A Steel Fury-val a demóig jutottam. azt kipróbáltam. megvan a teljes játék is, de egyszerûen nincs rá idõm, pedig szerintem ez jelenleg a legjobb 2. vh-s tankszimulátor.
Nem is a szimulátor mûfajjal van a gond szerintem hanem-úgy látom már én is-hogy ez a SF nem sikerült valami jól,bár elsõ ránézésre jónak tûnt.Sok a hiba és hiányosság benne(multi nincs,települések sincsenek,alig van hadjárat),a Panzer Elite volt a nagy eresztés ebben a mûfajban,az egy jól sikerült program volt.
Nem sietnek az emberek a válaszokkal. Valószínûleg azért, mert kicsiny hazánkban egyáltalán nem népszerû ez a stílus.
Játék közben vannak ikonok a képernyõn,ezeket hogy lehet használni mert rákattintani nem tudok,nincs egérkurzor.
Na most lejátszottam a gyakorlólövészetet.Majdnem az összes gyakorlógránátot kilõttem a célra és mégsem tûnt el a keret körülötte.Hogyhogy nem sikerült kilõni mikor majdnem minden lõszer talált?A gyalogság az hamar megfeküdt de a PzII-es cél "kemény" maradt-hogy van ez?
Játszotok még ezzel?Én feltelepítettem,most fogok beletanulni.Elég sok billentyût kell betanulni majd-de ez nem baj. A legénységi állások közül ha váltunk a többi tag robot lesz?Pl.ha a tüzér helyére ülök akkor a sofõr magától irányítja a páncélost?Illetve be lehet úgy állítani hogy az egész harckocsit egyedül irányítsam mint a Panzer Elite-ben?A grafika és a látvány szép amúgy.Kár hogy csak '42 van benne.
Úgy látom, hogy ez olyan arcade szerû izé és nem tank szimulátor.
Most találtam, biztos komoly:
Panzer Simulator (2009) Simulation | PC | UIG | 355 MB
http://www.panzer-simulator.de/
"Believe me, this is the game allows you to answer either affirmatively or negatively to a slogan like «How do you nafig tanker». Despite its small size, the game boasts quite beautiful graphics and a variety of locations. The new tank simulator from UIG worthy of your attention.
Installation instructions: 1. Unpack 2. Mount image with Daemon Tools 3. Set game 4. Play!
System requirements: - Operating system: Microsoft ® Windows ® XP or VISTA - Processor: with 2 GHz - Memory: 512 MB - Video card: GeForce FX class or higher - Free disk space: 750 MB - Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card - Management: keyboard, mouse"
már megoldottam a külsõ nézetet azért nem ment mert nem volt engedélyezve. nem könnyû gém vsz, a németekkel kezdtem a 4. pályát csak sokadjára tudtam végigvinni mert tankelhárítóval egybõl kilõttek mint a szart
Külsõ nézet: F9
találkoztam én is a pz IV periszkóp gonddal. én ezt a javítást találtam 0,1 patch nem hivatalos link
sziazstok! megvan a játék, végre. nekem bejön. a beállításaimon van még mit finomítanom, a widescreent nem nagyon szereti. 1680*1050 ben próbálkoztam minden grafikai bizbasz maxon, viszont belsõ nézetben a mûszerek meg az ikonok a tank állapotásól a forgulatszámról stb nagyon pixelesek... arra még nem jöttem rá hogy kell külsõ nézetre váltani. igaz még csak a tutorial elsõ részét nyomtam le a vezetõvel.
lehet én vagyok a ablfasz de sehol se találom ahonnan le lehetne tölteni (a legjobb fizetõs oldal lenne, ahonnan gyorsan lejön, torrentet csak halottat találtam) meg eredetibe se találom sehol ahonnan esetleg meg lehetne rendelni tud vki segíteni?
na jólvan látom alkotnak a srácok mondjuk arra az rts-re tényleg kíváncsi vagyok...
Egy kis info:
Thanks all for responses about our game "STEEL FURY: Kharkov1942".
We expect, that addition "STEEL FURY:FALL BLAU" leaves the near future. May be 1Q 2009...
Russian version - "FALL BLAU" - was ready. 28.08.2008 - we have finished works on addition: "Steel Fury: Fall Blau"
demo reel to the game "Steel Fury: Fall Blau" http://files.graviteam.com//fall-blau/SF-BLAU.avi
Time of action "FALL BLAU" the end of June - the beginning of July 1942, Scene of action Volchansk - Voronezh
10 new ranges. Site of ranges: - To the north of Stary Oskol - Kamenka - Ozerki - Lomovo (to the south Eletc) - Kastornoe - Gorshechnoye
We now finish works on our new game - to a tactical simulator - "KHARKOV1943". http://kharkov1943.com/
Gallery of screenshots: http://dtf.ru/project/gallery.php?id=1176
Tactical simulator with the fascinating plot based on documentary military history.
Genre - a tactical simulator. Similar games - series Close Combat, series Combat Mission. Execution - 3D, the camera from 3rd person with possibility of supervision from subordinates.
Action is developed during approach of Workers' and Peasants' Red Army(WPRA) near Kharkov in February, 1943 and counterattacks Wermacht in the beginning of March, 1943. Game consists from 2х campaigns, 1 for WPRA, 1 for Wermacht. A number of training missions is in addition provided. Game is made on an existing engine.
With the best regards, Vladimir Zayarniy General director "GRAVITEAM" __________________ G.R.A.V.I.T.E.A.M :D
igen ez így van. Több kérdés is elhangzott a fórumban, hogy hogy tervezi a beillesztését a játékba, készít e több 1944-környéki modellt stb. Azt írta a srác hogy a Hetzer csak egy véletlen választás volt, ki akarja próbálni hogy milyen új modelleket készíteni a játékhoz, meg beintegrálni a játékba, leszkriptelni etc... A Hetzer meg formailag szerintem nem egy bonyolult szerkezet, tulajdonképpen pár döntött síkból áll, kerek felület nem sok található rajt. Mindenesetre remélem még sok ilyesféle finomsággal ellátnak minket
Ezzel a Hetzer dologgal az a baj, hogy a Hetzer egy 1944-es szerkezet, kábé annyi keresnivalója van az 1942-ben játszódó Steel Furyban, mint a Tiger II-nek. Semennyi.
igazából ahogy most olvasgatom, a tankok belseje nincs kidolgozva, hanem csak egy üres feketeség van helyette. De a gunsight-ok és periszkópok mûködnek. Meg átmásolt missziók is vannak hogy letesztelhessük a tankokat. Elég jó véleményeket írnak róluk és nem nagyon emlegettek bugokat fagyásokat etc. a srác tervezi az orosz tankok használhatóvá tételét is és szó volt egy vadiúj Hetzer modellrõl is. Egy próbát mindenképp megér szerintem
ahogy nézem ebben már az MK III és a KV-1 is benne van. már csak a többi tank kéne és pöpec lenne :)
ja és persze kell hozzájuk az unofficial patch is
apropó modok: Steel Sound MOD 1.1ez a hangokat módosítja és a következõ modokhoz ez is kell... ezután Steel Panzers 1.2 info + letöltés. Több tank is elérhetõ a játékos számára, és gondolom új küldetéseket is tartalmaz (ehhez a modhoz a gyerek azt írta fórumba, hogyha a Panzerjäger I.-es küldetéssel játszunk nem lesz több olyan gondunk hogy kevés tank van a pályán... ígéretesen hangzik) ezután telepíthetõ a következõ mod is ami játszhatóvá tesz néhány további tankot: Pz II C, Stug III, Pz III J, Pz III J/1 infó maga a mod lehet hogy ma ki is próbálom és írok véleményt
én idõközben nekiálltam a matildásnak, az elsõ pályán összefutottam 2 db Pz. II-essel, össze is törték a periszkópnak meg az irányzéknak az üvegétpersze ez már a küldetés teljesítése után volt, el sem kellett volna bánnom velük... Amúgy tényleg könnyûre sikeredett a játék, kevés az ellenfél és van úgy hogy a segítõink a beavatkozásunk nélkül legyaknak mindenkit. Volt olyan hogy a kisujjamat sem mozdítottam és mission accomplished... remélem majd lesznek jó kis modok vagy hadjáratok, mert ez így elsõre szerintem kevés.
Én végigtoltam a német oldalt, összesen három ellenséges tankal futottam össze a hét pálya alatt. Volt persze több harckocsi is, csak azok a pálya másik részén. A legkeményebb ellenfelem az utolsó pályán egyszerre két matilda harckocsi volt, akik teljesen tönkretették a PzIV-esem elülsõ festését. Képzelheted mennyire kemény helyzet volt.
Õszintén szólva nem voltam elájulva a játéktól. Most majd elkezdem a T-34es kampányt, mert a matildástól idegenkedem.
végigvittem a T-34es kampányt, hát nem tudom... nem volt egy nagy ördöngõsség. Lehet hogy el kell játszanom egy kicsit a nehézségi beállításokkal ugye a másik két kampány nehezebb lesz ennél? mert itt a legkeményebb ellenfelem egyszerre 3 stug III-as volt, de még azokat is simán kilõttem elsõre vagy másodikra 400-500 m-rõl. Mondjuk az utolsó küldetés tetszett, alig volt lõszerem, szóval jól be kellett osztani a Matildás kampányról láttam írtatok már hogy ennyire nem egyszerû... valaki végigtolta a Német oldalt is? arról mi a vélemény?