A német tankok lövegirányzékán nincsenek mértékegységek csak egy üres üvegkör van.Vagy direkt nincs rajta? Így kicsit nehézkes a tüzelés. Meilyk gombal lehet elõhívni?
Nézd meg a statisztika módban hogy mi történt a találataiddal. Különbözõ színek jelölik a lõszertípusokat (sárga - ûrméret alatti pct, piros - ûrméretes pct., stb.) A világosabb árnyalattal jelöltek ütötték csak át a páncélzatot, ami mögött vmi megjegyzés van, az okozott a tankon belül sérülést. Pl. dr - a vezetú kapta be.
A "Hits" gombra kattintva tudod szûrni õket. Ha Hits gomb zöld akkor minden találatot, ha sárga akkor át is hatolt a páncélon, ha piros akkor valaminek sérülést is okozott.
A 40mm (2 fontos) brit lövedék teljesen tömör, nincs benne robbanóanyag mint a 75/76,2 milis német/orosz pct. gránátokban, így ne is várj tõle olyan nagy pusztítást. Az igazán vékony páncélokon meg egyszerûen átszalad.. Egyébként sztem elég hatékony. A Pz IVG 75milisével is néha egy csomót belelövök, sok találat nem hatékony, rossz szögbõl kapja el, lepattan vagy rossz helyen megy be. Máskor elsõ lövéssel eltalálok valami fontosat és mindenki aki életben maradt bennt takarodik kifele..
Az 50milis páncélt (szembõl) a StuGokon, PzIII/IVeken azért ne nagyon szórd vele, kétesélyes a dolog, ui. a német tankokon olyan páncélt alkalmaztak, amelynek a felülete különösen keményre volt edzve, a kisebb gránátok, ha nem volt rajtuk páncéltörõ süveg (az angol 40 milis néhány változatán és az összes orosz gránáton) könnyen széttrepedtek rajta találatkor.
A Pz III-as képedet nézve elég egyértelmû mi a baj. A tornyot az irányzólövész mögött döngetted, a parancsnok valszeg meghalt, talán a töltõkezelõ is, az irányzónak viszont semmi baja, az õ háta mögött szaladt át egy 40milis tömör lövedék. A "lõszeresláda" valójában egy külsõ szerszámosláda, a lõszer a tank testében volt a Pz III-on. A homlokpáncélon látok egy találatot, de ha ebbõl a szögbõl lõtted valszeg lepattant. A testen és a motérben nem látok, tehát a motor és a vezetõ épségben maradt.
A féllánctalpashoz nem tudok mit szólni, valszeg egyszerûen áthaladt melette a lövedék a pajzson, ami még lelassítani sem tudta.. én a vezetõre céloztam volna lejebb, úgy biztos eltaláok mindenkit belül.
A legénység "átültetése" a halott manus helyére nálam mûködik, beülsz egy élõ legénység helyére (mondjuk vezetõ, F1), és átülsz vele a másikba (mondjuk irányzólövész, Ctrl + F2). Eltart egy darabig. A parancsnok te vagy, ha eltalálják, vége a dalnak. Lehet hogy a Matildán nem mûködik, csak a tornyon belül..?
Bugos a játék, majd adnak ki hozzá patch-et. Még jó, hogy nálam kifagy, így legalább nem b@sz szét tõle az ideg.
SBProPE 4ever! -> Nagyon profi lõszer típus, távolság, találati szög/hely modellezés.
Na, azért nem egészen úgy van az! A 40-esnek 1000 méterrõl át kell ütnie 56 mm hengerelt páncéllemezt APCBC-vel, de még 2 kilóról is 50 mm-et! A Pz.IV. F2 meg barátok között sem vastagabb sehol 50mm-nél, a legnagyobb páncélzat-dõlésszög meg a torony oldalán található 26°, de ott pedig 30mm fityeg. De mint írtam, nem ezzel van a gond, kiszedtem 1200-ról is (kétszámjegyû találattal...), a gond ott kezdõdik hogy száz méterrõl is egy rakat lövést bele kell rakni a kritikus pontokba is! A motorizáltsága tényleg pocsék, de a páncélzata, ha körkörösen nézem, jobb, mint akár a korai T-34/72 M43-aké. Mondjuk az rendben van, hogy a német 75-ös L/43-asnak az SF-ben szokásos lõtávokon mindegy az a plusz-mínusz X10 mm.... A fejlesztõk azzal indokolták, hogy a kis kaliber hiába üti át a páncélzatot, nem hagy nagy sérülést. Na de bakker, ha az irányzót átüti, az sem hagy nagy sérülést? Ugyanis pár screenshotom is akad ilyesmirõl...
Ez a viccesebbik eset. Szakaszparancsnoki Sd.Kfz.251-es. A 3,7-es elvileg nem jelenthet(ne...) veszélyt rám nézve, de mondom mégis, ne küldjön már pofán, belelõttem a lövegpajzsba. Még ha 60°-os dõléssel számolok is, >100m-en, ami ugye teljesen nonszenz, a pajzsnak legalább 3 centisnek kellene lennie, de inkább három és félnek ahhoz, hogy a faszinak egyátalán esélye legyen túlélni. ...na, a képen remekül látszik a lepattant lövedék nyoma. Géppuskával kellett kiszednem onnan a töltõkezelõ csókát.
Másik eset, Panzer III J. Három, átmenõ találat a torony oldalán >100-on, ebbõl egy a búvónyíláson; több, mint négy átmenõ találat az alvázon, illetve legalább egy átmenõ találat a homlokpáncélzaton, további egy, ami _lepattant_ a lõszeresládáról! (Sokadik vicc.) Az eredmény? A harckocsi HALAD (ez a képen is látható), és TÜZEL.
...most erre mit mondjak? Visszasírom azt a rohadt T-34-est... De legalább ezt a pályát is megcsináltam. Lényegében üresre lõttem a teljes lõszerjavadalmazást, ezúttal közel engedtem mindenkit, öt lövésem, ha mellément (...vagy egy fa lombozata fogta meg ), és összesen gazdagodtam három kilövéssel, abból az egyik féllánctalpas, holott csak harckocsira körülbelül öt célpontra lõttem rá többször. Én meg max. úgy élhettem túl, hogy egyedül a 251-es 3,7-ese talált el egyszer, de az is csak azért pattant le gondolom, és robbantam tõle atomjaira, mert alig súrolt.
Következõ küldetés. Pz.IV F2 elsõ lövésre kicsinálja szegény Matildámat. Én elõtte MEGINT legalább két, átmenõ találatot elértem PONTOSAN az irányzó helyén. ...utána lõtt ki. De hogy ki? A szelleme? Vagy átült a töltõkezelõ a hulla ölébe? Én láttam a billentyûparancsokat, "Replace dead crew", vagy valami ilyesmi, hát nálam rohadtul nem mûködött. Nála úgy látszik, ez is.
De rohadjon meg, AKKOR IS végigviszem a Matildás küldiket is.
Szerintem a valóságban 40 mm-es löveggel meg sem próbáltak 800 m fölött Pz-t kilõni, csak lõszer pazarlás lett volna. Egyébként meg a Matilda egy elsõ vh-s konstrukció maradvány, 27 tonnája ellenére csak szembõl volt megfelelõ védelme, viszont jó gyönge volt a motorja ehhez a súlyhoz. Ha a motorteret eltalálják, akkor gyullad. Lehet, hogy egy telepített nagyobb kaliber b...ta telibe.
Aaarrgh... tököm tele a Matildával. Akkora kupac szar, hogy az valami hihetetlen. Tüzelõállást foglaltam a német támadás oldalában, és mivel a rálátás csak úgy volt megfelelõ, a távolság 1000+, konkrétan 1200-1400m között volt. Jöttek a majmok! Tüzet nyitottam (a "géppár" Matilda AI-je persze dehogy lõtt...!), egy Pz.IVF2-es lánctalpa leszakadt, ezt követõen úgy tíz-tizenöt lövés után megfeküdt (láttam, ahogy pattog le róla a II. típusú pct. gránát Oké. 1200 méterrõl mit várjon az ember? [Például azt, hogy átüti a Pz.IV amúgy sem túl rózsás oldallemezét?] ) Mindegy, ezzel végeztem, de értelemszerûen több célpontra nem maradt idõ, a támadás már szétkapta a védvonalunkat, hiába volt ott 3 Valentine, meg 2 Matilda. Lényegében egy német harckocsit sem lõttek ki. Fasza. Ez is ránk marad. Menetparancsot adtam, hogy seggbetoljam a német támadást. Sikerült is. Feltûnt 3 darab Panzer III J. Quick stop, tüzet nyitottam... Ha legalább tíz lövést nem adtam le a három célpontra felváltva, akkor egyet sem! A találatok szépen ültek az alváz oldalán, és a tornyok búvónyílásának a fedelén. Semmi látható eredmény! Ekkor a vezetõm egyszerûen fogta magát, és parancs nélkül MEGFORDULT! Rátenyereltem a Q-ra, ekkor szoptam be egy találatot. Egyet. EGYETLEN egyet. És a harckocsim kigyulladt... ...szóval, mondtam már, hogy utálom a Matildát?
Helló! A gigatorrenten még él.http://gigatorrents.ws
honnan lehet leszedni? én csak halott torrenteket találtam!
Több helyen olvastam róla, hogy van, sõt a gcw-en is fent van a hozzá való crack. Eddig csak egy unofficial patch-et találtam hozzá, de ezt inkább nem tettem fel.
Nem is létezik még 1.1 patch. Semmilyen patch nincs még hozzá, legalábbis az angol nyelvû verzióhoz. Mivel orosz játékról van szó, könnyen lehet hogy nem is lesz. Azok ott keleten nem az igényességükrõl híresek.
ték és a tutorialban miért ne ad a gunnernek egy árva ágyúlõszert sem? :-( így hogy lõjem ki a tankokat a lõtéren? :-(
Én nem tom milyen nehézségi fokon játszotok(én az alap beállítotton), de nekem a német hadjáratban hemzsegnek a szovjet tankok.Most vittem végig a 4. vagy 5. pályát és csak itt lõttem ki 4 szovjet tankot, és azt megelõzõben is 3-at, úgy hogy még a többiek is lõttek ki.És igen tankról beszélek, nem AT gunról.
Jah Amúgy arra gondoltam hogy kiszálsz a tankból feltéve ha lehet és az emberrel harcolsz.
már mint hova akarsz velük menni,......talán kocsmázni
gyalogsággal lehet menni?
Igaza van a srácnak, a default billentyûzetkiosztás nagyon bugos. Konkrétan a 't' betûre van beállítva a lánctalpjavítás mellett az 'optika balra forgatás' is. (néhány optikát nem lehet egérrel-nyilakkal vízszintesen mozgatni, erre lenne a 't' és a 'z') Csakhogy a 't' több dolgot is csinál egyszerre, a Z-t meg a játék összekeveri az Y-al. (mint minden orosz játék)
Nincs más, gyorsan kell átmenni. Elég látványos, szóval ajánlom a külsõ nézetet közben. Ha van joystickod (vagy ahhoz hasonlód), akkor szerintem próbáld meg azzal. Nagy ívekben így nem lassul le.
mostmár megy minden oké kösz a segítséget király ez a játék
de be van az csomagolva hidd el. kukkants bele vagy a 001-be vagy rar-ba ha van.
de nincs becsomagolva semmi
mert ez így még nem telepíthetõ . elõször csomagold ki aztán tudod feltenni.
helló! letöltöttem a játékot de nincs telepítõ exe hozzá ilyen fájlok vannak benne:flt-fury.001 a szám egészen 42-ig változik. van hozzá redme fájl ezt írja:Installation:
- Just extract the archives and burn/mount with your favorite software. - Install and play, enjoy. PLS segítsetek!!!! elõre is köszi
gonosz on : kerüld ki a gödröt
hello nekem olyan gondom lenne, hogy a tankommal nem tudok kimászni a gödörbõl. még csak az elsõ tutorial küldetést kezdtem el, amikor Matildával vagyunk, de még a folyó elõtt az úton belementem egy nem túl nagy gödörbe és alig tudtam kimászni belõle. mentem tovább és amikor már a vizes részeken túl voltam, jött egy lejtõ után egy mély árok. ezen elvileg gyorsan át kellett volna hajtani de nekem nem sikerült szóval benne ragadtam. majdnem fél órát kínlódtam de nem sikerült kimászni belõle. és ugye ekkor csak restart jöhet szóba. igazából eléggé frusztrált a dolog és ki is léptem... nem tudtok erre a problémára valami taktikát? ja és a tanknak mindenképp le kell ennyire lassulnia kanyarodás közben? mer szerintem ha 5-ös sebességi fokozatba megyek akkor nem kéne visszapakolnia 1-esbe. hogyha tudtok válaszoljatok légyszi kösz
Hi
Biztos en vok a bena de nemtom letolteni a patchet. Nem tudna valaki elkuldeni maganban pliz?
Nekem nagyon tetszik a game, csak 1 kis bibi van vele, biztos az magyar - angol bill zavar be a T/Y/Z billenyuk nekem nem a periszokpot forgatjak jobbra ballra hanem a szemelyzet kiszall azt nyomizik valamit...azt nem akarnak visszaszalni, probaltam atalitani mas bill re de mindig ezt csinaljak. Nektek nem volt ilyen?
Nálam az elsõ t34-es kampány fut-és a sokadik pályán, legalább 9 tank 6 szállító ugrott nekünk egyszerre. Mi egy dombon voltunk négy tankkal és pár üteggel. Persze mindezt éjjel. Gondolhatod mi volt ott.
Sikerült valakinek belefutnia egy valamirevaló tankcsatába a játékban? Most vittem végig a hatodik pályát a német hadjáratban, de mindig csak gyalogság és AT-gunok vannak ellenem. Sehol egy normális tankcsata. Eddig a hat pálya alatt három darab ellenséges tankal találkoztam, egy Valentine-el, egy T-34-el és egy BT-5 el. Ebbõl a háromból mindössze egyel kerültem harcba, a másik kettõrõl csak a mission utáni statisztika menübõl tudtam meg, hogy egyáltalán a pályán vannak.
Félek eléggé el lettek szúrva a küldetései a játéknak.
Gyerekek ez kuuuuurva jóóó.... vagy 10 éve várok egy normális harckocsi szimulátorra, a hidegháborús Steel Beasten kívûl semmi említésre való nem volt eddig, pedig próbáltam ami volt, PE, TvT, T72..
Eszméletlenül figyeltek a történelmi hûségre ezek a srácok, a motor jó, változatos, van benn gyalogság, a szimuláció pedig közel tökély. Eddig ez áll nekem a legközelebb egy II vh-s csatamezõ valóságához, ráadásul nem egy elcsépelt, hanem egy alig ismert hadjáratot dolgoz föl.
Nem értem akkor milehet,nemlehet hogy köze van a realizmus beállitásoknak?
Én kampányt nyomok, és úgy tapasztaltam hogy az egyik mission után következõ, de az elõzõt folytató kampányban marha kevés lõszerem van.Ez azért van mert a másikból ennyi maradt(ugyanis nem emlékszem mennyi volt) vagy csak ennyire szívatós a pálya?
Jó játék jobb mint a T-34 vs. Tiger!!! És még szép is...
Nekem kiszoktak szálni a népek a stankból és elkezdik javítani.
szoval skacok ha lefut a lánctalp vége a küldinek,kezdjem elöröl? Volt már olyan is hogy csak mentem a sisnyásba és hopp..:D
Az egyik apró orosz páncélost csúnya "baleset" érte a 4. küldetésben :D
Az elkövetõ egy Pz. IV-es, AP lövedékkel :)
Megcsináltam az elsõ 3 Panzer IV-es küldetést. A harmadik végén találkoztam 3db Matildával, de nem volt sok esélyük (rám lõttek, de sorban pattantak le a lövedékek...).Remélem a többi küldetésben több páncélos ellen lesz, mert a gyalogságot darálni elég unalmas.
Na urak. Most jövök a kiadó hivatalos fórumáról. A Pz-4 optika hibája bizony bug, ami vélhetõen az english lokalizáció miatt van. Nyilván majd a patch javítja.
AZONBAN, nekünk nem feltétlenül kell megvárni a patchet vele. Van ugyanis nemhivatalos hotfix a bugra. Szóval mindössze annyi a dolgotok, hogy letöltitek EZT, majd egyszerûen kicsomagoljátok a játék fõkönyvtárába, és felülírjátok amit kér. Ennyi. És már mûködik is.
Én már kipróbáltam, nekem bejött. Végig is toltam az elsõ német hadjáratpályát.
További jó hír, hogy a youtubeon látott videók az orosz verzióval készültek, és az ahhoz készült modok hamarosan elérhetõvé válnak az angol verzióhoz is. Eddig a playable KV-1 mod már teljesen biztos, de jönnek majd mások is.
A hozzászólások alapján lehet, hogy hosszú évek után egy "használható" 2. vh.-ás szimulátor?
Kár, hogy a Pz.IV játszhatatlan és szinte csak a T34-el lehet játszani. :(
bgabor #61: "Emellett: - a gunnery training küldetés bugos, nem lehet teljesíteni(nem reagál az AI driver az utasításokra) -a mellékelt editor baromira nem felhasználóbarát, bár van manual hozzá. Komolyabb programozói tudás nélkül nemigen lehet boldogulni vele. -NINCS multiplayer. Egyáltalán."
Ezek alapján, nem lehet, hogy mégis a T34vsTiger lesz a jobb, ha kijavítják a hibáit végre?
Majd késõbb én is felrakom ezt a progit.
Nem csalódás, legalábbis közel nem akkora, mint a T34vsTigernél volt. Annál jóval igényesebb a cucc.
Ugyanakkor vannak benne furcsaságok, bugok. Sajna a játékban kizárlólag a három tank, a Matilda, a Pz4 és a T34/76 játszható. (fogalmam sincs honnan származtak azok a videók a youtube-on, amikben panzerjager I-et, AT Hanomagot meg hasonlókat vezetett a videó készítõje, ilyeneknek nyoma sincs a végleges programban)
A Matilda valami borzalom, nemigazán fogok menni vele. (a trainingküldetések a Matildaval vannak. Lassú, ócska jármû, és a lövege egy vastagabb kartonlapon se visz át. Egy KV-1 essel ezerszer jobban jártunk volna. A KV-1, a youtubos videók dacára, nem játszható)
A Pz4-esnek van egy "kissebb" bugja, tudnillik hiányzik a célkereszt a célzóoptikából. Mivel a célkereszthez tartozik az egész célzórendszer, távolságbeállítás, stb, ezért a német tank momentán játszhatatlan. Marad tehát a T-34/76, mint egyedül szóbajövõ jármû. (engem mondjuk ez érdekelt legkevésbé az egész játékban.)
A küldetések 80%-a a T-34essel van. Pz-4hez, matildához egy-egy hadjárat tartozik. A single missionok, user created missionok és több hadjárat mind a T34-essel vannak.
Emellett: - a gunnery training küldetés bugos, nem lehet teljesíteni(nem reagál az AI driver az utasításokra) -a mellékelt editor baromira nem felhasználóbarát, bár van manual hozzá. Komolyabb programozói tudás nélkül nemigen lehet boldogulni vele. -NINCS multiplayer. Egyáltalán.
Na nekem is lenne egy kérdésem,meglönek lánctalp leesik.. itt a vége?? mert minden jo csaképp menni nem tok ugyebár.Max körbe körbe.. Nics valami szerelöbrigád? :DDD
Biztos én vagyok hozzá béna de megmondaná valaki, hogy a germán tankban miért nincs célkereszt ?
Ezek valamelyik T-34-es küldetésbõl vannak. Ez a max. grafika. Azért ilyen "fátyolos" mert épp esett az esõ.
Szerintem is jobb mint a másik. Optimalizálás elég jó, 1680x1050-ben megy maximális beállításokkal. A bill. kiosztást még meg kell tanulni... Mindjárt rakok képeket.
Ma végre megjelent a régóta várt Steel Fury tankszimulátor teljes verziója a neten. Lehet tölteni.
Nekem megvan. Régebben próbálkoztam vele, de valahogy nem igazán jött be. Én a Panzer Commanderrel nyomultam rengeteget. Letöltöttem a netrõl több mint 100 pályát hozzá és többségüket végig is toltam. Sajnos csak win98 alatt mûködött, XP-n rögtön kidob a desktopra. Több gépen is próbáltam és a neten is azt olvastam fórumokban, hogy nem megy xp alatt.
nna ez jó lesz :) bár nem biztos a legjobb, hogy csak egy rövidke történelmi részletet dolgoz fel. Sokkal jobb lenne egy komplett egész második VH-s tankszimulátor az öszes tankkal és a lehetõ legtöbb hadszíntérrel..
hali mindenkinek találtam pár képet a gameról itt a link
A megjelenésig nyomuljatok a T-34 vs. Tiger-rel, ez már legalább megjelent.
Igen, ez tényleg így van. Viszont ha a youtube-on rákeresel, láthatsz videókat ahol panzerjager I-el, AT Hanomaggal, sõt, KV-1essel mennek az emberkék.
Vagy lehet hogy az orosz verzió moddolt változata lenne látható a videókon?
ja amúgy én is megtaláltam a RUS verzióját csak 4-12KB-val jön, úgy hogy nem hiszem hogy lejön valamikor is amúgy annyit már kideríttetem hogy a RUS verzió 1.1-nél tart nem hiszem hogy a EU-us verzió sem lehet nagyob verzió számú
egy kis info a játékról, nem tudom volt-e már. Itt mindenesetre "csak" 3 játszható jármûvet írnak: T-34/76 mod. 1941, Mk II Matilda III, Pz IV Ausf. F2 bár nekem ez a 3 is bõven elég csak játszhassak már vele...
Nézegettem videókat youtubeon errõl a stuffról. Baromi jónak ígérkezik. Játszgató KV-1,T-34/76,Pz-4F2,Panzerjager I, 37mm AT Hanomag.
Elvileg akkor a héten érkezik, ugye?
valaki tudna nekem írni valamiféle infót a billentyû-kiosztásról? mert a demóban nekem egy teljesen üres mezõ jelenik meg ott ahol elvileg állítani lehetne az irányítást.