Köszi, már zmodeler 107-et is próbaltam, de sajnos elég válogatós 3ds import tekintetében, ha az nem egyenesen Max-ból jön. .lwo-t elvileg tud kezelni, de ami .lwo blenderbõl jön, azt nem olvassa be. .obj plugin-t meg nem találtam hozzá.
Az alapproblémám végülis megoldódott (blender->zmodeler107), úgy, hogy blenderbõl kiexportáltam .3ds-t, azt beimportáltam Anim8or-be, aztán onnan kiexportáltam ismét .3ds-be, és azt már megette a zmodeler107.
Úgyhogy asszem be is zárom a topikot, ha megtalálom, hol lehet. Kösz mindenkinek.
Köszi, de a blendernek valami nem okés a .3ds exporterével... wings belefagy az importálásába, zmodeler1 meg csak úgy simán becsukja magát. Az .lwo export sem teljesen okés, zmodelernek az sem tetszik, Anim8or is hibát ír rá.
Nem munkám, csak hobbim. Az utóbbi idõben igyekszem elkerülni a crackek használatát, és igyekszem elõbb ingyenes megoldást találni a legtöbb problémára. Egyébként javarészt sikerül is...
a legtöbb cégnél, iskolánál is tört progikat használnak, szal..
Olyan programot keresek (Windowsost, ha lehet), amivel 3D-s fileformátumok között lehet konvertálni, legfõképpen a .3ds/.lwo/.obj(Alias Wavefront) közötti konverzió, továbbá ami ingyenes. Fizetõset találtam tonnaszámra.
Az is jó, ha tudtok olyan szerkesztõprogiról, ami mindet tudja importálni és exportálni. Elõre is köszi!