"Én szeretnék egy zeneletöltõs vécécsészét, és egy zeneletöltõs virágcserepet is, köszönöm."
Viragcserep mar van. A masikra pedig most ez a legjobb: mp3-at jatszo wc
Az autokkal inkabb az a baj, hogy mig a fizikai biztonsagra sokat adnak, addig a szoftveresre nem sokat. Az autok bluetooth rendszereit eleg konnyu feltorni (egy bluetooth protokol hiba miatt). Nekem szemely szerint ket eset tetszik nagyon: Egy nagy francia gyar elektronikus gazpedalt hasznal, ami szoftverproblema miatt befagyott egy adott erteken. A sofor vegul 2 oraval kesobb telefonon a gyar mernokevel beszelve tudta ujrainditani az autojat es megallni. Egy nagy amerikai gyar egy suv-jenel (pont a cikkben szereplo :-)) pedig nem engedett el mindig a motorvezerlest vegzo rendszer tapreleje, ahogy a kulcs kivetele utan par perccel annak tortennie kellene. Egy masik szoftverhiba miatt az auto bizonyos esetekben (homersekletfuggo) magatol elindult. Jopar garazsbol rontott ki uresen az emlitett suv mire rajottek mi a gond. (full elektronikus gyujtas, gaz es sebvaltoja volt tehat csak a szoftveren mulott mit csinalt)
Európában a benzin olcsósága csak fogalom, mert még senki se látott ilyet :( A biztonságosabb merevebb kaszni nehezebb amitõl nõ a fogyasztás, hiába hatékonyabb egy motor, ezért népszerûek a dizel motorok.
Még az autóban sem szabadul meg az ember az MS szaroktól. Aztán meg lehet rinyálni, hogy jajj elkaopott valami virust wifin, ajj virus írtó meg anyám túkja. Kell ez a halálnak.
A három-négy liter meglenne, csak közben az autók súlya/mérete másfélszeresére nõtt kategórián belül, meg mindenki leszarja a környezetvédelmet, ha viszonylag olcsó a benzin.
És a vásárlók sem azt veszik, amelyik nem fogyaszt, hanem amelyik kényelmes, gyors, szép és a segged is kinyalja. Akit érdekel a fogyasztás, annak nincs pénze olyan kocsira, amelyik ilyen keveset fogyaszt. Annak, aki mindezeken kívül esik, pedig található 1-2 modell a piacon, ami csak 3-4 litert fogyaszt.
"Még azt sem bírták (akarták) elérni, hogy három litert egyen egy kocsi százon, pedig ezt már húsz éve is tudták a prototípusok."
A probléma az, hogy olyan anyagokat kellene használni, amik most még nagyon drágák. És az ilyen prototípusokból többnyire az extrák is ki vannak spórolva, ami jelentõs energiamegtakarítás.
Egyébként én is imádok vezetni, szóval ki is nyirnám azt aki nekem egy olyan kocsit adna amit nem kell vezetni. Akkor mi élvezet van benne? felülök inkább egy buszra
A hangsúly a zeneletöltésen volt. Mindegy mit csinál az user, ha ingyen van neki rossz, ha fizet érte, akkor jó. Most éppen a zeneletöltésen lovagolnak. Amúgy meg ha visszatekintünk, az autók évtizedek óta le vannak ragadva a "négy kerekû doboz, ami elvisz a-ból b-be" koncepciónál, és tulajdonképpen mindegy, hogy kétmilliót, vagy húszmilliót költesz rá. Nem hiszem, hogy az elkövetkezendõ tíz évben jelentõs fejlõdés elõtt állna az autóipar. Még azt sem bírták (akarták) elérni, hogy három litert egyen egy kocsi százon, pedig ezt már húsz éve is tudták a prototípusok. A bemondom az uticélt ma is tudja egy taxi vagy egy sofõr, kinek pénztárcája szerint. Én speciel szeretek vezetni. Igényeket teremtenek, hogy aztán legyen mit kielégíteni. Mert nem vagy jó ember, ha nincs lebotoxozva az arcod, és ha nem magától visz a kocsid a bárhova...
Vajon hogyan lehet majd vezetés közben e-mailt írni anélkül, hogy az ember közben az utat is figyelje? Nekem ez képtelenségnek tûnik. Persze ilyet lehet, hogy nem is fog tudni, csak én néztem félre. Igaz annyira nem is érdekel a téma, hogy most ezért újra elolvassam.
és ha út közben lefagy vagy kékhalál? vírussal mi van? és akkor lesznek majd a tömeg karambolok....
~10 év múlva pedig milyen kényelmes lesz, ha bemondod a fedélzeti számítógépnek, hogy hova akarsz menni. A számítógép pedig letölti azonnal az aktuális út- és idõjárásviszonyokat, majd a legoptimálisabb útvonalon hazavisz. Úgy, hogy közben azt csinálsz a kocsiban amit akarsz, még a vezetéssel sem kell foglalkoznod.
Zeneletöltés az autóban, hát ez kész! Jó, tudom, hogy a sok gonosz internetezõ mind zenét tölt le, meg az iPodot is meg kell dönteni a Zunéval, meg ahhoz is sok zenét kell letölteni, de könyörgöm, ne mindent ezzel akarjanak megoldani, meg eladni. Inkább azt érjék el, hogy az autógyártók integrált iPod csatlakozó helyett Zune csatlakozóval adják az autóikat. Én szeretnék egy zeneletöltõs vécécsészét, és egy zeneletöltõs virágcserepet is, köszönöm.
Az MS abba hal bele, hogy ha mindent bele akar integrálni a rendszerébe. Így lett a windows annyira komplex és átláthatatlan, hogy 10 év kellett, hogy elfogadhatóan használható legyen. De itt egy elég egyszerû rendszerrõl van szó, amit mûvészet elrontani.
220-nal jo is ha lefagy a rendszer es nem tudsz mobil-telefonalni meg mp3-akat toltogetni a zune meg a kocsi kozott. :o)
A kocsi firmware-et meg mindig a Ford fogja irni, de amennyi agy van az MS-nel valoszinuleg ok is meg tudnak csinalni szerzodes alatt komolyabb hiba nelkul.
amugy szvsz erre semmi szükség... laptop!!! ébresztõ a fordnál!!!! :D amennyi felárat ráadásul ezért majd el akarnak kérni a fordnál, két laptopot is veszel ...
Egyébként nem kell félni, az MS tud kifejezetten jó programot is írni, ha nem azt akarja, hogy mindent tudjon.
Ismét egy jól sikerült poén - elõbb olvasd el a cikket újra : "a rendszer a személyi számítógépek fõbb szolgáltatásait integrálná az utastérbe | kézi használat nélküli mobiltelefonálás mellett több kommunikációs csatornát is megnyitna a vezetõ elõtt." (a motor és a többi eszköz mûködésébe nem szól bele a rendszer, ha nem jönne le a lényeg...)