Sziasztok szeretnék nektek ajánlani egy Facebookos oldalt mely MMO játékokkal foglalkozik. Az oldalt az alábbi link után megtaláljátok: https://www.facebook.com/MmoAjanlo
pls vki.
hali! Olyan játékot keresek ami hasonló a Travianhoz csak 3d-s. van olyan?
Sztem egész könnyen lehetne csinálni akció mmo-t, a fejemben már meg is született a koncepció miközben anarchy online-oztam...
pl.: Álmom MMO-ja: kb 30év múlva lehet erre lehetõség sztem (egész föld mûholdas cucc alapján lemodellezve bármi foglalkozást elvállalhatsz ölhetsz bûnözhetsz szal bármit megtehetsz mint a Real worldben
de nem ezt értem ötletesség alatt manapság már nincs új ötlet mert már szinte minden ki van találva
Van bázisépítgetõs MMO is. Ha jól emlékszem Boundless Planet a neve. Még hihetetlenül kezdetleges, de lényegében van egy baromi nagy bolygó ahhol mindenki építkezik és gyárt klasszikus RTS stílusban. Csak annyi a különbség, hogy kezdésnél van egy-két nap sérthetetlenség (azt hiszem elmúlik ha betámadsz valakit), ami elég idõt ad arra, hogy felfejleszd annyira magad, hogy meg tudd védeni a bázist.
Mert ezt a ténát nem lehet kibeszélni vagy mi a bajod ezzel? pl.: A starcraft is tudjuk mi és mégis van rla topic értelmes megjegyzés volt köszönjük...
Nem a karaktered képességei határozzák meg, hogy találsz-e vagy sem (ez lenne RPG) hanem a saját ügyességed (ez lenne az FPS). Az, hogy szintet (rangot) kap a karakter bizonyos idõközönként az csak azért van, hogy legyen egy kis motiváció és legyen mihez mérni a felszerelés vásárlását. Szóval a Planetside bizony kõkemény FPS.
Remélem ez nem a nagy általánosságra fog vonatkozni csak arra az 1 játékra... Én szeretek bázist építeni csak azt még nem tom hogy fogják átültetni MMO-ba
ha gondolkodnatok akkor nem kene egy fogalom(pl. MMOFPS & MMORPG ...) kore 40 hozzaszolast irni...
Dióhéjban: van egy karaktered ami végülis egy szakaszvezetõ, akivel kisebb-nagyobb csapatokat kell egy bolygón zónáról zónára harcoltatni. Vannak benne RPG elemek (az egységek és az avatar szinteket lépnek), de a játék lényege RTS marad, mert azokkal az egységekkel RTS stílusban kell elfoglalni a zónákat, miközben a többi játékos a saját csapatával megpróbálja ezt megakadályozni. Nincs benne bázisépítgetés, csak harc, de nem a bázistól RTS az RTS.
OFF A legelsõ kommentbe meg lett kicsit keverve az fps - rts. Ott egy stratégia - szerepjátékról volt szó, de nem az fps-ekrõl.
Egyébként ilyen nagyszabású fps létezik: WW2 online ; de ha tágabb értelemben nézzük akkor ott vannak azok a játékok, amiben lehet fejlõdni, vagy a játék során elérni dolgokat (teljesség igénye nélkül bf2, warrock)
A cod/cod2-ben is van ilyen kezdeményezés, ott egyszerûen arról van szó, hogy egy térképen megjelölnek pontokat. Minden pont egy-egy pályát jelöl és a feliratkozot játékosok a pályákon játszva a gyõzelem/vereségtõl függõen tudnak elõrehaladni például.
De amúgy a cod/uo/cod2 jól van így, masszív csatákra ajánlanám a base assault játékmódot (mondjuk 30-40 fõs szervereken), a cod2 pedig küzd gyermekbetegségeivel és a közösséggel.:D
Én mindenesetre nem örülnék, ha beindulnának a havidíjas fps-ek, kicsit bõrnyúzás ha fizetni kell a szoftverért, a havidíjért, szerverért, stb. 3 havi wow (vagy más mmo/mmorpg/corpg) díjért már egy újjonan kijött fps játékot meg bírsz vásárolni, ráadásul mondjuk egy havi wow díjért egy 16-18-20 slotos szervert is tudsz bérelni (ami csapaton belül oszlik el), azért szerintem nagy differencia. ON
Szerintem jelentõs fejlõdést nem produkálnak az mmo-k. Nem vagyok a témában szakértõ, de úgy látom, egyelõre a biztos profit érdekel minden kiadót, majd késõbb esetleg bevetnek új ötleteket. Ráadásul a realtív rövid idõ alatt elhatalmasodott multis csalások miatt is változni fognak a közösségek.
Szerintem úgy lesz megoldva h nem a karakterd fog fejlõdni hanem a felszerelésed és a hírneved
De az MMORTS-ben mi lesz ha kilépsz?
MMOFPS-rõl konkréten nemtudok, de nem teljesen tök mind1 hogy belsõ nézetbõl ( aza fps ) vagy külsõ ( azaz 3rd person ) nézetbõl játszunk valamit? ettõl lenne avalami fps ill nem? ha a WOW-ot csak belsõ nézetbõl lehetne akkor az már fps? nemhiszem, attól az marad MMORPG. Szvsz az FPS vonatkozhat nézetbeli megvalósításra/különbségre vagy a játék lényegét tekintve, de mivel minden ( általánosságban ) MMO-ban ölni kell ezért rá lehet fogni egy RPG szellemû, de FPS nézetû játékra h MMOFPS:)
na igen ez volt a kérdés köszi hogy válaszoltál (csak ugye a kedves forumozó általában élbõl leugatja a máûsikat) csak ezt picit igy pöppet nehéz elékpzelni mondjuk egy css esetében... ugye ... tehát mégsem olyan eggyértelmü ez mutasson nekem vki akkor egy ilyen "mmofps"-t plz meg hamár ez a cím jöhet mmorts is
MMO egy nagy világ, ami állandóan fejlõdik és változik, több ezren, vagy millióan is egyszerre egy és ugyan azon térben mozoghatnak, egymással kapcsolatba léphetnek. Mindeki a saját kis történetét játsza, akár egyedül akor csoportban.
mmo-knál az az alap, hogy a karaktered elmentõdik a szerveren, és ha belépsz, akkor onnan folytatod ahol abbahagytad.
kérdezem.
a multyplayer az azt jelenti hogy neten játszol a játékkal van: Singleplayer( egyedüli játék, Singleplayer a legtöbb játékba van) És van a Multyplayer (neten játszol mással vagy másokkal) Most jobban nem tom elmagyarázni