"Már csak egy dologra lennék kiváncsi: mindezek után mi a fészkes fenének kell ebbe a szánalmas játékba Ageia fizika?!?!"
Ez benne a poén. 1 kis móka ami sztem még jó is. A Grafika meg szerintem nagyon jóra sikeredett. Fantasy játék fantasy grafikával. Halálozásról meg --> loverman ;)
Ja, az elhalálozás témájához tegyük hozzá, hogy lehet életbiztosítást kötni (), ami annyit jelent, hogy a goblin, akivel megkötöttük az ún. életbiztosításunkat, halálunk után valahogy utánunkvarázsolja a cuccainkat, nem kell érte visszaslattyogni. Elég érdekes ötlet... de inkább nem kommentálom...
Ez a játék tényleg egy überfos lett! (Gondoltam kipróbálom, annyira nem lehet rossz, mint azt sokan írják, ismeretlenül meg nem kritizálok semmit)
Kezdeném a grafikával, ami nálam sem elsõdleges szempont, de ez egyenesen ocsmány. Az állóképeken tényleg jópofa ez a cellshading-es grafika, de kipróbálva a játékot, azt kell mondjam, hogy összességében nagyon gyenge lett (pedig a anno a XIII-ban nagyon profin megcsinálták ezt a rajzfilmes grafikát). Ráadásul a rajzfilm jelleg szinte csak a karakterekre vonatkozik, a környezetet meg sem próbálták hozzájuk igazítani, így egy elég eklektikus és jellegtelen maszlag lett a végeredmény. Ezt leszámítva 5-6 évvel ezelõtt még szép is lehetett volna a játék... :) De 2007-et írunk, és ma már amatõrök is képesek ennél sokkal szebbet csinálni. De a legnagyobb baj, hogy a grafika - azon felül, hogy nem szép - még csak nem is funkcionális, abban az értelemben, hogy nem igazán ad a játékhoz semmilyen hangulatot. Nem úgy mint a Gothic, aminek a grafikája szintén nem nevezhetõ egetrengetõen szépnek, mégis micsoda fantasztikus hangulatot tud teremteni.
Ok, de mivel a grafika nem fontos, nézzük a többit. Mindenféle bevezetõt és ráhangolódást mellõzve, az elsõ küldetésünk a város körül ólálkodó (és a semmibõl elõtünõ...) zombik legyakása lesz. Na már itt elment a kedvem az egésztõl... A sztori egyébként elég sablonosan és unalmasan indul, nem tudom késõbb milyen lesz, de az már mindegy is, mert az elsõ benyomás alapján uninstall lesz a vége. Játékmenet tekintetében ez egy Diablo. Hent-hent-hent. Közben mindenhol xp-k szállnak fölé a zombik és egyéb ellenflek testébõl, hogy aztán szintet lépve majd erõsebb zombikat gyakhassunk le. Izgalmasan hangzik, ugye?
A legszebb az egészben (és majdnem lefordultam a székbõl a röhögéstõl) az elhalálozásunk körülményei. Amikor ugyanis gyengének bizonyultam három zombival és három "köpködõ" növénnyel szemben, akkor visszakerültem a táborba, meztelenül (!!), egy szál gatyában... LOL! A felszerelésért és a ruháimért pedig vissza kellett baktatni a vereség helyszínére, persze mondanom sem kell, az ellenség ugyanott állt egy helyben, rám várva, én meg ugyebár fegyver és felszerelés nélkül épphogy el tudtam menekülni... Na itt már nem tudtam hogy sírjak-e vagy nevessek ezen a hatalmas ötleten...
Már csak egy dologra lennék kiváncsi: mindezek után mi a fészkes fenének kell ebbe a szánalmas játékba Ageia fizika?!?! Hogy szegény zombik egyetlen kardcsapástól 20 métert tudjanak repülni? Vagy hogy a Ghoul nevezetû trollszerû teremtmények ilyen kifordult testhelyzetet tudjanak felvenni haláluk után? MEGALOL!
Na jó, nem szapulom tovább a játékot, pedig jónéhány nevetséges hibát tudnék még említeni, de nagyjából már felvázoltam az összképet.
ûSzerintem kifejezetten jópofa ez a rajzfilm-szerû grafika, annak ellenére, hogy alaphangon nem kevelem az ilyesmit.
Más kérdés, hogy egy RPG-nél kb. harmadlagos-negyedleges a grafika.
tehát sztem nem kellett volna kiadni a demót,mert így csak kevesebben fogják megvenni:)
ránézésre sztem is...szar!!!
Dönteni nem a ti tisztetek, majd én döntök... überfos lett!!!
ritka rusnya játék, pedig soha nem szoktam grafot fikázni csak kivételes esetekben.