szerintem pedig az utobbi évek NFS-inek a tuning volt lelke és én remélem hogy most így lesz
nekem is megvan az összes nfs. anno az nfs2 valami butított verzióját kaptam kézhez elsõnek. 60mega volt az egész. órákat játszottam vele split screenen a hugommal :-) ezen kívül az nfs3 a kedvencem. a mai részek nekem sem tetszenek, nem a graf miatt, azt valamilyen szinten lesz*rom. ug1, 2 végig ment, most wantedbõl 1 db quick racét játszottam, carbon meg valahol 20%-nál lekerült a géprõl... az nfs4 nincs befejezve, de megvan a mentés, na az nagyon jó volt, összetört a kocsi, elvesztetted a kocsidat? szopás, lehetett a karriert újra a béka segge alól elkezdeni.
hello remélem nem lesz ebben a fõszereplõ a tuning mert nem is tetszik a mostani részei vannak olyan autok ami tuning nélkül is képesek a 300 tempo kifacarására
1. Szerintem Carbonnak sem volt jó grafikája, csak effekt halmaz volt az egész, de megértem, mert még PlayStation2-re is kiadták. 2. A régebbi Need for Speed-ek még ma is nagyon jó játékok. Bár én 1998 karácsonyán kaptam az elsõ pc-t, ezért NFS3-al játszottam elõször, aztán a porsche 2000-el. De kíváncsiságból megnéztem videókon a régebbi NFS részeket, nagyon jó, és hangulatos volt az elsõ rész speciális verziója is, melyben az "Aaeeyaaeeyaa" zene nagyon királyra, a játék hangulatához illõre sikeredett. 3. Belsõ nézet? EA designerei magasról lesz*rják, mivel állításuk szerint a megfigyelt játékosaik külsõ nézeten nyomták, max. a Test Drive gyakorolhat rájuk hatást az elkészítésére. 4. Undergroundtól megszûnt a gyönyörû pálya, onnan aztán már statikus világ köszöntött ránk. Bár U2 pályája kicsit tetszett, de nem több. Úgylátszik, aki ezzel a résszel foglalkozik, már nagyon megöregedett a szakmájához. Én kritizálom, mert ha engem meghívnának a helyére, akkor tuti azon lennék, hogy minnél nagyobb élménye legyen a játékosoknak.
Én is 1995 óta az összes részt megszerzem, mostanság viszont már csak a tradíció miatt. Ugyanis a mostani irányvonalat már nagyon unom, azóta inkább Test Drive Unlimited-el nyomom a PC-én, F1 Challange Edition-al a PS3-ason, és a Project Gotham Racing 3-al az XBox 360-ason.
Az én igényeim a következõek lennének NFS terén PC-re: - jó grafika, mint a Carbon-ban - realisztikus viselkedés, mint a Porsche Unleashed-ben - olyan egzotikus szupersportkocsik, mint a 2. részben, olyan szépen kidolgozott BELSÕNÉZETTEL!!! - és nem utolsó sorban gyönyõrûszép környezet, mint a Hot Pursuit 2-ben
hirtelen csak ezek a szempontok jutnak most eszembe, bár hosszas gondolkozás után lehet még jobban is tudnám részletezni ;-)
Neem, semmi patch nincs. Viszont amirõl én beszélek, az az alap játék, nem az SE változat, mivel csak a sima van meg nekem. Magától megy. Igaz, hang eleinte nem volt, de a vdmsound nevû hangemulátor progival azt is megoldottam. Egyébként ha kíváncsi vagy, van itt egy need for speed 1 nevû topik, ott már egyszer leírtam mindent. Az talán menne az SE-vel is. Próbáld meg.
Lehet, hogy 20 perces munka lehetett, de attól még jól néz ki. Az összes többi nfs-ben (már amelyikben volt belsõ nézet) kurvaszarul nézett ki. Na jó, talán a 3. részben még volt pár jó belsõ nézet, pl. az italdesign mûszerfala elég jó volt, de akkor is a 20 perces melóval megcsinált 1. rész viszi a pálmát, akármilyen hihetetlen is.:-) A TDU-t még nem láttam, de igyekszem egy kóbor pillantást vetni rá.
Az NFS1-be jó a belsõ nézet?A mai napig?Az egy dolog hogy maga a játék jó..De azért ilyen ostobaságot ne állíts már.Én egy befényképezett müszerfalt nem neveznék jó kormány nézetnek.Rátexturázni egy erõs 20perces munka lehetett!:D Ajánlom figyelmedbe a TDU-t.Nézz egy-két képeket a belsõ nézetrõl.Ha ettõl elfeküdtél,attól szívrohamot kapsz.
Én az összes Nfs-sel toltam, és a 2. rész és a hot pursuit 2 (az volt a 6. rész a sorban) kivételével mind nagyon is tetszett. A legeslegjobb szerintem máig a legelsõ, azzal néha játszom még. Még xp-n is fut, ebbõl is látszik, hogy milyen jó programozói munka.:-)) Döbbenetesen jó, és a belsõnézetes képek hihetetlenül jók még ma is! Azóta 1 autós játékban sem csináltak ilyen jó belsõ mûszerfalat.A játék hangulata meg nagyon jó. Az nfs szerintem két szériára bontható. Elsõ: a Hot pursuit 2-ig tartó idõszak. Második: Az utána következõ részek. Szerintem az egész nfs eléggé megfáradt a hot pursuit 2 kiadásakor, maga a játék, bár nagyon szép grafikája volt, dögunalom lett. Egyetlen nfs, amit valahol a közepén abbahagytam, mert uncsi volt nagyon. Az EA is valami hasonlót gondolhatott, mert teljesen más vonalra terelte az egészet. Kijött az Underground, ami nekem nagyon bejött. Imádtam. Sokakkal együtt. A 2. részt mégjobban szerettem, bár a sok dvd-s, címlapfotózásos marhaságot utáltam benne, mert mindig a város egyik végétõl a másikig kellett utazni, és hát kinek van ennyi felesleges ideje manapság? A Most Wantedet megintcsak szerettem, négyszer toltam végig, és hát nekem annyira nem volt gáz a játék pár hibája, mint egyeseknek. Rókabõr ide, rókabõr oda, azért rendesen beújítottak, rengeteg videóbejátszás, a rendõrségi üldözés átgondolása, sok fõnök, külön sztori építve köréjük stb. Az irányítás olyan, amilyen, nekem aztán mindegy, hogy melyiket veszik elõ, az 1. rész meg a Porchés rész kicsit realisztikusabb irányítását, vagy az underground egyszerûsített irányítását, mert mindkettõt szeretem. A Carbon is tetszik, fõleg a Canyonpárbaj, meg a régi izomautók! És ez az, ami miatt imádom a Carbont. A régi jó batár izomautók! Egy 69-es Shelby, egy Dodge Charger, Egy Chevrolette Camaro, mind-mind egy régi klasszikust idéznek fel bennem, mégpedig a STREET ROD 1-2-õt.Imádtam, volt, hogy 1 egész nyarat végigjátszottam c64-en a Street Rod-dal. Szóval a következõ Nfs-nek a Street Rod 3 alcímet kellene viselnie, mai színvonalon. A régi amerikai kocsik úgyis kurvajól néznek ki, a 70-es években játszódhatna az egész.A fõmufti ugyanúgy a "The King" lenne, a kocsija a 63-as fekete Corvette (mint az elsõ részben), vagy méginkább a 69-es Shelby GT 500 (mint a 2. részben) lenne. Az egész egy tengerparti falucskában/városkában játszódna a nyáron. Persze jó kis fordulatos sztorival, videóbejátszásokkal, a király sem olyan bárgyú hülyegyerek lenne, mint Razor meg a Darius, hanem tényleg egy erõs egyéniség. Szerintem lenne benne fantázia. Szóval én ezt várnám, bár tuti, hogy az EA máshogy gondolja, és nem lesz egy újabb Street Rod, pedig megérne egy mai színvonalú felújítást a téma.
Bocs ug1 elõtti. Nemszokásom átolvasni amit írok....
Hihi!
Szerintem a játékosok megkérdezése nem lenne jó ötlet. Szerintem még most is rohadt nagy az nfs rajongótábora és az egyik felének az ug1 részek jönnek be, a másiknak pedig az ug1 és utáni részek. SZóval egyik fel arra szavazna hogy legyen olyan mint a régi, a másik fel pedig hogy folytassák ezt az agyontuningolós nfst..
A TDU-ba tegyenek továbbfejlesztett autosclupt-ot , és vmi Európai várost.. ja, és persze hétköznapi (európában gyakori) autók legyenek .
Sztem ien lenne egy kira NFS :)
totál nem, leforditom ha nem értenétek :D, csak siettem mert kutyáztam... nah szal: Igen, éventek kell nekik kiadni... de nem a tapasztalt autoversenyzõket kéne megkérdezni hogy miyen legyen az uj játék, hanem a rajongókat, mert nekik csinálják... aztán segitségként, megkérdezhetik az autoversenyzõket, hogy miyen kocsik, meg miyen fizika legyen stb..................
nem, éventke kéne csinálni... hanem inkjább azt kéne hogy nem tapasztalt autovezetõket kéne megkérdezni miyne legyen a game, hanem a népet, akik jáccanak
jah meg nem évente kellene nfs-t csinálni, hanem mondjuk 2 vagy 3 évenete és akkor talán jó lenne az nfs ha talán többet dolgoznának vele akkor jó lenne :))
sziasztok olvasgattam a véleményeteket itt és szerintem az kellene, hogy az EA-nek kellene az embereket megkérdezni, hogy mi legyen a játékban és a többség döntene..
nfs 1 röl beszélek lenneteb véletlenül lemaradt az (1)
emlékszem még én is a test drive 1 re bár én 386oson jácotam és télleg jo volt bár én inkább az accolades grand prixot toltam (91 be jelent meg). test drive többi részröl irjátok siralamas.Lehet.Bár én a td 5 el rengeteget jácottam. az öszes nfs-t végig toltam ha abbol indulok ki meik nfs-t toltam legtobbet akkor nfs!.mert jo volt,nemk volt párja,amit az ember eltudot képzelni ott volt.jo kocsik pl:toyota supra=>(itt halotam rola elöször)mazda rx-t,dodge viper,porcse 911,stb elvileg jövöhéten kijön a tdu.
Vannak rejtett versenyek! keresd meg õket! Azok több pénzt érnek!
Sziasztok. Elakadtam az UG2-ben. Minden versenyt megcsináltam ami a térképen volt, + ami a garázs várostérképén találtam azt is. A 4. városrész nél tartok. Nemad több vesenyt és a manim is elfogyott! Mit tegyek? Van ere valami kod vagy itt a vége mert elbasztam?
Elöre is köszi.
tökéletesen igazad van!
az életembõl a c64 korszak kimaradt, de a többit végigtoltam én is :), egész a 5-6. részig szinte fanatikus NFS-ezõ voltam, azóta undergroundokkal is játszottam, de az már nem volt az igazi, MW siralmas, Carbont ki sem próbáltam (elsõ eset). Most újra Test Drive jön, remélem jó sokáig, addig amíg az EA nem jön rá, hogy már csak nevükbõl élnek, elõbb utóbb csak visszatér a régi feeling ott is. Más komolyabb cégek is kijöhetnének ilyen jó hangulatú játékkal. Sztem a TDU most olyat húzott, mint annak idején az NFS 3
nekem személyem szerint az 1, 2SE 4, 5, UG2 tetszett a legjobban. az 1be a parton... 2Se Elnino cheat..meg hollywood pálya.. 4 Kinidiak Park Bmw M5 rendõrüldözõsdi.. Ug2 tuning + szabad kószálás..
Basszus te ezeket mind végigtoltad? Én csak az elsõ kettõt meg az NFS UG-t ismerem. Az elsõ részt azt tényleg csodáltuk amikor kijött. Ott álltunk valami kiállításon és csak lestük milyen baba játék. Akkor kezdték árusítani a pentium 1-es procikat. De én 1-2 évig csak 486SX procival toltam =) Kb akkoriban jött ki a Qrally kizárólag angol pályákkal, ez a két autós játék volt a csúcs.
Érdekes volt anno, hogy a NFS sorozat tulajdonképpen a test Drive hanyatlásából született meg, most meg az NFS hanyatlása vezet a Test Drive újboli felemelkedéséhez. Hogy miért mondom ezt? Nagyon egyszerû. Emlékszem gyerek koromban imádtuk C64-en a Test Drive sorozat részeit, talán különös kedvenc lett, amikor USA változatos vidékén közúton a renderõk elõl menekülve versenyeztünk a kihívónkkal. Már akkor megjelentek benne az akkori top kocsik és ki ne szeretett volna belülni már akkor is egy Ferrariba, egy Porsche-ba, vagy egy Lamborginibe? Szerintem mindenki, és ki ne szeretett volna valós következméány nélkül száguldozni? Szerintem mindenki és ez volt a sikere a játéknak. Az akkori grafikai szint a maihoz képest nevetséges volt (16 szín 160*200-as felbontás), de mégis nagyon tetszett nekünk. Aztán a Pc térhódításával is megjelentek a Test Drive-ok PC-n elõször Monochrom, majd CGA, aztán EGA, majd VGA grafikával. A retró újra feldolgozások (igen a 90-es évek elejei PC-s játékok sokszor régi C64 és más korábbi otthoni gépek átírt játékai voltak). A sorozat PC-n is sikeres volt, de a TD 3 részétõl elindulét a hanyatlás, s rosszabbnál rosszabb részek jöttek. Közben jött fel a konkurencia, de igazi országúti verseny nem volt a konkurencia kínálatában, míg nem eljött a Pentium 1-esek idején a NFS. Az akkor jött, látott, s totális gyõzelmet aratott. A recept egyszerû volt, legalább is nekünk "öreg rókák számára" másold le az elsõ Test Drive-okat, grafikailag tuningold fel, s add ki mint új játékot. A másolás jól sikerült nem is akartak túl sok dolgot hozzáadni, azaz voltak márkás kocsik, rendörök, országút szag és verseny. A grafikai tuning viszont döbbenetes volt akkor. Nem volt olyan autós játék ami akkor egy lapon említhetõ lett volna a NFS-sel. Ez jelentette a sikert. Akkor még a fizikai is jó volt, legalább is a mai light-os fizikájú NFS-ekhez képest. Virágzott a NFS, egyértelmû volt a folytatás, jött a 2. rész, ami a túlzott hardver igénye végett (s hozzá nem oly jelentõs grafikai plusz) kisebb sikert hozott az 1. rész után. Majd a 3. résznél az EA 19-re lapot kért. Azaz behúzta, hogy a 3. részhez kötelezõ volt az akkori csoda fegyver, azaz a 3D gyorsító. Szerintem sokan pont a NFS 3 miatt vettük meg elsõ Voodoo kártyánkat. A 4. részben megduplázták a pályák számát és a rendõrök komolyabb szerephez jutottak szerettük azt is. Az 5. rész viszont az árkád részek után ismét a szim rajongóknak próbált kedvezni, talán ezért is szeretjük sokan legjobban, vagy az 1. rész után legjobban az 5. részt a Porsche Unleashed-et. A 6. rész ismét rendõrös volt, a grafika is sokat javult, de kevés plusz dolgot kaptunk ezen kivül, azért én még azt is szerettem. Majd jött a tömény mûanyag korszak, az elsõ UG újszerû volt, s szerintem még tetszett is az NFS fanok többségének, a 2. rész meghozta azt ami 1. részbõl kimaradt a szabadságot (tulajdonkéép a 2. rész szerintem a legjobb "újkori" NFS), de ami utánna jött az amár sokak számára rókabõr volt és egyre hangosabban kiáltják a végét a sorozatnak. Az eladások ennek még ellentmondanak, sokan elhiszik magukraól hogy sinautó az valóság és trendi matricázás megfogja a fiatalokat. Persze amíg a prompt eladás az EA-t igazolja, addig minek váltani? Persze anno a 6. résznél is kezdet unalmassá válni a sorozat, de mivel sokáig nem volt konkurancia, ezért fogyott a széria, majd jött a Midtown Madness és hirtelen igazi konkurens jelent meg, s gyökleresen új helyszin jelent meg, azaz a belváros. Az EA talán ezt meglovagolva váltott. Kérdés, hogy a Test Drive mit vált ki az EA-bõl, ismét vált és az unalmas neonfényes városok után végre visszatér a mediterrán partvidék, és az a alpesi tájakra, vagy marad még a betondzsungelben? Én nem tudom, de számomra a változatosabb vidék és a luxus járgányok jönnek be, s szerencsémre legyen mondva a Test Drive jó részt ezt teljesíti is.
hihi
A NFS3 Hot Pursuit megy Vista-n is, holnap fel is rakom egy kis nosztalgiaképpen
a hot pruisit télleg nem volt rossz
De a "nép"csak azért vettem meg mert a bejátszásait jol megcsinálták amugy egy UNALMAS game volt
A carbon is azért lett olyan amilyen mert ez kell a népnek. Mert kijött az a tokijó hajsza vagy micsoda, ami elég fos.majd jön vmi jó ötlet az eanél
Még anno az NFS 2 -vel én is gémeltem az nagyon jó kis game volt. Azokkal pedig egyetértek akik azt mondják hogy a Carbon az egy hulladék, mert ez szeirntem is így van mert annyira nyomják ezt hogy minél több tuning bele meg egy nagyon város stb. sok hujeséget aminek már semmi értelme.
nem tudom mi leszz igy én az elsö nfs ota tologatom ezeket. nfs 1 még anno kurva jo volt és aztán a porsés is teccet aztán az ug 1 volt igazán jo még a felling és a zene nagyon ott volt aztán jött az ug2 amibe én rohadtul utáltam a 6körös szarokat föleg ha utolso 20méteren elöztek meg most wanted =ami tetszet benne hogy végrre volt történet és luxus abb verdák hát ez a carbon szerintem az nfs megcsufolása=szar történet, lélektelen,hulladék zene,tuning korlátok ,kurva rövid,kegyetlen gagyi unlockolási rendszer 80% 15 kocsim volt 100nál már 45 érdekes.na mindegy most itt ez az uj nfs ami megmondom öszintén engem már nem is érdekel.már csak azért is mert a tdu nagyon ott van jácottam vele és tudom nem fogok benne csalodni
Hát én csak a Underngrund 1-el meg a 2-vel voltam el
az 5össel kár, hogy nem játszottál tudniillik még ma is 100x több élvezetet nyujt, mint ezek a rókabõrök
A 4-est meg az 5-öst nem tudom milyen mert ne játszottam rajta.
A 3-as need for speed-et nehéz volt megunni és a 2-est is. Hónapokig elvoltam velük(beleértve az Underground 1-est), de a Carbont 2 nap alatt untam meg, ennyi idõ alatt vittem végig ennyi idõ alatt untam meg. Egyetlen jó tuningos NFS az underground, a többi szar. Szerintem elég a tuningból és legyen újra régi az NFS.
De hallod még alig adták ki a CARBON-t most meg jön a másik rész sok játék van igy de nem rá 3-4 honapra kiadjáka a kövi részt!És egyre egyre szarabbak lesznek adig amig mindenki megunja és kidobják a kukába az NFS részeket
de jó megint lehet városban száguldozni gagyi fizikával, törés nélkül stb stb....
Tök hülyeség állandóan újrészt csinálni az NFS-nek........és mindig gyorsan kész van...és tök unalmas....de azért erre is kiváncsi vagyok :) A Carbon nem nagyon nyerte el a tetszésemet.....a rendõrök is bénábak voltak :)