Az Epire Earth-rol nekem leginkabb a "PC jatekban latott leggyengebb atomrobbanas" jut eszembe. Emlekszem, hogy radobtam egy kozepkori toronyra, aztan leszedete egy harmad eletet.
Na meg a kozepkori tarack lazan kilovi a tigristankot.
Nem értem meg mért nem érti meg, hogy a játékot poénosra akarják csinálni, ahhoz meg ez a fajta graf passzol. Az egy másik dolog, hogy jó ötlet-e egy ilyen témájú játékot ilyen stílusban megcsinálni, de akár még jól is kisülhet(egy kis Beast and Bumpkins). Szerintem akinek majd tetszik maga a játék menet megbarátkozik majd a graffal is(ami jó csak kicsit Warcraftos)!!!
"de ez olyan, mintha valaki a Simpson családot fikázná, amiért sárgák az emberek!!!"
És, szerinted az, hogy valaki a "megjelenítéstõl" kidobja a taccsot, az nem elég indok arra, hogy ne foglalkozzon az adott játékkal/filmmel/akármivel? Én itt most nem "grafikáról", hanem "képi világról" beszélek.
Mintha mondanál egy ilyet: "ez olyan, mintha valakinek nem jönnének be a néger csajok, csak azért, mert sötétbõrûek".
Az egy dolog,h valakinek nem tetszik a megjelenítési stílus, de ez olyan, mintha valaki a Simpson családot fikázná, amiért sárgák az emberek!!! A STÍLUSNAK SEMMI KÖZE A 20. VAGY 21. SZÁZADHOZ!!! Ennyi erõvel fikázhatná ez a "szakértõ" a festõket is, amiért nem 3D-ben alkotnak, mert a festményen "nem tûnik fel a 21. század". Na de most már tudom,h ha játékokról kell info, akkor www.hardwired.hu. Szabolcs-nak meg üzenem, h mindenki jó valamiben, ne ragadjon le a játékkritikáknál (azért nem cikk írást írtam, mert 1) cikkírói képességével semmi bajom 2) ahhoz nem értek), hanem keressen tovább! :)
"Idejétmúlt grafika"???? :D Hát ez meg mirõl beszél??? :D :D :D Hardwired: "A Mad Doc Software ezerrel kalapál büntetõ grafikát bemutató RTS alkotásán." ...na ez már inkább stimmel!!!!!!!!!
tök szép a grafja :) Empire Earth 2 is faxa volt :D az a kár h én cska mynameismethosal toltam :(
Szerintem az téved aki azt mondja régimódi a grafika, inkább a megjelenítés elég érdekes, ami valakinek tetszik valakinek nem(akércsak a Warcraft-nál). Szerintem se túl jó ilyen grafot felvonultatni, de azért nem is annyira rossz ha megbarátkozunk a megjelenytéssel. Remélem illik majd ehhez a játékhoz a poénos megközelítés(ahogy elképzeltem akár jól is kihozhatják, de én is jobban örülnék egy komolyabb megvilágítású játéknak. De ha jó lesz a játékmenet, szerintem akinek nem tetszik ez a fajta grafika is megtud majd barátkozni vele.
"Ha viccesre akarja valaki venni a figurát, akkor csinálja S.W.I.N.E. stílusban - arról legalább nem az jött le, hogy "nem volt ötletünk, ezért szóltunk a designereknek, hogy vegyék viccesre a figurát, mert arra nem lehet azt mondani, hogy irreális és nem úgy néz ki, mint a való életben/más játékban"."
Nekem is valami ilyesmi jutott eszembe. Ha már poénosra veszik a figurát, akkor azt úgy oldják meg, hogy ne valami eklektikus maszlag legyen a végeredmény. Ez ilyen félig komoly, félig humoros formában szerintem elég kiábrándító lesz. A SWINE-t viszont tényleg eltalálták minden szempontból, kiváló grafika, vicces beszólások, remek hangulat, de ott eleve minden a komolytalanságra, a humorra volt felépítve. Itt nem igazán ezt látom, a képek alapján egy komoly játékra számítanék, el sem tudom képzelni, mi lesz ebben olyan szellemes.
A Warcraft 3 látványvilágát illetõen nem egyezik a véleményünk :) Nekem tetszett. Eleve nem akartak valósághûséget a Blizzardnál, inkább amolyan stílusos rajzfilmszerû, képregényszerû világot teremtettek, ami szerintem bejött.
"A Warcraft 3 a maga szögletességével, de ugyanakkor stílusos képi világával még mindig jobban tetszik..."
Én pont az ellenkezõjét láttam benne anno: minden úgy néz ki, mint valami 80-as évekbeli gyerekjáték, rikító mûanyag színek (reklámszatyorsárga, médiamárktpiros, úszószemüvegkék stb.), a formák meg olyan kerekek, mintha csecsemõknek tervezett bábuk lennének.
Itt most ugyanazt látom. A hajók úgy néznek ki, mintha egy 4 éves óvodás felfújható medencéjében úszkáló gumikacsák lennének. Az épületek valamiféle low-category amerikanizált anime-bõl lettek szalajtva, a jármûvekre meg kifejezés sincsen (pl. harmadik képen mi a tököm az a fa lakókocsi?).
Ha viccesre akarja valaki venni a figurát, akkor csinálja S.W.I.N.E. stílusban - arról legalább nem az jött le, hogy "nem volt ötletünk, ezért szóltunk a designereknek, hogy vegyék viccesre a figurát, mert arra nem lehet azt mondani, hogy irreális és nem úgy néz ki, mint a való életben/más játékban".
Empire második része egészen klassz volt, ezzel kit akarnak meghódítani? 6 éves RTS-rajongókat?!
Nem akarom fikázni a cikket, de 1-2 dologban én se értek egyet. Mi az, hogy nem 21.századi graf, hol lehetett ilyet látni 5-6 évvel ezelõtt. Tényleg kicsit túl vírított a grafikája, de ez engem annyira nem zavar. A graf engem is a WarCraft-ra emlékeztet, szerintem nem túl jó ötlet poénosra venni a figurát, de hátha bejön. Ja és mi az, hogy eddig semmi kecsegtetõ magáról a játékról?:Az egész bolygón lehet háborúzni, mellék küldetések(pl. helyi törzsfõnök megmentése). Remélem, hogy a MacDoc tanult a hibáiból és egy nagyon jó, hangulatos játékot raknak össze. Én adok neki egy esélyt. Ez nem bírálat volt, EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!!!!
Ezzel a Német Szabolcs-fikázással kicsit unalmasak vagytok már... Ebben a cikkben konkrétan mi volt, ami nem volt tõle korrekt? Vagy csak valami fóbiátok van? Vagy csak "egy bolond elkezdte, a többi meg folytatja" alapon fikáztok?
Na jó, ti is tudjátok, hogy nem vagyok egy grafikabuzi, de ami sok az sok. Nézzétek már meg közelebbrõl is ezeket a képeket! A második kép tipikus példája mindannak, amit rühellek egy mai "modern" grafikán: a teljesen IRREÁLIS fényviszonyok, valamint a teljesen mûanyagérzetet keltõ világ! Pl mi a fenétõl ragyog úgy a talaj, vagy a fák??? Ha hétágra süt a nap, akkor sem így tükrözõdik vissza róluk a fény, hogy ragyog minden. A talaj pedig olyan érzetet kelt bennem, mintha mûanyagból lenne az egész. Egy giccsparádé az egész! A Warcraft 3 a maga szögletességével, de ugyanakkor stílusos képi világával még mindig jobban tetszik... Ez a grafika pedig nem szép. Lehet rá mondani, hogy "modern", meg "fejlett technológia", de számomra nem szép.
Értem én, és teljesen rendben is van, hogy a fejlesztõk igyekeznek kiaknázni a mai fejlett hardverek lehetõségeit, de azt oly módon tegyék már, hogy ne forduljon át az egész képi világ egy giccsparádéba. Ráadásul elszomorító és kiábrándító, hogy egyre gyakrabban szinte csak a gafikáról olvasok a játékok dobozának hátulján, agyondícsérve, kielemlve hogy hanyas sédermodellt használtak, meg milyen fantasztikus a víztükrözõdés, ésatöbbi... A játékról magáról meg szinte semmi kecsegtetõ.
Ez a sorozat, úgy néz ki, hogy kimarad az életembõl. Az elsõvel nem játszottam, a másodiknak kipróbáltam a demóját, de egyáltalán nem gyõzött meg, és valószínûleg a harmadik rész sem fog bejönni a maga "komolytalanságával".
Még efy SZAR semmit sem mondó gagyi gyökér luzer béna Németh Szabolcs Cikk bazeg eddig 1-2 cikk volt jó németh szabolcs bácsitól de télleg ennél még én is jobbat irok ... és ez nem az elsõ alkalom h azt kell modnjam h németh szabolcska nem cikkírónak való SRY de ez van ... a Játék grafikáját meg aki fikázza az ugyancsak egy sznob akkorjóajátékhacsillogmindenbenne gyerek ÖREGEM ez egy RTS nem FPS v Crysis vagy UT vagy akármi más egyébként nekem teccik grafikája csak a játék nem nagyon ...
A grafikával szerintem sincsen sok baj (azon kívül, hogy nekem a Warcraft 3 rajzfilm-fantasy megjelenése jut róla eszembe), de én bevallom, a legkevésbé sem erre számítottam, szomorú is vagyok :(
Hát igen, az ilyen jellegû cikkírokat úgy vágnám szájon... Szerintem semmi baj nincs a grafikával.
A grafika a legutolsó szempont egy RTS-nél... Az Empire Earth 2-höz képest pedig fejlõdött a grafika.
hûû de gagyi cikk... a grafika sztem nem anyira szar.
A grafika nagyon szar, Loverman meg egy idióta.
áh, újabb fikázó cikk egy leíró cikk helyett.. fincsi.