Azt nem tudhatták elõre, csak remélték (vagy csak úgy tettek, mintha). Ezt viszont vagy szimulációk alapján mondták, vagy már prototípusokon tesztelték. Vagy legrosszabb esetben elég megalapozott szakszerû becslés.
there were also slight differences between the 32bit and 64bit versions of the Mental Ray renderer, even on that AMD processor, without changing architectures. There can be little intricate bits of the rendering algorithm that may be sensitive to rounding issues between processor architectures, and these issues may lead to very small variations in colour on the frame.
Nos, AMD állítása szerint egy 4-magos K8L 40%-kal gyorsabb (ki tudja, milyen órajelen), mint a leggyorsabb Xeon 5355-ös, ami 2,66GHz-es. 2,66 + 40% = 3,7GHz, azaz - ezek szerint legalábbis - 3,7GHz-esnek kellene lennie ahhoz az új Xeonnak, hogy egálban legyenek.
Ja, csakhogy még ez is kevés egy prociba integrált memóriavezérlõvel szemben (fõleg ha végre maga a mag is jó lesz). A korábbi Kentsfield tesztek szépen kimutatták, hogy memória-intenzív alkalmazásokban igencsak visszafogja a dolgokat a külsõ memvezérlõ, és a procit azzal összekötõ FSB. Bár az még 1066-os volt, de az 1600 kevesebb, mint 60%-os gyorsulás. Persze szépen hangzik.
"Az Intel a 45 nanométeres gyártástechnológiával készülõ sorozat debütálását hozná némileg elõbbre, miután nemrég éppen ellentétes értelmû hírek bukkantak fel a következõ generáció megjelenésével kapcsolatban."
Nincs itt igazi ellentét. Kicsit más a nagyközönség elõtti bemutatkozás, és más a piacra dobás (boltok polcai), fõleg nagyobb volumenben.
emberek, eredetileg 1333as fsbvel jött volna ez a proci, nyílván tudja az intel hogy elég jól sikerült a K8L ezért lesz többek közt ez a brutális fsb sebesség...
a válasz valószínû a 2 proci különbözõ utasításkészletében keresendõ, ugyebár mind2 prociban vannak ma már 3D-t és egyéb grafikus dolgokat számoló utasítások, ezek máshogy mûködnek a 2 procin(példa erre az AMD-nél a K6-2 sorozat óta meglevõ és fejlõdõ 3DNow! direkt grafikai utasításkészlet), és esély van arra hogy eltérjen a végeredmény, egyébként az azonos kód sem valószínû, a GUI alatt ilyen programoknál elég sokminden húzódik meg, nem lepne meg ha 2 kód lenne a progiban(vagy akár több mint 2) az optimalizálás miatt, hogy bármilyen procin gyorsan és helyesen számoljon, a proci adottságait kihasználva.
Állati kíváncsi leszek mit mutat fel a K8L + harmadlagos cache + HT3.0 + DDR3 ezzel szemben, mert ha semmit vagy nem sokat, akkor sírás lesz a vége.
egy 4 procis szerverrõl beszélt és hogy a végeredmény a számolásnál eltérhet ha bizonyos render opciókat bekapcsolsz. De akkor játékoknál is elõjönne vagy csak spec alkalmazásnál?
Azt valaki elmesélné hogy miért mondják páran hogy renderelésnél máshogy rendel a maya AMD alatt mint Intel? Valamit magyaráztak hogy nem ugyanaz jön ki de nem értem miért hisz azonos kódok vagy nem?
csak így tovább remélem akkor lemegy az ára a 2 magosoknak