Engem a Crytech engine jobban erdekel, mint a bemutato jateka.
"A fák levelei a hardveres erõforrások végletessége miatt nem lesznek 3D-sek..." Valószínûbb, hogy az erõforrások végessége miatt...(Bocsi Szabolcs :))
Amúgy semmi faszkodás, meg véletlenül sem fika, de ez a kép úgy néz ki, mintha valami Stargate - Atlantis paródiaváltozat szereplõit prezentálnák rajta :)
Nem, az állkoppanás majd akkor lesz, amikor rákattintasz az options menu "auto-detect" gombocskájára (ami 300 poligonból áll minimum), és a 2007-kompatibilis, 3 Windows Vistát futtató gépcsodára kiveri a mediumot :)
Amúgy lassan itt lenne az ideje, hogy elkezdjék nyomatni, hogy "tárgyakkal való interakció, számos NPC, érdekfeszítõ történet"... ja, hogy mégsem?
Ki a rákot érdekel a szereplõk "soha nem látott" mimikája meg az arcizmaik, ha csak annyit mondanak (azt is messzirõl), hogy "Spotted an enemy!" és utána meg "Arrrgh!" (esetleg mindezt koreaiul).
Tényleg, az idegenek arcmimikája is valósághûen lesz modellezve?
Nem értem minek fikáztok, úgyis mindenkinek koppanni fog az ála... Másfelõl sztem errõl a játékról nem érdemes több cikket írni... annyira azért nem jó. Dönts te hova állsz... a véga úgyis az lesz, hogy a játékban lelhetõ bugokn fog mindenki anyázni, hogy húúú, találtam egy ládát az anyahajó d8/3-as szintjén, és azt b+, na azt nem lehet átlõni... beteges!
Hát már nem azért, de a gránátokat a DoD-ba is vissza lehet dobni, mégse attól jó játék. Jha és nem sok az a 4000 poligin egy kézben tartott fegyvernek ami valószínûleg alig fog mozogni és csak az egyik oldalát látjuk majd?
ez aztán érdemleges volt b+ ahelyett hogy arról írt volna hogy milyen anyagok lesznek átlõhetõek meg milyen rombolható tereptárgyak lesznek erre kezd kibújni a szög a zsákból hogy a nagy grafikakirály game 2/3-a egy fos csõ fps lesz egy szaros hajó gyomrában gratulálunk a játék készítõinek
Azért jó látni, hogy magyar muki is van a designer csapatban.