Az hogy grafikailag hogy nez ki es mekkora savszelet fog az nem fugg ossze. Egyebkent a cikk utan megneztem sajat szemmel is milyen a second life, hát sokat tuti nem fogok nyomulni vele (diplomatikusan).
Szánalmas ,hogy mekkora port kavarnak a Second Life körül. Tele van tizenévesekkel meg furry-kal akiknek nincs jobb dolguk mint ezzel játszani vagy nem képesek a valóságban normális életet élni. A multik persze jól kizsebelik õket a politikusok meg kimossák az agyukat és majd virtuálisan vásárolnak meg szavaznak. Ráadásul komoly kommunikációs kézségekkel rendelkezhetnek ha élõ szóban már nem képesek megszólalni mert zavarba jönnek.
"Ha nem tetszik, el lehet menni! Tessék! Lehet menni a Second Life-ba!"
azt ne feledjuk, hogy Lindenek letszamra egy kicsi kutato ceg (40-50 fot szoktak volt emlegetni), a tartalmat pedig szinte kizarolag a felhasznalok keszitettek..
valoban jobb lenne egy normalis engine-nel keszult vilag, ahol az elore elkeszitett texturak alapbol helyileg tarolodnanak, es valamilyen uton-modon tamogatva lenne, hogy fokent ezeket hasznaljak az emberek.
persze a mostani helyzeten (performancija szempontjabol) is lehetne javitani, ha mondjuk John Doe miutan megveszi az 1024x1024-es Textures R Us texturat, fog egy fotosoppot es szeppen atmeretezi 512x512-re, a szkriptjeit nem pakolja tele szenzorokkal meg listenekkel, stbstb.
Én valahogy szivesebben barangolnék egy Half Life 2 Source engine-l készült Second Life szerû világban.... Az lenne az állat. Legyen pár DVD-s az a game, de akkor legyen grafikailag is szép. Bár akkor lehet mégnagyobb sávszélesség igénye lenne az egésznek.
Lassan be kell költöznünk nekünk is amig még van hely, a Föld úgy is lakhatatlan lesz nemsokára.