"hideg érzet" ja, nem is beszélve az apró dér, bizonyos helyeken a jégcsapok beszúrásáról.
"Engem karácsonyi csomagolópapírra emlékeztet." Igen, mert szokásukhoz hívôen nem figyelnek a fejlesztôk az apró részletekre. Ha fehér ködszerû "fog" effektust dobtak volna minden hideg objektumtól számítva mondjuk 0.5 méterre, már az is sokat dobott volna a "hideg érzeten". De így azt is gondolhatnám, hogy mondjuk van vagy +20 fok is a malomban (liszt ugye), csak épp az embereknek van vérkeringési/légzési zavaruk és rétegesen öltözködnek. (pl 2. kép, elégtelen fizetésû, ennek tudatában igen ingerlékeny raktármunkás)
"leszámítva, hogy a fejlesztõgrafikusok jégkristályt flasheltek mindenhová..."
A farcry nagyszerû volt, óriási ember és szörnybarát létemre teljesen eltalálták az igényeimet vele. Akinek nem jött be, annak a lelke nyilván az 1ik (vagy both) fajjal nem kompatibilis. "A Doom 3 motor belsõ sötét terekre volt kiélezve" jaaaj, az emlékek...elemlámpa/koromsötét...szituáció: 01. nemlátok semmit! 02. leteszem a fegyvert, elôveszem az elemlámpát. 03. körbenézek, rájövök hogy a szörnyek (ha melletted is állnak) addig nem ordítanak rám amig nem világítok a szemükbe (gondolom, fájdalmat éreznek a pupilla hirtelen összehúzódásától (a bivalyerôs fény hatásától)) 04. ok becélzom a szörnyet. 05. leteszem az elemlámpát. 06. elôveszem a fegyvert. 07. (ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta) 08. nemlátok semmit! 09. leteszem a fegyvert. 09. elô az elemlámpát. 10. megvárom míg elszáll a füst. 11. rájövök, hogy a szörny idô közben már átmozdult 1 másik helyre, talán kicsit ballra, és onnan próbál az életemre törni. 12. hát, jó. Ilyen egyszerûen nem tud kifogni rajtunk ugye? Vissza a 01 es pontba és próbálkozunk elôlrôl...
Valamiért amúgy is a doom3 motor (és persze a kaptafa motoros játékok) miatt kiráz a hideg, valahogy egész ellenszenvesre sikerült összehozniuk, amivel nagyon jó elôíltéletek mellett (Commander Keen szériák, D1, D2, Q1, Q3) sem tudtad megbékélni. Folyamatosan lehet érezni, hogy egyszerûen valami zavar, amikor az engine álltal megjelenített képek összességét figyelem.
Mellesleg amennyi eddig látszik a Crysisbõl, abban csak a dzsungel/növényzet/idõjárás ami tényleg egyedülálló... de belsõ terekben még azt is megkockáztatom, hogy ezzel egyenrangú.
Ez a gond a mai játékmotorokkal, van egy darab játék, ami marketinget tol alá, és amivel el lehet adni, viszont csak arra hegyezik ki, és célirányos motor lesz.
Ez volt a Doom 3nál, és a Far Cry-nál is. Komolyan, hány sikeresebb Doom 3 motoros játék van a piacon? A Doom 3 motor belsõ sötét terekre volt kiélezve, mert a marketingelt játéka ezt igényelte. A külsõ terek megjelenítése, stb. már tizedrangú volt.
Hát persze grafikailag semmi sem jó, amire nincs ráírva hogy crysis.
Hát crysis ide, crysis oda, azért nem lehet a kettõt összehasonlítani grafikailag... Mert ez - hát hogy is mondjam, meglehetõsen gyerekcipõben jár ilyen téren... a textúrák elég gagyik leszámítva, hogy a fejlesztõgrafikusok jégkristályt flasheltek mindenhová... meg rányomtak egy kis glow-t a csúcsfényekre... izzé. Még fejlesszék én azt mondom! Viszont több, mint igéretes, hogy végre nem a fraggelés lesz a domináns játékelem, hanem pont fordítva! Ez dícséretes! Jah és télleg jöhetne egy kis Thing-es északi-horror! :P
Kár volt elárulnod, teszteltem, hogy tudja-e :)
A Far Cry-al kapcsolatban csak részben van igazatok. A szörnyes rész valóban nem kellett volna bele, viszont a dús vegetációjú dzsungel és a határtalan szabadság (illúziója) azért remek hangulatot teremtett a játéknak, én legalábbis nagyon élveztem. Dehát nem vagyunk egyformák, szerencsére...
cryostasis= az én fordításomban fagyasztásos úton történõ életfunkciófelfüggesztés..
az élet is szar játék,de a grafikája miatt milliárdok játszák
elég gyenge cikk; már megint csak errõl szól: nem néz ki olyan jól mint a Crysis LOL... és ha nem ebben akarja felülmúlni a Crysist?? mert személy szerint engem ez a délisarkos horror környezet (The Thing jutott eszembe picit) jobban vonz mint csili vili Crysis with rúgd szét a katonák valagát gáma...
Pedig nagyon igaza van.
A Far Cry addig volt jó, ameddig nem jöttek a hendikeppelt majomszörnyek. Addig legalább abban egyedit alkotott, hogy emberek ellen kellett nyomulni jól kidolgozott gerillaharc-környezetben. Kár volt a majmokért.
Amúgy valóban nem véletlen a névválasztás, mert arra utazik, hogy az ostobább médiamunkások összemossák a kettõt, ezzel ingyenreklám-felületet adva a játéknak.
Ha nem írták volna mellé, a rendkívül teátrális, jelentõségteljes "vajh véletlen a név?" frázist, akkor belépek a cikkbe, megnézem a képeket és kilépek a cikkbõl anélkül, hogy akár egy percre eszembe jutott volna a Crysis.
Nem odafosták, nem is véletlen a címek egybecsengése, nagyon is ki van ez találva... Pláne, hogy perpillanat játékbuziéknál a Crysis körül forog a világ...
Mellesleg, mit is jelent a cryostasis szóösszetétel magyarul?
A persze nem gond, hogy a cryo és a stasis is értelmes szó, a játék is (a képek alapján) teljesen passzol a címhez, de persze, biztosan csak "odafosták" azt a négy betût.
Mintha a Crysis körül forogna a világ. (Nem beszélve arrol, hogy szerintem a Far Cry is szar volt, csak csillivilli.)
Ez a cím kegyetlen.. Az illetékes egyszerûen odafOSTA a cry és a sis közé azt a négy betût. Jó taktika, mert ugye az ember úgy olvassa a szavakat, hogy a végét meg az elejét nézi elsõsorban..
hejjj végre egy gamma,amiben egy pályán több boss is lesz!:) jónak hangzik,de ha olyan lesz,mint a stalker,akkor egy kalap szar lesz(gondolok itt az optimizálásra,és a bug hegyekre)