http://data.hu/get/3080658/ag4lp.part1.rar http://data.hu/get/3080660/ag4lp.part2.rar http://data.hu/get/3080660/ag4lp.part3.rar Tudtommal ennek mûködnie kell.
11 óra játék után nem annyira rossz mint elsõre tünik (de nem is jó). Az a furcsa, hogy mindent beletettek, ami a gothicban volt, csak ész nélkül. pl. le lehet feküdni az ágyra, de minek, lehet kalapálni az üllõt, de minek, lehet fenni a kardot de minek A gothicban mindenek értelme és oka volt, itt csak úgy vannak a dolgok. Én egyébként feltettem egy kamera módot, most ugyanolyan a kamerakezelés mint a többi gothicban. Igy sokkal jobb. Nincs az az eltávolodás. Ez nem dragon age, ahol kell egy távoli taktikai nézet a csapatnak:)
Kivéve a történet.(legalábbis elméletileg)
bocsesz Jude666 -nak szól
jaja, csak a támogató karakterek, a világ, a legendárium ugyanaz..de tuti hogy semmi más köze nincs a gothichoz..pff...
Ne haragudj hogy ezt kerdezem, de te biztosan kepben vagy a brand koruli dolgokkal? Mert ez NEM a gothic 4ik resze, sajnos a jogvedoi trukkozes miatt a kiadonal maradt a markanev, ettol eltekintve ez semmiben sem gothic...
egyetértek :) ez lenne a minimum...ugye régen minden gothic úgy indult hogy névtelen hõsünk szerencsétlen az összes képességét és tudását elvesztette a játék elejére...mivel most más a hõs és ezért ezt nem tehették meg vele,a játk esett át ezen a kezelésen xDDD
Állítólag tudtak róla, a demóban épp ezért is jó. Csak akkor nem tudom, hogy 1 héttel a megjelenés után még miért nincs javítva, mikor kiadtak egy hotfixet is és várhatóan még egy 200 MB körüli hotfix lesz.
De hihetetlen hogy nem tesztelték mert ha igen akkor feltûnt volna. De legalább te itt vagy nekünk!
A fejlesztések nevei benne voltak, viszont mindegyik fejlesztést egy bizonyos opció (hosszú kódsor) olvas be. Na valaki ennek a kódsornak a helyére egyszerûen beírta, hogy "Mégsem". Továbbá volt még 1 hibája, ami a fordítóprogramnak okozott gondot, de ezt is javítottam.
Szóval lehet linkelgetni a warez topicot, de összességében mindenki jól jár, ha a nyelvi fájlok kikerülnek!
Én nem követelnék semmit, ha nem tudnék velük interakcióba (tehát van is meg nincs is) lépni. Értem én, hogy hack & slash, de ez az adtunk is meg nem is kategória.
Nade nem morgolódok ilyesmin, mert baromi felesleges, úgyis ez van! Apropó te is úgy jártál, hogy a flurry-t csak véletlenül fedezted fel, hogy kell kivitelezni (stewark várban véletlenül kiviteleztem és azóta alkalmazom)!
Craftolandó fegyverek közül ti mit gyártottatok le, mert én nézegettem a recepteket (meg is csináltam párat, az elõször mentek kipróbálom, majd ha nem jó visszatöltöm módszerrel, érdekeltek, hogy hogy néznek ki a fegyók), de rájöttem, hogy amikorra már meg tudod õket csinálni, találsz majd sokkal jobbat is!
Még egy dolog: Forgotten graves (magyarul talán elfeledett sírok)-ben lehet találni jó kis fegyvereket: én 1 mágikus buzogányt, meg 1 kardot is találtam már így!
En ertem, de te szerepjatekos elemeket kovetelsz egy fantazia akcio jatektol, amiben a hack and slash-en van a hangsuly, nekem igy mar nem problema, ertem hogy az csak diszlet ergo nem izgat tovabb a dolog. Masreszt neha picit azert megis zavart hogy pl szorja a jatek a vegen a Kings Sorelt ami ugye marhara ertekes volt az igazi gothicokban itt meg elsore receptet nem talaltam, aztan meg mikor a recept meglett akkor jol pofara nehezedtem, mert az elixirek nem adtak semmi permanens hatast mint amire szamitottam volna, ez van.
Értem én az összefüggést, de ott van a tárgy, használható, csak arra nem jó, amire szánták (nem értem a fejlesztõket, hogy ezzel mit akartak? " belerakjuk a feature-t oszt had szórakozzon a sok csíra vagy belerakjuk, aztán majd 1 patch formájában befejezzük?)... Érted a problémámat?
Használható, csak nem ér semmit: odaállsz, kotyvaszt, kijön belõle valami (potion) nem, ágyra lefekszel, van értelme? nincs... ezt mondom, hogy ott vannak, de minek!
Köszörûnél elõvesz 1 olyan kardot ami nekem nincs is és elkezdi köszörülni és van valami hatása, nincs semmi, csak animáció... Tehát nem úgy mint pl.: Risen, hogy kovácsolás menete: érc kohóba be, felforrósít, át az üllõre, kikovácsol, majd onnan hûtés! Én valami ilyesmire gondoltam, szóval 1 jó nagy kihagyott ziccer (animációk jók lennének, csak nincs értelme használni) szerintem!
Na álljunk már meg itt egy polgári szóra: q6600 4 magos proci, ati 5770 soc 1gb-s videókártya, 3 gb ram-mal ne mond már, hogy szar a gépem. Jah és úgy, hogy a demo tükörsimán futott. Ez kérlek alássan, nem a szar gép kategória, hanem a szar optimalizáció kategória. Köszönjük szépen 1-es leülhetsz!
Hardon játszom, nem fetrengek verítékben... más játéknál hardon már vért pi... volna... méghogy nem könnyû a játék.
Ami nekem nagyon fájó, pedig nem vagyok Hardcore Gothic rajongó: Ott vannak ezek a fránya tárgyak, mint ágy, alkémiai asztal, köszörûkõ, goblin dob (ugyan nem csinál semmit, de fun)stb. stb. Miért nem lehetett ezekhez társítani valamit, pl alszol, akkor gyógyulsz (még az idõmúlást is akár ki hagyhatnák), köszörûkõnél az aktuális fegyver sebzése pár százalékkal (pl.: 10%) növekedni. Ezekhez kapcsolódóan a craft rendszer igaz, hogy rugalmas, de így egy vicc... kérem, hát ott vannak ezek a munkaállomások, amiket felsoroltam, miért nem lehetett esetleg betenni lehetõségként, hogy akár ott is lehet manuális craftolni, illetve lustábbaknak maradna a jelenlegi automatice rendszer?
Összességében engem is szórakoztat a játék a fentebbi hibáktól eltekintve (mikroszaggatás=optimalizálatlanság, craft=igénytelenség, nemtörõdömség).
1 fontos dolog még a játékot teljesen elvetõknek: Elsõ pár óra nem túl szórakoztató, amikor viszont már eljutsz 10-es szintre, valami megmozdul a gémen belül és hirtelen a semmibõl, elkezd némi, hangsúlyozom némi Gothic feeling elõkúszni a dologból. Ahonnan számomra teljes mértékben tudatosult, hogy a gothic feelinget érzem az a mocsár volt!
Apropó mocsár, kinek sikerült megcsinálni a gyûjts össze 12 pókhálót nevezetû küldit? Hát ha nem jártam körbe 35-ször a mocsarat, mire összeszedtem az összeset, akkor 1x se.
Ugyebar a knockback elott a boss oszeteszi a kezet es mintha felszivna magat energiaval aztan robban, de ahogy szivja fel magat energiaval egyre fenyesebb korulotte a levego, ebbol gondoltam hogy nem egeszseges kozel maradni hozza. Volt egy ranger vidi is , a csavo total figyelmen kivul hagyta a megidezett addokat es csak lotte lotte a bosst, ugye amig az addok elnek addig nincs vedelemi energiamezo a boss korul
nos én még mindig nem tudom,hogy hogyan lehet kivédeni, esetleg elmondanád? kíváncsi vagyok rá :) néztem én is pár videot, tényleg elég bénák vannak, be sem áll az erõtér mögé, hanem inkább ott ugrál a lövedékek között...
Nem szemelyeskedesnek szantam, es ha megnezed a vidiket van ott egy ket ugyes emberke aki idoben lereagalta es nem szopta be, nekem se sikerult mindet kivedeni de nem is kaptam be mindegyiket, bar igaz en hardom toltam te meg gothicon, sebaj megnezem majd ugy is. Amin igazan kacagtam hogy a tuskeket is egytol egyig bekapta a jatekos, kar hogy a nevet nem jegyeztem meg, lusta vagyok visszakeresni, eredetileg a bossfight zeneje erdekelt, mert azt sehonnan nem tudtam elokeresni, aztan leragadtam a vidiknel. Tokre nem vagom minek vaganykodnak azzal hogy levertek 6 percnel hamarabb, mert amikor megnezed hogy mit is csinalt akkor te is kacagni fogsz, ie gondolom te nem pufolted tovabb szembol azt a varazslo csontit, aki eroter pajzsot huzott maga ele.
nos végigvittem én is,ráérõsen, nagyjából mindenhol voltam és 1 quest (na meg a 30db-os gyûjtögetõsek) kivételével mindent megcsináltam. 30 óra játékidõ és lvl 29 végig gothic szinten összességében 5/10et adok a játékra, elõször 6-ot akartam, de az utolsó csata egy jeggyel lejjebb vitte, lentebb majd kifejtem miért
pár gondolat,inkább spoilerben, de azért ezek csak általános információk a részemrõl:
az utolsó megmérettetés kegyetlenül szar lett, legalább is távolsági karakterrel gothic szinten, közepes méretû terület folyton jönnek az enemyk és ezért rájuk kell koncentrálni a boss helyett. nem tudom,hogy miért csináltak egy olyan skillt a fõellenségnek amit nem lehet kivédeni... így csak arról szólt az egész,hogy a speciális támadása után potiont kellett inni.(talán ezzel akarták megnövelni a végsõ harc idejét?) egyet tudtam belelõni a speciális támadás elõtt és egyet utána. taktikázási lehetõség nulla. ezért kapja az eggyel rosszabb osztályzatot
legjobban talán a játék közepe tetszett, a monastery utáni rész, az elhagyatott erdõ, utána meg az õsi templom,ahol végre eljutsz a mágikus üllõhöz,szerintem nagyon hangulatos lett
ami szerintem nagy hiba a játékban, hogy a legtöbb nyersanyagot csak egy recepthez lehet használni, bár ez betudható annak is,hogy inkább az akcióra koncentráltak, mint a roleplayre ja és ugye egyetlen szuperfegyvert tudsz kovácsolni a kasztodnak megfelelõen, amit majd késõbb upgradelni lehet, nos ugye íjjal mentem, a bow of woe-hoz mindössze 1 ebony kellett, aztán az upgradehez meg 30 db... nos én nem találtam meg a 30 db-ot,vagy nagyon jól el volt dugva, vagy inkább egy recept volt,amit nekem nem adott meg (pedig direkt végigkutattam mindent), így sajnos nem is tudtam megcsinálni a számomra legerõsebb fegyvert :(
a ranged skillrõl általánosságban az a véleményem,a végsõ harcot leszámítva persze, hogy egész jó, a játék elején erõs,utána elég nehéz vele haladni, aztán miután meglesz az ambush skill megint élvezetes a játék. mindent összevetve a crossbow erõsebb a sima bow-nál, de 1. nagyon-nagyon kevés hozzá a lövedék és a boltosoknál sem lehet venni 2. nem lehet vele zoomolni
sajnos rengeteggel buggal találkoztam, ami a játékélmény rovására ilyenek például,hogy amit az ellenség lõ varázslat vagy nyíl átment a falakon, tárgyakon így kár is volt bebújni mögéjük, vagy pl a lizardok belementek a föld texturájába és így nem bírtam eltalálni õket másik ami nagyon zavart még,hogy ha én 1 mm-re is mellé céloztam, már nem talált, míg az ellenség varázslata még akkor is sebzett, ha 1 méterrel mellém ment. ez rendkívül bosszantó volt
az egyetlen quest, amit nem csináltam meg is a bugos lizardok miatt volt, tooshoo-ban a cobweb-es küldetés, amikor össze kellett gyûjteni 12 hálót a mocsárból
nagyjából ennyi jutott eszembe, egynek jó volt, ha elvonatkoztatok attól,hogy gothic folytatás, akkor jó volt, de az biztos, hogy még egyszer nem fogom végigjátszani
Meglestem youtube-on par bosskill vidit, mondjuk elfelejtettek mellekelni hogy milyen nehezsegi fokozaton keszult, de a kacagas elovett egyik masiknal, most pelda kedveert a csavo minden potit meg elixirt bossharc kozepen szervalt elo hosszas keresgelesre az inventory-bol, nem volt neki hotkey-en egy nyamvadt hp poti se, hogy mit be nem szopnak egyesek, majdnem minden tusket, knockbacket miegymast telibe, szal el tudom kepzelni hogy a Risen titanja ellen mit csinalt volna
nem tudom ti hogy vagytok vele, nemigen haladtam elõre még a játékkal, többször uninstallközeli érzésem volt..ideig-óráig tényleg jó, de rohadtul nem erre számítottam..sanszos hogy aha folytatások is ilyenek lesznek, akkor arcania világával megszakítom a kapcsolatomat..ha ezt végigjátszom akkor is max azért hogy megtudjam mi lesz Rhobar sorsa (nem ezért tartottam életben három részen át, végigverekedve magunkat megannyi ellenségen különben, hogy aztán így elbánjanak vele...)..bár lehet hogy csak végigolvasom inkább ;)
játéknak nem túl rossz, de felejthetõ, gothicnak meg csapnivaló szerintem..nem kicsit csalódtam..
mondjatok nekem olyan játékot, ami olyan mint a gothic, witcher, ergo 3rd person, de neked kell kaszabolni, varázsolni, nyilazni (witcherben sajnos nem lehet) és nem a gothic, witcher vagy fable
ja és lehetõleg legyen benne valami történet is, ugyanakkor ne traktáljon hangyafasznyi betüméretben több oldalon át, mindenféle háttéranyaggal, mert attól hülyét kapok, fõleg ha nagyon sablonos
eddig csak rosszat hallottam róla, kissé elbizonytalanodtam emiatt (persze mind a 3-mal játszottam, nem is keveset, tehát nálam a 4 is alap - elvileg)
Wow megérkezett a skilltábla NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK ! Ennek kellett volna benne lennie a gyári kézikönyvben és nem lett volna egy szavam se a játékra. Legalább tudom hogy idéztek elõ terültre ható tûzsebzést a demóban. Varázslóként szerintem az a leghatékonyabb ha egy jéggel indítasz ledermed majd megsorozni fireball-al. Még mindig nem tudjuk hogy kell úgy lefeküdni hogy reggelre ébredjünk fel? utálok sötétben viharban kóborolni.
Köszi! Ide fel is pakoltamSkill-tábla! Remélem nem gond!
Tedd gyors elérésre a villám varázslatot (3.slot). Kezd el karddal vagy nyíllal sebezni. Amikor a házába bújik 3-as gomb varázslat majd váltás kardra (1.gomb), majd ismét 3-as gomb, ha begubózik, váltás kardra ...
Hali! Az elején a boszorkánynál a bogarakat hogy a pékbe kell megölni?? Én lövöm õket a villámokkal, látszik hogy találok is mégsem borulnak fel 20 találat után sem.
Hát ez gáz.Belelõttem a nyilat az ürgébe,és meg se érezte.
leegyszerûsítve a dolgot: akit meg lehet ölni, azt meg is kell :D szóval npc-ket nem fogsz tudni bántani és attól sem kell félned,hogy valaki fontosat megölsz
egyébként ha valakit/valamit elõbb ölsz meg, mint ahogy a hozzá szükséges questet megkapod, azt késõbb elszámolja
Van az a része a játéknak még nagyon az elején, hogy mennyek el valami mukihoz, hogy végezzek vele de egy bandita tábor van az útba. Most akkor kaszaboljak le ott mindenkit, mert át nemengednek.
aha, kösz. mindegy már a végén vagyok, csak ez így eszembe jutott,hogy nem tudtam kinyitni :)
Meg kell keresni a kulcsát. Menj fel a szirtre, azt az utat kövesd, ahol a vadász búsul. Menj végig az úton, a "hurok" végébe. Ott a vadonban, a sziklafal mellett haladj, találsz majd egy csontvázat. Nála lesz a kulcs. Jó játékot :)
Hello! Tudnátok belinkelni olyan oldalt,ahonnan magyar nyelvi fájlokat lehet leszedni az arcaniához?
Hát, az itt elmondottak alapján alig hiszem, hogy megnézem ezt a játékot... Kár érte.
Szeretnék már látni egy Arcanum, vagy Fallout 1-2 volumenû dolgot, de az nem nagyon fog megtörténni. Dragon Age kicsit már hajazott rájuk, de az sem volt olyan. Az utóbbi idõben nekem RPG-bõl a Mass Effect 2 jött be kib*szottul. Érdekes, pedig az sem volt az a hagyományos RPG.
Na mindegy, ezt asszem passzolom.
Végigvittem. Ez egy jó játék egy hétvégére. Trendi, nagyon jó grafikával, brutális gépigénnyel. Számomra az árát nem éri meg.
nem olyan rossz ez a játék kérem szépen leszámítva hogy egyszerû mint a facsipesz,mondjuk a falábat még nem találtam meg de már a báróval beszélni fogok :)
valaki megtalálta a meteoric ore-t thorniara slum részén? ha igen, leírná merre van pontosan, mert én nem lelem
newkem hibaüzenetet ir ki ha elinditom a játékot,mit kell ilyenkor csinálni?
Hát nemtudom, végigvittem mindkettõt majdnem, de nem tudom mivel lenne rosszabb az Oblivion a Morrowindnál, semmivel sem lehet benne kevesebbet csinálni az elõdnél, csak többet, ráadásul a fizika is jobb...