Szóval azt a bizonyos "2009 telét" határidõnek még közel sem kell annyira komolyan venni.
Sajnos de, mivel különben keményen megkötbérezik a JoWoodot a befektetõk. PC-n valamivel jobb a helyzet, mert február környéke a végsõ határidõ, de Boxon már karácsonyra a polcokon kell lennie.
Gothic 4 is set 10 years after the last installment and situated on multiple southern islands, each with unique fauna & flora according to various climate zones. The game will feature a day & night cycle, changing weather, and depending on the time of day altering spell casting abilities. JoWood has added extra development budget and pushing it to 2010 to make it a AAA title.
info: Worthplaying
"A lépés a kiadó szerint azért volt szükséges, hogy némi extra idõ és anyagi ráfordítás segítségével 2010 egyik legjobb játékát készíthessék el. Ez persze azt is jelentheti, hogy az ArcaniA annyira alul teljesített a cég szerint, hogy inkább adtak idõt a csapatnak játékot farigcsálni belõle. Akárhogy is, az ArcaniA legnagyobb ellenfele, a Gothic sorozat elsõ három részét jegyzõ Phirana Bytes Risen címû RPG-eposza rendíthetetlenül menetel az októberi megjelenés felé, így ha a JoWooD nem akarja, hogy egykori cimborái pipálják le, oda kell tennie magát."
Összegzés: az E3 után úgy döntöttek, hogy nem elégedettek a játék minõségével, ezért a játék alapjait kezdték el csiszolgatni. Szeptember elejére jutnak el odáig, hogy az elsõ chaptert bétatesztelik. A német és angol változat egyszerre készül. A konzol az elsõdleges platform, de ez nem jelenti azt, hogy a PC-s változatot elhanyagolnák. A harcrendszert is szeptemberre tervezik befejezni. A régi szereplõk egy része visszatér (Diego, Milten, Gorn biztosan). Ez a játék is egy szigeten fog játszódni, ahol mindenféle éghajlati részek elõfordulnak (ahogy az szokott lenni :D). Inkább komolyabb küldetések lesznek, mint egyszerû gyûjtögetés és társai. A Risennel nem kívánnak konkurrálni, pláne hogy legalább fél év lesz a kettõ megjelenése között. A cél: 2010 (egyik) legjobb RPG-jét prezentálni. A halasztást egyértelmûen azért tudják be, hogy a saját maguk elõtt kitûzött minõségi elvárásoknak megfeleljenek, plusz hogy kellõ tesztelésen essen át a játék.
Lehet csak én kombinálom túl ,de szerintem nem kevés fórum is közrejátszott ebben.Mert biztos olvasták hogy megy a sírás hogy mi lesz ez a foshalmaz.Aztán észbekaptak szerencsére!
Nem hinném, de majd a Gothic 5 talán igen! :) Nem tudom, hogy állnak a srácok a játékkal, nem látok róla semmi hírt. Remélem, már megkezdték a bétatesztelést.
Én amit tudok utolsó hír ha ez az amire gondolok :D akkor szinte újragondolják amit eddig csináltak meg lötéri kutyának sem tetszett amit láttak.Nem a graf hanem minden más.
Hát ez még mindig nem valami ígéretes Elhiszem, hogy dev mód, valószínûleg azért üres és nincs benne semmi élet, de legalább a harcrendszeren fejlesztettek volna valamit. Még mindig egy mmo jut róla eszembe. Gagyi llenfelek, fölöttük gagyi életcsíkkal, a kard meg kombózáskor világít... Ez gothic lenne?
De ez nagyon szúrja a szemem speciel, legalább valami felvillanó ikonnal, vagy ilyesmivel jelezték volna, hogy ha lenyomod a gombot, jön a kombó. De nem azzal, hogy világítani kezd a kardod... Ez külön rombolja az élményt ha mondjuk pusztán harcossal szeretném tolni, akinek köze nincs mágiához. Mellesleg ez a videóban bemutatott hely elég egyhangú, arról nem is beszélve, hogy a legkevésbé sem illeszkedik egy mágus céhhez. A varázslók a mocsár közepén élnek, egy fa belsejében, meg fakunyhókban...
Engem nem zavart, pont azt szerettem, hogy elkötelezhetem magam egyetlen oldal mellett, szerintem ez sokkal realisztikusabb. Nem mint az elder scrolls, hogy fogom magam, és egyszerre leszek nagy mágus és kitûnõ harcos, de emellett még tolvaj is. Minek? :c
A kettõ szerintem más mûfaj:) A Gothicoknál volt egy jó érzésem a végigjátszásnál, hogy igen elõrejutottam a sztorival(ami nekem szemény szerint eddig mindig bejött) és eljutottam valahova. Az Elder Scrollsokba meg végigrohantam a sztorin aztán kijátszottam a kiegeket(A Shivering Isles sztorija messze élvezhetõbb mint az alapjátéké) majd pedig szét lehetett moddolni a játékot(amiket ha jól válogattál nagyon ütõs kis játékkal lehetett szórakozni). A videókról: maga a karakter nekem tetszett(fegyverfogás, kard, páncél textúra, mozgás[bár az ugrás kicsit suta]) Mages Guild EGY FÁN!?? És még van képük azt mondani hogy az a céljuk, hogy a régi Gothic fanok "felismerjék" a játékot? Szerintem elég nagy út van a Monastery és egy nagy fa között... Maga a helyszín igen-igen üres, de ez valószínûleg a fejlesztés miatt van. A minimap pedig annyira hasonlít a WoW-éra, hogy az már fáj. A harcról: az íj hangja nagyon gagyi, a fénylõ kardos rendszer ugyancsak(szerintem) És ismét egy nagyon Gothicos része a játéknak(írónia on) skill pontok és SKILL TREE? Melyik Gothic játékban volt skillfa? Hol van a jóöreg tanításos rendszer? Persze értem én hogy nyitni kell az új játékosok felé és nincs is ezzel semmi baj. Sõt szerintem egy nagyon jó(vagy legalábbis átlagos+) játékot fogunk kapni, amivel csak annyi baj lesz, hogy nem lesz Gothic...
Jézusom inkább adtak volna ki G3 motorral csak más történettel egy új game-et ez katasztrófa. Hol már már az amikor epekedve várom hogy végre ellõje az nyílvesszõt. Itt gyorstüzelõ basszus. Meg azon a húsdarabok a hullák után szanalom komolyan. Ezt ha így kiadják ne csodálkozzanak ha tényleg a kutya sem veszi meg. Nem vagyok nagy gothic fan (nem tudok kívülrõl mindent) de ez a Gothic név meggyalázása kõkeményen!
Gyerekek. Gothic1, Mocsári tábor... ezt akarták visszahozni. Igaz, gagyin sikerült.
messze nem hiszem, hogy azt akarták visszahozni. Ugyanis ott szektások voltak, nem varázslók.
Akkora bukás lesz már elõre látom hogy félelmetes!De meg is érdemlik.
Ezek az E3-as (bõ fél éves!) videók jó minõségben. Az már nagyon-nagyon-nagyon rég volt, ennél biztos sokkal jobban állnak már. Mindenesetre nem hinném, hogy akárcsak megközelítik a rajongók általá készített G2-s Velaya modot. Na AZ Gothic!!!
The mod offers around 40 hours of gameplay across four chapters and an altered Khorinis. The English installation is a little tricky, so make sure you read the instructions. Here's the blurb:
Velaya - Tale of a Warrior is a German modification that tells the story of a young woman (known from Gothic 1 ), who makes her way around Khorinis, shortly after the nameless hero and his companions left the island. A lot has changed in the meantime and the land is still in need of a hero. Or heroine?
But this is not Velaya's problem at the moment. Right now she is busy rejecting Dar, probably the most unpleasant mercenary on Onar's farm. Their dispute ends after a brief fight… on the planks of the tavern. Dar has to pay a penalty to Torlof, for beating up a helpless woman, but this is not enough for Velaya. She wants to get back at the weedhead her way. And soon she won't be as helpless as everyone thinks she is…
Beating up Dar will only be the first step. There is a lot more chauvinism to face. For the men of Khorinis it's not always easy to get used to a female adventurer. But they will soon learn to respect the ambitious woman and value her deeds.
látom a fõhõs kinézete alkalmazkodott a gótikus hangulatú középkor emóshajú pasitrendjéhez
Hm most tûnt csak fel a képeken ezt is "butítják" már. Régebbi gothicokba nem volt szinte semmi támpont mi hol merre.Itt meg ott a kis térkép jobb felsõ sarokba azt mutat mindent a nyíl!
OFF: Most láttam a Vision 8 engine bemutatóját és abban volt egy game Ravensdale!Azt is a Spellbound készíti.Steampunk RPG lesz.Kár hogy akadt a videó (ilyen szart közzé tenni). De így elsõre nagyon jó lesz.
A Ravensdale bemutató alapján igen, hacsak nem egy Asus EEE-n futtatták.
A DreamCatcher Games és a JoWooD bejelentette, hogy a harmadik negyedévben érkezik a Gothic folytatása, az Arcania: A Gothic Tale. A megcélzott platformok: PC, X360, PS3.
Az új Gothic tizenkét évvel játszódik az elõzõ után, s a fejlesztõk egy teljesen új fõhõs állítanak a középpontba. Clemens Schneidhofer, a JoWooD PR-osa szerint erre azért volt szükség, hogy okosan tudják folytatni a történetet, valamint új játékelemeket és friss ötleteket tudjanak beépíteni a kissé öregessé, elmaradottá váló szériába. Nos, a történet biztos, hogy mindenki számára meglepõen alakul: az elõzõ karaktered ugyanis a háború által feldúlt birodalom királya lett, és látszólag teljesen megõrült. Így a névtelen fõhõsöddel át kell szelned a veszélyes vidéket, s le kell rendezned a királlyal a nézeteltéréseidet.
info: Gamekapocs
"...valamint új játékelemeket és friss ötleteket tudjanak beépíteni a kissé öregessé, elmaradottá váló szériába."
Szerencsére ezek a hatalmas ötletek mind kikapcsolhatóak a "Gothic" nehézségi fokozaton, így legalább némi kihívást is jelent majd a játék talán. Bár onnantól, hogy az Xbox360 az elsõdleges célplatform, igazából már majdnem mindegy.
1. A narrátor nõ hangja nem tudom, hogy magától ilyen, vagy csak próbált nagyon 'titokzatosnak' lenni, mindenesetre szerintem elég hülyén jött ki. 2. Nem lesz ez rossz játék, ha eltekintek attól, hogy volt képük a 'Gothic' szót beleírni a játék címébe:D
nem lesz ez rossz, HA nem csináltak belõle komplett akció-rpg-t. remélem azért csak akciót nyomják a trélerben, mert ezzel lehet az egyszerû amerikai kölyköknek eladni. a gótik nem errõl szól... a beszélgetéseken óriási hangsúly volt mindig, na meg a piti küldetéseken amikkel az elején érvényesülnöd kell.
Nekem a G3-mal vége van a PB-nek mint a botnak. Hosszú játékos éveim alat az volt az elsö lemez amit 8 óra játék után összetörtem és kidobtam a francba.
A risen demoba belekezdtem de mivel egy az egyben a G2 csinálták meg uj grafal abahagytam.
De szerintem ne szenyezük a topicot a PB-vel ez egy másik csapat tiszta lapal majd meglátjuk mi sül ki belöle, egyenlöre igéretesen néz ki.
Ennyi erõvel a G2 pedig nem más, mint a G1, jobb graffal... A Risen csupán új sztori, új környezet, új hõs. Ez körülbelül annyi, mint amennyi G1-rõl 2-re változott, azaz pont elég, a rendszer magja megmaradt.
ja, nem körülbelül annyi, hanem több, na. Mert hát új hõsünk sem lett a 2-ben, és a környezet egy része az 1-bõl lett átemelve (aminek én pl. örültem, hogy viszontláttam). Szóval ha a demonál dobtad, akkor egy igazi gothic élménybõl maradtál ki, amit ezen a traileren nem látok megjelenni...
háát ez nekem kissé csalódás :| remélem ki lehet kapcsolni majd a minimapot a quest markerrel, de amit a legjobban remélek, hogy ki lehet kapcsolni azt a faszságot, hogy világítanak az npc-k amikor feléjük fordulok... ez melyik idiótának jutott eszébe? valamint nekem kombóknál a fegyver se kezdjen el világítani. ezt leszámítva már csak a harcrendszerrel van kifogásom. Mi az a nagy felkiáltójel, ami a health barral és a dög nevével együtt nagyobb helyet foglalnak a képernyõn, mint maga a lény? És miért darabosak a mozdulatok harc közben?
A konzol agyatlanok miatt kell ez a sok "Újítás" quest mark, világító npc ha felé fordulsz és egy kurva nagy felkiáltó jel a quest szörnyek feje fölött. Még így is égni fognak a telefon vonalak hogy "mit csináljak, ha felkiálltó jel van a szörny feje fölött"?
Ezt kikérem magamnak minden konzolos játékos nevében.Engem inkább az izgat hogy mi a fenének tûnnek el a levelek ha közel megyek.
Nem is annyira rossz grafikailag mint vartam. Sajnos a sztorirol meg semmit nem tudunk (tudok). Egy RPG-nel az se mindegy. Ettol fuggetlenul nincsenek nagy elvarasaim, jatekmechanizmusra meg mindig a gothic 1-re hasonlit. Az akkor jo volt de ma mar tarsak es ragyogo, szorakoztato parbeszedek kellenek. Nekem mar kicsit unalmas ez az "egydul bolyongok" jatekmenet. Mondjuk a Risen bejott de a tarsakat ott is hianyoltam.
Ez nekem a bajom sok a baromság és minden kikapcsolható. Kb azzal nyitunk majd kikapcsoljuk egész játékot De hát gondolni kell debilekre akiknek kell nyíl hogy merre menjen stb.