A kettõ szerintem más mûfaj:) A Gothicoknál volt egy jó érzésem a végigjátszásnál, hogy igen elõrejutottam a sztorival(ami nekem szemény szerint eddig mindig bejött) és eljutottam valahova. Az Elder Scrollsokba meg végigrohantam a sztorin aztán kijátszottam a kiegeket(A Shivering Isles sztorija messze élvezhetõbb mint az alapjátéké) majd pedig szét lehetett moddolni a játékot(amiket ha jól válogattál nagyon ütõs kis játékkal lehetett szórakozni). A videókról: maga a karakter nekem tetszett(fegyverfogás, kard, páncél textúra, mozgás[bár az ugrás kicsit suta]) Mages Guild EGY FÁN!?? És még van képük azt mondani hogy az a céljuk, hogy a régi Gothic fanok "felismerjék" a játékot? Szerintem elég nagy út van a Monastery és egy nagy fa között... Maga a helyszín igen-igen üres, de ez valószínûleg a fejlesztés miatt van. A minimap pedig annyira hasonlít a WoW-éra, hogy az már fáj. A harcról: az íj hangja nagyon gagyi, a fénylõ kardos rendszer ugyancsak(szerintem) És ismét egy nagyon Gothicos része a játéknak(írónia on) skill pontok és SKILL TREE? Melyik Gothic játékban volt skillfa? Hol van a jóöreg tanításos rendszer? Persze értem én hogy nyitni kell az új játékosok felé és nincs is ezzel semmi baj. Sõt szerintem egy nagyon jó(vagy legalábbis átlagos+) játékot fogunk kapni, amivel csak annyi baj lesz, hogy nem lesz Gothic...