Mondjuk az érzékenyen érintett, hogy a vízbe nem "mert" belemenni a hõsünk. Úszás sem ártott volna. :)
Nálatok is akadozva/ugrálva mennek az árnyékok? Párbeszédek közben elég idegesítõ, remélem csak valami bug...
Nem várni, de azért ennyire orbitális dolog azért már a vicc határát súrolja nálam. Élveztem az NWN-t is, de a harc része inkább a Risennek a jobb. Mágiarendszere az NWN-nek jó lenne, de sohoa egyetlen NWN-ben sem volt értelme a trükkös varázslatoknak. Nagyon sebzõ spell legyen oszt csá. Némi lassítás vagy bénítás és ennyi.
Soha nem értetem ezt a G3 + bug beszólást. Én semmi súlyosba nem szaladtam bele az elején sem, egy része meg ami volt a n+1 CEP után is megvan. Inkább volt kiegyensúlyozatlanul könnyû. Ezen az új AI + easy szint + AB beállítás segít. Ezen iszonyatosan hangulatos a G3.
Sajnos ezt rajtad kivül mindenki érti a kiadáskor egy rakás szar volt a G3 tudom mert voltam olyan ostoba és megvettem. Nem véletlen hogy példátlan modon a már aranyon levö játékot visszahivták és ezért csuszott a kiadás. Pár óra szenvedés után nálam ment a kukába és azota se foglalkozok a PB játékaival akárhogy is sikerülnek.
Uhh, hát ez... Two Worlds Reloaded? Kábé azt a szintet hozza, bár a grafika valamivel szebb. A táj a G3-ban vagy Risenben látottakat meg sem közelíti, jó iparosmunka, de nem több. A karakterek kidolgozása egész jó (a PB arcait simán felülmúlja, de mondjuk azokat melyik játéké nem?), ellenben a mimika és "szájszinkron" ritka fapados. Maga a szinkron változó. A harc az valami istentelenül együgyû, így elsõre a G3-énál is rosszabb, pedig az tényleg karasztrófa volt. Valahogy az egész cucc súlytalan, ízetlen, fantáziátlan. Diego, a fõcímzene és a sok beállítási lehetõség tetszett, ez utóbbi példaértékû. Bugok és idegesítõ hülyeségek azok vannak szép számmal, szóval nem olyan szép itt a menyasszony. Végülis a Two Worlds se bukott meg, jön a második rész (sõt az már egész jónak tûnik), úgyhogy azért a JoWoodot se féltem, de Gothic játéknak ez azért elég halvány õszi rózsa.
Én meg gond nélkül végigtoltam egy baromi harmatos gépen. Három súlyosabb bug marad meg összesen a fejemben. És nem én vagyok az egyetlen szerencsés.
Buggal eddig csak 1 helyen találkoztam a tengerparton a 2 goblinnál. Jobbra töül hátul ahol 2 teknõs van van egy kis rész ahol be lehet menni a sziklák közé.Mondom bemegyek hátha van valami finomság ott :D Volt is szép kis bug még jó hogy mentett elõtte az autosave. Elkezdett csúszni a faszi mintha lejtõn csúszna le és csak eg irányba még fordulni sem tudtam sem ugrani semmit se.
Az viszont tetszik hogy lementem egy barlangba és már nincs az mint a G3-nál hogy bevillan a külsõ világ meg ilyenek.Szerencsére semmi ilyet nem tapasztaltam!
ÁÁ bénák vagytok :D A harc tiszta gothic 1 ahhoz hasonló "kombós".Akinek nem tetszett a gothic 1 harcrendszere az meg mennyen innen a susulykába nem is igazi fan :D . Nekem kb az egész demó alatt 5 alkalommal sikerült mellé ütnöm szóval nem kell ide "lock system" tanulj meg játszani fiam :)(bár a gothic 1ben volt). Nálam egyedüli bug a sziklába beragadás volt, de egy ugrással kijöttem belõle. Grafika szép hangok is jók mi kéne még? :)Egyedüli negatívum a kicsit casualos békebeli skillek illetve azok nem léte, mert sehol sem láttam zárnyitás, kovácsolás vagy állatnyúzás skillt. Várom:)
Vedd le a hangkártyát 48 kHz-re, elõször nekem sem indult. Milyen vírusirtód van? Fals riasztás is lehet, vagy már alapból vírusos a géped. Ez nem a játék hibája.
Amúgy szerintem nagyon hangulatos, nincs ezzel semmi baj, eltekintve néhány ügyetlen grafikai megoldástól.
Vízbe nem lehet bemenni, hát nem örülök, de õszintén mi a radai rossebet akarsz a vízben csinálni? Bemész, úszol, kész, 2 perc alatt meguntad..., ezért hiányzott annyira?
Miért milyen nyelvezetet akartál?
Na a harc Gothicokban egymás után dobált animációk összessége és rendkívül darabos, ehhez képest itt folyamatosabb és ez nekem bejön!
Nincs target lock! Egyáltalán nem csapkodtam mellé, amerre akartam arra ütött!
Távolra zoomol ki! Ha belegondolsz, hogy több ellenfeled is lehet egyszerre, akkor ez 1 szükséges dolog lehet.
Valaki irta itt hogy "tisztes iparosmunka" es ez igaz. Ennyi, nem tobb. Feature-ben kevesebbet tud mint a gothic 1. Nyilvan megveszem es vegig is jatszom, de en 2010 vegen egy AAA kategorias RPG-tol sokkal tobbet varok. Emlexem a 2007-es witcher-ben is csak futni lehett, setalni nem (OTS nezetben) sokan tamadtak is ezert es a fejlesztok is elismertek, hogy hianyos volt a jatek de a witcher 2-ben minden orvosolnak. Erre megjelenik egy uj jatek (2010, egy 10 eves sorozat legujabb reszekent) ugyanilyen "gyerekbetegsegekkel". Attol tartok hogy az egesz jatekban egyedul kell koborolnom. Ma mar epikus csatak, csapat, tomegjelenetek kellenek. A dragon age-ben is sok hiba es hianyossag volt de a vege karpotolt sokmindenert.
Mindegy! Nem papolok tovább (még én is csalódhatok benne), de engem eddig ez szórakoztatott a gothicok közül a leginkább (igaz gothic 3 kimaradt) már a demo alapján! Számomra 2010 eddigi legnagyobb pozitív csalódása volt ez a demo (általában tudom, hogy melyik programtól mit várhatok)!
Majd meglátjuk milyen lesz a teljes, legfeljebb majd virágbolti verzióban megnézitek hátha tetszeni fog...
De engedjetek meg 1 apró gondolatot még: Úgy látom itt mindenkinek minden játékprogrammal óriási elvárásai vannak!
Azt azért érdemes észben tartani, hogy tökéletes játék SOHA nem fog készülni, nem lesz olyan, hogy a játékos összes olyan álma benne lesz valamiben, amit vár! Érdemesebb inkább a meglévõ featureöket élvezni, szórakozni (ha szórakoztat az adott program, ha nem szórakoztat törölni)a játékkal ha tetszik! Ha mindig tökéletességet (lehet rá törekedni, de olyan úgysem lesz soha semmiben) vártok el, akkor folyamatosan csak csalódni fogtok és ez igaz az életre is. (én is sokat várok pl.: Two worlds 2-tõl, de tudom, hogy úgyis lesz benne hiba sajnos)
Papolás off :-)
En se mondom, hogy nem szorakoztam jol a demoval es szivesen jatszottam volna tovabb csak azt nem tudom hogy 40 orat es tobb vegigjatszast nyujt-e majd a jatek. Egy RPG-nel ez sem elhanyagolato
Lehet hogy ezt majd hardon kell játszani vagy nem tudom,hogy legyen is valami kihívás. G3-ba már kb 30x minumum meghaltam volna.Itt meg nem lehet. Mindenki fél óráig csinálja a saját "ceremoniáját" mire támad addigra én már 30x a háta mögé gurultam azt csapkodom ezerrel.
"azota se foglalkozok a PB játékaival akárhogy is sikerülnek." Akkor neked kimaradt a Risen, ami nagy hiba, legjobb harcrendszer, amit RPg-ben láttam, és tiszta G1-2 feeling bugok nélkül (pár apróbb bugja van csak), és nálam harc tekintetében a Risen az etalon, ahhoz hasonlítom majd ezt is. Amúgy a G3-at egy éve nyomtam végig, semmi gondom nem volt, minden hivatalos és nem hivatalos patch fent volt és életem egyik legjobb RPG élménye, pedig régi motoros vagyok. De olyan hangulata van, hogy csak na...
Gothic 4-rõl: Tegnap leszedtem és feltelepítettem, de kipróbálna csak ma este fogom, nem akrtam tegnap éjjel, nehogy a fáradtság miatt negatívabbnak lássam. Meglátjuk, remélem, hogy nem csapkodós harcrendszere lesz, mint valami Diablónak, és a mellékküldetések (engem minden RPG-ben ezek érdekelnek inkább, nem is a fõszál) nem ilyen gyûjts 42 békát típusúak lesznek....
Risen demóját probáltam és megvan a véleményem róla.
Ez is csapkodos mint a G3 vagy az oblivion vagy a Two Worlds vagy a Risen soroljam ? ahol nem körökre osztott a harcrendszer az mind gagyi csapkodás ahol pár perc alatt kiismerhetö az AI és onnantól már csak reflex és ügyeség kérdése hogy megütnek vagy sem.
Kicsit trollkodás íze van annak amit elõadsz. A Risen demója - már bocs - de kibaszottul irreleváns. Komoly kardozás és ellenfelek nem voltak benne. Az "picit" késõbb van. Fingod sincs arról, hogy mirõl beszélsz.
Tehát azt mondod késöbb hirtelen körökre osztott lett a harc ?
Akármilyen komolynak gondolsz is te egy harcrendszert ha nem kocka alapú akkor csak is a reflexeken és az ügyeségen mulik minden és igen csapkodos lesz.
A személyeskedésbe nem megyek bele mert most nézem csak kivel beszélek elvakult fanboyokal nem lehet értelmesen beszélni.
A G2-ben már a második szinten letudtál nyomni egy fekete trollt egy gereblyével a kezedben.
Ha ügyes vagy és jók a reflexeid magyarán körbe ugrálod és nem hagyod hogy megüssön az ilyen tipusu játékokban minden közelharc röhejesen könnyü. Más a helyzet ha mágiával val ijjal támadnak ott már számit sok minden más.
Az idióta személyeskedéseid miatt ez volt az utolsó hsz-em hozzád.
egy idõ után minden játék kiismerhetõ, a körökre osztottak is. vannak korlátai a játékoknak, persze az a fejlesztõ csinálja jól, aki el tudja feledtetni ezeket a korlátokat ;) de nem érdemes minden játékban ezeket keresni, mert akkor oda az élvezet. azért játszunk, hogy szórakozzunk, mintha egy filmet néznénk. annak is elnézzük a hibáit, ha valóban elfeledteti egy kicsit velünk a külvilágot.
Ebbõl a kevésbõl, amit eddig próbáltam a demóban(fél óra) végül is nem olyan rossz, mint amire az itteni hozzászólások alapján vártam. A harcot végül is élveztem, a nyilazás is egész jó. Én hardon kezdtem neki, a véglegest majd lehet, hogy "gothic" nehézségen fogom játszani, szerintem ezzel sem lesz probléma. Azt már tudni lehetett, hogy a fegyverrántásért nem fenyegetnek meg az NPC-k, de hogy nem is lehet õket megtámadni, azt már tényleg sajnálom. Nem mintha le akarnék majd mészárolni egy fél falut, de hát azért volt olyan, akit régebben is el lehetett (kellett) náspángolni. Gondolom itt majd adott esetben a párbeszédek után válik valaki ellenségessé.
Molnibalage: az, hogy neked nem indul el, az csak a te géped baja lehet, hiszen más nem tapasztalt eddig ilyet. Ezt most megnyugtatásképpen mondom, hogy nem a játék hibája, csak emiatt nem kell leírni.
Mégis milyen baja lehet a gépemnek? Mindenféle szutykot tudtam futtatni. Lényegében semmiféle infó nincs arról, hogy mi lehet a hiba. Klikk és hibaüzenet. Kösz...
A risen harcrendszere tényleg jobb. De ezt is lehet profibb módon csinálni nem csak agyatlanul csapkodni. Egyik elsõ skill amit szerezhetsz a flurry amivel ha a megfelelõ idõben nyomsz gombot kombó sorozatot indítasz(derengés veszi körbe a fegyvert egy pillanatra). Nyilván ahogy fejlõdsz hosszabb és bonyolultabb kombók vannak. Persze e nélkül tényleg csak csapkodás a játék de a bénaság már nem a fejlesztõk hibája. Ezen felül van benne még shield bash meg power strike is szóval nem tudom mi kéne még. Azt sajnos kár várni, hogy a mai casual idõkben valami szuper bonyolult rendszerrel állnak elõ, a sok 12 éves vérpistike telesírná a fórumokat, hogy hiába püföli a bal meg a jobb gombot felváltva mégis megöli egy sima goblin. Jó a Risen kivétel ott tényleg fasza volt a rendszer, de hát az mégis csak piranha game :D A nehézséget meg nem a demó alapján kéne leszûrni. El ne képzeljétek már, hogy a teljesbe egy óra játék után életszívós kalapácsot meg plate armort szerzel. A demó leírásában benne volt, hogy a végsõ akciódús rész nem lesz benne a teljesben, direkt a demóba készült csak. Arra meg, hogy itt könnyebben ölöd a farkast meg a minecrawlert, megint csak az a válasz mint a harcrendszernél... casual time!!! Szóval én legalább annyira várom ezt mint a Risen 2-t
Wedge31:A gothicos troll hülye volt annyi. Viszont ha te level 2ön szemtõl szemben elversz egy orkot gereblyével akkor megtapsollak. Még egyszer mondom csicskaságok varázslat bújkálós nyilazás meg stb. nélkül. A te logikádat követve mondjuk a normális esetben azért több óra alatt végigvihetõ quake 1 anno egy fos volt mert valaki speed runban 15 perc alatt nightmaren is végigtolta. Be is kellett volna perelni az id softwaret, mert ki mert adni egy negyed órás kampányt... ugye milyen hülyén hangzik? A körök osztott játékok valóban nehezebbek, de ez inkább csak a stratégiákra igaz mert pl a fallout 1-2 sem volt harc ügyileg olyan nagyon vészes pedig ott sem real time ment a fight.
Tényleg próbáld ki a teljes Risent, bár, ahogy ágálsz ellene, biztos lehúznád mindenképp. Risenben az elején az állatokat le lehet csapkodni. Aztán mikor az elsõ emberi ellenféllel szembekerültem és hiába kattintgattam elvert.... akkor alaposan átgondoltam a harci taktikámat. :) Természetesen nem körökre osztott és valamennyire számít az ügyességed, hisz ha látod, hogy az ellenfél lecsapni készül, akkor védekezned kell elenne, de a Risen harcrendszere nem hasonlítható, sem az Oblihoz, sem a G3-hoz. Minden ellenfélnek van valamilyen harci stílusa, amit ki kell ismerned, hogy le tudd gyõzni. Mindenki máshogy támad, máshogy szúr vissza, stb... Mellesleg a körökre osztott harcrendszer ugyanolyan kiismerhetõ egy idõ után, a 90es években imádtam a turn based RPG-ket, de azok is kiszámíthatóvá válnak. Amúgy pedig ha már TPS, akkor valamennyire számítson az ügyességem is (ne sokat, rühellem az ügyességi játékokat).
A harcrendszert a Gothic 1-éhez hasonlítani azért kicsit erõs, nagyjából semmi közös nincs a mechanikájukban. Lehet, hogy késõbb már variálható, színesíthetõ, de az elsõ 2 óra nevetséges kattintáshegy. Azokat a skilleket azért nem találtad, mert nincsenek. Ha valahol találsz egy recepetet hozzá, már azonnal csinálhatod is a kardot. Akár egy erdõ kellõs közepén is...
Hogy tudtad hardon elindítani? Nálam csak az easy-t és normalt engedte. Bár a normal olyan volt, mint más játékban a casual, ami az easy elõtt szokott lenni. :) Valószínûleg a végleges játékban nem jönnek ilyen durván a lootok, mert különben elég furcsa lenne a fejlõdés. Habár a Forsaken Godsban is lehetett istentelen durva cuccokat találni 5 perc után mindenféle ládákban.
Elindítottam normálon (mert ott még nem lehet feljebb állítani), majd beléptem a menübe és akkor már tudtam hardra is tenni. De így belegondolva, lehet hogy ez csak a demo bugja és gyakorlatilag nem is változott a nehézség. Nem volt idõm még kipróbálni, hogy valóban van-e különbség a kettõ nehézségi fokozat között.
Nem teljesen igy van, en kiprobaltam a varazstekercseket is, habar elsore nem sokat sebeztek de legalabb lehetett messzirol huzne vele, ha 3 ellenfel volt egy rakason, es a meele-t is kiprobaltam es ott bizony van skill csak hasznalni kell.A flurryt talalom kicsit tul erosnek, igy nehez kiszurni a harc heveben, hogy mikor villan a fegyver es akkor benyomni de 3 ellenfelet szejjelvertem vele 2 szempillantas alatt, az elohalott paladinokbol. A magus+paladin rakast meg a kogolemet mar vetodeses verekedos taktikaval probaltam a valtozatossag kedveert, meg azt lattam hogy az ALma fele regen poti megint tul eros, mert 2 minecrawlert vagy 3 elohalott paladint is szejjelvertem es boven kitartott a poti hatasa, hp-m nem nagyon esett le. Amit talaltam es nem tetszett az a sok grafikai glitch, haz falan keresztul kilatszik a tuz fenye, vagy neha szikla/barlangfalakon latok keresztul szokatlan kameraszogekbol vagy estefele az egbolt ilyen maszatos pixelesre valt ha nem az van a fokuszban. Mindezekkel egyutt jo kis demo abszolute nem gothic hangulat, de nagyon jo kis maszkalos gyujtogetos kalandjatek. A gothicokhoz nekem az is hozza tartozott, hogy minden bokor moge benezni, minden sziklabarlangfalat megvizsgalni hogy hol van rejtett kapcsolo, fal, csapda, itt eddig semmi ilyesmit nem talaltam, az elodokben meg igy lehetett szerezni nagyon jo cuccost, G2 -nagy fekete troll mogott a szuper poti vagy gyuru, nyaklanc ilyesmi, ez sajnos a demoban nem volt, szandekosan vegigmaszkaltam mindenfele de semmi
Én potiont nem ittam egyáltalán, a HP-m szinte végig maxon volt. Üt-üt-üt-üt-félreugrik -> minden lénynél 100%-os "taktika". Én is kipróbáltam pár skillt (pl. shield bash), de értelmetlennek találtam, mert a sima csapkodás is ugyanarra az eredményre vezetett, sõt talán még hatékonyabb is volt. Egyelõre ezt most a demó számlájára írom, hátha csak belezsúfoltak mindent válogatás nélkül, ezért lett ilyen kiegyensúlyozatlan.
A hard fokozat kiválaszthatósága simán bugnak tûnik. :)
Hát nem vagyok lenyûgözve. Bugok azok vannak, legalább a feeling megvan :) Fõleg a nyílvesszõk bugzódnak, lebegnek fekve a lebegõben. A harc nem nagy eresztés, köze nincs a gothic vagy a Risen rendszeréhez. Csak csapkodni kell hardon, meg félre ugrani. Az íjászat jó, de semmi extra. A párbeszédek nem túl bonyolultak, sok mindenrõl nem lehet beszélgetni, de ez talán a demo velejárója (bár kétlem). A karakter mozgása, mozdulatai nevetségesek árkádos, fõleg ez az oldalra vetõdés. Pozitívum, hogy a sok segítséget ki lehet kapcsolni, minimap, healthbar, stb. Grafika nem rossz, de az összhang valahogy nem az igazi nyoma sincs például a Risen hangulatának, egy jobb lead desinger nem ártott volna. Kicsit üresnek éreztem (nem szó szerint, hanem olyan mûnek hatott az egész). Lehet, hogy sok minden változni fog a teljesig (kizártnak tartom, mindjárt itt a megjelenés), eddig csak egy közepeske RPG-nek tûnik szegénykém, amolyan B kategóriás próbálkozás. De ínséges idõkre talán jó lesz. Amúgy nem ártana olyan ellenfél, ami elõl nem lehet simán elrohanni. :D Ja, követnek egy darabig, de ha elérsz egy "safe pontot", akkor megfordulnak és visszaspuriznak a helyükre. :D Például az erdõben a farkasok, loholtak utánam, mikor elértem a boszorkány kertjét hirtelen megfordultak, pedig alig karnyújtásnyira voltak tõlem. azért legbelül szerintem minden Gothic fan sejtette, hogy ha nem a PB csinálja, akkor nem lesz az igazi, errõl árulkodtak a videók is, és most a demó is. Azért a teljes kap még egy esélyt.
Erre mondtam en is hogy koze nincs a gothic hangulathoz
Én semmit nem vártam tõle ileltve a videók alapján pont hoyg erre számítottam így effektíve nem ért/ér csalódás. Ez nem gothic csak egy lélektelen kópia,és ahogy mondod: ínséges idõkre jólesz egy egy rövidebb sessionre. De szerencsére fallout new vegas, two worlds 2, és Nehrim ( oblivion), nem kell, hogy ez töltse be az RPG ûrt.
Kicsit jobban belegondolva (ülepedtek a dolgok), ez inkább Hack & Slash, mintsem RPG. Aki szereti azt a mûfajt annak jó lehet, a Gothic név itt csak marketing szerepet tölt be. Azért kicsit böki az oldalam, hogy átvettek jó pár karaktert pl. Diego. Tulajdonképpen nem is hiszem, hogy szükség lesz arra, hogy ez töltsön be bármilyen árt is, ahogy írtátok: Fallout new vegas, Tow worlds 2,Nehrim (épp most nyomom ezt is); risen 2 (bár ez esélyes, hogy csak jövõ év végén jön ki); Állítólag az Új TeS is készül, szóval nem lesz itt RPG hiány a következõ 2 évben.
Hoppá igazad van most ugrott be összekevertem a witcher harcrendszerével abban volt a kombózás sorry. Ez viszont semmiben nem változtat azon, hogy mindenki kicsit magas elvárásokkal fordul a játékhoz. Tudom a név kötelez én is hc gothic fan vagyok(a fallout 2 mellett az egyetlen szerepjáték amit sokszor sokszor végigvittem), de már a kezdetektõl tudtuk, hogy nem a piranha csinálja. Innentõl kezdve nem értem,hogy miért várja mindenki a régi gothic hangulatot. Minden fejlesztõnek van egy kézjegye ami csak rá jellemzõ és ezt benne hagyja a játékaiban. Most ez kb olyan mintha a következõ starcraftot az EA valamelyik stúdiója készítené. Lehetne az akármilyen szuper a blizzard hangulat hiányozna belõle. Az a gothic amit mi ismertünk és szerettünk örökre elveszett és max akkor jönne vissza ha a gothic ötödik részét megint a piranhák készítenék(erre az esély terminátorosan zéró pont zéró). Viszont amikor találkoztam Diegoval annak ellenére, hogy sosem volt a kedvenc npcm hihetetlen nosztalgia fogott el. És ez az ami miatt várom. Kíváncsi vagyok a story alakulására, a karakterek sorsára és, hogy mi a fészkes fekete halál támadta meg a namelest :) Egyenlõre összességében a Risen egyértelmûen jobb, de én ettõl függetlenül várom ezt is
witcher 2, dragon age 2 (habár az szintén gyalázat mit csinálnak belõle)
risen 2 nem is tudtam hog ykészül.
Tes V csak pletyka, habár azokis jobban tennék ha példát vennének a mod közösségrõl és az új rész ennek fényében közelítenék meg mert Oblivion is csak egy mézesmézas konzolra butított parasztvakítás volt
Hát szerintem a Witcherre sem hasonlít. :) Annak megint csak egyedi harcrendszere volt, ami - szerintem - igazán csak hard fokozaton és madártávlatból volt élvezhetõ, persze embere válogatja.
Javíts ki ha tévedek, de látva a gyalázatos kritikákat és rajongói visszajelzéseket nem azt mondták, hogy felejtsük el ami ott történt vak vágány volt(a sztoriba persze már muszáj volt beleírni de csak említés szintjén). Amúgy igazad van a játéktörténelem egyik legnagyobb failje volt az a "nem nevezem nevén borzalom" kiadása amit valami mezítlábas indiai stúdióval készítettek.
Viccelsz? Ez nem a valósághûségrõl szól, hanem a stilizáltságról, annak minden RPG-kedvelõ számára nyilvánvalónak kell lennie, hogy azt nem egy az egyben úgy kell elképzelni. A lényeg a rendszer mélysége, és amíg az jól magyarázza a kapott eredményt, addig bizony inkább az a valósághû.
Meg lehet nézni egy Jagged Alliance 2-t (szerintem nem RPG, de elég komoly RPG-elemek vannak benne), hihetetlen összetett, mégis élvezetes a körökre osztott harc benne.
Még egyszer: téged a stilizáltság zavar, szóval nem kéne keverni a szezont a fazonnal.
Ezért csodálkoztam, hogy éppen te kötöttél bele ebbe. Bár valószínûleg az lehet nyitja, hogy szimulátorrajongóként ugyanakkor szeretnéd a fantáziád helyett vizuálisan is visszakapni az eredményt.
Ez érthetõ, de nem sok éves (pseudo) turn-based játékokat kellene hasonlítani frissebb valós idejûekhez, fõleg hogy az utóbbiak sem tûnnek még annyira reálisnak. Más a funkció a kettõnél, te az egyiket preferálod, más a másikat, de általánosságban a real-time rendszerek a kevésbé mélyek. De ezt aligha kell neked magyarázni.
Aludtam egyet a Gothic 4 demora es rajottem mitol tunik nekem uresnek, nincs meg a hangulat. A PB sracok mesterien epitettek fel a hangulatot a zenevel az elhagyatott romos kastelyokkal, helyszinekkel, mindenhonnan aradta regmult hangulata es a zene ezt csak felfokozta a tortenet tovabb gombolyitotta. Mondjuk ez egy demo, valoszinuleg korai volt lefejezni, annyit viszont hianyolok hogy a zene mintha nem is lett volna, egyszeruen nem emlekszem hogy volt zene, es a helyszin nagyon is rendben volt semmi elhanyagolt rom, elfeledett csata helyszin vagy ilyesmi, lehet ez a falu a jatekban afele betanito palya lessz csak es az igazi jatek majd akkor kezdodik amikor elutazik a fohos a szigetrol. Nekem attol meg bejon es meg fogom szerezni, mert van benne potencial, csak nem gothic-nak tekintem hanem valami ujnak, masnak.
Mindkettõt preferálom. Az NWN rendszere jobban támogajta a mágiarendszert. A Rise féle modell a közelharc modellezés csúcsa eddig PC-n, de a mágiarendszer továbbra is egy vicc sajnos...
Üdv. Én nemrég raktam fel és érthetõ a nagy gép9igény mivel a readme szerint nem az igazit rakták fel annó a netre. Vagy ez cska a PHysixes gépigényt takarja?
Minimum: * Windows XP/Vista/7 * Intel Core 2 Duo @ 2.8 GHz / AMD Athlon II x2 @ 2.8 GHz * 2 GB RAM * GeForce 8800 GTX
nálam a hülye options beállította majdnem maxra de én nem akartam pl dinamikus árnyékot sokat vesz le az fps-bõl és annyit nem ér. AMD Phenom X4 2.6 ghz-em van és 4 giga ramom meg Ati HD 4850 de majd meglátjuk megy e jól.
Van zene, csak elég halk. :) A fõcímzene egyébként kiváló, ezt már a legelsõ logo-teaser óta tudjuk. A többi meg elmegy, végülis a Dynamedion eléggé megbízható (ld. Spellforce).
Basszus most, hogy olvastam az üzidet, én se tudom, mi volt a zene. Gothic 3-ban a zene olyan epic volt, hogy gyakran onnan tudtam, hogy megtámadtak (vaddisznó), meg olyan zenék voltak benne 1000 közül is felismerné az ember..., de mégse nyomta el soha a játékot, nem volt tolakodó, itt se4mmit nem tudok felidézni...
Egyetértek, most így belegondolva én sem nagyon emlékszem volt-e zene a G4 demó alatt. :) Meg, ahogy éreztem nagyon kötött lesz az egész a játék, beszélgetni szinte alig van mirõl az NPc-kel, a barlangban meg gyakorlatilag lehetetlen íjászként boldogulni...
Ja, a letöltött G4 az elsõ gyors linkrõl - amit itt találtam - TÉNYLEG vírosos. Fasza. Most is felugrik vírus figyelmeztetés. Kibaszottul örülük, hogy a végén újra kell raknom emiatt a fos miatt a rendszeremet.
G4, rohadj meg ott ahol vagy.
En egy nemet oldalrol toltottem le 17 percet kert de vegul kevesebb lett, es nincs virusom, az oldalt meg ugy talaltam meg hogy google-be beirtam hogy gothic4 demo :P
Végig játszottam a demot, Ez VALAMI VICC? Az idióta irányítás és a hülye harcrendszer az ami a legnagyobb probléma. Abból áll a harc, hogy szemben megyek az ellenféllel vágok, azonnal elkezd erõset ütni, bukfenc hátra, majd W fogy meg forduljak és elõrébb menjek, (mert ugye alap hogy háttal érkezik) megint vágok... bukfenc.. stb. és ez megy újra és újra. És vmi kombó vagy hasonló? néztek a skillnél, elméletileg van vmi, de mivel egyetlen támadás gomb van, a bal egér, nem nagyon jöttek elõ. Ami a legnagyobb baromság, hogy a jobb egér gombon van 2 funkció, az evade és a védekezés, és ami súlyosbítja az egészet az hogy nem az egérrel fordul a karakter mint a G3ba, nem tudsz csak magad elé kardozni, ott kell szerencsétlenkedned a WASD-vel hogy irányba állj, ezért ha pl pajzs mögül szeretnék hátrálni nem lehet csak bukfenc van. a közelharci fegyverekkel a harc egy baromság, tiszta xbox az egész össze-vissza hadonászol... Mennyivel jobb volt a G3, volt egy kis pont a képernyõn és oda vágott ahova azt fordítottam az egérrel. Grafika nem rossz, nekem tetszik,legalább rendesen fut.