A risen harcrendszere tényleg jobb. De ezt is lehet profibb módon csinálni nem csak agyatlanul csapkodni. Egyik elsõ skill amit szerezhetsz a flurry amivel ha a megfelelõ idõben nyomsz gombot kombó sorozatot indítasz(derengés veszi körbe a fegyvert egy pillanatra). Nyilván ahogy fejlõdsz hosszabb és bonyolultabb kombók vannak. Persze e nélkül tényleg csak csapkodás a játék de a bénaság már nem a fejlesztõk hibája. Ezen felül van benne még shield bash meg power strike is szóval nem tudom mi kéne még. Azt sajnos kár várni, hogy a mai casual idõkben valami szuper bonyolult rendszerrel állnak elõ, a sok 12 éves vérpistike telesírná a fórumokat, hogy hiába püföli a bal meg a jobb gombot felváltva mégis megöli egy sima goblin. Jó a Risen kivétel ott tényleg fasza volt a rendszer, de hát az mégis csak piranha game :D
A nehézséget meg nem a demó alapján kéne leszûrni. El ne képzeljétek már, hogy a teljesbe egy óra játék után életszívós kalapácsot meg plate armort szerzel. A demó leírásában benne volt, hogy a végsõ akciódús rész nem lesz benne a teljesben, direkt a demóba készült csak.
Arra meg, hogy itt könnyebben ölöd a farkast meg a minecrawlert, megint csak az a válasz mint a harcrendszernél... casual time!!!
Szóval én legalább annyira várom ezt mint a Risen 2-t
Wedge31:A gothicos troll hülye volt annyi. Viszont ha te level 2ön szemtõl szemben elversz egy orkot gereblyével akkor megtapsollak. Még egyszer mondom csicskaságok varázslat bújkálós nyilazás meg stb. nélkül. A te logikádat követve mondjuk a normális esetben azért több óra alatt végigvihetõ quake 1 anno egy fos volt mert valaki speed runban 15 perc alatt nightmaren is végigtolta. Be is kellett volna perelni az id softwaret, mert ki mert adni egy negyed órás kampányt... ugye milyen hülyén hangzik?
A körök osztott játékok valóban nehezebbek, de ez inkább csak a stratégiákra igaz mert pl a fallout 1-2 sem volt harc ügyileg olyan nagyon vészes pedig ott sem real time ment a fight.