A city life-ba van mégy ilyen hogy a városépítésen belül a külömbözõ szubkultúrákra és igényeikre is oda kell figyelni (más iskolák, környezet, szórakozóhelyek vagy hogy melyik melyik mellet szeret élni).
A 4-esben már volt ilyesmi, volt 3 rétege a lakosságnak pénz szerint, valamint mûveltség (?) - education - szerint. Ezek meghatározták az igényeiket és hogy hol tudnak dolgozni. A különbözõ ipari és kereskedelmi épületeknek meg megvolt, hogy milyen fajta alkalmazottak kellenek nekik, és hogy milyen vevõk. Sajnos a leírásom már elveszett, de olyasmik voltak, hogy pl. egy high wealth commercial service épülethez low wealth alkalmazottak is kellenek, de vevõkbõl csak high wealth.
Remélem csak egy városon büli társadalmi rétegekrõl van szó és mondjuk nem csak a várost kell menedzselni és a lakókra úgy ált oda figyelni, hanem városon belül lesznek társadalmi rétegek más-más igényekkel. Pl.: lesz felsõ 10e., meg tanulók, munkások, közalkalmazottak, stb. Így már sokkal érdekesebb és sokrétûbb lenne a játék. Bár nehezebb is, mert egy átlag magyarnak mások az igényei és elvárásai mint egy amerikainak.
Shacknews-on (SimCity Societies) olvastam, hogy az 5. rész címe: SimCity Societies... társadalmak... ne legye igazam, de nagyon Civ hangzata van a dolognak... legalábbis én jobban örültem volna, ha a névhez illõen egy várost lehetne építeni, fenntartani, nem pedig "társadalmat". $0.02
Az optimalizáláson legyen a hangsúly :) jó lenne ha egy ajánlottnál 2x gyorsabb gépen, sem swappolna a vinyó állandóan a játék futtatása közben, mint a 4-nél.
csak ne a grafikán legyen a hangsúly a fejlesztésnél..
Helyes, jöjjön csak!
Érdeklõdve várom.
Jelenne már meg!!!!
Sim City 4 + Rush Hour -al rengeteget játszottam, remélem az 5-ös hasonló lesz ezekhez, és nem megy el valamilyen leegyszerûsítõ irányban.
Király! Már a régebbi részekkel is sokat és jól szórakoztam, szóval nagyon várom.