ez a várdy zsolt vagy iszonyatosan nincs képben, vagy nagyon esetlenül játsza a lököttet..
inkább legyen több PP, mint még több reklám.
Gondolod, hogy ha ez lenne, az rontana a Mónika-show élményszintjén?
Eddig is volt product placement, filmekben és sorozatokban is. Hogy a Mónika-showban most mutatni fogja a kamera, hogy az éppen aktuális interjúalany elõtt Naturaqua ásványvíz van, az nem sok vizet zavar.
ha meg nem nézel ilyen mûsorokat, akkor mitõl félsz? Híradóban nem lesz, filmben, sorozatban eddig is volt.
Hát ez nem igaz! Eddig se néztem túl sok tv-t de ezután még kevesebbet fogok! Elegem van már a sok ömlengõ, és agresszív propagandából! Erre mit találnak ki? Most komolyan! A Mónika-show-ban (nem nézem) 5 percenként bemondja a mûsorvezetõ mitõl csillog a haja, meg a mosolya?!
na mégtöbb reklám, még a szünetek között is, nagyszerû
a Truman Showban ezt a típust parodizálták is
"Nincs új a nap alatt!" A magyar filmgyártásban már régóta alkalmazzák (pölö: az új Meseautó, SÓSszerelem, stb., stb.) .
Amúgy product placement meg nem egy nagy újdonság. Hozzáteszem: szellemi képességeim teljes birtokában, marketingesként mondom, hogy a PP címszava alatt vannak a legrohadtabb húzások, amik elképzelhetõek.
Aki meg majd ki akarja kerülni, nézzen politikai közvetítéseket. Ottan tilos.:)
Simon Zsolt, a Mediaedge:cia ügyvezetõ igazgatója szerint a piacnak szüksége van erre az új eszközre. Ez már a tõlünk fejlettebb országokban is megfogalmazódott, ott is azt tapasztalták, hogy csökken a reklámok hatékonysága, és a "fogyasztók" reklámkerülõ magatartása egyre érzékelhetõbbé válik.
Szal mivel a reklámoknál elkapcsolunk, ezért maga a tévémûsor lesz reklám. Kérdésem az, hogy ezáltal ha megszünnek a reklámblokkok, mikor megyünk ki pisilni? :)