másvalaki?? :) vagy esetleg egy mentést tud vki adni rögtön ezután??
Helló!Nekem lenne egy olyan problémám hogy a vezuvos pályán ahol kitör a tûzhányó egy ponton mindig kifagy a játék.Valaki tapasztalt hasonlót?Valami megoldás?
Esetleg vedd lejjebb a grafot. Mint ha írták volna korábban, h ezen a részen nagyon eszi a gépet.
Pompeii utáni mentést nem nagyon lehet küldeni, lévén az az utolsó map. :) Egyébként szerintem nagyon jól meg lett írva, egyszer sem fagyott nekem sehol, pedig egy közepes gépem van, mégis fullon hasított. Alt-tabos dologra is normálisan reagál, tehát nem tudom mitõl fagyhat.
ha leveszem a felbontast az se segit semmit.. mindegy
megy kukaba. :)
Nekem is ez volt a probléma, aztán feldobtam a videókártyám legújabb driverét és megjavult. Próbáljátok meg hátha segít.
hy én mikor indítom a gamet azt írja ki h "Az alkalmazást nem sikerült elindítani, mert az OpenAL32.dll nem található. Az alkalmazás újratelepítése megoldhatja a problémát" a gamet már v 2x újraraktam mi miatt nem jó?? help pls
Olvastam azt az openal-t v mit vmi külön dvd-rõl de nekem semmi olyan nncs 1 mappába se :S
Tegyél fel mindent a dvd-rõl open al redist akármi, physx szóval mindent, ha úgy sem jó akkor vidd vissza a boltba :)
Hi! Nekem is gondot jelentett ez a vezuvos pálya, de aztán egy elég primitív megoldással kiküszöböltem a gondot. Nos ugyebár mindig akkor fagy ki a játék, amikor vki keresztül akar menni a téren. Nos, annyi az egész, hogy nem szabad keresztül menni. A fal mentén kell menni addig, amíg csak lehet. Azt amikor odakerültél azon ház mögé ahova bekell menni, akkor is a fel mentén úgy, hogy a fal felé nézel. Majd oldalt felugrani a ház "teraszára" majd bemenni. Azt amikor mész kifelé akkor sem szabad keresztül rohanni a téren, hanem az ajtó fel nézvén kell visszajutni ugyanúgy a falhoz, majd végig menni egész addig az ajtóig ahol ki kell menni :DDD.
Nos, viszont ezután újabb gondba ütköztem. Van az a rész, amikor kijönnek a tûzbõl ilyen rakétás ellenfelek, s azokat kell lehentelni. Nos, az a gond, hogy miután lehenteltem õket nem történt semmi. Pedig a feladat csak annyi azon a részen, h le kell õket kapni, de miután megtettem semmi....
Hozzá nem értõk tesztje, 1/10, azért szerintem egyáltalán nem volt rossz és az ilyen értékelés messze áll a valóságtól, az 1/10 az amikor játszhatatlan a játék és pl. egy bug miatt végig vihetetlen, ötlettelen élvezhetetlen, de ez azért messze áll ettõl. 6/10 a korrekt szerintem. Különben is Grebber te milyen szenny oldalakra jársz :)
Én életembe most voltam elõször ott mert már most készülök az "A 2009-es év játéka(i) topikba és gyûjtöm a megjelent játékokról az értékeléseket.És pont tettem volna bele a listába az újakat és akkor látom egyik statos oldalon átlag 40% és ott volt ez az 1/10-es is. Máshol 55%-ot adtak neki.Kinek hogy tetszik,senki sem egyforma!
Az igaz, de ha valaki veszi a fáradtságot és kritikát ír, akkor próbáljon már egy kicsit tárgyilagos lenni és gondolkodjon már, mielõtt ilyen baromságokat ad ki a kezébõl 1/10. Én még nem láttam 1/10-es ot amúgy.
Ilyen baromságot leírni, h 1/10... atyaég... Sztem amúgy egy gyenge 7-est megérdemel. Jó alapgondolata van, grafikailag sincs vele igazából semmi baj. Bizonyos helyeken egész élvezhetõ, bár néhol kissé unalmas. Ezenkívül sajnos jó pár baki benne maradt, amik rontják az összképet, plusz a hangok sem vmi jók. Röviden ennyi az indoklásom.
Hello
Volna egy kis problémám...még pedig az hogy rámegyek a new gamre és kidob egy oylan hiba üzenetet hogy a darkestofdays mûködése leáll és kilép.fent van minden ami kell elvieg menni-e kéne.Az esemény naplóbe emgnéztem és ezt írja:
A hibát okozó alkalmazás: darkestofdays.exe, verzió: 0.0.0.0, idõbélyeg: 0x4a958624, a hibát okozó modul: ig4icd32.dll, verziószám: 7.15.10.1829, idõbélyeg: 0x4a3bb602, kivételkód: 0xc0000005, hiba pozíciója: 0x0035dbce, folyamatazonosító: 0xcd0, az alkalmazás indításának idõpontja: 0x01ca39309e4c5801.
Tehát a hiba az ig4icd32.dll van.
Laptomom van Acer aspire 5738z
konfig: 3giga ram, CPU típusa Mobile DualCore Intel Pentium T4200, 2000 MHz (10 x 200), Videokártya pedig Intel GMA 4500M és 32bites Vista.
Intel GMA 4500M szerintem nem biztos, hogy elég ehhez a játékhoz, optionsbe vedd lejjebb a beállításokat, árnyékok, élsimítás, ilyesmi. Frissíts drivert, directX-et.
Hali! Nekem olyan problémám van, hogy a "Rebel Yell" résznél mikor a csávókat kell vinni Dexterhez az odavezetõ utnál mindig kiírja hogy hibát észlelet és eláll a mûködés.... De akármerre megyek annál a pontnál hibát észlel:S Nem tudjátok mi lehet a gond? Eddig semmi baja nem volt:( és tovább szeretném vinni mert nekem bejön a game:) Elõre is köszi a helpet!
aki ezel a játékkal játszik az nem normális
Nem szoktam ismételni magam, de most megteszem :)
andorka kedves barátom neked is hasonlókat kívánunk, a 10 éves hülye gyerekek meg ne akarjanak felnõtt játékokkal játszani. A helyesírást meg még gyakorold kicsit.
Hát ez jó kis játék. Legalábbis az lenne mert az ötlet fasza a megvalósítás már nem annyira:S a környezet hát borzalmas a story sem egy classic kategória. Kár érte:S
* Added support for more mouse buttons (mouse 4 and 5) * Added support for num pad bindings * Added mouse smoothing option * New PhysX system software
Fixes:
* Fixed crash in "Rebel Yell" mission * Fixed ATI driver crash in Pompeii part 1 * Fixed "save while dead" bug from zeppelin mission * OpenAL fix for systems that don't support the EFX extension * Mouse cursor should now be hidden properly on all systems * Fixed bug where starting a new game immediately after finishing an old one resulted in all missions staying complete * Alt+F4 combo removed * Fixed benchmark/load screen interaction issues * Weapon code cleanups in DNGr and FMG * PhysX particle code safeties * OpenAutomate benchmark listings fixed
Ronda. - Nem igaz, nincs vele különösebb gond. Lehet h neked túl komor, de attól még miért lenne ronda?! Hihetetlenül szar AI - Tény h nem egy Top AI, de ez igen erõs rá. Unalmas. - Nem unalmasabb mint egy átlag FPS. Láthatatlan falak, 2009-ben!!!!!!!!! - Ez jogos felvetés, de nem akkora hiba, amiért mindjárt agyon kéne ütni a játékot. Maga az alapötlet meg igen is jó, bár tény h nem a legjobban lett megvalósítva, de nem ezt érdemli azért, h 3 pontokkal illessük.
hmm ahogy látom egyesek COD MW AI+Crysis grafikát várnak egyes játékoktól :) én nem értem ezeket az embereket lehet csak túl oreg vagyok (15 éves xD) de nekem a ronda grafika valahol a COD1nél végzodik (mai szemmel) :D
A MI az tényleg bõdületesen szar felesleges tagadni.
De ronda. Nem arról van szó hogy komor. Hanem arról van szó hogy ronda. Úgy5-6 évvel ezelõtti színvonal. Az AI hihetetlenül szar. És ez nem túlzás, sõt! Még enyhén fogalmaztam. Unalmasabb mint úgy bármi... egy jó FPS izgalmas, pörög, érdekes. Ebbõl egyik sincs meg.
Láthatatlan falak: 2009-ben ez minõsíthetetlen! Évekkel ezelõtt is nagyon égõ volt, manapság pedig, végképp szar.
COD MW AI? Mirõl beszélsz? Az is elég gyenge. Csak nem ritka szar, mint itt. Crysis szintû grafika sem kell, csak éppen azért van egy szint amit az ember 2009ben elvár.
Persze h nincs tökéletes AI, hiszen az emberi viselkedést sosem lehet 100%-ban lemodellezni. Az AI tipikusan olyan dolog, aminek mindig lesz hova fejlõdni. A játékok AI-jának határt szab sztem az is, h hiába tudnák sokkal jobban megcsinálni, de kéne hozzá mondjuk 8 magos processzor...
Bent voltam egy házban, lövök ki az ablakon, erre a zseniális katonák, vagy úgy egy tucatnyian bejöttek a házba, és nem vették észre hogy odabentrõl lövöm a társaikat...hú...ilyet még a Mesterlövész se tudott...
Már nem azért de, akár melyik játék topikba olvasok bele vannak emberkék akik mind hova uygan azt írják: "hú de szar a grafika, így szar a graf...nem 2009es szint... stb" Most mit vártok minden egyes játéknak csináljanak vmi über shaderes, bloomos, grafikát? hogy a min vga a HD5870 legyen? +legújabb proci, 16gb ram. Egy dolog h van elvárás, de a programozásnak is vannak határai. Blu-rayen adják ki vagy mi? :D A grafika a beállításoktól is függ, nem a játékbeli Options/Video mondjuk Ati kariknál, az OpenAl progiban ott lehet húzni.
Mind1, sztem nem rossz játék, az ötlet jó, a grafika sem ronda, max sötét. az Al mintha nem is látna?
De ez ronda. Nem arról van szó ,hogy olyan legyen mint a Crysis. Távolról sem. De itt 5 évvel ezelõtti grafika van! Ilyen megoldások , alakok, a környezet kidolgozása, 5-6 évvel ezelõtt volt!
Egyébként pedig igen, egy 2009-es játéknál azt várom el, hogy 2009-hez méltó grafikát hozzon. Ne 2004-eset.
Vegyél elõ egy 2004-es játékot, tedd fel, nézd meg jó alaposan, és rá fogsz jönni, h mekkora marhaságot írtál!
Hány éves vagy te? Mikor én voltam kicsi, a Prince of Persia-val játszottam DOS-ban. Ahhoz képest a mai játékok kivétel nélkül szép grafikával rendelkeznek. Szerintem nem a külsõségek alapján kéne ítélni; szerintem aránylag jól fest, a sztorija érdekes. Hát igen, a láthatatlan falas megoldás kissé bele tud rondítani az élménybe, de nézd a jó oldalát: nem tévedhetsz el :)
Amúgy ha 5 évvel ezelõtti a grafika, akkor miért lehet az, hogy a 3 évvel ezelõtti grafikájú Crysis közepes felbontáson gyönyörûen futott nálam, míg az "5 éves" DoD rendszertelen idõközönként szaggat? Szóval ennyit a korokról meg a véleményedrõl. Öreg grafika nem vén grafika ;)
A The Gauntlet pályán csak nálam akad be a csákó minden szarba és nem akar utánam jönni mikor meg kéne szöknöm a táborból?Mert így nem tudok továbbjutni mert átmegy a kerítésen,ládákon csak arra nem jön amerre kellene menni.
Hát ennyit inkább rólad, mert egyrészt hülyeséget beszélsz. Másrészt sikerült, egy újabb hibát találni, és ezzel azt bizonyítani hogy a játék egy borzalom. Merthogy ronda, elavult grafika ellenére, én is tapasztaltam, igaz, képes szaggatni. Ami érdekes módon megszûnik, egy kilépés újbóli belépés után.
Szóval, jó nagy hülyeségeket beszélsz, mert a Crysis sokkal szebb és nem szaggat sehol sem, ha már itt tartunk.
De szerinted, ez a játék azért jó, mert rondább, viszont szagatt...hát gratulálok, nagyon értelmes ember lehetsz...
Képzeld, gyakran elõ veszek régi játékokat. És igen úgy néz ki. Ez öt évvel ezelõtti szint. Marhaság? Nézd már meg azokat az ocsmány fû vagy fa vagy egyéb táj elemeket! Nézd meg a házak, vagy sátrak kinézetét...az embereket...a a karaktereket...ronda, ocsmány, elavult...
Ott a kezdõ terem...ahonnan idõ utazni lehet...hú. Egy sivár, ronda terem. 2009-ben ennyit bírtak
De nem is grafika itt a baj, nem emiatt rossz a játék. Hanem mert unalmas. A történet? Borzasztó. Ilyen hülyeséget...jé...a polgárháborús katonáknak fel sem tûnik a gépfegyverrel hadakozó alak...hû de fasza...A AI egyszerûen siralmas, botrányosan rossz. Láthatatlan falakat tesz be...láthatatlan falakat...elképesztõ.
Ez így mind együtt adja azt ,hogy ez egy nagyon rossz játék.
Aki olvasta azt a bizonyos cikket, benne volt, hogy a játék elsõsorban nem a grafikára van kihegyezve, hanem hogy minél több embert tudjon mozgatni, hogy a játékos jobban beleélhesse magát a csata forgatagába. Az már más tészta, hogy az optimalizálás közepes kategóriájú gépekre kissé csapnivalóra sikerült.
A hülyézést nem vettem magamra, mert engem nem izgatnak annyira a videojátékok grafikai meg egyéb apróságai, mint téged, TDantes. Nekem nem a grafika számít, hanem a játék úgy an bloc, egészben. Ami azt illeti, engem igazán egy dolog szokott érdekelni egy játéknál: hogy milyen a sztorija. Ha nem tetszik meg, tõlem aztán lehet olyan grafikája is, hogy a Crysis elsírja magát, én azt mondom, ki nem tojja le.... A Darkest of Days alapsztorija talán nem eget-földet-gatyátrengetõ, de azért érdekes. Szerintem.
Androka, a véleményedet szélsõséges hangulatfestõ szavak (geciszar, fos, geci, stb) nélkül is kifejezhetnéd, mert így elég igénytelen, amit leírsz, a helyesírásodról/gépelésedrõl nem is beszélve.