Aki olvasta azt a bizonyos cikket, benne volt, hogy a játék elsõsorban nem a grafikára van kihegyezve, hanem hogy minél több embert tudjon mozgatni, hogy a játékos jobban beleélhesse magát a csata forgatagába. Az már más tészta, hogy az optimalizálás közepes kategóriájú gépekre kissé csapnivalóra sikerült.
A hülyézést nem vettem magamra, mert engem nem izgatnak annyira a videojátékok grafikai meg egyéb apróságai, mint téged, TDantes. Nekem nem a grafika számít, hanem a játék úgy an bloc, egészben. Ami azt illeti, engem igazán egy dolog szokott érdekelni egy játéknál: hogy milyen a sztorija. Ha nem tetszik meg, tõlem aztán lehet olyan grafikája is, hogy a Crysis elsírja magát, én azt mondom, ki nem tojja le.... A Darkest of Days alapsztorija talán nem eget-földet-gatyátrengetõ, de azért érdekes. Szerintem.
Androka, a véleményedet szélsõséges hangulatfestõ szavak (geciszar, fos, geci, stb) nélkül is kifejezhetnéd, mert így elég igénytelen, amit leírsz, a helyesírásodról/gépelésedrõl nem is beszélve.