Úgy látszik, hogy csak az elején csinálta, ot elskipeltem a beszélgetésket. Most már a Kentaurok szigetén zúzok és eddig semmi gond, kösz a tanácsot. Ha nem segítesz már töröltem volna, úgyhogy mégegyszer köszi:D
Én nem akartam írni rá, de ha már megemlítettél... :) Egyrészt a topiknak nincs is gazdája, tehát az égvilágon senki nem fog itt moderálni (annak az esélye, hogy random moderátor pont egy ilyen nulla forgalmú topikban tûnjön fel egyenlõ a zéróval). Másrészt nem is hiszem, hogy intelligens moderátor egy ilyen dolgot reklámnak minõsítene. Ez egy nonprofit, kizárólag az emberek játékválasztását segítõ, õket szórakoztató tesztvideó ami ráadásul konkurenciát se termel az SG oldalnak. Ez körülbelül az a szint, mintha valaki a GTA topikban megkérdezné, hogy hogy kell megcsinálni XY küldetést amire valaki belinkelne egy youtube videót a küldetésrõl, amit õ töltött fel és letámadnák, hogy reklámoz. De persze minden ember más és más, ha a GTAsoknak fáj, hogy valaki csak úgy csinál nekik egy ilyen videót, akkor egészségükre, végülis azt csinálnak, ami jól esik nekik :)
Kész vagyok az ilyen emberektõl mint Te vagy. Meglátsz egy linket és azt mondod BAN. Karácsony napján is hajnalig melózóm ezen az egészen, hogy szórakoztassak ingyen és bérmentve embereket. Erre te meglátsz egy linket és beírod BAN.Ráadásul szerepel az adásban egy olyan fórumozótok (PIO) aki gyakran segít másoknak, ahogy olvasgatom.
Bár ahogy elnézem az AVATAROD rájöttem miért van. 14 topicba írtam a megjelent magazint és egyedül a GTA IV-bõl bannoltak. :)
Boldog Karácsonyt és jó játékot mindenkinek mert ez egy szerintem is jól sikerült játék.
Nálam mindjárt a legelején elõjön, amikor el lehet páholni az újoncokat gyakorlásképpen, meg az elõtte levõ teremben is, szóval rögtön az elsõ párbeszédeknél random....pedig most lenne idõ játszani....báhhh
Nekem ez úgy nézett ki, hogy 2 olyan helyen ahol elõjött másodszorra már nem jött elõ de egy harmadik helyen kétszer egymás után elõjött, úgyhogy harmadikra elnyomtam. Szóval némileg random az egész, de a lényeg, hogy csak beszélgetésnél jön elõ és ha valahol elõjött már legalább kétszer, akkor se kell félni, mert akkor tovább kell nyomni azt az egy mondatot és kész. Nekem amúgy csak Mükénében jelentkezett a gond, de másnak máshol (is). Illetve ha nagyon sûrûn jelentkezik, akkor ha a start menübõl low detaillal indítod a játékot az elvileg javít a helyzeten. Emiatt vannak amúgy olyan sejtések, hogy valami memóriakezelési dolog miatt jelentkezik, de ez csak találgatás.
Mindig máshol jön elõ. De tényleg beszéllgetés közben....
Nincs, bug. Eredetinél elvileg nem jelentkezik ezért javítás se várható hozzá. Persze ha eredetid van akkor nem szóltam és elnézést a warez témáért. Általában ugyan ott jelentkezik és beszélgetés közben, szóval ha ismét ott vagy, ahol kidobott akkor azt az egy szöveget skippeld el és minden megy tovább. Nekem a játék alatt összesen 3szor fordult elõ, de olvastam olyanról, akinek egyszer se és olyanról is akinek rengetegszer.
Ott lényegtelen. Azok általában információszerzõ lehetõségek. Tehát nem reagálsz valamire valamilyen stílusban, hanem csak rákérdezel valamire. De a lényeg, hogy nem kapsz pontot értük.
Másnak is volt már olyan bug, hogy Jason továbbment de a kamera meg nem? Nem tom miért csinálta, és akármitcsináltam nemtörtént semmi, bekelett töltenem elõzõ mentésem. Amúgy mikor van egy kérdés és lehet válaszlni rá 4 lehetõségel, de ? jelek vannak a karikába. Ott ha pl. jobb felsõt választom akor az olyan mintha akkor is Árész stílusában mondanám, vagy ott független?
Megvan, tényleg én voltam a béna, lenyomva kellett tartani néhány másodpercig.
csak harc közben tudod aktiválni, amikor elõ van rántva a fegyvered. tartsd lenyomva néhány másodpercig az 1/2/3 vagy 4-es gombot. Egyáltalán biztos, hogy jól raktad be a 4 slotba? :D csak mert aktiválni ugyan a számokkal kell, de berakni az iránybillentyûkkel. mondjuk gyanítom ez sikerült -.-'
Senki másnak nem volt ilyen gondja pedig... Esetleg próbáld nyomvatartani a gombot. Pontosan azért nem tudom leírni, hogy kell, mert kontrollerrel játszok. Megjegyzem nem nehéz a játék, erõk nélkül is végig lehet játszani.
Na most untam meg a játékot végleg, addig okés volt hogy egy erõt nem tudtam használni(gondolván én vagyok ennyire béna), de most hogy már 4 különbözõ van bepakolva, és még mindig nem tudom használni egyiket sem, ez végleg felidegesített.
Az optionsból én is ezt a tanulságot szûrtem le, de hiába rakom be a 4 slot egyikébe, nem aktivizálja, hiába nyomkodom a gombokat. Ennyire béna reméltem nem vagyok, de ezek szerint mégis.
A válaszok jelentõségének 90%át az adja, hogy melyik istenhez adnak pontot. A történet folyása nagyjából mindenképp ugyan az lesz, apró különbségek lehetnek csak a válaszok miatt. A mellékküldetéseket nem jelöli semmi. Érdemes beszélni mindig mindenkivel, annyira sok npc nincs azért a játékban.
Valakinek volt már olyan bugja, hogy a hajó után(ahol én elakadtam) bemegyek a feleségem sirjához, beszélnek hozzám az Istenek, majd annyi. Nem lehet tovább menni:C. Az ajtó nem nyillik, odabent meg semmi nincs. Ötlet?
Hádésztól nem lehet powert szerezni, csak Árésztól. A két isten nem egy és ugyanaz.
Na , én nekem ma lett meg a játék X-box 360 -ra. Még nemsokat játszottam vele, de edig elég jónak tûnik. Viszont egy gondom van,én nagyon szívesen végigolvasnám az egészet, és érdekelne is történet, csak sajnos abba a kategóriába tartozok hogy elég gyenge az angol tudásom. Így van egy olyan érzésem csak félig fogom megérteni. Ami kérdésem volna, hogy menyire számít az hogy mit válaszolunk,meik isten stílusában. Meg itt elején már egy beszélgetésnél volt 4 lehetõség, és kiválasztotam egyet, és utána lehetet mégegyet, mégegyet ... Itt számít hogy mi volt az elsõ , vgy nem? Meg esetleg van valami jelzés kitõl lehet felveni mellék küldetéseket? Vagy beszéljek mindenkivel, hátha ad valamelyik. /Remélem nem azt a választ kapom hogy ne is játszak vele ha szar az angol tudásom:) Tisztába vagyok vele , és azon vagyok hogy minnél hamarabb megtanuljam./
Valaki a végén életben hagyta a blacktongue-k vezetõjét? Nekem eszembe se jutott volna, nincs az a végigjátszás, hogy életben hagyjam azok után, hogy mekkora k*csögök voltak, de azért kíváncsi lennék, hogy akkor mi történik.
Pedig én is így csináltam. Mondjuk nem lett meg minden szigeten az összes szobor és a csillagtérképrõl is hiányzott 1-2 dolog, tehát azért nem teljesen perfektül játszottam végig, illetve az egyik szigeten annyira érdekelt a történet folytatása, hogy mentem a fõszálon és így egy darab mellékküldetés kimaradt, mert észre se vettem és már visszadobtak az Argóra :) Igazából nehéz megítélnem, hogy mennyi volt, mert elsõre játszottam vele olyan 5-6 órát aztán gyakorlatilag egy kis beiktatott alvással játszottam a végéig :) De szerintem max 15-6 óránál akkor se lehetett több és én nem hiszem, hogy valamit kihagytam. Más tempóban játszunk, olvasunk, talán 1-2 küldetést hamarabb találtam meg, a harcoknál lehet, hogy gyorsabban aprítottam, ilyesmikrõl lehet szó. Ja és én nem kihívásért játszok semmivel, úgyhogy a közepefelé áttettem legkönnyebb fokozatra, talán ez is gyorsított a csatákon (nem mintha közepesen nehéz lett volna :) ).
13-14 óra? te nagyon pörgetted akkor. nekem simán megvolt 30 óra a játékidõ. Mondjuk az én játékstílusomat nézve, hogy mindenkivel mindent megbeszélek, minden négyzetméteren megnézem, hogy mi van... ez érthetõ is :D
Ha elpörgeted a beszélgetéseket és nem csinálod a mellékküldetéseket akkor szerintem olyan 6 óra (ez nagyon erõs tipp, mert nem így csináltam), ha mindent precízen elolvasol és megcsinálsz minden küldetést akkor talán 13-14 óra van benne. Na persze kinek mi a sok/kevés. :)
Tudom hogy én vagyok béna, de hogyan kell használni a godpower-eket? Mert van Hádész-tol 1 powerem eddig, amit be is raktam ahova kellett, de hogy tudom használni? Le var írva az optionsba hogy 1,2,3,4/F1,F2,F3,F4, de ahova bearktam még azt se mutatja hogy esetlegesen melyik gombbal kellene aktiválni. Válaszotokat elõre is köszönöm.
A játékot egészében még én sem vittem végig, talán amit sokan negatívumként emlegetnek még a rövid játékidõ, de errõl nem tudok nyilatkozni mert még nem értem a végére.
Nézd ha úgy ítéled meg, hogy 95%, akkor 95%. Én nem vittem még végig (és egy ideig nem is fogom), de jó. Sõt mit jó, kiváló szórakozást nyújt. Én szeretem a 15 ellenség / másodperces játékokat is, de tartalmasabb szórakozást nyújt kidolgozottabb játék.
(Egy példával élve: én a Tomb Raidr minden részét imádom, az eésõtõl az Underworldig, kiegekkel. A leggyengébb a Legend, hogy miért? Mert kurva sok a harc. Egy TR ne legyen már kaszabolós gamma. Elég lövöldözõs undormány TPS-t kapunk.)
Ez az értékelésesdi hirtelen jött, nem gondoltam végig, de egyre biztosabb vagyok abban, hogy jól tettem, hogy ennyit adtam rá hangsúlyozva, hogy kiknek szól ez a játék, mert a fórumokat nézegetve azok, akik fogékonyak a mûfajra nagyon elégedettek vele, nem csak nekem tetszett. A fikázást meg könnyedén viselem, inkább az érdekel, hogy akik komolyan vették a játékot és a mûfajnak megfelelõen kezelték egyetértenek-e az értékeléssel. Bár annyira nulla hírneve van a játéknak, hogy szerintem senkit nem fog érdekelni a riport. Nem csillivilli a grafika plusz nincs benne 15ellenség/perc és manapság az ilyen játékok a kutyát se érdeklik (tisztelet a kivételnek). :)
A következõ részben lesznek spoilerek, úgyhogy lespoilerezem:
A tesztelõ srác amúgy azt mondta 80-85 közöttit fog rá adni, de õ is úgy tesztelte, hogy az összes beszélgetést elszkippelte és megkért, hogy meséljem, mikor mi a történés és azt mondja, hogy már csak legfeljebb pár órát fog vele játszani (Mükénére ment elõször és az elsõ arénázás végéig jutott el, tehát gyakorlatilag a végigskippelt bevezetésen kívül nem sok mindent tapasztalt meg a játékból). Persze nem azért, mert felületes, hanem mert nem tud jól angolul. Ilyen helyzetben pedig nyilván nem tud mit kezdeni a történettel, a harc alapján kell értékelni, amibõl csak az elején lévõ - szerintem - viszonylag gagyi, godpowermentes, alapfegyveres részt tapasztalta meg. Sõt, ha nem küldöm el, hogy legalább Árész próbáját csinálja meg, akkor nagyjából a bevezetõrésszel, a faluban való rendrakással és a 3 arénameccsel ki is fújt volna neki a teljes játékélmény :). Illetve ha nem futok bele a live tesztelésébe lehet, hogy azzal a lendülettel uninstallálja a játékot, amivel feltette :D Summa summarum a játékot az akció rész alapján tudja csak igazából megítélni úgy, hogy nem is fogja látni a Nessus/Medusa elleni harcot, a fõbosst, a végén levõ tömeges zúzásokat, tehát az akció rész legjavát. Egyáltalán nem ellene beszélek, nagyon szimpatikus dolog volt, hogy annak ellenére, hogy nem nagyon tudott mit kezdeni a játékkal megkért, hogy magyarázzak neki és megkért, hogy meséljek a játékelemekrõl, szóval a szándék részérõl megvolt és amennyire az idejébõl/tudásából tellett meg is ismerkedett a játékkal. Talán rossz tesztalanyt választott, de ezért se lehet hibáztatni, mert én is mindenhol azt olvastam, hogy ez valami hentközpontú akcióRPG lesz és amikor elkezdtem vele játszani én is ledöbbentem elõször, hogy valami egészen mást kaptam.
szerintem teljesen reális a kategórián belüli 95%. Azon kívül is megüti a 90-et simán... persze, rétegjáték. szóval ezzel sokan nem értenek egyet, de akit megérint a játék, azt nagyon megérinti.
Illetve az is közrejátszik, hogy ezek az RPG-k egytõl egyig "rétegjátékok". Tegnap volt egy élõ magyar videóteszt a játékról és ott se nagyon értették, hogy mi van, meg senkit nem érdekelt a beszélgetés. Aztán skypeon bekapcsolódtam és nagyjából lefordítottam a történetet, meg gyorsan elküldtem a tesztelõt Árész tesztjére és máris 3-4/10-rõl 6-8/10-re javult a nézõk többségének értékelése. Én maximálisan megértem, hogy nagyon sok játékos egyáltalán nem vevõ az ilyen történetmesélés-orientált játékmenetre, csupán az utal lelki szegénységre, hogy ezek az emberek nem azt mondják, hogy "nekem nem jön be, hogy kevés a gyakás az elején", hanem lesz*rozzák a játékot.
A történet pedig tényleg nagyon sokban eltér az eredetitõl de ettõl függetlenül szerintem nehéz benne hibát találni. Persze ezt a részét is a helyén kell kezelni. A játék története olyan, mint egy ókori hõseposz. A karakterek a végletekig szélsõséges jellemmel rendelkeznek. Valaki vagy nagyon jó vagy nagyon gonosz, köztes állapot alig-alig van. Mindenkinek megvannak az elvei, céljai és mindig, minden szituációban ennek megfelelõen viselkedik, gondolkodik, beszél. Az egyetlen kivétel ez alól pont Jaszón, hisz a választásunktól függõen hol harcias (Árész), hol törvénytisztelõ (Athéné), hol csalafinta (Hermész), hol pedig empatikus (Apolló) stílusban beszél.
A másik a Iaszón aranygapjú sztorit nem most találták fel. Ez már kicsit rég óta meglett írva. Szóval aki a sztorit szarozza az is mellé nyúlt.
Na igen pont ez az, hogy aki nem tud angolul ne kezdje el addig amíg ki nem jön a magyar felirattal mert csak oltani fogja. Szóval ha tudsz angolul, kezdd el most és élvezd, ha nem, várd meg a magyar feliratos verziót és addig ne kezdd el oltani amíg azt sem tudod mirõl szól a játék. Ennyit akartam mondani:). Ezt csak azért írtam mert nagyon sok volt itt a negatív kritika és úgy érzem hogy ezek nagy része abból fakadt, hogy a játékosok nagy része, nem értette mirõl szól a játék csak nekiesett és nyomta a gombokat amibõl nem igazán származik jó RPG esetén.
Valaki mintha írta volna itt, hogy a PC-s verzió magyar felirattal fog kijönni. Erre utal az is, hogy a konzolos már rég kapható de a PC-s még nem. Remélem, hogy így lesz, mert egy ilyen játék esetében tényleg nagyon hasznos lenne a feliratozás, mert míg a legtöbb játéknál a szöveg csak töltelék, itt igazából a játékélmény legalább 75%át, ha nem többet pont a történet megértése adja szerintem. Nekem nem volt gondom vele, tudok jól angolul, de szerintem akár azt mondja valaki, hogy gáz, akár azt mondja a másik, hogy nem gáz, a lényeg az, hogy Magyarországon iszonyatosan színvonaltalan az átlagos idegennyelv-ismeret (nem csak az angolra gondolok, ha csak a játékokat nézzük gyakorlatilag már nem adnak ki olyat, amin ne lenne ott az angol mellett a teljes német, spanyol, francia, stb... verzió) és nagyon nagy szükség van a honosított játékokra. Azon belül is elsõsorban az ilyen játékok honosítására és nem colin mcrae teljes szinkronra. Persze minden szinkronnak/feliratnak örülni kell.
Igen már látom a legtöbb ember azért oltja le a játékok többségét mert nem beszél nyelvet! Ez elég szánalmas az országra nézve. Könyörgöm ha nem tudsz angolul ne RPG -zz, mert az RPG lényege hogy role-playing, tehát szerepjáték, a játék nagy része a beszélgetéseken alapul de ha nem érted mint mondanak neked, mert nem magyarul beszél a csávó hanem angolul mert az nemzetközi nyelv és nem a magyarok fejlesztették a gamet, akkor ne kezd el, mert nem lesz élmény. Nem érted mit mond rohangálsz mint a hülye. Nincs értelme, elõbb tedd le a középfokút vagy valami és utána kezdj el RPGzni mert így nem sok értelme van elkezdeni mert leoltani gameket hogy fogalmad sincs mirõl szól. Bocs ha durva voltam, de kicsit elegem van a jelenlegi helyzetbõl.
#137ben már direkt neked válaszolva leírtam, hogy mit kell csinálni. Beszélsz Argossal, aki megkér, hogy beszélj Medeával, aki lent van a hajótestben az egyik kabinban. Ennél részletesebben nem tudom leírni.
Sziasztok! Én is végigvittem már és szerény véleményem szerint is nagyszerû lett a játék.Megfelelõ a hossza, sztori is magával ragadó szóval "fasza" lett nagyon. Év meglepetése.
nemtom nemvagyok pedig gyökér de téleg elakatam :D ez a küldi neve Set Sail for Delphi: Having received the blessing of your patron gods,speak to argos to set sail for delphi and its legendary oracle. és az az argos faszi mere van?
Közben amúgy én is a végére értem. Én magam alapjáraton nagyon szeretem a görög mitológiai témájú történeteket, tehát sejtettem, hogy tetszeni fog, de arra nem számítottam, hogy ilyen szinten magával fog ragadni a történet. Gyakorlatilag három részletben játszottam végig a játékot úgy, hoyg minden mellékküldetést, minden beszélgetést végighallgattam, ami nem kevés játékidõ. Tegnap este elkezdtem és fél ötkor jutott eszembe, hogy azért aludni is kéne :D A harcrendszerre se lehet komoly panasz szerintem, ahhoz képest, hogy a játék messze legnagyobb erõssége az epikus, magával ragadó történet bõven megfelelõ a harcrendszer is. Sokan panaszkodtak, hogy az elején sok a beszélgetés, nos, nekik mondanám, hogy ne aggódjanak a játék utolsó 2 fejezete gyakorlatilag csak harcból fog állni. Szerintem azért nagyon jó, hogy a végére tették a sok harcot, mert akkorra már látványos varázslataink, villámot szóró buzogányunk, szélvihart keltõ kardunk és hasonló jóságaink lesznek. Számomra az idei év legjobb játékélményét nyújtotta a Rise of the Argonauts. Hatalmas kellemes csalódás volt, mert az elõzetesek alapján diabloszerû akciórpg-re számítottam. De tisztában vagyok azzal, hogy ez egy "rétegjáték", mert az emberek nagy részének hányingere van a párbeszédektõl, illetve sokan utálják az ilyen szirupos hõseposzokat is. Viszont aki ezt a két dolgot szereti az szerintem egyet ért velem abban, hogy nagyszerû lett a játék.
Elõször meg kell kérni Argost, hogy kísérjen végig, majd vissza kell menni a palotába beszélni Peliasszal, hogy talált-e térképet, illetve el kell menned Alceme testéhez is.
haki megakatam :D segicséket szeretnék kérni mikor már végleg el kéne hajozni és az a sárga pont ahova kel meni azt jelzi hogy menyek fel a hajora de beszélek a hajon az öreg faszival aztán nemtörténik semmi
Valaki végre válaszolna arra, hogy az elején, a hajómon mit kell csinálni?:D
Jó de a JE-ban elõször ki kell választani a megtanult harci stilusokat... szal összesítésben igen csak sok kombós játék az!
Szerintem is király a játék. Végigtoltam Kotor1,2-õt meg Jade Empire-t meg Mass effectet meg még sok más RPG-t is. Nem értem miért oltják le sokan ezt a játékot, szerintem a szövegek a sztori nagyon oda van téve. Harc is jobb mint JE-ben ahol két gombot kellett nyomni, meg a gyógyítást. A grafikát leszámítva igen élvezetes játékot hoztak össze, ami elõl tényleg nehéz felállni. Iaszón karaktere nagyon jól van megcsinálva és ez a 4 istenes dolog is jó, hogy nem csak jó vagy rossz válaszokat lehet adni, hanem istentõl függõeket.
ott halsz meg, amikor rohangálnak feléd a szellemkutyák tömegesen? Nessus meg ott van a rét másik végén. Kezdj el rohanni felé, közbe meg kerülgesd a feléd rohanó szellemeket ( bukfencekkel a legegyszerûbb). ha odaértél, csapd addig nessust, amíg ki nem fekszik. vigyázz közben, mert a hepna'je is támad rád.
Eszméletelen jó ez a játék :D Nem tudok elõle felállni XD. Viszont most van 1 komoly problémám :S Az van h megöltem a kutyafejû csápos izét,mek vissza a faluba és ott ugye nekem jön Nessus.Na itt végem :S Nem tudom megölni.Addig még eljutok h bemegyünk ijen szellemvilág féleségbe de ott mindig meghalok :S Mit kell ott csinálni?? Vki aki megcsinálta pls írja le h hogyan.
Jade Empire nem bugyuta játék! Ott harci stílusokat kell választani, amibõl van sok, elég sok:) Ha úgy vesszük, akkor ez a gém INKÁBB bugyutább mint JE. Mert itt csak az altot kell lenyomni, meg a jobb klikk + bal. Na de ezt csak 30 perc játék után mondom. Én majd várok, eddig bejött a gém, és lehet várandós költségileg is.
Nem a játék kedvéért fordították így, hanem már évszázadokkal ezelõtt. A Jason név eleve a görög Iaszónból származik. Colombo (gy.k. kolumbusz) nevét is lefordították számos nyelvre, ahogy az uralkodóékét is le szokták.
Ezt persze lehet szeretni vagy nem szeretni, de a játék készítõi a legkevésbé felelõsek e szokásért.
Nem érdekelengem a nyelvtanlás max ha kényszerbõl kéne vagy a munkához akkor esetleg. Amióta megvan a gépem örülök hogy középsulit meg a technikusit eltudtam végezni.
amúgy vicces, hogy Iaszónt az amcsiknak sikerült Dzsézönnek fordítaniuk. gondolom azért, hogy a négerek is játsszanak vele
Illetve 3 fegyver van amiket bármikor cserélgethetsz és mindegyikkel némileg másképp harcol Jaszón. Ami a fõ különbség köztük, az a speciális támadásuk. A buzogánnyal a földbe csap és a közelben állók feldõlnek, a karddal elõre ugrik és körbe vág egyet, a lándzsát pedig elhajítja.
A pajzshoz még annyit, hogy kétféle blokkolás van, az egyik egy sima folyamatos védekezés a másik pedig egy "powerblock" amivel elõreugrik Jaszón és sebzi az elõtte állókat.
Ami ezen kívül variációs lehetõséget ad, hogy nagyjából mindenhez vannak isteni paszív bónuszok. Például van olyan, amelyik a powerblockkor esélt ad arra, hogy fellökd az elõtted állókat, van olyan, amelyik sima blocknál erõsíti a védettségedet, satöbbi, satöbbi...
Vagy tanulhatnál nyelveket.. hány éve ontod a fórumra baromságaidat? 6? nem tartott volna semeddig megtanulni legalább egy csoffadt angol nyelvet... (de németet sem, mert német kiadás is van...)
Kollégám most kezdte 0-ról az angolt jövõ év végén már megy középfokúzni szakmait tenni...
nyomod a bal gombot és csapkodsz, jobb gomb egy erõsebb, kivégzõ jellegû technika. ennyi. emellett beállíthatsz 4 god powert, meg mind3 fegyvernek van egy speciális mozdulata is, asszem alt+jobbra/balra + bal egér, vmi ilyesmi. jah, pajzzsal is odaverhetsz középsõ egérrel. kb. ennyi.
A harc a gameban h van.Mint egy hentelõs játékban?Kombók tömkelege+kivégzések?Vagy kattintgatni mint diabló vagy bugyuta harcos verekedés mint a jade empireban?
na végigtoltam =) kellõen hosszú volt, se nem unalmasan nyújtott, se nem öszecsapott... a finálé videója kissé elkapkodott munka volt, de egyébként rohadt jó volt az egész játék. Nálam mindenképp év játéka. Fallout 3-at letaszította a trónról :D A jól megírt dialógusok, a kor hangulata, a kellõen komplex, de jól érthetõ sztori, az átlátható, egyszerû, nem túlbonyolított szerepjátékos elemek, a hirtelen fordulatok... Néhol megy a hent ezerrel, de egyébként a bóklászós, dialógusos, problémamegoldós, rejtvényfejtõs részek vannak túlsúlyban... na nem, mintha ezek a "rejtvények" nagy kihívást jelentenének, inkább olyan, mintha olvasnék egy izgalmas könyvet =) mind-mind egy olyan játékká hozza ezt össze, amilyen élvezetet játékkal kapcsolatba 2 éve hiába kerestem :p sokaknak nem tetszik igazán, szóval ez erõsen magánvélemény.
Elakadtam Saria szigetén. Ott tartok, hogy meg kellene ölni azt a kutyafejû jószágot (a halott kentaur szelleme kér meg rá). Jelöli is a térkép, de nem tudok odamenni, mert egy szikla van a barlang bejárata elõtt. Help pls.
Ez nagyon jó öletnek tûnik. Akkor max 2 istenben el lehetne mélyülni:D
Ezt úgy képzeld el, hogy minden válaszadásod, minden tetted attól függõen, hogy melyik isten elvei szerint teszed ad egy pontot az adott istenhez. De egy-egy képesség megvásárlásához egyre több és több pont kell összeszedned az adott istenhez. Emellett a játék közben folyamatosan kapsz amolyan "achievementeket", amiket aztán felajánlhatsz bármelyik istennek és ezáltal is pontokat gyûjthetsz.
Ha össze-vissza adod a válaszokat, akkor össze-vissza fogod kapni a pontokat és így minden istnnél fogsz majd tudni képességeket tanulni, de egyiknél se fogsz tudni annyira elmélyülni a képességfában.
Megtudná valaki mondani, mit kell a hajón csinálni? Amikor elsõre megyek fel a hajómra, és elvileg athénba kellene elmenni?
Tehát ha jól olvastam eddig, akkor a válaszadásokból fog megszületni, hogy melyik istenséggel tartunk? :O ez eddig elék fajintos... és új. És mi van akkor ha összevissza adoma válaszokat? akkor poli-istenhívõ leszek?
Sajnos egyenlõre csak a bevezetõ részt tudtam végigjátszani, ezért nem tudom megítélni, mekkora jelentõsége lesz a fejlesztéseknek, ezért vetettem fel a témát :)
itt mindenki úgy nyomja, hogy választ egy Istent? igazából mivel eksön rpg, egyáltalán nincs nagy hangsúly azon, hogy mit fejlesztesz ki. közepes fokozaton tolom, szerintem skillek nélkül se izzasztana sokkal jobban :D
Én nem értem amúgy, miért kellene egy Istennél leragadni, én párhuzamosan fejlesztem mindet, de mindegyiktõl csak azt, amiket igazán fontosnak tartok. Hermészt egy kicsit jobban, mert sokat kardozok, meg Árészt is, mert buzogánnyal is sokat megyek, lándzsát ritkán használok, ezért Athénénél csak az általános tápolós dolgokat fejlesztem, Apollót meg állóképesség miatt nagyon fontos.
Melyik istent javasoljátok? Amcsi fórumon olvastam, hogy Apollo túl tápos és talán Athéné ha jól emlékszem meg gyenge. Bár gondolom mindegyikkel végig lehet játszani közepes fokozaton... :) Most fogok belekezdeni és rossz szokásom a szerepjátékelemeket tartalmazó játékoknál, hogy mindig elõre tudni akarom, hogy mi mennyire fontos a játékban. Persze itt igazából minden a harcról szól, szóval annyira nem izgalmas, de imádom, amikor egy játékban tökélyre fejlesztem a zárnyitást és összesen 2 zárt kell kinyitni :)
Arnában a kis dili bogyó? :D wtf? :D ezt nem értem, sry
Hello. Arnában azzal kis dili bogyoval mit kell csinálni? Nem sikerül még eltlálni se szinte. A többi szigetet megcsináltam már a többi társam megvan a medusa ölös rész at tetszett.
Akkor jól láttam, illetve jól nem láttam grafikai beállításokat a játékhoz :)
detail levelt nem lehet állítani, arra utaltam, hogy a startmenüben választhatsz olyat, hogy Low detail opcióban indítod. Tehát nagyjából ennyi skálázhatóságot találtam D: