Én kiszoktam ugrani a repülõböl. De nem csak azért, hogy foglaljak, hanem, mert nem vagyok jó repülõs. Megkaparíntóm, kiugrok, foglalok, másfél percen bellül lesz megint repülõ. Tudom, te a földön tartod a repülõket, még akkor is, ha nem vagytok szurúlt helyzetben. Magyarán lövöd a fõbézen megszületõket, épp felszálni készülõ helit, repülõt. Meg is látszik nálad, 259x rúgtak ki szerverrõl téged ezért, míg engem csak 38 x, majd dupla annyi játék idõvel, másért. Bár ha kezemben lenne egy ranked adminolási jog, én egybõl bant adnák ilyeneknek mint te. Ez nem játék, hanem faszság. Más ember játékát rontod el. Fasz az is, akitõl te kapod a bc-t. Ez nem nyafogás, csak egyszerúen a játék védelme ellenetek. Ennyi, nem több. Mondjuk hál isten, inf szervereken játszok szinte mostanáában, ott nincsenek ekkora faszkalapok mint te pl. Ott még a spwankilt is könnyebb kivédeni. Észre vettem ugyan is, az egybõl megszületõt nem lehet azonnal lelõni, van egy kis ideje, ami épp elég ahoz, hogy gyorsan cselekedjen.Ráadásul nincs feje felett heli, ami ellen nem tud tenni, csak nézi, milyen szépen megy felé a halál. Mégegyszer leirom. Játszani megyek fel, és nem szopni a fasz pontvadász kecsegek miatt.
Némelyik egyszerûen szórakoztató, a legtöbbõl pedig tanulni is lehet(még ha az illetõ skillje nem is olyan egetrengetõ), egy-kettõ ráadásul kifejezetten hasznos, informatív. Én rengeteget tanultam belõlük.
Nektek amugy mivolt eddig a legnagyobb bravúrotok? (utolsóként leirtani az ellenfeleket, ezzel megnyerni a roundot, stbstb..)
Volt olyan hogy negyedórán keresztül kusztam azért hogy megadjam a csapattársak számára láthatatlan iraki tüzérséget. Egy bokorban bujtam meg és a T-72-es vezetõje csak akkor vett észre mikor már átment rajtam :P SNIPERS 4EVER
"...fõleg ha olyan kecseg kemperek vannak, mint gémover"
Abban én is egyetértek, hogy szerintem is vannak olyan szituációk, amikor nem lehet kijutni. Ezt a kiugrok-a-repcsibõl módszert viszont a legnagyobb hülyeségnek tartom(lehet hogy waron ez mûködik, de most publikról beszélünk ugyebár). Csak azt áruljátok el nekem, hogy hányszor jártatok így sikerrel? Ja tudom, Te nem szoktál repülni, így nem is próbálkozhattál, de most ettõl vonatkoztassunk el. Én sem szoktam kiugrani a repcsibõl, de én más okból kifolyólag, nem azért mert nem is használom azt. Szállító helibõl kiugorva, vagy kiskocsival kisunnyogva már én is próbáltam ilyen partizán akciókat, és bizony kurva kevésszer jártam sikerrel. (Az esetek többségében már rég halott voltam, mire egy csapattárs kiszúrta volna, hogy van ott egy spawnpont.) Meg én amondó vagyok, hogy nem ilyenkor kell hõsködni, mikor már gyakorlatilag teljesen kilátástalan a helyzet, hanem a kör elejétõl kezdve kellett volna úgy harcolni, hogy ne kerüljünk ekkora szarba.
Eszem ágában sincs kiugrani a repülõbõl, ha már végre sikerült felszállnom többszöri próbálkozás után. Ha kiugranék, engem lelõnének, és a repcsi is kárba veszne. Megint lekempelnék azt vagy ötször-tízszer, mire sikerülne azzal valakinek újból felszállnia. Tehát gyakorlatilag adtam a szarnak egy pofont. Ha kiugrok, akkor csak én jutok ki(én is csak átmenetileg), ellenben ha leszedem az ellenséges repcsiket, heliket(azokat a jármûveket, amik megakadályozzák a csapatot a kitörésben), akkor mindenki más is kijuthat.
Már többször is elõfordult, hogy arra léptem be a szerverre, hogy minden zászló az ellenségé volt és lekempeltek a fõbézen(bomba repült az arcomba, heli osztotta az áldást, artyt kaptam a nyakamba...tudjátok, hogy megy ez), de miután sikerült felszállni a repcsivel és leszedni az õ repcsijeiket, lent is tartottam azokat, így a csapattársak viszonylag zökkenõmentesen hagyhatták el a fõbázisunkat, szétszóródhattak, foglalhatták a zászlókat, a kör végén meg már mi kempeltük õket.
A másik meg az, hogy attól nem lesz jobb, hogy minden fórumon lehúzod a basecampereket. Ez benne van a játékban, ha tetszik, ha nem. Ahogy a mondás is tartja: Megszoksz, vagy megszöksz. Neked sem kötelezõ ezzel a játékkal játszanod, lehet menni mondjuk Tetriszezni, garantálom, hogy senki nem fog lekempelni ott. Elhiheted nekem, én sem szeretem, ha lekempelnek, de nem nyígok miatta sem a játékban, sem a fórumon, egyszerûen hozzászoktam, alkalmazkodtam.
Ez azért van, mert a sniper kasztot sokan bután játszák meg. Úgy gondolják, hogy távolról kockázat nélkül szedhetik az ingyen frageket. És mellette persze mindenre lõnek ész nélkül, amit a csak meglátnak. A snipernek inkább hírszerzõ feladata van, a csapat számára hatalmas elõny, ha tudják merrõl fog jönni az ellenség, és milyen fegyverekkel. Kussban lapítania kell, közben minél több információt adni a csapatának, és mellette csak a legfontosab célpontokat kilõni. Tiszteket, mediceket, légvédelmet. Ha lõ minden bokorugróra ész nélkül, akkor felhívja magára a figyelmet, onnan meg már csak az nem cserkészi be és késeli meg, aki nem akarja.
Hehe, HBA-hoz én is csatlakoztam, a 401-esekhez (asszem). Annyi történt, hogy összegyûlt egy ~15 emberes lista, megbeszéltük emailen, hogy mi most akkor egy klán vagyunk, azt' jónapot. Még csak játékban sem találkoztam velük soha, nemhogy meccs, TS, vagy valami...
Nem néztem feléjük egy pár hónapig, aztán mikor ismét eszembe jutottak, akkor már a weblap sem volt meg.
Mi volt ez a HBA egyáltalán, miért kellett volna az összes BF-es klánt egyhelyre szervezni, és mitõl esett szét? Bár a szétesését asszem ki tudom találni magamtól is... Eleve életképtelennek tûnt a dolog...
Ha nem is az elejétõl játszottam a 42-el, de a hba felbomlására emlékszem. Nem klánoztam, csak publik játos voltam. Fõleg a bfbt szerverén voltunk ismerõsökkel. Oszt valamelyik ratyi, megtalálta a dc-t. Legelsõ klánom az ACC. Ekkor már csak a dc, csak szökõ évben egyszer mentem alap béefezni.
én cs-ben botok ellen "fejlesztem" magam,mert ott még van idõm célozni és lõni,és ez folyamatosan gyorsabban,míg néhol még az egeret sem mozdítottam meg de már fekszek,cod2-ben meg simán multiba "fejlesztettem" magam,singleplayerje ratyi
Lõkészséget legjobban szerintem pörgõs arcade cuccokkal lehet javítani. Quake3 railgun parti, UT instagib, ilyesmik nagyon megdobják a "skill"-t. Nagyon gyorsan kell célozni, és van súlya a találatnak.
Endzsi 42-ben brutál tud lenni, egy gyakorlott kézben. Miller gyerek nálunk nagy profi benne. Igazi gusztustalan féreg, a szó jó értelmében, ha lehet ilyet mondani. :-)
Annyira megkeseríti az ellen assiait, hogy kilépnek néha. :-) Úgy dobálja az expakkokat és csak lesek. Jó helyre is teszi és brutál, ahogy lõ a puskával.
Nekem is az egyik kedvencem volt az assault mellett az engi. Utálom a scope-ot. A reddotokat is. Túl sokat takar, én zoommal, ironsighttal szoktam körülnézni.
Csapatjatekra teljesen alkalmatlan, hulyeskedni jo ;) Meg anno az expert explosivest sniperrel es claymoreal csinaltam meg... az utolso 5 percben folyamatosan jottek a kick votek, imadkoztam, igy mindig megusztam 1-2 szavazattal :P
Publicon, ha egyedül megyek fel játszani, vagy a klántársak repülnek, azt szoktam csinálni, hogy csinálok squadot, és küldök a pályán mindenkinek meghívót a squadba. Elõbb-utóbb meglesz a 6 ember, és hiába faxlámák, így is csak jó, ha rámspawnolnak. Szinte mindig zászlóra megyek, általában kisdzsippel, aztán még egy faxláma is, ha látja, hogy ott a spawnpont az ellenséges zászló alatt, akkor odaspawnol. Az meg csak jó lehet. Meg legalább nem csak engem lõnek. Aztán nagyritkán még sikerül tényleg jónak bizonyuló pléjereket becsábítani, akik tudják, mi a dolguk, élesztenek, adnak lõszert, jönnek velem foglalni... Tehát szerintem egy trágyalé csapat is tud hatékony lenni megfelelõ irányítással.
NEm értek egyet. Sniper jó lehet egy jó ember kezében. Igaz én engineerrel, de sniperkedtem eleget. Ha jó ember kezében van, nagy segítség foglalásnál és védésnél egyaránt, és információt is adhat. Megint taktika függõ.
Csak éppen ez is a sok negatív tapasztalat miatt alakult úgy, hogy nem szeretjük õket. Hidd el a leg idegesítõbb dolog a világon ha jön az ellen repcsije te meg meghalsz amint beülsz az AA-ba. A haveri tank meg robban egybõl, és masíroz a tigris a pontra.
Iwon én voltam az északi ágyús, mai napig tudom hogy kell a felszálló bombázót kiszedni. :D
Elég retkes taktika... egy csomó pályát használhatatlanná tesz.
Az az igazság, hogy túlhajtották a játékot erõsen a gamerek. Nem erre lett kitalálva, hanem a tömegszórakoztatásra. Mi meg elrontottuk. :)
Nah hagyjuk a nosztalgiázást.
Topikhoz visszatérve: TAnulság lehet az üzenetváltásunkból, hogy sokféle képp lehet látni ugyan azt a játékot. És ehhez igazodva több és több lehetõség, stílus, trükk létezik.
Egyetértek, utálom a snipereket. 42-ben ugye õk adnák a cél artynak. Kiabálsz, hogy adjanak célt, de a sok kukkeros, kutyaszarbanfetrengõ csak pislog a lencsébe...
Szerintem annyira más az összes ilyen játék, hogy azonos keretek közt nem lehet mérni, másképp oldották meg.
Pl: Vietnamban az is cumi volt. Heli ellop, kempel. Csókolom. Az is design hiba.
És igen, azt szoktam meg. Megedzõdtem. Nem is izgat. Max ha autobalance átrak a vesztes oldalra, mert akkor addig magam ellen játszottam. :D
Manapság csak publikozok. És tény, hogy nem szeretik a BC-t, el is kerülöm. A lényeg mindíg a csapat gyõzelme. És erre elég lehet az is, hogy egész mapon csak 10 fragem van mert szedem le a snipereket (késsel :D), vagy meghalok 23-szor de hullanak a tankok. Nem a frag vezérel. Csak amíg engem felhúz és idegesít ha nekem megy rosszul, addig mást nem. És abból jön a következõ frusztráció, hogy trágyalé a csapat. Még mindíg a legjobb érzés együtt menni pár régi arccal akiknek elõre látom a cselekedeteit.
szip-szip... az emlékek... :D
Viszont nem ismerõs a neved... én végig Lemming voltam.
Sajnos így van. 42-ben ha nincs repülõsöd, megette a fene. Ködhatárból lõnek és függõlegesen bombáznak. Az AA meg nem tud, csak kb. 80 fokig fellõni.
Meg ugye a pixelrõl nem is beszéltünk. Fóli csomagok különbözõ mappokra a ftf-re rakva, úgy bepixeleznek, hogy el sem érsz a repcsiig, a pálya másik végébõl kilövik...
Úgy 40-50 körül már elfogadható, az ideális a monitor képfrissítési frekvenciájával szinkronban lévõ.
Elvileg 24-tõl folyamatosnak kellene lenni, de ez inkább a TV/mozi fpsre igaz, játékban kevés. Pláne ha azt is hozzávesszük, hogy a normál esetben 24 csatában, zúzásban, effektek közepén nagyon könnyen esik le 10-re, ami már fájdalmasan kevés.
1.-es számú alapszabály: NE SPAWNOLJ SNIPERREL! Támadni, zászlót foglalni nem tudsz, zászlót bevédeni nem tudsz, ha valaki 100m-nél közelebb kerül hozzád, ingyenfrag vagy. Az assault és a medic puskája egyes lövésen pontlövõ, ködhatárról kipötyögtetnek, közelrõl meg akár szembõl(!) késsel(!) megölnek. A létezõ legfölöslegesebb kaszt. Persze ha csak az a cél, hogy eltengj-lengj a pályán úgy, hogy a csapatodnak egy hajszálnyit sem vagy a hasznára, akkor nyugodtan...
Na, jöhet a flém.
mármint azt tom hogy mitjelent csak hogy a játékba mi a jó az fps értéknek
Soha nem waroztam bf42-el.Fõkleg nem profi német klánok ellen. :) Te azt szoktad meg, én a tisztességes játékot. Ennyi a külömbség. Hidd el, nem ma kezdtem a béefet. Még a hba idején. Csak hamar átpártóltam dcre. Dcés és alap bf42-es repülõk lelõvése közt azért volt külömbség. Szerintem tudod melyiket szedték le hamarabb, pro német klán ide vagy oda.
Ja, teszem hozzá nem is kell profinak lenni egy jó BChez. Elég a sima légfölény és némi ész.
Még nekem is megy pedig aztán utálom a repülõket mint a fenét. HA már BCig jut egy csapat akkor csak nyerje meg. Ne húzzuk az idõt, nem érek rá menekülõket vadászni két pont között.
Butaság amit mondasz. VAgy nem játszottál mondjuk profi német klánok ellen BF42-ben.
REménytelen repülõt leszedni ha teszem azt felhõ felett megy és timerrel nézi a spawn idõket. Elég elejteni a bombát 1-2mpvel a spawn elõtt és nincs kocsi, repcsi, stb. stg-vel meg putyogtathatsz vaktába ha nem is látod.
A házikókat meg lövik tüzérséggel. Hidd el, foglalkoztam eleget a témával hogy tudjam. :)
De nem írok többet a témáról. Vártam hogy ráharapj és védj mindenkit aki ezt nem szereti, megtetted, köszönöm.
Connectelek és data differs from servert ír. Megvettem eredetibe a drága bf-t, lett egy kiba nagy karc rajta és nem indult el igy hát letöltöttem az isot......
Errõl jutott eszembe hogy részt vettem egyszer egy gyak waron 5:0 ás klán gyakján..asszem ez a nevük :) Csak lestem mert az egész egy nagy rush volt ,én meg mentem volna a szép nyugis tempóban :)
Ehm. Szerintem meg ha már odáig jutott/-unk, hogy csak az anyahajó van, akkor már inkább kempeljenek le, legyen gyorsan vége, aztán kezdõdjön az új kör. BCvel 3-4 perc alatt vége lehet a körnek, míg esélytelenül próbálkozva eltarthat 10percig-negyed óráig, miközben _ugyanúgy_ semmi esélye a csapatnak, a heliket félúton lelövik, a pilóták ugyanúgy buzulnak és nem ugranak ki foglalni, a hajókat meg várják a tankok. Ha már fõbézre beszuorulás van, akkor már úgyis bukta, legalább legyen hamar vége.
Nem értem, hogy miért jobb az nektek, ha kilátástalan helyzetben szoptok kétszer annyi idõt, mikor hamarabb is be lehetne fejezni.
Nem azt mondom, hogy fel kell adni, én is az utolsó ticketig próbálkozok, de kurvára nem vágyom rá, és még ha ki is jutok, elfoglalok valamit, _akkor is_ bebukjuk a kört.
Nemtom' lehet velem van a baj, de engem sosem érdekelt annyira a freg, vagy pont, hogy BC-be belemenjek. Nekem a játék élvezete sokkal elõrébb való volt mindig is. És legyen az bármelyik jéték, nekem az nem élvezet, hogy megadott ütemekben odabakjak egy gránátot, vagy tankkal 10 másodpercenként odalõjjek.
War az teljesen más tészta, mint publiklámulni. Ott elvárja az ember, hogy az ellenfél, aki warozik, klánban van, legalább annyira tud, hogy nem szorul be. Vagy ha mégis, akkor így járt.
"az számít bugusingnak, amit a játékot játszó közösség annak tart."
itt a lényeg
Miért kell állandóan ismételnem magam????
Ezzel egyetértek: "A BC a jobbik csapat jutalma." De csak bf42-en!!! Repülõk lassabban, alacsonyabban mennek mint a bf2 vagy dc játékban. Könnyebb is leszedni, még be sem ért a fõbézre, már szét van szedve. Tudom, éles meccsen is lehetett használni. Ezzel szembe, most a bf2-en, elbaszott a légvédelem. Vegyünk egy példát. Daliant. Amcsik beszorúlnak az anyahajóra. Szerinted két j10 és két támadó heli ellen mennyi az eséjük onnan kijutni ha az egybõl leszületõ heliket és repülõket ki tévézik? Tegyük fel sikerül egy repülõnek felszállni. Örül a muksi, végre repülõhõz jutott, szerinted kiugrik valahol foglalni??? 10 emberbõl egy ha megteszi. Közben meg megy az anyahajó ellen a légi támadás, plusz a commander artyzza a hajót. Van egy rendes pilóta. Kiugrik. Csinyál egy szakaszt, meghív pár embert, hogy rátudjanak születni. 100 esetbõl egyszer ha elfogadják a meghívást. Nem azt mondom lehetetlen onnan kijönni, de te is lássd be, egy a sokhoz az eséj, fõleg ha olyan kecseg kemperek vannak, mint gémover. Ja és ezt mint publikra érsd. Publikra azért megy fel az ember, hogy egy jót játszon, én nem azért, hogy 3 másodpercenkén az anyahajón megöljék, és csak a 15 másodperces megszületési képernyõt nézegesse. Klán war az más tészta. Ha két csapat megegyezik, akkor tilos a bc. És álltalában tilos is. A tisztességes játék miatt. De ha nem tilos, akkor könnyebb kijönni, mint publikon. Elbaszott légvédelemhez tartozik a hajón lévõ fityfene. Heli tv-je onnan kiszedi, mig az be sem fogja ott. J10nek meg csak annyi elég, ránéz, már nincs légvédelem. Gumi csonakkal kijutni? Parton ott van már a szárazfõldi egység. Mészárszék. Szal nem csak azoknak basszák el a játékát akik kapják a bc-t, hanem a saját csapattársaiknak is, hisz nekik nem marad freg.
Egyik kedves játékostárs mondata épp ide illik: "A BC a jobbik csapat jutalma."
És ezzel maximálisan egyetértek.
BF42-ben ez elfogadott, meccsnyerõ taktika volt. És ha odáig jutott az ellen, hogy ezt megtehesse, akkor úgyis mindegy hogy a bázistól 20 méterre lõnek agyon, vagy a spawnponton.
Nem akarok vitát ebbõl, csak leírtam a véleményem. Volt ebbõl vita már épp elég.
Ez megint csak szituáció és játék függõ. És ezeket mindenkinek magának kell kitapasztalnia.
Sajnos amiket leírtál sem szentírások, maximum általános alapelvek amik valószínûleg jónak bizonyulnak.
Pl.: UT'99-ben védõt játszottam sokáig sniperrel, pontlövõvel, de ha a pálya engedte simán mentem suicide módban, mert úgyis közelebb spawnolok.
De BF-ben sem megvetendõ a feltûnõ, rambószerû játék, erre is volt példa, hogy bejött.
Sajnos itt ki is fogytak azok amik általános alapelvek. Innen kezdve meg játék, játékmód, szituáció és taktika függõ.
Pl.: Említett 2 játék közti 'taktikai' különbség: UT, 5 ember, egyértelmû posztok. BF, 10 ember, 3 oldalas feladat leírás, taktika 4-5 szituációra.
Persze lehet csak én töltöttem reménytelenül sokat FPSekkel, de egyikrõl a másikra átállva (Mondjuk megunom Fear-t és megyek BF2142-be.) is kell minimum 1-2 kör hogy felvegyem a tempót, hogy az optimálisat tudjam kihozni a szituációkból.
És bár a jártasság egy része egyik játékból a másikba átvihetõ, a helyi trükkök annyira specializáltak és annyit számítanak, hogy azt ellesni kell tudni és megtanulni, leírva nem sokat ér.
(ahogy korábban is írtátok, a quake motorban találhatóak bugok. A cod készítõi, programozói nagy ívben tettek a minõségre és a közösségre, a többéves bugok, még mindig ott virítanak. A lényeg, hogy van olyan fps és küldött csomag/másodperc amikor változnak a dolgok, például az ugrás magassága - íve, lövés/találat esélye). (Igen. Inkorrekt. Ráadásul szándékosan tovább butították és sikkasztották. Slusz poén a közösség átlagos szintje. Nem vesztettél semmit, ne is próbáld ki. Annyit nem ér az egész. Minden fps huszár és csaló is legyõzhetõ, de az uninteligens, kritikátlan barmok tömege már nem és a hibák sem:) )
még egy hasznos dolog,ha a társunk ellenségre lõ,akkor lehetõleg ne elötte ugráljunk mert vagy mi,vagy õ szopja meg,ma már szívtam emiatt,mert vérpistike ugrált elõttem
Még nagyon régen LAN-on játszottunk rengeteget egy Gloom nevû Quake2 moddal. Ott szépen körbejártunk, és mindenkinek beállítottuk a monitor fényerõsségét eléggé sötétre, mert az alien oldal esélytelen volt, ha világítottak a sötét helyek. A magas brightnesst csalásnak tartottuk. És valami hihetetlen jó hangulatú meccseket toltunk.
Ehh, rámtört a nosztalgia... Gloom, CS beta3.1, QuakeWorld... De szép idõk is voltak. Majdnem minden hétvégén nyomattuk a játékot. Vicces, hogy az a gagyi honlap még létezik a weben... :) "Következõ alkalom: (2000) November 11." :))
Valaki plz help...bf 1942ben hogy tudom kiiratni az fps-t?? (számokkal..) Egyszer beirtam vmit és a képernyõ közepén egy bazinagy vörös csik jelezte a dolgot...hát......no comment
Jó, mindegy, hagyjuk már. Nálam CoD2ben tapasztaltabbak azt mondták, hogy így van, én 0.00 perc CoD2 játékidõvel elhittem nekik. Szerintem is hülyeség, ha ilyen, és nem játszenék ilyen játékkal.
Ez hülyeség. Az lehet hogy a te VGA-don úgy látszik, hogy 3 mp alat lövi ki a tárat, de a 100fps-es kolléga úgy látja, hogy te 2mp alatt lövöd ki.Elvégre a szerver csak azt az adatcsomagot kapja, hogy tövigtunkolod gyomorra. Szerintem
Ehm. Elég elmosódott a határ. De túl sok mostani multis játékot nem játszom.
BF2-bõl tudok példát. Ott elég érdekesen mûködik a hitbox, ha az ember épp a hasravágódás fázisában van. Szvsz egy ugrás, aztán hasravágódás még nem bugkihasználás, ellenben az ugrálva-hasalva (gyakorlatilag a levegõben úszva, lelõhetetlenül) közlekedés már az. Vagy pl van egy olyan hiba, hogy be lehet mászni a textúrák mögé néhány épületbe. A textúrák csak az egyik oldalról láthatóak és átlõhetetlenek, belülrõl átlátszó, és ki lehet lõni. Na az is egy pofátlan bugusing.
Régebbrõl... Pl Quake-ben szerintem senki nem gondolta a rocketjumpról, hogy buguse lenne, pedig szvsz alapvetõen az. Hát, talán nem, de szerintem amikor összerakták a játékot, kurvára senki nem számított arra, hogy ilyeneket fognak csinálni...
Ugyanígy a Tribes. A síelés* szerintem abszolúte egy bug kihasználása volt, de nagyon hamar beépült az alap "skillek", "taktikák" közé, pedig igen érdekes volt a 300km/h-val közlekedõ heavy armoros csóka. * Síelésnek hívták azt, amikor egy lejtõn lefelé ugráltál, mindig abban a pillanatban nyomva meg az ugrás gombot, amikor földet értél.(aztán erre lettek scriptek is, hogy csak a gombot kellett nyomni folyamatosan, azt' síelt) Ezzel a módszerrel úgy mûködött a csóka, mint egy golyó, a lejtõn gyorsult, emelkedõn lassult, de az emelkedõket a jetpackkel le lehetett küzdeni, az új domb lejtõjén meg még tovább gyorsulni. Ez a (szerintem) bug annyira beleépült a játékosok tudatába, hogy a további részekbe már _szándékosan_ beletették. Alapvetõen elkúrta a light=gyors heavy=lassú koncepciót, de valahogy ez senkit nem érdekelt.
Ezek alapján szerintem az számít bugusingnak, amit a játékot játszó közösség annak tart. Ez így elég megfoghatatlan, de gyakorlatilag ez a helyzet.
Igen, így van, igen, senki nem vitatta, igen, ezen lovagoltok mióta, hogy kurva magas FPS mennyivel jobb, igen, javítja a tûzgyorsaságot, igen, javítja az esélyedet, viszont amibõl kiindult, hogy magas FPS = elõbb tudsz lõni kurvára nem igaz.
Tessék, innen indult: #173 Erre írtam, hogy ez egy fasság.
Az meg, hogy CoD-ban sokminden függ az FPS-tõl egy szar dolog, ez van. Tényleg lehetne jobb. De hülyeségeket nem kell belemagyarázni.
Bazze, még pont te írtad ezt: "Tûzgyorsaságra kihatással van, azt aláírom. Nekem Thompsonból a 20-as tár kb. 2.5 sec alatt ürül ki. Ha füstgránátot dobnak a pályára, és leesik az FPS, akkor kell vagy 3-3.5 sec is. Míg akinek táposabb gépe van, az kiüríti 2 sec alatt, még füstben is."
Na, szerintem ez tûrhetetlen. Gyökeresen ElBaszott Agyament SZarság.
Igy is lehet lepörgetni, ha van benemfoglalható bázis. Anno mikor kijött a bf2, a sok vijetnámos és 42-es elõszeretettel használta is a bc-t. Akkor ha vissza emlékszel, talán nekem volt az ilyen kecsegek ellen a legvéresebb szám. Érdekes mod, szinte mindenki ráállt a no bc/br-re, kissebb nagyobb morgolodással. Ma már, szinte a cb-én is iratlan szabály. Vijetnámba nem volt befoglalhatatlan béz, 42-en meg a repülõket akár puskával is lelehetett szedni. Desert Combatban ezért találták ki ezeknek a tiltásást, mert a benem foglalaható bézen volt általában a reptér, és az enemy repülõ csak huss, már rombolt is, minden védelmi elõkészület nélkül. Bf2 meg csak tetézte ezt az elkúrt légvédelemmel. DCont megmonom õszintén, talán ha pár órát játszottam, nem fogott meg. Auto kick meg a bc-ért volt, hisz a nem ranked szervereken van egy fõbázist védõ szkript. És hidd el, ahol gondolom te megszülettél, az nem volt már fõbázis, vagyis a szkript szerint. Összes antik szerveren fent van ez a kis szerver beállítás, nem is megy a basecamp. Ranked szerveren meg az admit teszi ki a kecseg szûrét.