A budget játékoknak meg nem is kell a teljesítmény...
Attól függ, ki mit ért minõségi és budget játékok alatt...
A natív 4 mag ugye legalább 2-szer akkora méretre, mint a 2 mag. Lefogadom hogy az intelnél sem lesz az kisebb az a 4 mag, ellenben idõben érkezik majd az Intel kontra, és talán nem tökölnek ennyit...
Az új minõségi játékok kihasználják a 2 magot, pl. Supreme Commander. A budget játékoknak meg nem is kell a teljesítmény...
A natív 4 mag azért hatalmas dobás lesz, lehet, hogy újra a csúcsra juttatja az AMD-t. Csak tudja gyártani is, mert a natív 4 mag ugye legalább 2-szer akkora méretre, mint a 2 mag...
Én most veszek télen majd egy négymagosat. Ha fejlesztek, egyszerre fut Visual Studio / Eclipse + Stylus Studió + Expression Web + MySQL / MsSQL + Tomcat + Apache / IIS és máris ki van használva a négy mag. Meg még sokat rajzolok Photoshoppal is...
Szóval fejlesztéshez egyáltalán sem hülyeség, viszont abban igazatok van, hogy játékhoz, Word-höz, stb. teljesen felesleges még talán a két mag is.
Dehogynem. Nem csak a 3dsmax, hanem az összes normálisabb 3D renderer, ezen kívül a jobb tömörítõk és médiafeldolgozók is.
kb a Cad, 3dsmax és a PhotoshopCs3 -n kívül semmi sem használja ki rendesen a több magot. hardware már van, mostmár átkéne szokni a programok ilyen irányú megírására..
Futtass két programot egyszerre és már ki is van használva.
szuper, és milyen jó lenne, ha a 2 magot is elkezdenék már rendesen kihasználni..