Az a játék egy optimalizálatlan, konzolos bughalom, kis idõ után unalmassá váló küldetésekkel. De nem igazán emiatt töröltem... Van egy olyan problémája, hogy Jeruzsálemben mindenkinél kilép a vindózba :P
Lehet, hogy neked tetszeni fog... Próbáld ki, ha gondolod. De a crashelõs bug miatt lehet, hogy várnod kéne egy normális verzióra. Vagy patch-re. Senki sem tudja, hogy mi a fene baja van.
Pontosabban az Aurorával összegyúrt módosított Unreal Engine dübörög alatta. Marha jól néz ki...pont azon nevetgélek, hogy a "PC-s verzió feljavított grafikával fog a boltokba kerülni" (Gamestar)...ezen mit kell feljavítani? Én eddig szinte csak Boxos képeket láttam a játékról, és PC-n sem sok olyan cím van, amely ugyanezt a minõséget hozná...
Hát jah, eszméletlen szépre sikeredett. És a legjobb az egészben, hogy a fejlesztõk szerint gyengébb gépeken is jól fog menni :) Ez pedig azért is tûnik még igaznak, mert a Demiurge studio (akik segítenek a PC-s változat munkálataiban) a Bioshock-on is dolgozott. Az pedig az UE3-al tök alacsony gépigényt állított fel.
Jaja :) Amit a 2K lusta volt megcsinálni, azt õk elvégezték helyettük. Mondjuk azért ebben a játékban lesznek részletesebben ábrázolt nagy kiterjedésû külsõ területek, ez pedig nem igazán szokott alacsony gépigényt jelenteni (UT3 nagyobb mapjai nem annyira részletesek)...de reméljük a legjobbakat.
elsõsorban nagyfelbontású textúrák,hiszen a box fél gigájánál jóval többel rendelkeznek a pc-k.igaz,nemrég talán pont itt kérdezte valaki,hogy boxon miért elég az az 512 mega.ez az igazi válasz
Mindkettõt láttam teljesen fullon, GoW az arcmikika ábrázolásában eléggé elmarad a Mass Effect-tõl.. Lost Planet jól néz ki, de ott sem a karakterábrázolás az, ami igazán üt szerintem...
Sztem eleve a Mass Effect-et realisztikusabban akarták megvalósítani. Ha a GoW-ban csak az effekteket nézed, abból is látni, hogy mennyire elrugaszkodik a valóságtól (ettõl függetlenül szép). A Lost Planet meg kissé japános (manga) beütésû arc-téren, azért nem full realisztikus.
Igaz...egyébként GoW-ban elég végignézni a fõbb karakterek geometriai modellezésén...túlságosan tagbaszakadtak, irreálisan robosztus felépítésûek a figurák...(nem a strandedekre gondolok nyilván).
Egyébként most néztem/hallgattam meg pár gameplay videót, a hangok iszonyat jók lettek szerintem...nem tudok más RPG-rõl, amelyben ennyire jók lennének a hangok... FPS-eknél pedig még mindig a GRAW 2 viszi a prímet e téren...
Remélem shader model 3 nem lesz követelmény...régi X800 GTO-val játszom...és nyáron vagy õsszel veszek majd új vasat, addig még ki kell húznom a 3 gigás proci/giga ram/X800 kombóval... Egyébként azon is gondolkodtam, hogy veszek egy boxot meg egy zsír HD-ready LCD tévét...a legtöbb, engem is érdeklõ játék általában megjelenik boxra is...
Má' mé lenne egyértelmû? Sem a Gears of War, sem az UT3 nem kért shader model 3-at. Lehet ez sem fog...sõt...mint kiderült, a Bioshockot is meg lehetett volna csinálni úgy, hogy elinduljon sm2-vel.
Hát jah, van rá esély... Csak ma már ritka az olyan játék, aminek elég az sm 2. Részben ezért is cseréltem kártyát még novemberben. :) Csak nekem most a procim gyenge. De ha úgy megy, mint a Crysis ment a gépemen, az is elég... Habár azért annál lehetne gyorsabb :D És sztem az is lesz. Fõleg ha már így gyõzködnek a fejlesztõk róla, hogy gyengébb gépeken is jól fog menni... (2 hónap és minden kiderül :D És remélhetõleg akkor mindenki derül majd :P)
Nekem csak 100 rongy a proci alaplap ram, és még bõven nem üti. Még kell egy erõs VGA, és úgy lesz mondjuk 170k. ÉS akkor nincsenek még vinyók, meghatjótk satöbbi. Szal 3kilo simán.
csak a 6600Gt-men fusson el csak enyit kérek, minimum közepes bálításokon 1024x768-ban és akko happy leszek :) Aztán majd egyszer ugy is lessz jobb gép és akkó majd minden maxon tolunk, de az UT3 motorban én is bizakodom, meg hát azért a Biower-re nem jellemzõ hogy egy optimalizálatlan szutykot adnának ki a kezükbõl, azért midig rendesek a PC-s társadalomhoz, én bizom is bennük, csak ne lenne ilyen nehéz a várakozás, nagyon sokat várok ettõla gametõl, és amenyire már utánanéztem, sõt komplett végijátszásokat is néztem a neten, illetve hát videókat amiben valaki viszi asztorit, persze nem az összeset cska za elejét, hát azt kell mondanom egyenlõre rá szolgál a nevére. Szóval remélem mindenklapolni fog, már csak 2 hónap :)
Nos, ha megnyugtat, én is alig bírom kivárni a megjelenést. :D 2 hónap még mindig soknak tûnik... Ha esetleg kiadnának egy demót, akkor azzal lehetne szórakozni a megjelenésig. Meg hát láthatnánk, hogy meg a gépünkön. Vá, de rohadtul várom már! Igaz, én már kb november óta ennyure várom, csak akkor még csak pletykák se nagyon voltak a pc-s verzióról.
A quarian-ok csak nõnemûek? Mert az asari-k igen, azt tom. Csak azért kérdezem, mert quarian-okról sem láttam olyan képet, ami hím egyedet ábrázolt volna...
nem hinném.nem írják,csak azt,hogy egy kölök/család.ehhez meg jelen tudásom szerint kell mind hím,mind nõnemû egyed :D
Én is alig várom ezt a játékot. Nekem ez a 2 hónap még sok. Ebben a játékban nem fogsz csalódni. Fõleg ha megveszed. Én lemondtam az assassin creedrõl ez miatt a játék miatt szóval biztos nem fogok csalódni. Abban reménykedek a leginkább hogy nem fogják halasztani. Szerintem az assassins creed se lenne egy idõ után unalmas ha mégtöbb idõt ölnek ezekbe az új melléküldetéskbe.
Tényleg hamarabb fogok játszani a mass effectel mint az assassin's creedel a végén. Már csak 8 hét májusig. Az még sok idõ.
Nagyon hümmögnek még a dlc-rõl, nyilván sejtik, az már tényleg botrány lenne, ha még azt is beleraknák a PC verzióba, miközben a boxosoknak luszban perkálni kell érte.
De mondták pontosan, hogy május 6. :) A dlc amúgy a Downloadable Content, kiegészítõ a boxos Mass Effect-hez, címén Bring Down the Sky. Márc. 10-én jön ki.
Most akkor ez a dlc benne lesz a PC-ben? Remélem igen. Mi várunk többet legyen a milyenk jobb mint a boxosoké. Egyépként a pcben mi lesz a jobb? Ha jól emlékszem valami gond volt az inventorival boxon. Azt kijavítják pc-n. Mi volt azzal a gond boxon?
Nem lesz a DLC a PC-és verzióban. Persze késõbb még megcáfolhatnak. Az inventory-val valójában nem volt gond, a gond az egész játékkal van. Az inventory is mint az egész játék, fusztrálóan egyszerû volt és szájbarágós... Ja és a DLC-ét már elvileg fellõték Live!-ra...
Még csak arról sem hallottam/olvastam, hogy egyáltalán elkészítik-e azt is PC-re... De a legjobb az lenne, ha beépítenék a PC-s alapverzióba :D Fú, de mérgesek lennének ránk a konzolosok :P
akadozik a játék,és késik a hang.persze lehet,hogy csak a videó kódolása szar (jaaa,persze :) de hát van még idejük!biztos vagyok benne,hogy egy - majdnem - tökéletes játékot kapunk májusban!
Azért kár túlozni, azt már régóta tudjuk, hogy a Mass Effect sem lesz egy HC RPG, inkább a populáris, egyszerûsített vonulatot erõsíti. Ettõl még biztos nagyon jó lesz, de csak egy kicsit is HC-bb RPG-s számára tökéletes nem lehet.
Vá, pokoli jó játék lesz!! :D (Habár ezt eddig is így gondoltam) Mondjuk lehetne jobb a videók minõsége (a hangra értem)... De legalább látni, hogy milyen a játékmenet. Ez a csapatirányítás, a bionikus képességek, meg maga a harc nagyon klassz. De engem leginkább a történet érdekel.
Azt már lehet tudni, hogy lesz-e magyar felirat? Egy történet alapú RPG-nél azért igazán jó lenne. Ez az egyetlen játék idén, amit 100%, hogy megveszek, kerül amibe kerül. Megy a Witcher mellé a polcra
Nem lesz demo... Mondjuk rpg-nél amúgy sem gyakori a demo.
"Egyik szemünk sír, a másik meg nevet. Miközben PC-t favorizáló játékosként örülünk, hogy májusban végre kipróbálhatjuk az Xbox 360-on hatalmas sikert aratott Mass Effect-et, ma sajnos szembesülnünk kellett azzal a ténnyel, hogy ezt bizony nem egy demo segítségével tehetjük meg. Chris Priestlyt, a BioWare alkalmazottját egy interjúban faggatták a kiváló szerepjáték PC-s verziójáról, s a büszkén hangoztatott javítások (élesebb textúrák, rövidebb töltési idõ) mellett a végsõ kérdésre kijelentette, hogy nem fognak demot kiadni, mivel túl sok idõt rabolna el."
/Gamestar/
Nem gyakori, mert a nagy kasszasikerekkel elõrukkoló fejelsztõk (BioWare, Bethesda) eltekinthentek tõle, de azért nem mondanám általánosnak. Mindenesetre a modolhatósággal való mostohán bánás mellett ez sem egy szép húzás tõlük.
A Mass Effect nem egyszerû port, hanem konverzió! - mondta Chris Priestly, Bioware showman. A Bioware utálja a portokat. Komoly erõfeszítések árán elértük, hogy jól dokumentált irányítást, új inventoryt készítsünk és megváltoztassuk a hotkey rendszert. Az X360 verzió vásárlói tanácsait itt megvalósítottuk. Gyorsabb a pályatöltés, fürgébbek a liftek és kevésbé ugrálnak képbe a textúrák. Nagyobb lett a textúrafelbontás: Liara arcán szebbek a szeplõk és a szexjeleneteket is sokkal intenzívebb, messzemenõen több részletet mutató szoftpornó részekre cserélték le. Demó PC-re nem várható.
Shepard kapitány fegyvereit, biotikus, tech és harci képességeit számbillentyûkre köthetjük így bármikor elõ tudjuk õket hívni, nincs többé menükben kotorászás. A harc sokkal pörgõbb lett és most már önfeledten belemerülhetünk. Csapattagjainkat egyenként vezényelhetjük, tehát a mesterlövészt távolabbra küldhetjük, míg a shotgunosnak mondjuk, lépjen már közelebb az ellenséghez. A rendkívül megkérdõjelezhetõ betûegyeztetéses "minijátékot" kukába dobta a Bioware. Helyette kapunk forgó koncentrikus köröket, melyekben a hiányzó hasadékokat kell sorba állítani és kész a hekk.
Ugyanaz a tartalom, mint az Xbox 360-on volt, csak kicsinosították az egészet. Nincsenek plusz küldetések vagy karakterek és természetesen kihagyták a Bring Down the Sky letölthetõ cuccost. Két évvel ezelõtti gépeken is folyékonyan fut majd a játék. További letölthetõ csomagok várhatóak. Thx, TnS!
@ hájdvájõd :)
A "nuku Bring Down the Sky"-on kívül csupa jó hír :) Amúgy Chris Priestly jófej fickó, a Mass Effect oldalán a fórumon elég gyakran írkálgat õ is dolgokat. Ja, és mindenkinek nagyon ajánlom, hogy nézegesse azt a fórumot, mert sok információt lehet ott olvasni! És Chris-en kívül más BioWare-s arc is gyakran megfordul arra...