"Az elmúlt évek során láthattunk már egy-két próbálkozást az egyelõre még nem létezõ MMO-FPS kategórián belül, sõt volt, hogy már a képekig is eljutottak a fejlesztõk. A megjelenést viszont egyik projekt sem élte meg, vagy ha megélte, akkor átformálódott egy olyan játékká, amely már nem nevezhetõ FPS-nek."
WWIIonline akkor mégis micsoda a cikkíró szerint? :)
Ez a videó semmit sem mutatott. Nem tudom ti mit láttok benne.
Ütõs a videó. Teljesen taccsra tett. Ûberkirály!! Még sok ilyen videt szeretnék!!
hangulatos a videó.
A jopar evvel ezelott megjelent neocron-rol ezek szerint senki nem hallott. A jatek alapvetoen egy fps motorra epitett mmorpg volt. A kezelese es a harc megfelelt az fps-ek szabalyainak, viszont a jatekos sikeret a celzokepessegen kivul a kepessegei es felszerelese hatarozta meg. A kepessegek altal meghatarozott dolgok voltak pl. a maximalis mozgasi sebesseg, az eletero es a celzasi pontossag alaperteke. A felszereles adta pl. a pancelzat szintjet. Fegyverek eseten a parameterek meghataroztak a max. lotavot, a lovedek hatasat es erejet, de a fegyver visszarugasat, tuzgyorsasagat es szorasat is. A karaktereken es a mob-okon sebzesi zonak voltak, amik a sebzest es a sebesules hatasat is szimulaltak. Labserulessel pl. nehez volt futni, fejserulessel pedig celozni.
Egy jo pelda a talalathoz szukseges ertekek: -a jatekos celzasi pontossaga, hogy eltalalja a celt -a karakter kepessege, hogy milyen gyosan tudja befogni a celt -a fegyver szorasa, hogy a befogott celt milyen pontosan talalja el (mindezeket statisztikailag korrekt szorasi fuggvenyekkel modelleztek)
A jatek erdekessege volt, hogy a boltban kaphato felszereles nagyon gyenge volt, tehat csak a jatekosok altal keszitett fegyverek es egyebb felszerelesek voltak igazan hasznalhatoak (atlag otszor jobbak mint a bolti). Viszont egy harcos karakterrel tobbnyire nem volt erdemes dolgozni is, ezert a karakterek kb. fele tradeskill-es volt, mivel a jatek lehetove tette minden szakma megtanulasat minden osztaly szamara (mas-mas szintlimitekkel) es lehetoseg volt tisztan munkaval fejleszteni egy karaktert. (pl. egy mernok ereje nott ha sok cuccot cipelt, az ugyesseget a sok aprolekos szereles javitotta, az intelligenciat pedig a tervezes, tehat a blueprint-ek keszitese vagy masolasa) Negy karakterosztalyt tettek bele: altalanos (pe), intelligens/gyenge (spy), buta/eros (tank), psi user/gyenge (monk).
Egyeb feature volt pl. az altalanos jarmuhasznalat, a dronok hasznalatanak lehetosege, a kiberter es a 7 frakcio bonyolult viszonyrendszerrel (a baratom baratja lehetett az ellensegem is), a jatekosok cselekedetei altal iranyitott piaci arakkal es azzal, hogy akar harc nelkul lehetett fejlodni es penzt keresni is. Viszont a jatek erossen pvp alapu volt tehat a jatekosok megolhettek es kifoszthattak egymast. Volt barati tuz is es lehett kapasbol vaktaban loni is ami igen kellemetlen volt nagy tomegben kitort lovoldozes eseten (varosi harc eseten tobbnyire a fegyvertelen npc-k kozzul kerult ki a legtobb aldozat). A hasonlo player/npc modellek miatt neha nem volt vilagos, hogy raid-nel ki az ellenseges jatekos es ki az npc. (a varosi rendorseg egyenruhaja pl. azonos volt a jatekos es a nemjatekos karakterek eseten is)
Mindezek tukreben nem tunik tul fejlettnek es igazi mmo-nak a cikkben emlitett jatek, inkabb marad meg egy online quake szintjen. Az altalam emlitett jatek egyebkent meg voodoo-n keszult, azota volt opengl-es, dx7-es es jelenleg dx9-es es meglepo modon meg fut a szervere es neha bovitik is, tehat a mai napig jatszhato.
egész bejövõs, remélem ingyenes lesz
Hö. Nem szoktam írói érdemeket minõsíteni, de ez: "Nehéz szavakkal leírni úgy a programot, hogy az mindenkinek megjelenhessen lelki szemei elõtt, de ezért vannak a bemutató videók, amiket ha megnéz az ember már pontosan tudja, hogy mire számíthat." egyenértékû azzal, hogy: "Nem írok semmit, nézd meg a videót!" Akkor meg mi a ráknak a cikk? Elég lenne egy letöltés link is, azt csókolom.