Ezzel azért vitatkoznék, rengeteg tehetséges emberke van ebben az országban, az már más kérdés, hogy nem juttatják õket lehetõségekhez, hanem mindenféle faszságokra költik az állami filmes pénzeket.
Hát ez annyira nem meglepõ, anno már a Sorstalanságnál is vita tárgya volt, hogy nagyon jól tud képeket beállítani (érthetõ okokból), de finoman se egy rendezõ alkat ... Az Antal Nimrod kinti filmje meg nem nagy durr, de sz*rból nem lehet várat építeni, volt egy szuper alacsony költségvetése, meg egy f*s forgatókönyv. Viszont õ már többször bizonyított mint rendezõ!
A Mephisto oscart kapott, és volt még ezen kívül is olyan jelölt film, amiben õ is dolgozott.
Szal nem valami B kategóriás szinésznõcskérõl van szó, aki valami producer f.sza után szegõdött.
Ettõl függetlenül szerintem sem kéne eröltetnie ezt a rendezést. Amilyen életteli képeket tud operatörként csinálni ugyan olyan élettelen rendezõ.
mi magyarok sokmindenben jok vagyunk, de a filmkeszites nem az erossegunk
hollywoodban nincs sok esély. ha valaki kap, élnie kell vele, nem? antal filmje korrektül hozott és mérföldekkel jobb kritikákat kapott, mint az evening. mág a rottenen is. ami egy béfilmtõl elismerés.
Ez a baj! A magyar már az elsõ kinti filmtõl Oscart vár!! Azért mennyi nagy rendezõ van aki hosszú éveket vár a szoborra! Lásd Martin Scorsese. Az Antal Nimród film nekem tetszett!
ja, amúgy a bukás sajnos várható volt, amikor kiderült, hogy a forgalmazó betolja 900 moziba a filmet, hogy gyorsan ledarálják, hiszen az arthouse filmeket kevés moziban indítják, hogy elinduljon a buzz, hogy "ezt látni kell" és így egyre több moziba kerül be és egyre jobban érdekli az embert.
a 900 mozi azt jelentette, hogy gyorsan legyen meg a bevétel maximalizálás és aztán ki is veszik a mozikból.
"7,6-ot kapott, ami egész jó, "
most 7.6, késõbb kevesebb, de ha nem is, akkor is. egy film, amit 24-en néznek meg és mind a 24 ember szerint király, az attól még bukás.
egy ilyen volumenû filmnél, ilyen botrányosan rossz kritikák, mutatták a sorsát. egy horrornál egy 30-40% királyságnak számít, hszen a horrorokat lehúzza egy kritikus. egy ilyen díjnyertes alapanyag mindig jó kritikákat kapõ.
ráadásul egy 3000-es moziátlag is mindent elmond.
"Ja kérem, hogy senkinek nem loccsan ki az agyveleje, és nincsenek benne milliárdos kütyük??? Hát ezt bizony nehezen veszi be az átlag amerikai nézõ gyomra..."
ja, kérem. nyilván ezért lesz akkora siker egy csomó arthouse film. amerikát nyilván érheti sok kritika, de az biztos, hogy jobban értékelik a nem "kiloccsanós" filmeket, mint mi.
de sajna össz vissz még mindig csak 496-an szavaztak. ez elég sok mindent elmond. Egyébként én több helyen pont azt olvastam, hogy a sztori az ami kevés és gyenge.
Tipikus SG újságírás, adatok csak a Rottentomatoes alapján...
Bármennyire közepes rendezõnek is tartom Koltait, a film NEM bukás. imdb-n http://www.imdb.com/title/tt0765447/ 7,6-ot kapott, ami egész jó, úgy átlagban filmes oldalakat nézve az egészet mindenki elkönyvelte közepes lányoknak való filmen, ennyi. Közepes iparosmunka, amilyen a Sorstalanság volt.
Itt nem az átlag amerikai nézõvel van gond. Akármennyire is szeretnénk azt hinni, hogy mi magyarok mennyire felsõbbrendûek is vagyunk az amikhoz képest, azért ott sem csak hülye emberek élnek:).
Koltairól a Sorstalanság óta tudjuk, hogy nem kiemelkedõ rendezõ, semmi meglepõ nincs abban, hogy bukta a film, valóban várható volt. Ami szerintem inkább váratlanabb, az Antal Nimród átlagthrillere.
Ja kérem, hogy senkinek nem loccsan ki az agyveleje, és nincsenek benne milliárdos kütyük??? Hát ezt bizony nehezen veszi be az átlag amerikai nézõ gyomra...