Sziasztok. Nekem az a gondom van, hogy az 1.4-es patchet nem tudom felrakni, és így a magyarosítást sem. Ha valaki ebben tudna segíteni megköszönném.
Sziasztok lenne egy kérdésem. Mivel én egybõl a Tribes of East-ot tettem fel, tudok játszani vagy sem azokkal a hadjáratokkal ami a sima V-ben volt, mint pl az a Nikolay-os? Mert nekem csak 4 hadjárat van a hadjáratok menüpontban.
Sziasztok! Még csak most kezdtem a játékot (az alapjátékot) de már most elakadtam! Az elsõ szint 5. küldetésén nem tom hogy lehet az ellenséges vár elõtti kaput elfoglalni, mert mindig fejlõdnek és nagyon erõsek. (A várat már elfoglaltam, mert odavarázsoltam magam). És hol lehet beszélni és találkozni Nikolay seregével???? Inkább ez a lényegesebb dolog, mert a céloknál igazából ez a lényeg, hogy küldjem oda Cedric-et! Segítsetek!
Mi az az aktivációs hülyeség a demóban? milyen kód kell?
telepítsd fel a DirectX 9.0c-t
ezt írja ki amikor elinditom!! vki pls segítsen
Nekem máig a 4 a kedvencem, mert jól lehet a hõst is fejleszteni, õ is résztvehet a csatákban, és nem az, hogy kiegyensúlyozatlan, mert az ellenfél is csinálhat ugyanilyen hõsöket, szal nem tudom, hogy miért baj, ha szaladgálnak, õket is meg lehet ölni, lehet, hogy elmenekülnek, de pl várban nem tudnak, és akkor meghalnak, vagy beveszed az összes várat, és nincs hová menekülnie, azzal is jókat lehet szórakozni, az 5 is tetszik, de nem annyira, mint a 4, 3-at, meg egyszer kipróbáltam, de nekem a hangulata túl sötét volt valamiért, félre ne értsétek, nem fikázom
Ez mind szép és jó, de a Master of Magic a legtutibb ebbe a kategóriában. Azt nem tudom miért nem fejlesztik tovább. Ismeritek? kb 10 éves DOS-os játék.
"Ember! Ezt nem tudom hogyan szoroztad ki a Heroes-al kapcsolatban, meg a párhuzamot a néggyel ahol "kisebb egységszámú" csapatokról beszélsz. Szerencsére ha már játszottál a Heroes-al akkor észrevehetted, hogy tökmindegy hány ezer egyedbõl áll egy csapat, az csak 1 karakter a "sakktáblán""
Hmm, ha régebben még nem említettem akkor most megteszem, mind1ik heroes részt többször is lejátszottam az 5. en kívül, de ha visszaemlékezek a legtöbb idôt hot-seat ban töltöttem a haverokkal (akkor még össze tudtuk hangolni több óra hosszára 1mást, kevesebb volt a kötelezettség stb). Ezeknek köszönhetôen viszont teljesen tisztában vagyok minden szabállyal és mûködési elvel, ami a sorozatban fellelhetô :). Az sok ezres egységszámot az RTS-eknél hoztam fel, a párhuzamot, azaz amiért egyáltalán megemlítettem a dolgot a lentiekben már megmagyaráztam. Mindezek után viszont azt biztosan ki tudom jelenteni, hogy ha teljesen ki szeretnéd finomítani a taktikád, akkor dobd a gép-elleneket, és cseréld emberre ôket. Azok természetüknél fogva boldogan szivatják egymást, még élvezik is ^_^, és biztosan nem hagynak téged sem unatkozni. A gép egy idô után (több, kevesebb, teljesen embertôl függ) kiszámítható lesz, utána szinte egyáltalán nem kihívás, csak a "klísét" kell követni és biztos a gyôzelem. Az ember rettentô kreatív tud lenni, akár szivatás szempontjából is. ^_^ (talán minden gammára érthetô)
Szerintem remek játék volt a 4. rész is, dehát nem lehet mindenkinek jó ízlése... :)
Heroes 1 jó volt. Heroes 2 is nagyon jó volt.. Heroes 3 az verhettetlen mindig õ viszi a koronát...:) A heroes 5 is jó csak hát kisebb a pálya kevesebb az elenség.. És nincs hozá normális random pálya készitõ. És a kiegészitõket nem tudják eltalálni. Se a tõrpék se az orgok nem érdekelnek.. Heroes 4 meg egyszerüen szar volt.
"Pl én egyáltalán nem komálom, ha pár kiló egységgel kell manôvereznem a pályákon... (Nekem egyszerûen átláthatatlan, és igen élvezhetetlen, ha pár (10)ezer egység csapkodja egymást)"
Ember! Ezt nem tudom hogyan szoroztad ki a Heroes-al kapcsolatban, meg a párhuzamot a néggyel ahol "kisebb egységszámú" csapatokról beszélsz. Szerencsére ha már játszottál a Heroes-al akkor észrevehetted, hogy tökmindegy hány ezer egyedbõl áll egy csapat, az csak 1 karakter a "sakktáblán"
A 4 szerintem ultra szar volt, a sorozat meggyalázása. A 3 zsenialitása a szuperül átgondoltan felépített pályákban és sztoriban (is) volt. A 4-ben olyan összedobott röhelyes pályák voltak, hogy sírtam játék közben...
Az 5-ben iszonyatosan ki lehet finomítani a taktikát, nagyon is egyedire sikerültek a fajok, mindegyikkel kicsit máshogy kell játszani, (csak ugye ahoz hogy ez kiderüljön, max nehézségen kell nekiesni a gépnek) illetve újra jó sztori és szép pályák vannak. Várom ezt a kieget is!
Ezekszerint kinek a pap, kinek a papné. Pl én egyáltalán nem komálom, ha pár kiló egységgel kell manôvereznem a pályákon. A stratégiákat is nagyrészt ezért kerülöm el (na meg a II.vh-s címek z_z) (Nekem egyszerûen átláthatatlan, és igen élvezhetetlen, ha pár (10)ezer egység csapkodja egymást), nem tudom igazán beleélni magam. RedAlert-ba is azokat a missziókat kedveltem a legjobban amelyekben alacsonyszámú fix egységgel indultam, és egymásra támaszkodva, óvatos taktikával kellett ôket az ellenséges vonalon átvezetni (vagy bevenni). Az újabb RPG-k ben sem tetszett az a koncepció, hogy 6-7 társat is engednek magunkal cipelni teljes kontrollal. A Dungeon Siege2 ben se sokat lehetett látni az effektusokon kívül amikor 3-4 varázsló elkezdett egyszerre élvezkedni. Az ideális az lenne, ha 1 max 2 társ lehetne körülöttünk (ha szükséges), és minimális behatással lehetnénk rájuk, azaz kb csak parancsokat osztogathatnánk, az öltözködésre, vagyonra, skilleke, egészségükre stb saját maguk ügyelnének. A PC (mint personal caracter) ezek miatt szerintem egyre inkább kezdi elveszteni a maga "varázsát" és közönbös, szinte egyenrangú lesz a többiekkel, és itt ugye ugrik a "beleélés" fogalma is. Mindezeknél a heroes4 ott vág párhuzamot, hogy ott is megtaláltam azt az örömöt, ahol egy kisebb egységszámú, de jól felépített "hadsereggel" is nagyon szépen lehetett nyomulni (esetleges, de minimális vesztességekkel számolva), egy nagyszerûen kidolgozott vezér mellett.
én is a négyre esküszök..de rögtön utána a három...ez az öt szvsz kaka lett..egyrészt szerintem totálnem volt MM-s ..a graf stilusa szerintem rettenet.másrészt a játék se volt jo igazán..laposabb volt az elõdöknél vmiért szerintem.pár multi meccs után mindenki azon volt hogy vissza ahhoz ami jó volt mit szenvedjünk ezzel...
nem volt rossz a 4 csak össze lett csapva, mint tudjuk a fejlesztõ pénzügyi gondokkal küzdött. kb ugyanazért lett olyan a Vampire Bloodlines is, amilyen.
most akartam énis írni, a heroes 4 más volt az igaz, de bukás korántsem, nagyobb magazinok is mint 8 felett adtak neki, meg tényleg jó gém volt, sztem eddig nemvolt szar heroes rész, de a 3 volt a legjobb szvsz!
A Heroes 4 "bukása"? D::. Eddig legjobb rész, hangulatilag és összetettség terén is. Ez az 5. rész elég gyenge, olyan felületes munka, igaz szép, de hamar megunható. Nálam vagy 10 óra játékot ért :/ a hõsök fejlõdését sem sikerült eltalálni. Egyedül a mágusok miatt szerettem, imádtam azt a pipázós elefántos indiai fajt :D
Az 5 nagyon jó volt, az összes Heroes résszel hosszú hónapokat töltöttem, de az 5 az egyetlen amit végig is vittem.
Amiket te elõnyként hozol fel, valójában az volt a H4 egyik legnagyobb hibája, aminem bukását is köszönhette: a kiegyensúlyozatlanság. Jó eljátszórakozgatni a hõs feltápolsával egy kampányon át, de amikor már félistenként rohangálva hatalmas seregeket gyak le egy csapatnyi hõsöd anélkül, hogy seregre lenne szüksége, az már szarvashiba egy stratégiai játékban. Ez nem hack n'slash. Nekem az 5 nagyon bejött, jó munkát végeztek az orosz fiúk. Visszatértek a 3 zseniális nyomvonalához és pár remek apról változtatást tettek a játékba, amitõl másképpen kell gondolkodni bizonyos szituációkban.
Akkor is a 4. volt a legkifejlettebb, szerettem agyonratápolni a hôsömet. Azt is hogy aktívan részt tudott venni a harcokban, egy csomó helyzetben nélkülözhetetlen része volt a támadás levezetésében. Undeadok és vámpírok megállíthatatlanok kár, hogy az 5. ben lefokozták ôket, de azon felül jó sok "visszalépést" is tapasztaltam. (azaz a 3. rész felé ami szintén nem volt rossz, de...) Lényegében ezeket csak az elsô kiadott verzióból lestem el, amit meg sem vásároltam, csak a havertól kértem pár napra próbára utána törlés, visszadás, megköszönés, halljuk egymást stb stb. Kérdés ezeken mennyit javít a felpecsselt, felexpanzionált változat. Amúgy grafikailag elfogadhatóan szép, de ennek a nagy pozitívuma, hogy örülhetnek a gyengébb konfigosok is. Nekem a hétköznapi értelembe vett multi sohasem volt meg, az 1. résztôl kezdve hot-seat ben toltuk a haverokkal, barátrnôkkel, és nagyszerû élmény volt mindenkinek.