mert a mostwanted meg a carbon meg tuti a prostreet is unalommal teli gammák!!!
Ez természetes mindenki unalomból CoD-ozik vagy WoW-ozik vagy esetleg Battlefield-ezik.Én is csak unalomból CoD-ozok,méghogy izgalom játék közbe?Gondolom még nem mérték meg egy szimpla játékos vérnyomását,mikor úgy koncentrál,hogy még egy atomrobanás sem zavarja meg.
Electronic "rókabõrnyúzó" Arts mellett szóljon, hogy még mindig a legkedveltebb játékkollekcióval rendelkeznek. Sok játszható, hellyel közzel élvezetes játékuk van, sõt sokaknak kedvenceik is. Battlefield sorozat nagy kedvencem. Simset/NFS-t is sokan szeretik. Mondjuk tegyük hozzá, hogy amiket felsoroltatok problémák azok magyarra fordítva ezek:
TÚL SOK JÁTÉKOT AD KI AZ EA, MINEK AD KI ANNYIT. INKÁBB NE ADNA KI EGYET SE ÉS AKKOR NEM KELLENE MEGVENNEM. MERT MUSZAJ MEGVENNEM IGY A FOLYTATAST/KIEGESZITOT.
Szoval oruljunk hogy sok jatekot ad ki, ahelyett hogy egyet sem. Örülnétek ha most lenne NFS 1, 3, meg Underground es ennyi? Nemhiszem. És nem megy a fejlesztés rovására se, hiszen a sok klón mellett gyakran ujitanak is, ha már az kifutott. (mellesleg ugy csinaljatok, mintha annyi eredeti EA-s jatekot kellett volna megvennetek, az eladasok joreszt USA-ra vonatkoznak, akik penzelik azt, hogy az EA nagy koltsegvetesu jatekfejleszteseket penzeljen. BF2-ot meg en is megvettem, mert megerdemelte.)
Politikát félretéve ez a kijelentés kicsit "elkúrtuk" jellegû volt. Háááát... igen... unalmasak a játékaink.... az elmúlt 1 évben nem bõvelkedtünk olyan játékokban,amitõl segreülsz hogy :" hú bazzeg " de 15 pénzt behajtanák minden új EA játékon.
Valljuk be azert, hogy a BF42 egy ido utan sokkal elvezetesebb volt, ha az ember talalt maganak egy ingyenes modot es azzal tengette az idejet. Erre BF2-nel mi tortent, a legtobb modder arra panaszkodik, hogy semmi support nem volt az EA-tol (dice) a modolashoz, mivel konkurenciai lettek volna a rokabor EA kiegeknek (az a special force, meg EU mittomen milyen nevu fosoknak) Kb 100 mod keszul 2 eve a BF2-hoz es mindeddig mindossze egy valamirevalot lehet jatszani is kozuluk, de az is meg nagyon beta stadium. (pedig ugye a modok tartjak eletben a jatekokat, persze ez valoszinu nem tul jo az EA nak) Meg mostanaban is sok szervert megtoltenek azok a fanatikusok akik meg mindig FH-t jatszanak BF42 enginnel.
hát igen, friss vért vittek a sorozatba, és nagyon eltalálták vele az izlésemet! Sokkal izgalmasabb szerintem élô emberek közt, fegyverekkel amolyan titkos ügynöknénit/mistery-kutatót játszani, beszélgetni velük, mindezt éjszakai városban, diszkókban, múzeumban stb mint régésznénit a barlangonkban, sokszor halálos csapdák és állatok szomszédságában, persze ez megint személytôl függô. Felôlem új nevet is adhattak-, és új sorozatot is indíthattak volna a játéknak, mert az elgondolás és a megvalósítás nagyszerûen sikerült. Esetleg a fôhôsnôt is lecserélhették volna, hogy ne bántcsa a HC, barlangos tr fanok csôrét, de mint tudjuk nem így tettek.
Van igazság a hírben, nem is kevés... (lásd NFS:Carbon <- tiszta röhej, unalom a köbön) de tényleg nem csak az EA dob ki unalmas játékokat. Az tény, hogy inkább játszok PRE1 vagy PRE2-t, mint CnC 3-at! A "régi" játékok szerintem is sokkal ütõsebbek, pl ottvan tényleg az elsõ Prince Of Persia, hatalmas game volt! A mostanság megjelenõ POP gamek közel sem hozzák azt a színvonalat, hiába a jó graf. Ha már újabb gamet kell viszont említeni, akkor nekem a CS:Source jön be . Esetleg még a CrySis dehát ezzel meg annyi a gond, hogy nincs az a pénz, amibõl annak megfelelõ gépet lehetne összerakni...
Mostanában SpellForce-al tengetem az idõmet, nade nem ám a 2-vel, mert az is valami oltári nagy kaki lett. Az alap game + a kiegek, el vagyok vele mint a befõtt. Ezenkívûl amivel még ma is el tudok játszadozni: CnC Generals és ZH, Red Alert 2 és Yuri's Revenge, MK szériák, HL2 + EP1, Painkiller és Battle Out Of Hell, Dino Crisis 1 és 2...stb (a többi nem jut eszembe).
A Battlefield 1942 és a BF2 agyonpeccselése tényleg gáz, de már évek óta csak ezzel töltöm szabadidõmet (meg még sok százezren rajtam kívül :D ). Egy FPS halála az Aut. Int. De hálóban szinte megunhatatlan. Mindig mások az ellenfelek, és mindig más a szitu. És a kör végén olyan jó érzés látni sárgával kiemelt neved: legjobb páncélos, legjobb légvédelmis.. ahh... :D :D persze sajna nem mindig.. :D
szerintem az angel of darkness, meg a tomb raider 5 volt a leggyengébb! :) TR hangulat nulla!!
Mára már szinte kihaltak az igazi nagybetûs JÁTÉKOK. Én is zseretem néha az idõt elütni 1-2 óra játszadozással, de a mai progik 99%-a max, ha 20 percig figyel a gépemen, annyira hangulattalanok, unalmasak. Úgy veszem észre én is, akárcsak többetek, hogy a mai progiknál csak a graf+jó zene számít, a többi nem érdekli a mai fiatalságot (10-17 évesek). Csak ugye õk a célközönség. Az viszont nem igaz, hogy a progik egyre nehezebbek. Még az rts-eket is pár óra alatt végig lehet tolni, AI meg abban merül ki, hogy csal a gép, mint állat.
PL a gépemen még mindig vígan elvan a Heroes3+az összes kieg. hozzá, valamint a WarCraft3, mivel ezekkel még mindig élvezet nyomulni. Multira meg CoD2 és CS progik vannak telepítve. Öcséim is ezeket favorizálják.
Mostanában meg haverommal kezdünk rászokni a Dreamcast emulátorra és a játékaira, mivel PC-re a MK1-2-3 óta valamirevaló verekedõs progi nem jelent meg.
Autós progiban pedig még mindig a Richard Burns Rally a favorit, az összes NFS meg fos és unalmas. Jah, meg néha a Street Rod is elõkerül, mert az még mindig élvezhetõ...c64 emulátorral :-)
Ilyenekrõl említést sem teszek, mint Civ sorozat (huh mekkora gém), X-Com, X-Wing, Tie Fighter (ezek a progik okolhatók vagy 5 egerem elhasználódásáért,mert én azzal nyomtam õket), Doom2 (még mindig élvezetes multiban...), KoToR, NewComer(c64 volt), az elsõ Prince of Persia, Doom3, Fallout cuccok, Jagged Alliance cuccok, Imperium Galactica progik...lehet sorolni DE! Az elmúlt évek nevei kötül alig emlékszem valamire. Hogy miért? Mert annyira átlagosak, unalmasak, 1x játszhatóak voltak, hogy inkább azt vártam, h. legyen vége.
Pont tegnap olvastam egy cikket, hogy Vista+DirectX10+oltári bika Gf és AMD kártya kombókkal olyan 8-15 fps-t mentek az új progik (1280*1024+AA+AF). Hmmm...szar ügy. PErsze ilyenkor az okosok azt szokták mondani, h. 2 csúcskártyát vegyen az ember, mert ugye azért van az SLI,CrossFire. Na ja.
Huhh...ez sok lett...
ez jó. sztem az EA gyártja a legtöbb unalmas, mûanyag játékot (legalábbis pc-re)
Ezt az iparágat is tönkretették. Amig nem ennyire a pénzért ment a biznisz addig élvezhetõ játékok voltak. Emlékszem még, 7 éve ,,nagyfloppy"-ról nyomtam MS-DOS alól a játékokat, nem volt hûdeszuperháromdés grafikája, viszont élvezni lehetett. Ezek a mostani játékok (tisztelet a kivételnek, mert azért akad az is) mind silányak. Feltelepítem, játszok vele 10-15 percet, és már annyira unom hogy ALT + F4-el lépek is ki belõlel, aztán meg delet. Számomra az utolsó élvezhetõ játék az a Project IGI volt, még manapság is szívesen játszok vele elég sokat, pedig 2002 óta már kb 9999x végigvittem.
És ezt pont az EA mondja? Bagoly verébnek... komolyan mondom.
visszaemlékezve most hirtelen nekem ezek maradtak emlékezetesek, fontossági sorrend nélkül: Fallout szériák Duke 3d Little Big Adventure szériák Freelancer Diablo szériák Heroes szériák Dungeon Keeper szériák C&C szériák Warcraft szériák, Starcraft Planescape Torment Neverwinter Nights szériák Farcry F.E.A.R. COD2 Unreal Tournament szériák The Elder Scrolls: Oblivion Star Control szériák (egész profi akció/kaland játék) Carmagedon szériák NFSUG szériák StoneKeep (nagyszerû 3ds dungeon crawler rpg/kaland, maximális hangulattal) Quake 1 és a 3 Tyrian (a scrolling shooterek királya :) Bayron Ecstatica szériák Mortal Kombat szériák Street Fighter szériák Total Annihilation Tetris Simon The Sorcerrer szériák Monkey island szériák Sam and Max (a frisseket még nem próbáltam) The Longest Journey szériák Kyrandia szériák Space Quest szériák Broken Sword szériák Gothic szériák (a harmadikat a harcrendszere miatt hagytam ott pár óra után, nem fizettem érte) Tomb Rider szériák (akkor is az angel of darkness a legjob eddig :) Half Life szériák
de még több kellemes emlékem van a közel és a régmultból is, csak már belefáradtam gondolkodni. ^_^ végül is napjainkban is adnak ki élvezetes játékokat, de mint mondtam igen megnyúltak a fejlesztési idôk, így gyakorlatilag sokkal ritkábban kapjuk kézhez ôket. Még az a szerencsénk, hogy kb konpenzálja a dolgot a fejlesztôcsapatok megnövekedett létszáma.
" a tft monitorok mára már elterjedt 1280*1024-es alapfelbontása szépen be is kategorizálja a vkártya összegét neki. Mert ami ezen a felbontáson mozdít is a képen az már a felsõ kategória"
Azért messze nem ilyen vészes a dolog. Én már sok éve 1280-ban játszok, és nem is erõs kártyával. Jó 4-5 éve vettem egy Radeon9700 at, az másfél évvel ezelõttig remekül vitt mindent ezen a felbontáson. Utánna egy rövid ideig X1600XT-m volt, ami 1600-ban is vitte a legtöbb játékot. Most meg már végképp nincs gondom a 8800GTX-szel, ez menne 2560x1600-ban is.
Ha szereted az autós játékokat, de vmi egyedit és régieset keresel, viszont kellemesen új tulajdonságokkal, ami a mai játékokat is ötvözi, mint fizika pl., akkor igazi gyöngyszem lesz számodra.
Amúgy sok hasonlóan jó és ingyenes játék van, amihez alig kell valamiféle gépigény, mégis mestermûvek. Ilyen pl. a Soldat, Mount & Blade, New Star Soccer, szinte minden stílus kedvelõje talál vmit ami jó és érdekes, csak keresni kell.
Plussz egy csemege: WinLems. A jó öreg Lemmings új PC-ken is elfutó változata. Igaz ablakos, de ha unatkozol, keresve se találsz jobbat. Ezt most nem linkelném, keress rá, aztán megtalálod. Ennyire volt idõm, segítségképpen.
Tényleg a mai legtöbb játék szutyok unalmas :P Nem nagyon találok mostanában olyan game-et, ami le tud kötni kb 1 óránál tovább...
De pl felpakoltam a neverwinter nights-ot, és egész jól levagyok vele... és milliószor jobban leköt, mint most valami új grafikailag nagyot virító game...
NWN 2... a játék egész jó lenne, mert rengeteg marha jó dolog van benne, de sztem a látvánnyal nagyon dúúván elcseszerintették. Oké, hogy varázsolok, és tökszép, hogy megjelenik egy fénygömb, meg shéder meg nagymamám térde kalácsa, de amíg megcsinálok 2 varázslatot, addig lemegy a nap :P Amúgy tud valaki ajánlani valami jó kis játékot, mer marhára unatkozom :)
Talán ez egyik legnagyobb kib@szás, hogy a jóember venni szeretne egy játékra alkalmas gépet, akkor a tft monitorok mára már elterjedt 1280*1024-es alapfelbontása szépen be is kategorizálja a vkártya összegét neki. Mert ami ezen a felbontáson mozdít is a képen az már a felsõ kategória, pláne ha még képjavító eljárásokat is szeretne ez a jóember.
Mert jó oké, még a felbontást le is vehetné, a grafika romlana, de a tft natívja miatti felbontáscsökkenés plussz ront az egészen, így már egy ocsmány pacatenger is jobban mutat.
Persze van crt hurrá, csak jóemberünk nem akarja kínozni a szemét azzal a vacakkal, mivel x évet már lehúzott eleget fájt tõle a feje, meg a szeme.
Igaz ez kissé elment a témától, de kb. ugyanez a kib@szásos rendszer megy a vegyél elõre ilyen és olyan kártyát, aztán majd kiderül, hogy muzsikál. DX10 esetét akartam felvázolni. Az meg már csak hab a tortán, hogy ha DX10, akkor Vista és méginkább bika gép kell.
Szóval messze nem ott a probléma, hogy ilyen, meg olyan unalmas, nehéz a játék, hanem, hogy Isten pénze nem elég, hogy normális hardware-t összepakolásszon az ember a játékai alá. Amit persze egy-két éven belül ha minõségileg még játékra akarja használni, akkor el is felejtheti.
Én érzem úgy, hogy vki nagyon a konzolok malmára hajtja a vizet? Gates bácsi lehet beszélni kéne errõl. A boxra utaltam elsõsorban ezzel. No majd meglátjuk a statisztikákat pár éven belül.
Szerintem a mai vagy az évekkel ezelõtti, majdan jövõbeli játékokkal nem igazán van probléma. Egész egyszerûen ez egy jól mûködû piac lett és szépen kiforott az évek alatt. Van a hardware és van a szoftver és fejlõdik mindkettõ és van a vásárló aki eldöntheti milyen árat fizet a minõségért.
Mostanában is vannak jó játékok. Max. nem mindenkinek van olyan gépe, hogy megfelelõen kinézzen. De nem igaz, hogy minden játék unalmas, nehéz vagy érdektelen lenne. Hisz minden évben van húzónév, újdonság, közönségsikert elért, vagy kritikai sikert elért játék. Még akkor is, ha folytatás vagy csontig lerágott témából merít.
Persze értem én, hogy van rossz és sok van ilyen, de ki mondta, hogy ezekkel játszani kell? Ja persze, hogy van a warez és sok mindent ki lehet próbálni. Régen is volt és régen is sok volt a selejt.
Nem tudom feltünt e vkinek, de évek óta, lassan 10 évre is vissza lehetne menni az idõben, vagy a hõskorba,nagyjából egy a lényeg: Minden évben van kb. 1-5 top játék, 10-15 jó játék és mondjuk ugyanennyi játszható. Csak mint írtam fentebb, ahhoz, hogy ezekkel játszani lehessen elengedhetetlen egy új gép. Már, ha persze élvezettel akarja vki játszani. Amúgy a top játék sem lesz az, ha már butítani kell.
Arról nem is beszélve: - Ki mondta, hogy új játékokkal kell játszani? (Már feltéve, ha nincs korszerû gépe vkinek.) Egy régebbi nagy névvel, vagy szimpátiától függõen vmielyikkel, le lehet ülni és remekül el lehet lenni. Maxra húzott felbontással, képjavító eljárásokkal igencsak pofássá lehet tenni. Elfedve kicsit a korosodott kinézetet.
Ami viszont aggasztó, vagy inkább aggasztó, ha már a mai játékokról beszélünk, egyrészt az optimalizáció hiánya (bár ez már évek óta kísért). Illetve, hogy kifejezetten játékgép céljából épített pc-ken is hajlamosak belassulni a mai programok, ami azért picit durva. Hiszen azokon azért tiszteséggel futniuk kellene.
Lehet rémálom lesz, de a DX10 és a Vista együttese, no meg a DX10-es programok lehet újabb lavinát indítanak el. Biztosra nem lehet tudni, de az elsõ DX10-es programok jó része küszködik erõs hardware alatt is, nem beszélve arról, hogy középszintû játékgépeken meg egyenesen röhejes, játszhatatlan értékeket produkál. Holott DX10-es támogatású kártyákról van szó, mint GeForce 8600, AMD HD2600 stb.
Persze a választék igen bõséges. Aki játszani szeretne, annak van bõven alternatíva. Többféle konzol, vagy pc is. Mindenki eldöntheti melyiket preferálja. Pénztárcához mérten.
Abban azért egyetértek, hogy a játékok egyszerûsödtek. De ez nem feltétlenül nagy baj, már ha az ember nem ennek szenteli az ideje nagyrészét. Mármint játszik szinte állandóan. Hiszen az aki nem függõ, az inkább szereti az egyszerûbb, de egyben akár élvezetesebb játékmenetet. Mint akár a konzoloknál is. És ez nem feltétlenül baj, mivel igen sok konzolport nagy népszerûségnek örvend pc-n is.
Zárszóként talán még annyi: Attól, hogy egy fejes mondja, nem kell beszarni, nagyjából ezt tudta mindenki aki kicsit is képben van. De azt is tudtuk, vagy azért sejtette jónéhány ember, hogy ez így volt és így is lesz. Max. a kezdeti korszakban amikor indult és beindult a szakma, akkor még újszerûnek hatott a dolog. Ma már ez másképp van, de ettõl függetlenül, én azt mondom, ha vki akar és tudja mit akar talál magának olyan programot amivel elszórakozik, erre fordított idejében. Ma is, holnap is, bármikor.
Szerintem a jövõ az Online játékokban van.Erre kéne fordítaniuk a hangsúlyt a legjobban!!!
Nem igazán értem az itteni hozzászólók többségét.
"Halálra untatjuk a játékosokat olyan fejlesztésekkel, amelyek egyre nehezebbek és bonyolultabbak" - jelentette ki az EA vezére
Tehát "untatjuk" - felfogható egyfajta önkritikaként, ezért nem is értem, hogy miért emeli ki minden második hozzászóló, hogy "pont az EA játékai unalmasak"
Ui.: sajnos a többi kiadó sem kápráztat el minket. Ízléstõl függetlenül sokat romlott a játszhatóság és élmény az utóbbi években.
Eddigi Legjobb játekok: CIVILIZATION 1-2-4 EUROPA UNIVERSALIS II CnC 1-2 CnC Generals Warcraft I-II AGE OF EMPIRES AGE OF KINGS (AOE II) RAILROAD TYCOON I WING COMMANDER I-II-III-IV HALF-LIFE COUNTER-STRIKE CALL OF DUTY 1-2 PRIVATEER GETTYSBURG! SECRET OF MONKEY ISLAND I-II FULL THROTTLE
Hát a CnC 3 sajnos pont az unalmas kategóriába esik. Az EA egyik legjobb játéka a Generals volt eddig szerintem...
hat nm is tudom. az biztos hogy ma mar nm olyanok a zsukak mint regebben. ez annak is tudhato be hogy csak 1 zsuka gyarto van. en most is regebbi zsukakat jatszok (nm csak azert mert nincs 1 megaszupercoolallat gepem) hanem mert valahogy hianyzik az ujabb jatekokbol a "felling". mintha ugyan arra a kaptafara epulne minden jatek. reggeben a fejlesztok megprobaltak ujitasokat hozni a jatekbe. pl. karakter mozgas teren, erdekes tortenet, logika, bullet time, volt 1 zsuka ahol kardozni kelett az eger segitsegevel. lehetet szurni, vagni, haritani. nm elhanyagolhato az AI. vagy hogy hanyszor lehet vegigjatszani a jatekot. jo pelda erre a CIV sorozat, APHA CENTAURI, DIABLO 2, BG 1-2, ide jonne talan a NWN es MORROWIND. a TOMB RAIDER sorozat egeszen a 6-ig okes volt. Vagy a MOON PROJECT ahol 1ik palyarol at lehet vinni az ott legyertot 1seget a masik palyara. szerintem a jatekot nm a 3D- eyecandy teszi szuperre hanem az ami mogotte van. felling szempontjabol az X-WING es a TIE FIGHTER szerintem szuper jatekok. probaltam mast is pl a FREELANCER-t de valahogy nm volt az igazi.
Edit: "...Ha nem /csal/ az emlékezetem..." késô van -_-
Azért abba is érdemes belegondolni, hogy az EA nem jótékonysági szervezet, nem az a célja, hogy mindenkivel "jót" tegyen, hanem üzleti vállalkozás. Minél kisebb erôfeszítéssel/befektetéssel minél nagyobb hasznot hozni. Ha nem csak az emlékezetem (már 1ideje) a világ 1ik legerôsebb, legnagyobb tôkével rendelkezô kiadója. Ebbôl azt a következtetést kell levonnom, hogy emberek veszik a termékeiket mint a cukrot, dehát nagyon is szeretik amit csinál. Ezért természetesen eszük ágában sincs változtatni a koncepciókon. Az, hogy kisebb csoportokat, "öregóka" "hc" gamereket etc, taszítanak az "új" üzletpolitikai reformok, az már ôket hidegen hadja, mivel a nagytöbbség úgy is 1@ ért, és ôk képezik a fizetésük legnagyobb százalékát. Az 1 harmadik dolog, hogy a vezérigazgató szerint szenny a mai játékok legnagyobb hányada, de ez saját véleménye. Még mindíg vezérigazgató, még mindíg azt csinálja amit eddig is, függetlenül attól, hogy 1@ért az egésszel vagy sem, 1@len egyszerû oknál fogva, ebben van a kakaó, zsézsé. Amúgy az átfogó célzott életkor (vagyis a legjobban "fizetô") 6-8 évtôl tizen párig terjed, dehát minél egyszerûbb kell, hogy legyen, és lehetôleg minél "színesebb" "efektusokkal teli", mivel az embert ebben a korban még az audió-vizuális hatás köti le jobban, és nem az agyalás. Az megint 1 relatív dolog, hogy most mennyivel több buta ember van vagy sem. Régebben ritkaság volt a számítógép, álltalában informatikusok, "idôsebb" (feltételezhetôen tanult) emberek használták, természetesen az ô igényeik szerint készítették a játékokat is, mivel gyakorlatikag ôk voltak a vásárlóerô. Manapság igen globalizálódott a dolog, minden "átlag" ember megengedheti, hogy legyen számítógépe, így változik a vásárlótábor igénye, azaz a készítôk álltal készített játék célközönsége is.
"z EA nem b*ssza el direktbe a játékát, hogy a kiegeket megvegyék a hülye vásárlók"
Hat tenyleg nem. En kb. ott utaltam meg eloszor a BF2-t, mikor kiderult, hogy olyan fegyverekkel szaladgalnak emberek, amiket csak egy kiegeszito MEGVASARLASA utan lehet megszerezni. Aztan vegervenyesen, amikor kiadtak a nemtudom en hanyas patch megjelenesere ra egy hetre egy szerver oldali hibat javito patchet, amibol nem voltak hajlandoak incremental patchet csinalni... (kb 1 megabyte ha lehetett volna, de igy volt vagy 500 mega)
Kevés az olyan games mind a Half Life 1 vagy 2. Az szerintem mind nehézségben mind színvonalban nagyon jóra sikeredett. Nem rossz az "Episode 1" csak hát nagyon de nagyon rövidre sikerült.
Hát pont, hogy az EA games játék unalmas -.-
amiket õk tákolnak össze, mindenképp
Asszem ez a hozzászólás, vagyis inkább stílusa eléggé megkérdõjelezhetõvé teszi a mondnadód értékét. Na mindegy, látom te sem próbáltad az EA éppen aktuális új zászlóshajóját, az RTS as Sport megteremtõjét, a teljesen bugmentes, tökéletes balansszal, lebilincselõ és kerek történettel és földbedöngölõ zenével rendelkezõ CnC3-at...
Amúgy nem minden játék nélkülözi a LOGIKUS GONDOLKODÁST! Ott van pl. a Civilization sorozat, amiben egyszerûen képtelenség logikus lépések és taktai érzékek nélkül gyõzni, egyáltalán fennmaradni a játékmenet során. De említhetném (ellen)példaként a Black & White esetét is. Az elsõ rész marha jó volt, kitûnõ összetettség, megahangulat, stb, ami egy játékhoz kell. Erre a 2. rész olyan hihetetlenül primitív lett, mint egy elõember egy 20. századi emberhez képest (azért nem 21, mert az már a sok valóságsó-féleség miatt tahó, és visszafejlõdött példány), vagyis pont tökéletes a lebutult állatfajtáknak! Remélem, a kövi része az elsõ összetettségét fogja követni, nem pedig mégprimitívebb lesz, mert az már szánalmas lenne. De egyébként igazad van, hogy mostanában minden a grafika (amitõl a blõdiség népe elalél, azaz a legtöbb mai, fiatal játékos), és semmi tartalom, ami az öreg rókákat vonzaná.
Sokeszû, Bölcsek Köve, Megaértelmiségi Bajnok! Melyik játékkiadó nem ad ki javítást azonnal vmelyik gammája után? LOL, térj már észhez!!! De legalább az EA nem b*ssza el direktbe a játékát, hogy a kiegeket megvegyék a hülye vásárlók, ellenben a Blizzarddal. De látom, te is csak egy trendi EA-fikázó vagy, aki nem gondol bele semmibe, csak fröcsögi a hülyeségeit szarta-szerte a világba. Nem is érdemelsz több szót, te szánalom.
Ebben igazuk van. Mármint abban, hogy unalmasak a játékok. Mostanában alig játszok végig játékot, mert mindig megunom, meg nem élvezem, hogy játszok, hanem azt várom, hogy mikor lesz már vége ennek a pályának. Régebben nálam kimaradt a max payne, és csak most próbáltam ki, és meglepõdtem, hogy mennyire jó. Persze abban sincsenek olyan hatalmas nagy ötletek, meg agytörõ feladatok, de egyszerûen élvezettel vittem végig. Volt olyan rész amit sokszor kezdtem újra mert meghaltam, de mégiscsak a sztori gördült tovább és mentem én is. Mostanában mi volt ilyen játék? Hát most hirtelen nemnagyon tudok mégcsak hasonlót sem mondani.
Nem a játékok nehezebbek, hanem a játékosok egyre hülyébbek. A tényleg nehéz játékok, mint már írták elõttem, eltûnnek, marad az unalmas könnyû szar mert a hülye idiótáknak csak a grafika kell. Egyébként hozzátenném, hogy a játékok egyre idegesítõbbek. Egyre gyakoribb, hogy a gépi ellefél olyan feltûnõen csal, hogy csak a hülye nem veszi észre, ez fõleg az ea játékokra vonatkozik. Egyre gyakoribb az is hogy egy helyen mondjuk végtelen ellenség jön, akárhányat leszedhetsz, mindig újra jönnek. Na meg az fps-ekben a sima "mennyé" filozófia. Semmi info arról hogy mit, merre, hogyan kell csinálni, találd ki, ami legtöbbször nem is gond, mert úgysem lehet másfelé menni, mást csinálni, de néha pl egy romos területen, ahol minden hasonló, azt sem tudja az ember hogy honnan jött, merre van, és hova kéne menni.
Ezzel én is egyetértek! A legtöbb játék iszonyat unalmas, fõleg PC-re! Igaz a grafika iszonyat jó, meg a hangok, de a többi...
Ehez minek ordibálni? Ami pedig a gammákat illeti, pont a játék készitõknek nehéz, ami meglátszik az optimalizáció alatt. Kihoz ez a nyomi EA GAMES egy gammát, és egy hét múlva már hozza is az elsõ peccst. Majd szép sorjában. Természetessen, NEm tanulnak a saját hibáikból. LÁSD legjobb péda a Battlefield sorozat. Kihozták anno a BF2-t, és számolattlan peccst hoztak hozzá. Kihozták a BF2142-t, és had ne mondjam. EZEK full idióta szemét népségek, ennyi.
NEM MINDEN AZ INTELLIGENCIA. FÕLEG HA GÕGGEL ÉS NAGYRAVÁGYÁSSAL PÁROSUL. EGYÉB ROSSZ TULAJDONSÁGOKRÓL NEM IS BESZÉLVE. AKI HALLJA ÉRTSE. AZ EA MEGADJA AZ IRÁNYVONALAT ÚGY NÉZEM. NEM BÍNELÕDNEK TOVÁBB FEJLESZTGETÉSSEL STB./ MONDJUK EDDIG SE MINDIG VITTÉK TÚLZÁSBA/, PLÁNE INNOVATÍV ÖTLETEKKEL. HA MOST NEHEZEK A JÁTÉKOK, AKKOR MILYENEK VOLTAK A RÉGIEK?
Nem is õ a veszélyes, hanem akik támogatják (akik nyílván azért teszik ezt, mert felismerték, hogy egy ilyen hatalmas logikával megáldott embert bizony nem túl nehéz irányítani). Naszóval ha egy ilyen bábjátékos úgy érezné, hogy az õ vágyai legjobban egy poszt-nukuláris paradicsomban teljesednének ki, akkor bizony Bokor Gyuri vehemensen nyomkodná azt a piros gombot, de ebbe most nem menjünk bele :)
elég az neki :) ha lenne annyi IQ-ja mint annak aki végig tudja vinni a civet emperoron, akkor már rég az egész föld USA lenne :)
egyébként hétrõl-hétre végig nézve egy játékot tényleg könnyûnek tûnik minden (nekem, nekünk) de a bibi azzal van, hogy a nehézséget az AI csalással meg szopatással próbálják elérni legtöbbször és nem kreativitással
minél több a gémer annál valószínûbb hogy gagyi kell nekik. A net is azóta lett dagyonya, mióta bárki netezhet és nem kell hozzá semmi elszántság, motiváció
Hi. Akár milyen szép a grafika ha nincs mögötte igazi tartalom... A Baldurs Gate óta nem igazán tudtak szerepjátékot csinálni(na jó van egy kettõ azért). De a BG még mindig újra lehet játszani. Akár 50x is.
azokat a játékokat nem szeretem, amik azért hosszúak, mert beleraknak 1-2 olyan részt amin napokig kell tökölni, akár logikai akár ügyességi szinten, a játéktól függõen. ez olyan mint amikor a filmekben a rendes sztori helyett "áruló van köztünk" és akkor ebbõl bármi lehet.
Én is azt hallottam, hogy a világ ura jelenleg 90 alatti számmal büszkélkedhet.
"Halálra untatjuk a játékosokat" "Az iparág az esetek nagy részében az ismétlésekben véli megtalálni a választ" Na és errõl vajon ki a franc tehet? Nézett ez valaha tükörbe?
"amelyek egyre nehezebbek és bonyolultabbak" Na ettõl most viszont tényleg kirázott a hideg. Ez azt jelenti hogy az EA ezek után méginkább a primitívség és az IQ csökkent amerikai tinédzserek (nem amerikaellenesség szól belõlem, de elég benézni teszemazt a cnc fórumra...) felé fogja nyomni a játékait, miközben minden innovációs ötletet eretnekségnek nyílvánít és inkvizíciót megszégyenítõ módon bûntet? Kíváncsi vagyok hány nagy nevet vásárol még fel és taszít az igénytelenség legnagyobb mélységeibe a csodálatos Electronic Arts...
Szerintem meg teljesen igaz. Régen a játékfejlesztõknek marad erje arra, hogy olyan világot teremtsenek, ami minnél inkább lebilincselte az akkori pc-használókat, és itt természetesen nem a grafikára gondolok hanem a játékmenetre. Ma visszont ez teljesen megfordult, a játékmenet, történetet nélkülõzõ alkalmasint unalmas feladatok teljesítésébõl áll, szép grafika mellet, tulajdonképpen ez az amiért a duke is olyan sokat késett, hiszen õk sem tudtak a fejlõdõ grafika mellet olyan játékot készíteni ami kielégítheti az igényeket. Ezért volt a sok motorcsere.
sok játék a konzolok miatt lesz kezelhetetlen és idegesítõ, csakhogy a 2 éves Pityuka is tudjon mivel szórakozni apuci playstationjén...
nemtudom gyerekek, de én néha olyan jól elvagyok az unalmas és bonyolult játékokkal mint az LFS, FSX, Silent Hunter, IL-2, Orbiter vagy a Falcon 4.0...
Persze én vagyok a kissebség, mert a nagyközönség inkább H&S, és "csak nehogy gondolkodni kelljen" típus.. de nekik ott a konzol, arra lehet jó kis pörgõs gámékat írni... meg nem kell a winfossal szenveni :D, persze mostanában már ez se sikerül mindíg, mert elolvadnak a konzolok, vagy épp az irányítóját dobjuk bele a TV-be :DDD
1. ez inkább önkritika 2. nem egyre nehezebbé, hanem egyre könnyebbé válnak a játékok, azok meg, amik tradicionálisan nehezek lennének (szimulátorok, logikai játékok, stb) inkább eltûnnek a porondról.
Szerintem sajnálatos tendencia, és EA menjen a halálba.
"Arról már nem beszélt a vezérigazgató, hogy mi jelentené a kiutat ebbõl a helyzetbõl, illetve hogy az EA maga milyen módon igyekszik megtalálni a választ ezen kérdésekre."
Lehet, hogy valódi különbséget jelentõ nehézségi szinteket kellene a játékba tenni, vagy a nehezebb módok csak a könnyeb módok végigjátszása után nyílnak meg. Így 1X garantáltan mindenki végigjátssza a legbonyolultabb gámát is!
Azért tényleg példás ez az önkritika, bár gondolom nem az akart lenni;)
"Halálra untatjuk a játékosokat olyan fejlesztésekkel, amelyek egyre nehezebbek és bonyolultabbak" Huh... remélem ezt Sid Meyer nem hallotta épp most fejlesszt egy új Civ-et konzolokra!;))) A végén még ennek hatására kiadnak valami CivLite-ot amit még Bush elnök is végig tudna jáccni a maga 86-os IQ-jával.
EA igazán kussolhat. Nem tudom mikor adtak ki utoljára bármi innovatívat... (nehézség meg miért baj, pont hogy jó. Akinek nem tetszik az menjen Wiiiizni... Bár nyílván a frusztráló megoldásokat (pl nyilvánvaló csalás (bár ebben ismét FIFA a nagymester) hanyagolni kéne
"Halálra untatjuk a játékosokat"
ebben nagyon igazatok van... EA... NFS, Fifa, NHL, NBA, NFL, Sims csak hogy a fõbb neveket említsük.. nocsak mind mind alig változtak.. és még unalmasak is tudnak lenni.. bár a sportjátékokban néha már van valami nehézség.. egészen addig amíg rá nem jössz az ideális taktikára.. onnan megint semmi..
Nekem meg az a bajom, hogy annyira nincs érzékem ezekhez, hogy még a Passziánszban is le tudnak lõni... Még szerencse hogy feltalálták a Richard Burns Rally-t, meg a TDU-t, így én is tudok játszani
kurvára primitívek, és semmi mélység nincs bennük... az viszont igaz hogy fantáziátlanok és unalmasak... de ha 1 ember tehet róla, akkor pont az EA vezérigazgató
nemtom,de nekem manapság aza bajom a gémekkel,hogy nem nehéz...:S az utolsó normális nehézségû játék a stalker volt,de az meg egy bugos optimizálatlan kaki volt,szal mind1...