Én is kipróbáltam a végén, az elején ténylg érdekes volt, de aztán elég hamar kifújt nálam. Vhogy a céltalan sandbox sosem tesz nálam tartóssá egy játékot.
Skacok! Már jó pár napja nyomozok egy anno látott játék után, aminek nem ugrik be a neve...és sehol se találom az előzményeim között... Szóval ez egy felülnézetes(ha jól emlékszem) nagyon hasonlított a Decision-ra(figura+célkereszt), de ezt multiba lehetett nyomni, cuccokat szerezni...stb. Hátha valakinek beugrik...nagyon örülnék! :)
Köszönöm szépen, az Antichambert kipróbálom! Számomra a Faster Then Light volt emlékezetes, modokkal játszva nagyon érdekes volt. Kár, hogy mostanában nem találok hasonlóan jó rougelike játékot.
Igen, a Braid, meg a Fez, az Antichamber, ezek elég egyediek és mesteriek voltak. Risk of rain keményebb Monaco meg single/multi rablóbandás, jó volt ez is.
Ubisoft a legnagyobb mammutcég az iparban, szóval ha valami nem indie játék akkor ez :) JRPG elemeket használ, szóval a casual címke alá is nehézkesen fér be.
Luftrausers - baromi jó kis árkád lövöldözés, ha 1000 huf alá süllyed az ára instant vétel
Hát én nagyon megakadtam azon a pályán, ahol versenyezni kell az alienekkel, hogy ki tudja gyorsabban begyûjteni a fejlesztési pontokat adó csomagokat.
Az a legnagyobb baj hogy amint felveszek egy pakkot, mindjárt spawnolódik random helyrõl egy rakás piros katona, meg csak úgy simán is. Azok meg túl erõsek, mert legalább olyan jók mint az én katonáim, plusz ugye a swarm még folyamatosan jön is.
Én a védekezõs pályával szívok, valami tíz percig kéne kihúzni, de a legjobb próbálkozásommal is 0:30-nál megdöglöttem. Iszonyat özönlés van, de nem is az a probléma, hanem hogy idõnként jön egy guardian nest vagy egy tower spawner, esetleg egy sima nest tûnik elõ, amire egyszerûen már nem marad tûzerõ, még akkor sem, ha az összes pontot minigunra költöm.
A pályák közt a shopban lehet vásárolni a következõ meccsre egyszer használatos upgrade-eket, eddig sajnáltam rá költeni, de ahhoz a pályához kelleni fog. Ami meglepetésként pozitívan érintett, hogy ez a következõ _befejezett_ pályára vonatkozik, tehát a megvett upgrade-ekkel addig lehet próbálkozni, míg végre sikerül, nem az van, hogy a minigun próbálkozásonként negyedmilla.
Lassan tényleg befejezem, de kellemes szórakozást nyújtott.
Köszi a figyelemfelkeltést, megnéztem, jó kis szórakoztató játék ez. Nagyon tetszik a sokféle upgrade meg fejlesztés, grafikailag is nekem a nem csúnya kategória. Nagyon jól viszaadja aswarm hangulatot, és azért szép lassan de kezd már megizzasztani.
Kicsit Cannon Fodder, kicsit Command&Conquer vagy mondjuk DoW, kicsit tower defense flashjáték, azoknál azért lényegesen jobb technikai megvalósítással. Van egy map, vannak rajta bázisok, amikbõl tízezerszámra(nem viccelek) ömlik az ellenség, mi meg egy csapat marín vagyunk és el kell foglalni a pályát. Pályák közt fejleszthetõk a fegyverek és az épületek, amikre meccs közben nagy szükség lesz. Meccs közben a foglalásból van a költhetõ pont, abból lehet vásárolni. Az alap marín géppuskás, az a leggyengébb, van a fejlesztések közt rakétavetõs tiszt, sniper, sörétespuska, lángszóró, minigun és láthatatlan scout. Alapból öten kezdenek egy pályán, de tízig lehet vásárolni újakat, sõt, el is lehet adni õket. A halottak ingyen respawnolnak, csak a létszám növelése kerül pénzbe. A fegyverrel felszerelt katona is a fegyverével spawnol, és azt is le lehet cserélni. Épületeknél van regeneráció az embereknek, támadóhelikopter ami leklikkelhetõ területre ható támadást ad, szállítóheli, ami a frontra spawnolja az utánpótlást, teleport, ami ugyanez gyorsabban, épület, ami az elfoglalt pontokon épülõ bunkereket erõsíti és rak rájuk automata tornyot. Van építhetõ felszerelés, háromféle torony, meg egy orvosi láda és egy lõszeres láda amit a katonák tudnak maguk mögött húzni. Az AI egész jó, az ellenség próbál a legvédtelenebb irányba özönleni, a saját egységek lõnek maguktól, attack-move-nál araszolnak szépen, ahogy csinálják maguknak a helyet. Ahogy foglaljuk a pályán a bázisokat, úgy kapnak a dögök mindeféle rohadék mutációkat, nagyobb lõtáv a tornyoknak, védelem a bázisnak, robbanásra bekapcsoló pajzs, visszasebzés, gyorsabb dögök, gyors robbanó dögök, köpködõ dögök, új mob spawnhelyek, halál után falat hagyó dögök, klónbanda amik ugyanolyan fegyverrel jönnek mint a mi csapatunk, meg még egy rakás egyéb. Van kb 15 sztori pálya meg 6-7 egyre nehezedõ random map, amit pénzért lehet farmolni. Összességében nagyon jó kis játék, bár olyan rettentõ tartósnak nem tûnik, egy délután alatt kb a háromnegyedét megcsináltam. Olyan jó nézni, ahogy a kis elit bandám pusztítja a swarmot. Screenshotokon szarul néz ki, mozgásban érdemes ránézni. Elvileg steames, de persze torrenten is fenn van.
Nincs most kedvem topikot nyitni nekik, de van két indie cucc, amik megérdemlik a figyelmet.
Guns of Icarus Online Ez egy steampunk posztapokaliptikus léghajó teamdeathmatch zúzda. Hajónként négy játékos, egy meccs 2v2-tõl 4v4 hajóig megy (tehát 16-32 pléjer a játékban). Hat különbözõ léghajó, kb húszféle fegyver különbözõ ballisztikai és sebzéskarakterisztikával. Három kaszt, pilóta, gépész és tüzér. A fejlõdés achievment alapú, nem xp-t kell gyûjtögetni a szintlépéshez, hanem folyamatosan változó feladatokat megoldani. Határozottan nem pay2win, az 1. szintû karaktereknek is nyitva minden lehetõség, csak kozmetikai cuclit lehet venni pénzért (ebbõl kifolyólag a szintlépésnek effektíve semmi értelme). Játékmenet viszonylag változatos attól függõen, hogy pilóta vagy legénység az ember, a pilóta vezeti a hajót, és utasítja a legénységet, a gépész és a tüzér meg rohangál fel-alá, javítgatja a szétlõtt cuccokat és használja a fegyverzetet. A karakterek sérthetetlenek, az egész hajó legénységestõl egyszerre megy le. Közelharc, másik hajóra átszállás nincs, és nem is lesz. Ez a teamdeathmatch játékmód egyelõre az egész, de már hegesztenek mögé egy világot, ami MMO jelleget fog adni az egésznek, és keretbe foglalja a csatákat. Perpill nem tudom, mennyibe kerül, karácsonyi akcióban asszem 6 euróért vettem meg egy 4-packot, szal nem volt túl drága. Nagyon aranyos kis játék, ajánlom bátran.
Intruder Errõl csak most hallottam ebbõl a cikkbõl, de nagyon érdekesen hangzik. Egy sunnyogós multiplayer FPS, ahol a fõ játékmechanika pont az, amit a többi játékból a kényelem és játszhatóság kedvéért kivágnak. Pofára lehet benne esni, az ellenség meghallhatja a rádiózást, a voip folyamatosan be van kapcsolva és akár egy tüsszentés vagy egy "vacsoraaaa!" bekiabálás keresztbehúzhatja a lopakodást. Vannak benne érdekes kütyük, mint pl kinyújtható, sarkonbenézõs kamera, meg lerakható kartonpapírra festett sniperalak... Jelenleg nem kapható, úgy kell kuncsorogni az early access vásárlási lehetõségért... de engem ez nagyon érdekelne. Figyelni fogom, ha jobban elérhetõ és kiforrottabb lesz, szerintem nyitok neki topikot.
Ez egy kemény játék:) Az lények egyre erõsebbek lesznek az eltelt percekkel (jobb felsõ számláló), úgyhogy minél elõbb össze kell gyûjteni a dolgokat (a lelõtt lények utáni pénzbõl) és megtalálni a teleportot a következõ világba, az egész egyre intenzívebb lesz.
Minden karakter rendelkezik különbözõ 4-féle támadással (képernyõn lent), amiken (többnyire) cooldown van, ezért jól kell idõzíteni azokat.
Több mint száz (unlockolható) tárgy közül lehet találni egyet a ládákban (többnyire Random módon), ezek hatása folyamatosan egymásra halmozódik, így minden menetben kissé más képességekkel rendelkezel. A vége már kész õrültekháza :) A zene meg nagyon hangulatos. Jobb teljes képernyõre rakni.
Az munka, nem játék. :P Az elején még érdekesen indul, de amikor a vége felé már a munka céllal határátlépõk útlevelét, vízumát, munkavállalói engedélyét, és személyijét kell összenézni, hogy minden mindennel stimmel, érvényes, nem hamis, passzol az emberre a fénykép, személyleírás, azt mondja ami a papírjain van, nincs nála csempészáru, és nem mellékküldetés kritikus embere, és mindezt IDÕRE, mert otthon éhen hal és megfagy a család...
Hát nem leszek határõr, az tuti.
Az biztos, hogy zseniális, és mindenkinek egyszer végig kellene tolnia... ...de itt teljesen offtopik, mert ez NEM játék, hanem munkaszimulátor. :P
"mix of exploration, platform, puzzles and adventure"
"The game will feature 20 levels, which will offer a mix of open and more linear environments. We've been told there will be much variety in the landscapes. Exploration will be at the core of gameplay and will always be rewarded."
2D topic-ba már linkeltem, de aki nem látta volna: Megjelent a klasszikus Spelunky HD változatának PC-s verziója is! Oltári jól eltalálták, totál addiktív, ráadásul szép is lett és az animációk készítésénél is adtak a játékra!
az hagyján,hogy ez egy zene,de hogy még mindig valaki képes elbénázni ezt a linket,az csúcs :) elsõ dolgom,ha megnyomom,hogy kitörlöm és a sajátomat másolom be,nem?:)
Jaja, végre valami lájt játék ami töménytelen idõre leköt, könnyen tanulható, mégis rengeteg dologra kell rájönni, és hajt a kíváncsiság hogy meddig fejlõdhetek. Emellett saját válogatott zenékre mégjobban üt :)