nem tudja vlaki hogy hol találok crack fálj az overdosehoz? az 1st torrentrõl szedtem a game-t
"Nekem nem tetszett, ha értékelni kéne úgy 35-45% között kapna így, hogy kb. 40%-t toltam végig, de ha teljesen végigjátszanám valószínû ennél kevesebb lenne... "
A 40%-át toltad végig? Pedig a táposabb monszták a vége felé vannak. Nem tudom, mindenki szidja mint a fene ezt a játékot, de azért itt-ott vannak benne kellemes fícsörök. Nekem a grafika miatt tetszik, nem is a történet miatt, mert az nagyon bugyuta és patetikus. De már az elsõ története is ilyen volt. Bár az ilyen hentelõs gammáknál úgysem a sztori a lényeg, hanem: load, game, load shotgun, kill monster...
"Simán megérdemli idáig az év második legrosszabb játéka címet, egyszóval ultra gagyi az egész, RETTENETES"
Im dying to know which is the first one
Na ebbõl a szarból tökre elegem lett. Gondoltam mégis csak végigjátszom tegnap jó hamar, hogy legyek túl rajta, de még ezt sem engedi, töltésnél egyszerûen kifagy, a FRAPS a 7-es számnál megáll oszt viszlát. Az ellenfelek nevetségesek, kinézetük, hangjuk, minden.Az általam csordaeffektnek nevezett dolog újból megjelenik, ellenek nagyszámban támadnak , közben lövöm õket és kergetõzünk, mint tom és jerry. Sajnos igaz lett az amit sokak mondtak, kevés lõszer és pocsék fegyverfelhozatal. A pályák gagyibbak, unalmasak.Játékmenet csakugyan unalmas. A fõhõsünk nevetséges beszólásait se tudom jó ponttal jutalmazni, "yammi, taste like chicken" vagy mit mond, nevetséges. Az alapban megvolt az a lehetõség ha kinyírtunk a pályán mindenkit akkor átjárhattuk a pálya egészét, itt ez sem adatik meg, zárt ajtó vár minket visszafelé... A zene is negatív irányba haladt, eltûntek a metal dallamok, ez volt az egyik dolog ami tetszett anno. Egyedüli pozitívumként azt tudom felhozni, hogy a grafikája mai szemmel nézve sem csúnya, és néhol a pályadesign elég jó lett.
Ez a játék az óvodába való, nem lehet komolyan venni.A komolytalansága nem tetszik, nem tudom tovább tolerálni.Igaz, hogy nem kedvelem túlságosan a stílust amit képvisel, csoda hogy tetszett az alapjáték valamennyire, de legalább volt valami hangulata, ami miatt lehetett szeretni és végigjátszásra törekedni, de itt ez egy nagy zéró. Simán megérdemli idáig az év második legrosszabb játéka címet, egyszóval ultra gagyi az egész, RETTENETES. Nekem nem tetszett, ha értékelni kéne úgy 35-45% között kapna így, hogy kb. 40%-t toltam végig, de ha teljesen végigjátszanám valószínû ennél kevesebb lenne...
A problémám az volt, hogy töltöttem be a mentett állást, de a töltés közben bejött egy kék ablak, egy egy hibaüzenet, hogy a program leállt. Probáltam régebbi mentéssel is, de azzal is jártam. Ezért újratelepítettem a játékot. Most is ugyanezt csinálja. Járt valaki így ahogy én? Van rá megoldás? Patchet kerestem a hivatalos oldalon, de nem találtam.
Mondtam h a Painkiller+BooH-ot Nightmaren, majd utána Trauma-n is végigtoltam, mindenféle idegeskedés nélkül úgy, hogy az összes kártyát unlockoltam. UT-kban is inhuman-szint körül voltam, Q3-ban ment a nightmare is. Mondhatnám magam "pro"-nak is, ha lett volna idõm (és kedvem!) egy bizonyos játék elé leülni és csak azt nyomatni online, akkor tuti értem volna el eredményeket, de nem ez történt:)
Szinte csak pontlövõ fegyverrel vagyok hajlandó játszani, shotgunokat utálom mert számomra túl "random". Az elsõ pályán is inkább használtam a rubikkockát, mert egylövés-egyhalál pl. zombik esetében, lovagoknak meg 3-4. Itt a japánoknál is jól jött, ninjákat vitte szépen egyesével itt is. Számszeríj sem volt rossz éppen, csak a folyamatos használathoz nincs elég töltény a pályán:) Azt meg nem értem miért mondod, hogy a mozgás alap. Mit gondolsz, ott álltam egy helyben és vártam hogy leköpõcsövezzenek? Nem, nem ez volt a bajom. Hanem épp az, hogy a papók eltûntek a p*csába, én meg bunnyztam a pályán körbe-körbe vadászgatva akik maradtak, és PIFFPAFF kapom a pofámba KÖZELRÕL az ütéseket, mert amikor véletlenül, _mit sem sejtve_ melléjük ugrok, akkor leépítenek jó 40hp-kat. És _EZ_ nagyon idegesítõ, és nem a "skill"-tõl függ. Persze insomnián 10 papó helyett van 3, meg 40hp helyett sebeznek 10-et. Úgy persze "háborús veszteség"-ként elfogadható a veszteség, de nightmare-n nem.
na már 4. chapternél járok a sima painkillerben aztán BooH isteni a játék... az overdose hogy miért tölt olyan sokáig
Csak sejtem, hogy melyik pálya. Aminek az elején azt mondja magában a karakterünk, hogy "Sweet home" vagy valami ilyesmi. :P Mind1, ha ez az a pálya, akkor emléxem, hogy van egy híd, ami le van szakadva, de nyugodtan ugorjunk elõre, a semmibe, mert átteleportálódunk esés közben a túloldalra :D
Mit kell csinálni a 3ik fejezet 1 pályáján, ahol csak azt látom, hogy zuhanok a semmibe és maghalok.
az overdose elvileg valami mod lett volna csak a drímkecsör fantáziát látott benne és pénzelte maradt az interface és kb ennyi :D sztori semmiben nem megy a simához
lentebb már vki kérdezte, de megkérdezem én is, végülis az Overdose hogy illeszkedik az eredeti Painkiller sztorihoz... meg azt se vágom, hogy miért lakatolták be az angyal-ördög csávót?
Ezen eddig sem vitáztunk :) Vvolt már említve néhányszor.
Láma... na persze. PC-s FPS-ek 99%-át a kezdetektõl fogva, napjainkig végigjátszottam, de az Overdose eleje még Insomnián /Normal/ is okozott kellemetlen meglepetéseket.
2 fejezet vége és 3 fejezet elsõ pár pályája nagyon jóra sikeredett, idézte a régi feelinget. Nagy kár, hogy olyan jellegtelenül kezdõdik a játék, nulla fegyverrel, meg tonnányi szörnnyel. Fõmonszták nagyon gyengék.
Dant0r: A japános pálye elég egyszerû... minél elõbb megtanulod a pontlövõ fegyverek használatát annál jobb. Azt meg mondanom sem kell, hogy a folyamatos mozgás alapkövetelmény... ez nem Splinter Cell ahol 1 enemy 1 perc taktika.
Mondjuk a Haunted Village túl keményre sikeredett... lövöldözni papokra és szárnyaló minisztránsfiúkra egy templomban nem valami vicces dolog, fõleg, hogy vallásos képek és kegytárgyak lettek elég csúnyán eltorzítva. Nagyon csodálkozom, hogy nem tiltakozott ellene senki, persze talán azért, mert az említett pályáig nem 2 perc eljutni.
Na megyek utolsó fejezet, utolsó pályáján vagyok leölöm Ismaelt vagy kifenét és elfelejtem a játékot. Meló után nem volt rossz 1-1 órát tolni, de felejtõs alkotás volt. Egy 60%-ot adnék az összélményre max.
Jó, de ez Painkiller Overdose, és itt a nehézségi fokozatokat biztos fatal1ty diktálta, nem foglalkozva az átlag gémerekkel. Szóval nem szégyen az, ha esetleg Insomnia-án tolod, még az idegeskedésektõl is megkíméled magad. Én is ezen toltam ki, és az átlagnál többet játszom (szóval minden játékot igyekszem hard-on játszani).
^^ Igazad van, de én szeretem a kihívásokat, mégpedig az ésszerû, teljesíthetõ kihívásokat. Az elsõ pálya frankó volt, oda kellett figyelni a tüzes démonokra, akik messzirõl is nagyot sebeztek, ha közel kerültél meg pillanat alatt még nagyobbat. Tetszett! De ez, hogy a semmibõl elõjön a fater és lekaratéz.. Könyörgöm, írok én nekik olyan scriptet hogy senki nem tudja végigvinni. De ez nem kihívás, ez szivatás:)
Letöröltem a g*cibe ezt a hulladékot.. Nightmare-n akartam vinni, de a második pályát nem bírtam idegekkel. Jöttek ezek a kínai kalapos vének, akik hip-hop eltûnnek. Közben persze mozognak, és amikor teljesen közel kerülnek belém ütnek, de sebeznek legalább 35-40hp-t... De ez még nem is a legdurvább. Szobáról-szobára mentem, néztem quick-save-enként, hogy hány objektumot semmisítettem meg (ugye azokból eshet pénz), és mikor már az összeset szétrobbantottam a pálya végén kiírja, hogy 396 arany a 400-ból, akkor forrt fel az agyam és.. elsõ mondat.
Nah mondjátok már el a storyt tuti an vmi azonkívül ,hogy bosszulniakar!!
nemszóltamXD
az Battle out of Hell...BooH...de sztem teis tod csak félregépeltél;) csak okoskodni akartam
Hát nekem a játékkal semmi gondomnemvolt simán kijátszottam elakadás nélkül.Fõpapa is 3 . ra megvolt ugy h megkaptam a black tarrot kártyáját is.1 gondom van...a történet ...mikor még nemjött ki a játék és nagyon vártam mivel nagy fan vok aztigérte valamelyik elmebeteg oldal ,hogy sok új a painkillerben nemértett dolog is kifog belõle derülni...erre feltelepítem a gémet és látom hogy 1 félangyal féldémonnal vok amelyik olyan erõs min 1 fél istenmár akkor kezdtem selyteni hogy nemsok köze lesz az eredeti storyhoz...szal lenne szives valaki elmondani hogy azon kívül hogy megbosszulta bezáratását mi értelme volt a történetnek??
van egy sis kártyám integrálva azt írja rá hogy nincs pixel shadere és szerintem gyanús hogy a tiedben sincs
szevasztok. nem megy ez el Intel GMA 945 vidikártyán? 224mega ram van neki adva, amúgy dual core proci 1,6ghz 1giga ram. Azt irja a game, hogy Direct3D renderer device error vagy mi. frissitettem directx-et is meg a driverem
Akkor bocs :) Akkor én vagyok eltévedve, de már nem is érdekel nagyon.
Dögg: biztos van nfo-ja, ami írja, hogy mi a különbség, de az iylen RIP-ek általában attól ilyen kicsik, mert esetleg nincs a játékban videó, avgy zene. A videóknak mondjuk sok értelmét nem láttam, de zenék jók a játékban szerintem.
Grafika ugyanaz, csak gyorsabban tölt sokkal, több, hangulatosabb pályák, monumentálisabb fõellenségek, és nemtom, nekem a fegyverek normálisabbak a sima Painkillerbe, bár scak a kinézete más a legtöbbnek.
Nincs ott semmi oszlop sem, el vagy tévedve, de könnyû kijutni, hogy begyorsulsz körbe-körbe ugrálgatásokkal, és aztán lenduletbõl ugrassz egyet a fal felé, de ezt megbeszéltük már :) Amúgy teljesen egy véleményen vagyok veled, amit írtál az elõzõ hozzászólásodba. Élveztem ugyan ezt a részt is, de igaz, ez már nem olyan :( Túlzottan elborult lett az egész, meg igen, a betöltési idõk. A fegyverekkel meg úgy voltam, hogy leginkább a shotival mentem csak, meg a rubic cube-val. Ha esetleg volt lõszer a sárkányfejbe, meg a golyószóró/rakétalövõ-be, akkor esetleg még azokkal. A kártyákért szerintem ugyanúgy meg kell szenvedni itt is, mint az alapjátékba, de igazán én a játék vége felé már nem is éreztem szükségesnek nagyon az új kártyák feloldását. Legtöbb úgyis csak dísznek szerepelt nálam :) Ja, a karakterünk meg kísértetiesen emléleztet Duke Nukem-re, néhány beszólásán tényleg elkapott a mosoly, ebbõl a szempontból jobb azért, mint a sima játék sótlan Daniel Garner-je.
Így a második epizód környékén azt kell mondjam, ez már nem az a Painkiller. A tarot kártyákat nagyon nehéz megszerezni /Insomnian tolom/, eddig 1 db-ot sikerült a fõmonszta leölése után kaptam.
A fegyverek elborultak, jópofának tûnnek, de nagy része használhatatlan kacat. A pályák helyenként egész látványosak, de néhol nagyon gagyik. A történet még jó is lenne, csak azt nem értem a japán kimonós lányok mit kerestek benne.
Számomra a legnehezebb az 1. pár pálya volt. Küldték a nagy dögöket, fegyver és ammo meg szinte alig... rengetegszer azért haltam le, mert nem volt már mivel lõni, a végtelen fegyver meg kevés volt.
A legröhelyesebb az egészben a betöltési idõ... a Crysis-t high mindenen@1280x1024, 24 mp alatt tölti be a gépem, Raid 0 tömbrõl. Ennek még a quickload is 35-40 mp-be tellik... agyrém!
Painkiller és a BooH is nagyon tetszettek... ez csak nyomokban emlékeztet rájuk. Ettõl függetlenül végigviszem, de nekem hiányzik a hangulat :-(
Nekem is voltak olyan pontok a jatekban ahol 3szor egymas utan ugyanott fagyott ki a jatek,mondjuk nalam mindig demon modba volt ez. Probalj mas fegyverrel menni es ne vegyel fel lelkeket a kov. checkpontig, hulyen hangzik de a 2 kozul vmelyik segiteni fog.
Hali a vikinges pályán amikor egy szikla tetején van a sámán és ossza az észt ott mit kell csinálni ? Írtom a vikingeket de némelyiket hullát felemelve eldobja felém + amolyan rengés szerû támadásokat intéz felém amelyek felemelnek és persze apasztják a férfierõmet :) két szikláról sikeresen leimátkozom de a harmadiknál már nincs se életerõ se lõszer se semmi :) Van valami trükk ? tudjátok olyanra gondolok mint a csirkeólak kilövése a végtelenített zombicsirke áradat kiküszöbölésére :) Elég gáz volt elsõre Moorhuhn 3D-ben :)
VisszaMENJÉL a templom elé, ott már világosabb lesz merre mutat a nyíl, azt hiszem egy olyan szobába ahol már voltál, csak most kinyílt egy másik ajtó ott.
nekem vki elmondaná hogy jutok ott tovább hogy még az elsõ chapternél vok kiérek egy tágas helyre ahol rohadt sok csonti jön meg az a gurulós démon meg az a nagy szörny és bemegyek egy templom szerûségbe kinyírok ott is mindenkit felszedek mindent és a templomban van 2 ajtó ami ugyanoda vezet ahol egy két cuccot találok. és a nyíl olyan helyre mutat mintha ott azon a helyen lenne de viszont nincs ott mintha fent lenne de nem tudok felmenni .
hm nem rossz játék ezek a tarot kártyák mik és hogy kapom õket? nincs valami lista róluk esetleg?
Akkor biztos, hogy nincs értelme lõni, mikor tüzes a karja, meg mikor épp lõ ránk. Akkor sdebzõdik, mikor suhint egyet maga elé, akkor kell letámadni a fejét :)
Amugy nem tom h. most mi van... en a "mozdulat" utan egybol a fejet kezdtem el loni, (bossoknal a fejre megyek elsonek mindig :D), de nekem nem akarta sebezni. Aztan egyertelmu volt h. a kardjat lovom mint lucifernel az alapjatekba. Es nekem ugy lett jo szal nem tom :/ Bar shotgunnal gyaktam szal lehet nagyon szorta a loveseket, nem tom.
nekem se sebzõdik semmit! SPOILER!! elõször ledöntöttem a tornyokat, de nem tudom, hogy ez számít-e valamit? aztán kicsináltam, de sajna csak ideiglenesen, mert feltámasztotta a gólemeket, majd amikor azokkal is végeztem, akkor újra megjelent, megint kicsináltam, már lõszerem sem nagyon maradt, erre harmadjára is megjelent, de most már nem sebzõdik semmit akármit csinálok!! most mi a szart kell csinálni?
Na, sikerült :) köszi mindenkinek Furcsa, mintha az alapfegyver ért volna ellene a legtöbbet (letépett sárkányfej), meg a feje nagyon gyengéje, de nekem úgy tûnt, mintha a kardot lõve nem nagyon sérült volna.
Hihetetlen de elakadtam. :S c2e3 - Animal Farm, a végén a kajáldában hátul, megölök mindenkit és ekkor 3-4 ilyen madárház jön elõ, ez mind szép de nem igazán akarnak meghalni. Vagy csak én nem voltam elég türelmes? :D
Azt kell csinalni amit a 87-es HSz ben irtak. Csak en a feje helyett a kardjat lottem, az is hatott ra. De mondom erosebb szinteken annyit sebez mint allat es hosszabb ideig kell varni arra h. sebezheto legyen.
Á, ez szar, pár másodpercre maga elé tartja a kardját, de hiába lövöm ilyenkor is bármivel, nem akar dögleni. Az elsõ fõellenséget 40 másodperc alatt kinyírtam, pedig az sem mindíg akart dögleni, ez meg annyit csinál, hogy mikor lövöm, náha bekékül a teste, de csak a látványosság kedvéért. Meg állandóan lövöldöz a kardjával tûzcsóvákat rám, néha pedig ilyan füst nemtommiket idéz, amik követnek engem, természetesen sebeznek, ha hozzámérnek. Egyszerûen gyerekes lett, erre nincs mit mondani, megcsúfolták a Painkillert, pedig jónak igérkezett ez az Overdose. Ennél idiótább befejezést én még játékba nem láttam. Addig is kíváncsian várok, hogy többen is eljussanak idáig, és esetleg leírják észrevételeteiket.