"Lea Nichols egy kedves tanárnõ, aki arra ébred, hogy egy ágyon fekve csövek sokasága lóg ki belõle. Hamarosan felfogja, hogy mi történt, a kutatásban ugyancsak résztvevõ társak mind eltûntek, egyedül õ élte túl azt a valamit, amirõl egyelõre fogalma sincsen.
Egy ilyen bevezetõ után mindenki azt gondolná, hogy a játék fõszereplõje Lean Nichols, akinek egyetlen feladatot kell teljesíteni, ha életben szeretne maradni, meg kell találnia a hajóról kivezetõ egyetlen utat. Tévedés. A játék fõszereplõje egy kamion belsõ terében, kamerák és kapcsolók százainak társaságában várja, hogy segíthesse a nõt. Ez a játék nem kategorizálható be egyértelmûen sehova sem. A kalandjátékokra jellemzõ stílusjegyek mellett ugyanis számos szokatlan ismérvet is felsorakoztat maga mellett, ami igazán egyedi alkotássá teszi az eXperience 112-t.
Kamerák, kapcsolók, hõmérsékletszabályzók, egyezményes jelek segítségével kell irányítanunk a kétségbeesett leányzót, hogy néhány év múlva csak egy rossz álomként emlékezzen a hajón történtekre. Ám vigyázat, Leának nem könnyû parancsolni. Sajátságos természete miatt állandóan lázong, ezért elsõ tennivalóink közé a bizalmába férkõzés tartozik, amely mint az majd kiderül, egyáltalán nem olyan könnyû feladat.
Az eXpreience 112, és ezzel együtt a nem mindennapi szórakozás még az idén megérkezik."
Nagyon érdekesen hangzik. Azért ezt nem lehet könnyû jól megcsinálni.
ja, vhogy furcsán hangzik az, hogy a kamerán keresztül mutatom az utat a csajnak... én csak úgy tudom elképzelni, hogy mi mozgatjuk a csajt, de a kamera követi õt. Aztán majd meglátjuk, úgyis hamarosan kijön :)
Szerintem se nekünk kell mozgatni. Én a nehéz kivitelezésnél arra gondoltam, ha túl makacsa csaj és bármit mondasz neki nem csinálja meg :) Sokkal könyebb ebbõl idegesítõ játékot csinálni, mint élvezeteset. Majd meglátjuk, de legalább valami egyedi ötlettel állunk szemben.
Kijött a demo, csak én nemtom leszedni... csak a hivatalos oldalon találtam meg, de ott felugrik és eltûnik egy ablak a download-ra kattintva. Semmi mást nem csinál.
Üdv. Éppen most lett becsukva egy tévedésbõl létrehozott topikom ... (Megjegyzem egész napom arra ment rá, hogy kerestem a játék topikját. Természetesen??? nem dobta ki a keresõ, de 7 másik játékét amiben véletlenül sincs se Experience se 112, azt igen. Ezúton köszönöm Tomonak eme topik linkjét!)
Szóval a demó hírénél jelezte valaki 16-án, hogy már jó az angol demo a játék oldalán, feltettem és tényleg jó. (Hátha érdekel mást is.)
És ezúton érdeklõdnék ha van itt olyan aki játszott már vele, hogy a játékban használatos elsõ ajtónyitó kódott honnan vagy hogyan lehet megszerezni???
Azért az vicces, hogy Assasin Creed topiktól kezdve mindent kidobott nekem is, csak a játék topikját nem.
Megvan az éjjellátó upgrade a kamerákhoz, egy tök sötét szobában áll Lea egy ajtó elött, azt mondta keressem meg a kódot az ajtóhoz a kamerával, de nem tiszta, hogy hol. Azért a szinten van vagy 40 kameraállás, így eltarthat egy darabig. Nincs valakinek tippje?
Nem tudtam leszedni a demót... Amúgy én meg nemrég a Dead Space-nek nyitottam topicot, mert nem találta a keresõ. Aztán kiderült, hogy mégis van már olyan.
a prof. accountjához a pass a szöveges papir, egy parafatáblán van abban a szobában ahol a csaj áll, a számsor pedig a sensivity fájlokhoz jók :) azért nem irom le pnotosan mert jobb ha te találod meg:) de abba a szobába keresd ahol a robot is van
Játék könyvtárában van az experience112.ini, ebben több minden állítható, de az elején van a felbontás. Nekem az 1600x1200-at simán megette. A bill. kiosztás viszont sajnos csak QWERTY lehet, tehát a Z és Y fel lesz cserélve, és a "0" az "ö" betü helyén van, amik gondok lehetnek kódbeírásnál.
A robotos rész (kártya szerzés) mûveletét leírná valaki, mert 2 óra alatt se sikerült a megfelelõ szögekbe állítani a karját a dögnek.
koppanásig az asztalhoz mész ahol a kártya van, majd a b motornál a csuszkát teljesen lehuzod, ezután az a motornál lejesen leforditod a gombot majd ha közel van a kártya, nyomd meg a kis kerek gombot, ami elöre/hátra menet között van és meg is van :)
Ó basszus, néztem én azt a gombot mire való , de .... ááááááhhhh. Kár, hogy a feliratozás nem megy a videóbejátszásoknál, így pöttyet nehezebb lesz magyarosítani, ha lesz egyáltalán erre jelentkezõ.
Na mi történt, ennyire nem tetszik senkinek, ennyire el van akadva mindenki, vagy csak azért nem pörög a téma, mert nincs szét hypolva, mint az Assasin Creed, meg a Crysis? :D
Érdekes, az oldal szerint a francia/vallon 2007 októberében, a flamand/holland verzió december 19-én kijött, a német 2008 március 6-án jön ki, de angolról egy szót sem ír, az angol trailer végén viszont 2007 november 10 van, de nyilván nem jött még ki ...
Azt hiszem ezzel a hozzáállással ki is írtak a potenciális vásárlóik sorából. Mintha a demóval nem szórakoztak volna eleget velünk.
Én nem várok, szerzek egy franciát és nekiállok szótárral. Csak az lenne a legjobb ha lenne vagy lokalizált, vagy legalább magyarított, de erre az itthoni viszonyok miatt csak az angol megjelenése után lehet számítani. Pedig ez egy történet orientált játék és így szivacs.
Amúgy meg ... a francia/holland vezióval lefedték a francia gyarmatokat, Belgiumot, Hollandiát és fél Kanadát, a némettel meg Németországot, Ausztriát, és nagyjából a skandinávokat. Viszont mint ha láttam volna utalást rá, hogy készül lengyel lokalizált verzió is. Angolon nem tudom mi tart ilyen sokáig?
Félreértés ne essék, idõm várakozásra van, játékra kevésbé, tõlem jöhetne 10 múlva is a fordítás. Viszont nem tudom õket komolyan venni, ha õk sem teszik ezt velem.
Hogy valami jót is írjak ... simán megy jól egy halom ablakkal 1600x1200-ban a demo. Igaz az ablakok minden felbontásban egyforma nagyok, de legalább nem olyan recés. Hétvégén meglesem a full franciát.
Ehhh. Késöbbi helyszineken a játék már eléggé akad 1GB rammal, felbontás függetlenül.
Ha valaki van olyan balga és a francia/holland verziókkal játszik, és naygon nagyon nem tudja dekódolni a TIMSJKXW kódsort ... akkor azoknak: REUSSITE
Francia nyelvû tételes végigjátszás ... Persze a jelszavakon kívûl francia nyekvtudással és/vagy kitartó szótárazással sok minden kiderülhet belõle, meg valamennyire a sztori alakulása is benne van.
Én sajnos elakadtam a vegyszerraktárban, de talán innen kiderül mit csináltam rosszul.
Ha valaki olyan botor lenne, hogy nekiáll a játéknak ...
Spoiler! (Azért nem spoiler tag, mert a fórummotor véletlenszerûen el szokta tüntetni.)
Az orvosi részlegben a vegyszeres raktárban rá kell venni Leát, hogy a kis inhalálni valójának megtalálja a második összetevõjét a sok vegyszar között. Persze van leírás róla (vagy érti a player vagy nem), de persze nem derül ki minden. Szóval annyit írnak csak róla, hogy 35 fokon tartva a hõmérsékletét reakcióba lép az anyag. Na most ha bent van Lea, és bekapcsolja a légkondit, akkor fel kell csavarni szépen. Meg kell várni míg 35 fok lesz bent, ezt tartani 5 másodpercig és utána felcsavarni kicsit a fûtést, de úgy, hogy ne menjen 37 fok fölé! Ha felugrik 37 fölé, akkor Lea pont akkor megy ki a melegrõl, amikor az anyag elkezd világítani, így nem találja meg.
Bugok: Bizonyos helyeken ha kinyitunk egy ajtót, majd becsukjuk, akkor következõ nyitásnál nem nyílik ki, ezért nem tud bemenni rajta a csaj. Ilyenkor vagy ki kell menni a térkép részrõl és vissza, vagy betölteni egy elõzõ állást.
Bizonyos pályrészeken van, amikor feltételhez kötött valahova a bejutás. Na van amikor annak teljesítése után sem megy be Lea az adott részre. nem szabad feladni, vagy ki kell menni a térképrészrõl és vissza, vagy simán többszöri nekifutásra sikerülni fog.
Segítség: Ha valaki meg tudná mondani hogyan jutok be az irodába, ahol a hõkamera upgrade van ... Ha valaki el tudná mondani a pontos mûködését a gépnek, amiben össze kell keverni a Hydroxid Oxydrint ...
Már elõrendelhetõ a játék többek között az Amazon.com oldalon. Az angol verzió várható megjelenési ideje február 17. A játék a francia változattól eltérõen "The Experiment" néven fog futni.
Nemrég szedtem le az angol verziót, egész jó...lenne ha az angol szinkroncsaj valami beleéléssel mondaná a mondanivalóját... Egyébként tetszik, nagyon eredeti.
The Experiment (c) The Adventure Company VITALITY
kijött a teljes
Na, le is jött. :) Én nem tudtam játszani a demóval, mert nekem hibát jelzett, de a teljes mûkszik. És bizony néztem nagyokat a játékon. Tudtam, hogy egyedi lesz, de hogy ilyen szuper módon extra egyedi, azt nem :D Anno a Fahrenheit fogott meg a filmes egyediségével, de ez megint vmi más... Vááh, naon klassz! Az az egy dolog amúgy kicsit fusztrál, hogy nemtok benne magamról semmit :D Ott ülök a kameráknál, segítek a csajnak, de fogalmam sincs, hogy ki vok. Na mindegy, gondolom ez azért majd a végén kiderül...
De rossz, hogy semmit nem lehet állítani grafikán a felbontáson kívül. Nincs túl erõs gépem, úgyhogy csak 800*600 ban játszható teljesen jól, de akkor meg olyan elmosódottak a betûk nem lehet szinte elolvasni, emiatt csak idegeskedek :( Kár,mert nagyon hangulatos
:( Igaz... csak az árnyékokat lehet még állítani. Nekem mondjuk jól megy 1024x768-ban. Habár ha sok kamera megy egyszerre, akkor be tud szaggatni.
ini fáljban én levettem a glow-ot, shadow meg 1-es, és így 1024x768-ban fut úgy mint 800x600-ban azelõtt. Így már játszahtó és látom is a betûket. Amúgy most elakadtam, a kis robotot kellene beindítani,amire a csaj szerelt fel egy kamerát. AZt mondja kéne jozzá a jelszó és az egyik doki, nem jut eszembe a neve , biztos leírta vmelyik fájlban mert rohadt feledékeny. De nem találhatom se a file-ok se a lvelek között :( Merre van a kód?
én már ott elakadtam, h a bojlernél találok egy kulcsot és ennyi, tovább nem jutottam a demóban sem:)
na sikerült is tovább jutnom, már csak 1 szert kell megtalálnom meg összekell majd kutyulni õket, 1 volt a páncélszekrényben és a másik hol van?voltam már egy hullánál de ennyi, mindent bejártam:S
én észrevetztem a memoriam-ot, meg egy 12345 számsort, de nem mûködött a sensitive fájlon
A memoriam annak a kopasz professzornak a jelszava.
Én éppenséggel ott vagyok elakadva, hogy megtaláltam egy kulcsot, beléptem a prof accjába és megtaláltam a robot kódot az infói között. De nemtok mit kezdeni a kóddal. Nem jó a sensitive fájlokhoz, a robotot meg nem jelzi a térkép...
Ja, a másik meg az, hogy nem tud menteni a játék eközben. Ez mi a francért van így??
Elöször oda kell csalni Lea-t a munkaasztalhoz, ahol elkezd játszani egy othagyott kamerával (bekapcsolva a kamera képét elég vicces), utána meg a robot felé csalva rászereli a kamerát, utána fog látszódni a térképen. (A rajta lévõ kamerát érdemes még elötte bekapcsolni, mert utána már nehéz, még max. térkép zoommal is.)
Ha valaki eljut az amcsi verzióban a fürdõ részlegik és ottani videóbejátszásig, akkor leírná nekem abban a verzióban mi van? Csak tudni akarom cenzúrázták e? (majdnem biztos.)
Nemtudom, hogy a francia milyen, de az amcsiban csak fehérségvan, semmilyen részlet sem vehetõ ki miután a törölközõ lekerül. A franciában látni valamit?
Öööö, hát így ezt nem tudnám leírni, lehet kéne egy screenshotot csinálni arról az átvezetõrõl. Sokat ott sem látni, de ugye ámerikában harap a hatóság még a pixel ciciért is. Szóval azért a törülközõ meg a köd között van pár képkocka szerintem :)
Én anno az orvosi részlegben feladtam, mert nem jöttem rá pontosan hogyan kell azt a gépet használni, amivel vegyszarokat kell összekverni ... Valószinüleg programhiba miatt nem tudom, mert egy szobába nem tudtam bemenni (ahol a hõkamera upgrade is van), ami nélkül elvileg nem juthattam volna el ide.
Szerintem eredetiben sem nagyon mutatják, elég igénytelen lehet szvsz
Ejj de nehéz ez a játék! :P Másodjára akadok el... de rendesen. Most kéne megtalálni azt a két löttyöt. Hydrogen miaszösz. De csak azt a hûtõt találtam meg, amibe az egyik van, csakhogy nincs meg hozzá a kód.
Na azért nem olyan rosz ez, csak elakadtam egyik ajtó elött és folyamatosan a csaj a nicols, meg az eurythmia-át emlegeti jelszókét, de hová és hogyan irjam be...segitsetek!!
"Ehhh. Késöbbi helyszineken a játék már eléggé akad 1GB rammal, felbontás függetlenül.
Ha valaki van olyan balga és a francia/holland verziókkal játszik, és naygon nagyon nem tudja dekódolni a TIMSJKXW kódsort ... akkor azoknak: REUSSITE"
Akinek angol verziója van arra is jó lenne hogy mi a TIMSJKXW dekódolva. De ha valaki el is magyarázná hogy hogyan kell dekódolni annak mégjobban örülnék. Köszi elõre is a segítséget.
Én is el vagyok akadva, megvan az elsõ része a formulának, valamint ivott egy keveset a lébõl a fagyasztóból, viszont nem tudom merre van a lé második fele. Körbejártam a hajót (amennyit lehet), a hídon nem tudok átmenni a kutyák miatt. Valaki tudja merre találom a 2. komponenst?
Egyébként most így pár órányi játék után azt kell mondjam, hogy semmi különleges sincs a játékban. Megvan benne a potenciál, de nem nõtt fel hozzá. Ha valami AI-t írtak volna a csajnak jó lett volna, mert így csak annyi változott, hogy nem közvetlenül irányítom, hanem lámpákat kapcsolgatva irányítom, magától nem csinál semmit. Ha mondjuk harcolnom kéne vele, hogy ne menjen be valahova, vagy menjen be valahova, elrohanna, valami, lenne interakció, de így.....Marad a sima sztory iránti érdeklõdés, meg a pixelbogarászás
Hali, ha már jártál ott amit irtam lentebb segithetnél!!