Egyébként a grafika a videókban valóban lenyûgözõ. Ez már szebb mint a valóság.
Már bocs balumann, de te nagyon sötét vagy. Honnan a fenébõl tudná a játék, hogy te éppen mire akarsz fókuszálni? Az amirõl beszélsz az csak valamiféle 3D-s megjelenítõn lenne lehetséges, 2D-ben megoldhatatlan.
Tényleg, ez hiányzik a mai játékokból, hogy nem az látszódik tisztán ahova nézek. Ha elnézek egy korlát mellett, de korlát is bennevan, akkor a korlát is tisztán látszik, sõt még tisztábban mint a távoli ellenség. Érdekes, hogy dx10-es videókban, crysis -ben se látok ilyen effektet, csak szinte felesleges effekteket (most csak a grafikában nézve, tom hogy dx10 az fizikában is csinál dolgokat, környezetben).
én hallottam valami olyasmit hogy az AvP2 kapcsán a Monolith taláb összedob megint valami AvP gámát... de ez talán csak pletyka
Inkább csinálnának a doom3 motorral egy ALIEN játékot.
dof-effekt. mivel a téma többnyire közelebb van, mint a háttér, így kézenfekvõ, hogy az elõbbi van kiemelve. figyeld meg, hogy ami nagyon közel van, általában is homály. az, hogy az effektnek a játékokban van -e haszna, vagy sem, az más kérdés, elvégre honnan tudja a játék, hogy most hova nézek éppen... (nem biztos, hogy a célkeresztet is arra akarom rángatni, ami ugye az állítólagos nézõpontomat képviselni - flashpointban még oké a dolog) carmackék meg lassan feltalálhatnának már valami újat a játékiparban, mert az, hogy egyre-másra jönnek az új grafikai motorok, már tényleg túltelítõdést von maga után. valami újat, mint anno az elsõ fps-sel.
Az lehet, de ha olyan jól skálázható, mint gondolom és mint a Q1, Q2, Q3, D3 motor volt, akkor könnyedén lenyomhatja az Unreal Engine 3.0-t, aminek sajna igen is magas a gépigénye.