nem tunt meg fel senkinek, hogy furcsa modon, amikor a szamitogep jatekosat "szemmel tartjuk" baromi szarul megy, minden hue bakit lekovet, aztan mikor mar csak a "m inimap"-on latjuk, hirtelen mig32-es lesz belole? tenykeg szar az ai
vagy szarul vezet, de bevág a fagyiskocsi az utolsó kanyarban, a cél elõtt...
A karrierben nem, csak a singlében. Ez van EA-ék túl balfaszok, hogy jól vezetõ AI-t csináljanak, ami csalás nélkül is fel tudná venni a versenyt a playerrel.
ha ennyire jó lesz a törésmodell akkor csak úgy kaszálhatnak a játékkal sokat ha a pályák lesznek egyszerûek. mert ugye a tízéves gyereknek azért veszi meg apuka a nífószídet, hogy sikerélménye legyen, nem pedig hogy tízszer kelljen egy versenyt újrajátszani. én mindenesetre örülök ennek a realizmusnak, a kedvenc részen az öt (porsche) volt, talán annak volt valami kevéske köze a valósághoz.
Meg az, hogy egy versenyen két autód lesz.... Wow :) Richard Burns Rally-ban csak egy vót, óvatosban nyomva ki is bírta a pálya végéig (vagy nem :D )
Öööö... nem azért a kér fillérért, de ebben a cikkben ami információ jelentõsségû, hogy az EA megpróbál használható törésmodell-t írni a játék motorjába. Nade, ezt eddig is tudtuk már. Egyszerû marketinges cikk... de jó ez nekünk?