Nem biztos, hogy megnõne az áramfogyasztás, ugyanis megfelelõ akku kapacitás esetén lehetne vezérelt árammal is tölteni. Éjszaka úgysem tudják hová tenni a fölös áramot, jobb híján ilyenkor a dunát fûtik Pakson a fölösleggel.
Tényleg jó látni az ilyen híreket. Talán már mondhatjuk azt, hogy érdemben is elkezdõdött az áttérés az elektromos autóra... De ehhez ki kéne építeni ugyan olyan kutakat mint most a benzinnek van ? Úgyértem ez nagyon nagy vállalkozás lenne. Az otthoni 230as konnektorból meg nemhiszem hogy fel lehetne tölteni...bááár a fene tudja. Panel lakásoknál nehezen lenne megoldható hogy mondjuk a 10.rõl töltsük fel a kocsit xD Áramszolgálltató kutak kiépítése meg szinte lehetetlen feladat lenni :S Arról nem is beszélve ha tényleg megtörténne az átállás akkor világviszonylatban is baromira megnõlne az áramfelhasználás...Vagyis mégtöbb áramot kéne termelni. És mint most nyáron is látszott, egy kis többletfogyasztás aztán máris gondok adódnak... De remélem sikerül megtalálniuk a megoldást. Ha 2010-re kihozzák, akkor legalább 10év mire elterjed persze csak ha sikeres lesz tényleg, és még 10 év amíg nekünk is elérhetõ áron meg kiépített infrastruktúrával megvásárolható lesz...Ergo talán 45évessen már lehet ilyen autóm :D
Vazze, városban km-ként megállok, de nem áramot felvenni, hanem a dugó miatt.
Az útba kellene építeni vezeték nélküli áramszedõt - és persze ki kellene találni az elszámolási módot. Az akkumlátor csak azért kell, hogy 1-2km-t meg lehessen tenni út nélkül is, vagy üzemzavar esetén félreállni.
Lényeg az, hogy lehetséges gyártani teljes értékû villany autót. Idõvel ez is tömegcikké válhat és jelentõsen esik az ára, mint minden újdonságé.
Városokban esetleg lehetne kondenzátoros is, de ahhoz legalább kilométerenként fel kell tölteni, meg ki kéne építeni az áramfelvevõ helyeket. Csak az a kérdés az emberek vállalnák-e, hogy egy út alatt akár tíz-tizenötször is megálljanak áramot vételezni.
A jobbakban az is van/lesz, de az energiasûrûségük messze elmarad az akksikétól, és az áruk viszont messze felettük van.