"A GfK Sztár Monitor kutatás keretében a Piackutató Intézet havonta 400, tizennégy évnél idõsebb, internet-hozzáféréssel rendelkezõ megkérdezett véleményét gyûjti össze 80 hazai, illetve külföldi sztár ismertségére, kedveltségére vonatkozóan, minden esetben az adott híresség fényképének, illetve nevének feltüntetése mellett. Az adatfelvétel az interneten keresztül zajlik, 2006. májusa óta folyamatosan, havi rendszerességgel."
Na, ez a cikk a fenti 400 emberke ízlését tükrözi, nem a többiét... ez kicsit kevéske a magyar netezõlétszámhoz képest.
Azt sugallja, hogy az internetezõk körében elsöprõ módon az IHM a kedvenc. A megkérdezettek 37%-a szereti az IHM-et, ami egyáltalán nem indokolja, hogy az internetes közösség kedvenceként tüntessék fel õket. Ha ez az arány mondjuk 70-80%-os lett volna, akkor megérteném azt a kitételt, hogy "kedvenc", de 37%-al messze vannak még ettõl a jelzõtõl (lásd pl. politika - a közvéleménykutatásokban rendre megjelenik a pártok támogatottsága, nemritkán 30-40% körül, de azért ha azt mondanád, hogy "Az XY párt a kedvenc a választóknál", akkor azért enyhe ferdítés lenne, lévén hogy elég sok embernek viszont elege van a politikából).
Persze hülyeség ezen rugózni, csak nem ez az elsõ eset, hogy másra asszociáltam egy sg.hu-s cikkcím elolvasásakor, mint ami ténylegesen a cikkben le volt írva.