Sziasztok! Vettem a Honda Diom-ra (Af-27) egy sportlevegõszûrõt, de nem akar vele menni csak hörög és nem pörög. Mi lehet a probléma? Mi lehet a problémára a megoldás?
af 34-35 sokadik(nagyon sok) rugásra indul,(gyertya le párcsepp benzin a hengerbe gyertya vissza pöcröff persze amig elnefogy a benzin) gyanakodtam benzinpumpára vagy a henger-dugattyu kopottsága miatt kevés a szivóerõ?egyszerün nehezen akarja a benzint eljuttatni az égéstérbe, probálkozni nem akarok mert minden alkatrész 10eHuf-os proba ha valaki találkozott ilyennel és orvosolta az írjon!Thx
Sérült DIO eladó...
sziasztok!! valaki megtudná mondani a következõ alvázszám alapján hány éves a diom?AF24E-1226496 GONDOLOM ELÉG RÉGI DE NEMTOM MENNYIRE:D elõl van a csomagtartója is a kormány alatt. válaszotokat elõre is köszönöm
kihaltak a diósok?
én is szívesen meghajtanám egy pályán, de basszus azzal járok melózni :):):):)
Ma a kecskeméti gokartpályán haveroméval cross oztunk.. Repültöönk mindenfele.
Akkor majd viszem a 40 kilós szerszámosládát.XDAbba van pár cucc.:)
Kappe!!! Haverral fél óra ugtrálással úgy voltunk, hogy szarunk bele.:) Én az én 90 kilómmal nem tudtam akkorát ugrani, hogy meglazuljom..-.-.. De sajna nem volt csavarlazító.:S
1 db Honda DIO AF-27 1 db 22-es villáskulcs ( lehetõség szerint jó hosszú) 1 kicsi csavarlazító 1 pár fékbetét
Szükséges idõ: max 30 perc
Elkészítés:
1. vedd le a kereket 2. vedd ki a fékbetéteket 3. tedd be az új fékbetétet 4. tedd vissza a kereket 5. állísd be a bowdent 6. "Jó utat!"
Ahogy nekem sikerült:
Hozzávalók:
1 db Honda Dio AF-27 1 db 22-es villáskulcs 0,5 l csavarlazító 1 db csillagcsavarhúzó 1 db 10-es villáskulcs i db kalapács (GUMI!!!)
Szükséges idõ: 2 vagy 3 óra
1. vedd le az olajtartály kupakját ( nem viccelek...:) ) 2. csavarozd le az akkumulátort burkolatát 3. szereld le az ülést a hozzá tartozó belsõ idommal együtt 3. vedd le a taposó mögötti idomot ( amin a tanksapka ablaka van) 4. szereld le a kipufogódobot (a kipufogó csonkohoz csak úgy férszhozzá hogy az 1.,2.,3. pontokban foglaltakat elvégzed) 5. Lazísd meg (!) a hátsó kereket rögzítõ csavart) 6. Rugdosd le a hátsó kereket 7. pattisd le a régi fékbetéteket a helyérõl 8. szedd ki belõle a rugókat ( fékbetéthez nem jár! ) 9. tedd az új fékbetétekbe a rugókat 10. pattintsd a helyére a fékbetétet 11. dobd el jó messzire ( ezt ha nem írom a felsorolásba, magadtól is megteszed, mert ekkorra garantáltan síkideg leszel... 12. állísd be a fékpálcát 13. állísd be a bowdent 14. innen kövesd a 6,5,4,3,2, és 1 pontokat (fontos a sorrend és és a mûveletek fordítottja pl.: lazísd meg=húzd meg :) 15. szedd össze a szerszámokat 16. moss kezet 17. moss kezet mégegyszer :) 18. "Jó utat!"
na jah.... de ha nme kötelezõ inkább nem okoznék károkat :)
Nagykörút - belsõ sáv áll, külsõ csorog úgy 30-cal... kicsit nagyobb köv.távot hagytam az elõttem haladó autó mögött, mert ugye reggel esett az esõ, gondoltam mászok a nyakára. Erre az emberünk a belsõ sávból, ami idõközben kb 5-tel elindult, gondolta, hogy kirobban elém a külsõbe, kb 1 m -rel elõttem... Mondanom se kell, hogy satuztam, blokkolt az elsõ, megcsúszott... motor orra bicskázott a belsõ sáv felé, fék elenged, moci egyenesbejön, visszasorolok... beleálltam a dudába, anyáztam... Emberünk meg úgy csinált, mintha észre se vette volna... Megfordult a fejemben, hogy esetleg utánamegyek és szerényen lecsavarom a tükrét, de nem akartam rossz színben feltüntetni a motoros társadalmat, inkább még anyáztam néhányat..
ma majnem elbasztak.... vagyis elestem majdnem egy barom szuzukis miatt... innen is üzenem neki, hogy erõt egészséget.... fõleg erõt, mert ha legközelebb találkozunk szüksége lesz rá......
mennek ezek, csak húzni kell... amúgy az önindítóm meggyógyult.... hozzá se nyúltam. egyszercsak meggyógyult... Most vagy csoda történt, vagy valaki éjjel suttyomban megcsinálta :)
NA igen a tankcsapdákkal vigyázni kell, mer akkora kátyúk vannak, hogyha rosszul esel bele, észre se veszik a mocit az alján, de ha elég erõsen kapaszkodsz, akkor jobb mint a hullámvasút.... szerintem marhajó kis moci.... moci??? na ez azért túlzás :)
jo kis motor szvsz, ilyennel vizsgáztam, bár vizsga elõtt egy nappal beszart úgyhogy gyorsan keriteni kellett egy szerelõt, épphogy megcsinálta, és vizsgázhattam:)
Am én is egy ilyen kis szunyogon gondolkozom.:) Aztán jöhet valami amivel megyek is nam csak hülyülök, de még a jogsi sincs meg..-.-
Szerintem 1 nagyobb mha-számú aksi megoldja a problemet, vagy 1 normális trafó vagy dinamo nem toom mi van benne ami tud is tölteni, nem csak pilanatnyi áramot gerjeszt.
Akkor az akksi tré, és ha eredeti, akkor már töltés után se lesz jó, mert ugyanúgy le fog merülni. Én nem rég vettem egy újat, 4ezer egynéhányszáz forint volt. És szépen mindig indul pöccre.
Az aksira gyanakszom, mert hosszú út után köszörül rendesen... Csak épp kevés ahhoz, hogy indítson.. 2-3 próba után meg nem is köszörül, úgyhogy aksi lehet...
Ismerõsnek is ilyen van.. Annak a gyújtás sz@r.. Semmi szikra nincs.:S Am mi baja az önindÍtónak? Sz@rok a szénkefék? Ha az akkor azt sztem te is meg tood csinálni.. Am lusta vagy berugni??XDVagy azin már nincs berugó?
Mi baja az önindítónak? Lehet, hogy csak lemerült az akksi. És ha nagyon lemerült, akkor nálam még csak nem is köszörült rá. (Bár nekem Honda DJ-m van.) Ez fõleg akkor fordult elõ ha sokáig nem használtam és csak állt a garázsban. Talán próbáld meg feltölteni, vagy ha nagyon régi már akkor vegyél egy újat, bár mondjuk ebben az esetben nézesd meg vkivel azért elõtte :)...