Jah, ha szörnyek lesznek benne akkor engem nem érdekel a játék.
Csak mutánsok ne legyenek benne! Egyedül az nem tetszett az egyben, egyébként tök jó volt.
Elsõ képek? Lol. Ezek kb. valahol a harmincadik képen túlról vannak, és akkor a videokról nem beszéltünk. Viszont ha csak a fele igaz amit ígérnek, az is jó lesz. :)
Jó kis promóciós szöveg, és milyen jó is lenne, ha minden meg is valósulna, de sajnos számos esetben hallottunk, olvastunk más hasonlókat beharangozott játékokról, de a végeredmény sajnos lehangoló volt. Reméljük most nem így lesz. Egyébként a Cry Engine 1 is tudta a dinamikus napszak és idõjárásváltozást, de nem tudom miért nem került bele a játékba, továbbá az AI is tudott meglepetéseket okozni, idõnként jókat is nevettem rajtuk.
Nem tudom mi köze a crysis-hoz... Teljesen más fejlesztés, más csapat is dolgozik rajta. Még a sztori meg a helyszín is más... De ez igaz akkor is, ha a FarCry-al hasonlítod össze. Ez legalább nem lesz sziruposan élénkszínes. Kicsit közelebb áll talán a valósághoz. Mellesleg nézz még meg néhány képet, ne csak ezeket a game-ról, mielõtt nem túl bölcs fikapöcögtetésbe kezdesz. Jah, és még a Crysis se jött ki, szal nem tudom honnan veszed, hogy ott olyan überokos, nem kiismerhetõen scriptelt AI lesz...? LoL
Lécccci mondd meg a lottószámokat is, mert te a jövõbe látsz. Mindig is irígyeltem az olyan embereket, akik egy állóképbõl következtetni tudnak az ellenfelek viselkedésére, játékmenetre, hangokra...
Ránézésre ócskább mint a crysis, ami magában égés, de abból, hogy az MI okossággal hozakodnak elõ, ma már a váj fülüek megérzik, hogy ez a játék egy üres hulladék lesz, nagyon ostoba ellenfelekkel ...
e-e! Dunia nevû motort használ! A hivatalos F2 oldalon többet lehet róla olvasni, de azért becopyzom a nényeget:
DUNIA ENGINE
The Dunia Engine was built specifically for Far Cry® 2 by the award-winning Ubisoft Montréal development team. It delivers the most realistic destructible environments, amazing special effects such as dynamic fire propagation and storm effects, real-time night-and-day cycle, dynamic music system, non-scripted enemy A.I. and so much more…
Egyébként sztem fasza játék lehet belõle. És nagyon jó ötletnek tartom azt is, hogy Afrika a helyszín, eredeti. Mellesleg ebbõl nagyon sok mindent ki lehet kerekíteni sztori szinten is. Gerillaharcok, polgálháború, afrikai terrorizmus és egyébb korupt szervezet által irányított ténykedés. Igazából sztem olyan nagy a lehetõségek tárháza, hogy nem kell elrontani majd holmi mutánsokkal vagy szörnyekkel...stb. A minden éghetõ - csináljunk szavanna tüzet, ill. a néha beragadó fegyverekkel kapcsolatban kicsit szkeptikus vagyok. Bár az utóbbi volt a Stalkerban is és nem volt rossz dolog, csak igazából nem volt meghatározó, mert mindig volt elegendõ fegyver... Várjuk!