90-es hozzäszoläsod: ..." Én már csak max egy fémdobozos cod mw2-õt fogok venni, ha lesz rá keretem"... igaz nem cod 4, hanemcsak cod mw2 ami ugyanolyan lineäris mint minden eddigi cod:)
Mész lõsz mész lõsz omg, mintha a codok nem ilyenek lennének.... Mellesleg a játék RPS (Role Playing Shooter) uh. jó lesz az!!! Ha fikázni akarsz ide menj ----> !X!
cod4??? lol mien cod4-et rendelek elõ...te keversz engem valakivel.
kapásból az új battlestation szebb. sõtt még a Shadow Complex is...
hid el ez a cell shaded ez arra van, ha leszarják a fejlesztõk a játékokat, és csak legyen belõle lóvé...szerinted mekkora tehetség kell egy rajzos grafikához, meg gépigéány....ellenben egy full 3d-shez???
hát kb annyival több mint amekkora a látványbeli különbség.
bár ez arra jó, hogy minden kb 2 éves configon maxon el fog futni...
megj: én cod6-ot rendeltem elõ, és azt a multi miatt, ellenben azzal a ténnyel, hogy melleslegessen milliószor szebben fog kinézni a b-tól...de ott cod-nál kivételessen nem a látvány érdekel...DDDEEEE ha cell shaded lenne egyszer akkor már leszarnám...mert undorító lenne. mint prince of persia....is ahhogy végezte...
sok pop fan ismerõsöm nyomatja az elsõ 3 részt nosztalgiából, és nem azért, mert pc-re nem tudnák megszerezni az új részt...hanem mert full 3 éveseknek készült. botrányossan lineáris, egyszerû és ez a meseszerû rajzolt cell shaded-tõl még ronda is lett.
nekem elején belenéztem és az árnyékok frankón élsimítás mellett kockássak voltak... elején nézd meg a zászlók árnyékát a sziklákon akár printscreen-ezhetsz is.
persze lehet valakinek tetszik a játékmenet (mondhatná éppenséggel) de mien játékenet? látni a videóban...mész lõsz, az autos részek botrányossak!!!
és lösz mész és lõssz, és hullanak a számok za ellenségbõl, mint egy rpg-nél...lol.
akkor már inkább Fallout 3 az 5 kiegészítõjével...:D ez csak az én véleményem.
talán azért vagyok kicsit dühös mert eredetileg ez a játék nem iennek indult, nem ennek tettek ígéreteket, és kibaszottul vártam. Erre meg jön egy nyomi játék, egy igénytelenség, aminek lehúzás szaga van...Sebaj így legaláb nem kell a Rage-el versenyeznie, mint ahhogy régen gondoltam...
Távol álljon tõlem, engem csak a megalapozatlan szubjektív elõítéled zavar. Mármint lehet egyszer azt mondani valamire hogy "áh, nekem ez nem tetszik", de hogy, ez után is látogatod a topikot (valószínûleg a kedvencek között is tartod) és minden hozzászólásod errõl szól, az már ostoba provokáció. Olyan mint ha bejárkálnék a WET topikodba, vagy a Dead Space-be és minden nap beírnám hogy milyen sz@r/sz@r lesz a játék. Érti hova akarok kilyukadni?:)
Mert leakarom alázni majd, bár lehet kellemeset fogok csalódni :D
A gearboxosk meg tényleg el vannak szállva maguktól, az iet nem bírom:
"Mondjátok, írjátok meg a Játékosoknak, hogy a Borderlands elkészült. Mondjátok, írjátok meg, a Játékosoknak, hogy nem csak Halo létezik. Mert ha azt hiszik, hogy csak Halo van, akkor 5 év múlva tényleg nem is lesz más, mint a Halo." - ezekkel a szavakkal fejezi be prezentációját Steve, a fejlesztõ Gearbox marketing igazgatója.
A játék még meg sem jelent, de máris készül az elsõ letölthetõ tartalmi kiegészítés.
A DLC-k ideje az aktuális konzolgeneráció debütálásával érkezett el, s gyakorlatilag ekkor áldozott le a hagyományos kiegészítõknek. Ma már csak egy PC-exkluzív játék esetében fordulhat elõ, hogy egy harmad, fél, netán háromnegyed játéknak megfelelõ kiegészítõ lemezzel gazdagodjék. Multiplatform és konzol-exkluzív alkotások esetében maradnak a rövidebb, olykor csak egy-két új fegyvert, ruhát, és egyéb kiegészítõt tartalmazó letölthetõ tartalmak. A megjelenés elõtt álló Borderlands is beáll a sorba, hiszen már készül az elsõ DLC.
Randy Pitchford, a Gearbox elnöke úgy nyilatkozott, hogy alaposan meglepõdnek majd az emberek, milyen hamar érkezik a Borderlands elsõ DLC-je, nem is beszélve arról, milyen - szerinte váratlan - tartalommal bõvül így a játék. A részletek megismerésére azonban még egy darabig várnunk kell. A rizikósnak gondolt projekt élettartamának megnövelése érdekében figyelemmel fogják követni az október végi megjelenés utáni reakciókat, illetve a közösség igényeit, s minden további lépést velük összhangban kívánnak megtenni.
Ha valakinek nem jelent problémát a grafikai stílusváltás (Nekem tetszik, hogy nem az n+1. tökugyanolyan UE3 motoros játék.) és beruházna a játékra, javaslom, vegyen ki néhány hét szabit, ugyanis a minden részletre kiterjedõ, az összes küldetést felölelõ végigjátszás során nem kevesebb, mint 100 óra játékidõt lehet kicsikarni az alkotásból. A nagy számok rajongói pedig a 15 millió lehetséges fegyverkombináció hallatán kezdhetnek örömtáncba. Pitchford rendkívül büszke csapatára, s úgy véli, a Borderlands az eddigi legjobb munkájuk. Jómagam már akkor imádnám, ha csak feleolyan jó lenne, mint a Brothers in Arms széria.
info: Gamestar
hoppä, ez nagyon tetszik, egy kicsit emlekeztet a star wars: clone wars rajzfimsorozatra...mär megy is az elörendeles cd galaxisra
Vki tud vmi újat a classokról? Nagyából tudom, hogy mik lesznek. Soldier, Tank, Sniper és a csaj (Stealth)???
http://worthplaying.com/kiwi_popup.php?img=press/318/Borderlands_048.jpg Annyira nem gáz szentem, azon kivül, hogy van egy fekete csík az ember körül, de engem az se zavar....
Hi! Ma este több idõm lesz. A tegnap belinkelt fejlécet próbának szántam. Ötleteket várok, hogy milyen legyen a végleges. A dobozkép akkor ne legyen a fejléc része? Az egybemosás jó ötlet.
Szerintem kicsit mosd egybe a képeket, mert ez így nem az igazi, pár kép egymás mellé rakva nem éppen a legtetszetõsebb.
Csak olyan gameket veszek meg, amiknek van Online v. csak online módjuk is
Nem lesz az 12k :D
ebbõl nem lehet leszürni a játékélményt? majd kiderül...
a másik, meg hogy itt nem teljessen a grafika a lényeg... vannak jó játékok ratyi megjelenítéssel
mindegy majd a saját hibádból fogsz tanulni...én figyelmeztettelek. nem arról van szó, hogy ne játsz vele, mert lúzerság..hanem elõrendelni 12ezerbe nah az lesz erõs pofon majd.
Am. ha folyamat csak szídod akkor nem kell minden nap írni. Csak azért mondom, mert min. 15 komment, h miez a "szar,hulladék,kibaszott ocsmány, ratyi az egész játék" OK TUDJUK NEM SZERETED A CELL-SHADED GAMEKET FELFOGTUK!! Nem tetszik, !NEKED!, sok más embernek és nekem bejön. Metallica és én mindenképp megvesszük. (Ja am., metallica irhatnál vmi elérhetõséget, ha van kedved, mert tolhatjuk együtt )
1x. Tudtam elõre, hogy ezt fogod írni.(Semmit) Hud változott és még sok más....
Cod mw2 öt még jó, hogy megveszem, mert eddig mindegyiket megvettem a cod2 óta és nem akkor fogok lemondani róla amikor a legigéretesebb a game :D
Elõre megfontoltam, hogy megvegyem-e és végül (szerintem) nem döntöttem rosszul. (természetesen a Borderlands)
Ki se jött még semmi a gamebõl csak gameplay, nem tudhatod, hogy milyen. "Játékélmény" -t akkor fogsz tapasztalni, ha legalább kipróbálod.
jah félre ne érts, tiszteletben tartom a más véleményét, tetszhet ez neked ...egyértelmûen, ahhogy mondod..kinek ez, kinek az. Csak gondoltam tisztán láss miért adnál majd ki x forintot.
Nem vitaként, de mit gondolsz ez február óta mennyit változott??? Segítek:...semmit.
ezentúl ettõl független még az szép hogy millio fegyver van benne...de a játékélmény engem nem gyõzött meg, és ettõl mérföldkövekkel jobb alkotásokat lehetne venni mostanság...vagy elõrendelni.
Amúgy mindentõl eltekintve grat a példányhoz, és ha tetszeni fog, akkor majd jó játékot.
Nekem sajnos asszem befellegzett a munkahelyemen. Én már csak max egy fémdobozos cod mw2-õt fogok venni, ha lesz rá keretem...azért nem tudom hogy vagy anyagilag, de gondolom azt sem hagyod majd ki...
Nekem bejön és ez a lényeg! Ja és ez a videó egy Februári videó, szerinted azóta mennyi változott?
Kinek a pap, kinek a paplan... Mellesleg----> szerinted érdekel engem, hogy mit gondol az akinek egy FHOS játék a neve? Wait for it, I DONT GIVE A SHIT!
Ugyis ûj boritó lesz ebbõl mert ez nem ér semmit, amúgy mindenképp megveszem, mert jó játék lesz. Aki szintén megveszi ---->MSN:[email protected]/xfire:jobboka3
(HW Insider) Néha csak egysoros NPC párbeszéd adja a küldetést, egyébként a fõ hangsúly a hentelésen és az XP gyûjtésen van. Fõbosszok csak alapos feltápolás után nyírhatóak ki. Szintlépés ígérete viszi elõre az embert, mert a Borderlands laposabb, mint a színtiszta FPS COD vagy Resistance 2. Életerõnk nagymértékben emelkedik minden szintlépés után. Minél többet használunk egy fegyert, annál jobban növekszik hozzáértésünk. Ötletes skill-treek osztlatják el az unalmat, minden klassznál merõben másak. Idõvel be lehet idézni egy automata gépágyúállványt (soldier klassz), amely még pajzsként is szolgál. Ezt aztán lehet tovább tápolni. Egy magas szintû turret már egész jó védelmet nyújt.
Kooperatívban max. három játékos csatlakozhat hozzád: open vagy invite-only szabályrendszerben. Ha elegük volt, kiléphetnek és megint egyedül maradsz: kooperatívban szerzett XP és cuccaid veled maradnak. Játékosok számát figyeli a Borderlands és szépen emeli a szörnyek számát. Medikitekkel lehet az összeesett társainkat élesztgetni. Földön fekve is lõhetünk, korlátozott szögben, amíg elvérzünk vagy valaki fel nem éleszt.
http://www.gamekapocs.hu/cikk/2793/843/1/Borderlands+Elozetes Csak co-op lesz ahogy én tudom.
Ha szinte még semmit nem lehet tudni, akkor miért tartja sok ember ezt a játékot mérföldkõnek? Ma egy Gamestar hozzászólásban valaki új etalonnak nevezte. Nem értem miért?
Ugye a fejlõdésrendszerrõl és fegyvertulajdonságokról/szerelésrõl még mindíg semmit sem tudni?
Én még évekkel ezelõtt olvastam a Gamestar-ban errõl a játékról. Akkor nagyon tetszettek a tervek. A kismillió féle fegyver ötlete fantasztikus volt. A képek is egy nagyon jó grafikájú játékról tanuskodtak. A hatalmas kitermelõ gép (nem jut eszembe a pontos neve, de gondolom érthetõ mire gondolok) lenyûgözõ lehet. Erre érkezett a hír az új, rajzfilmes grafikáról. Hát a screenshotokon még elment, de amikor megláttam a videókat. Te jó ég! Egyeltalán nem illik az FPS-hez ez a technika. Kövezzetek meg, de szerintem hatalmas bukta lesz ez a játék.
(HW Insider) Október 20-án érkezik PC, PlayStation 3, és Xbox 360 platformokra a sokat vitatott, rajzfilmgrafikás Borderlands RPG FPS. A Gearbox Software berkein belül is nagy kavarodást okozott a toon-shaded/cell-shaded stílusra hajazó grafika. A fegyvereket és a megszerzendõ cuccokat hagyhatták volna hagyományos kinézettel, mert így olyan, mintha szemetet gyûjtenénk: piszkos kartonpapír játékpuskák várnak a ládák mélyén és artifaktoknak hívják õket.
A 2K Games kiadó azért merészel megtenni ily kockázatos lépést - az újítások a nyakkendõsök szemében biznisz-bezuhanási rizikók csak - mert egy héttel elõbb bevágódik a piacra a tuti-szuperbiztos siker, a Uncharted 2. Emiatt a Borlderlands milyen sikerre is számíthat?
info: Hardwired
nem vettem személyeskedésnek. Igazad van...DE csak részben.
Anno a NFS Undercover-nél a legelsõ videóból azt mondtam, hogy ez egy rakás szar lesz....háát tessék mi lett utána belõle.
És uj Prince of Persia....elég volt egy szövegrészlet is belõle... Cell-shaded + VÉGTELENÜL lineáris egyszerü játékmenet!!! lol nemis kellett több.
Itt meg az egyetlen ingame videóból megmondom neked, hogy PRIMITIV egy rakás játék. Régebben cseppet jobban festett, de ez már nevetséges 2009-ben...
Te akkor majd nem játszol vele. Nincs ezen mit tovább ragozni. Puding próbája az evés. Látatlanban ítéletet mondani bármirõl... az csak az IQ-dat illeti.