A játék még meg sem jelent, de máris készül az elsõ letölthetõ tartalmi kiegészítés.
A DLC-k ideje az aktuális konzolgeneráció debütálásával érkezett el, s gyakorlatilag ekkor áldozott le a hagyományos kiegészítõknek. Ma már csak egy PC-exkluzív játék esetében fordulhat elõ, hogy egy harmad, fél, netán háromnegyed játéknak megfelelõ kiegészítõ lemezzel gazdagodjék. Multiplatform és konzol-exkluzív alkotások esetében maradnak a rövidebb, olykor csak egy-két új fegyvert, ruhát, és egyéb kiegészítõt tartalmazó letölthetõ tartalmak. A megjelenés elõtt álló Borderlands is beáll a sorba, hiszen már készül az elsõ DLC.
Randy Pitchford, a Gearbox elnöke úgy nyilatkozott, hogy alaposan meglepõdnek majd az emberek, milyen hamar érkezik a Borderlands elsõ DLC-je, nem is beszélve arról, milyen - szerinte váratlan - tartalommal bõvül így a játék. A részletek megismerésére azonban még egy darabig várnunk kell.
A rizikósnak gondolt projekt élettartamának megnövelése érdekében figyelemmel fogják követni az október végi megjelenés utáni reakciókat, illetve a közösség igényeit, s minden további lépést velük összhangban kívánnak megtenni.
Ha valakinek nem jelent problémát a grafikai stílusváltás (Nekem tetszik, hogy nem az n+1. tökugyanolyan UE3 motoros játék.) és beruházna a játékra, javaslom, vegyen ki néhány hét szabit, ugyanis a minden részletre kiterjedõ, az összes küldetést felölelõ végigjátszás során nem kevesebb, mint 100 óra játékidõt lehet kicsikarni az alkotásból. A nagy számok rajongói pedig a 15 millió lehetséges fegyverkombináció hallatán kezdhetnek örömtáncba. Pitchford rendkívül büszke csapatára, s úgy véli, a Borderlands az eddigi legjobb munkájuk. Jómagam már akkor imádnám, ha csak feleolyan jó lenne, mint a Brothers in Arms széria.