Nem neked szólt a kérdéses hsz, de felhomályosítalak hogy attól hogy megemelték 230-240V-ra attól még a 220-as elnevezés nem tûnt el teljesen. Ha jobban megnézed nem véletlenül nem szerepelt a feszültség mértékegysége (V) a szám után. Mellesleg az általános kis teljesítményfelvételû háztartási gépeknél teljesen mindegy hogy a 220V vagy 240V a hálózati fesz, a nagyobb teljesítményûeknél meg pláne ha hosszabbítóra van kötve terhelés alatt lehet hogy csak 220V marad a 240V-ból. :) Azt gondolom te is tudod hogy nem az üresjárási feszültség a lényeges, hanem hogy terhelés alatt milyen értéket produkál.
Kiértékelve tehát a példád rossz, mert a 220 egy elterjedt kifejezés a hálózati feszre, viszont a veszteségmentes sosem lehet veszteséges, hiszen az pont az ellenkezõjét jelenti.
elárulom az egységduplikáló varázslat nevét...Nem alapból kapja meg a máguskaszt...Nekem a tizenhetedik szint után jött
Látod ebbe is simán beletrafáltam hogy simán hazudtál hiszen korábban ezt írtad: egységekbõl általában egyetlen egyet vettem, a többit én gyártottam le
Nem elhanyagolható hogy ez csak a 17-edik szinttõl vált lehetségessé. Az pedig rohadtul nem a játék legeleje.
Ennyi csúsztatás után én már abban sem vagyok biztos hogy lehetetlen fokozaton végignyomtad mágussal. Ezenkívül szerintem kicsit nagyobb az arcod mint kellene legyen, legalábbis az eddig általad írtak alapján értékelve.
Totya4 ne stresszeld magad inkább játsz valami számodra egyszerübb érthetõbb fps-t vagy kalandjátékot,ilyesmit,bármit csak ne ezt mert ahogy látom ez meghaladja a képességeidet,még a végén kikészülsz.:D
Népek. Jóaz ha a játékban gyerekem születik?:) Lesmároltam egy békát,széplettjólett de csesztet a gyerek miatt,"termelni" kéne..:D
Egyébként a második végigjátszásnál tartok és mindkétszer gyak az elejétõl voltak griffjeim. Az elsõ játékban egész a végsõ csatáig velem jöttek, mert baromi erõs egység. Csak nem feltétlenül kell beletenni az ellenség szájába, hogy öt oldalról üssék :) A Royal Snake ugyanígy végigkísért, és ez a két egység volt reserve-ben is. Elhullott pár? Na és? Ott a tartalék, márpedig mindkettõbõl kapható egy idõ után rengeteg, hogy betárazz belõlük.
Egy törpé küldetésnél az NPC nem aranyat hanem régi pénzérméket ad jutalmul (talán amikor a gyárat kell kitakarítani). Ezeket a pénzeket csak eladni lehet, vagy lesz valami szerepük késõbb?
Szerintem viszont kár kiakadni ezen a nyomin, összesen egy a fórumban elfér, Haas szerintem ne válaszolj neki csak ha élvezed a vele való levelezést, én pl jól szórakozok rajta.
Totya4: a 220 az irreális, én szóltam! És erre számítanod kellett, mikor írtad! Számítottál rá? Megmagyaráznád a 220-at, hogy miért nem 230-at írtál? Esetleg úgy írtad a 220-at, hogy 230-ra gondoltál? Vagy nem direkt? Tényleg fontos lenne, hiszen ebben a fórumban olyan emberek vannak akiket ez a téma érdekel. Egyébként villanyszerelõ vagy? És magadra kötö... hoppá:).
Áh, sebaj, ma nagyon jó kedvvel ébredtem totya, úgy döntöttem jó ara leszek, és elárulom az egységduplikáló varázslat nevét. Angolul Doesn't Exist a neve, magyarra "Nem létezik" vagy "Ilyen nincs" névre fordíthatták, ezt nem tudom. Nem alapból kapja meg a máguskaszt, hanem csak a kiválasztottak. Attól függõen, hogy mikor indítottad a karaktert, generál egy kódot, amiben benne van, hogy hanyadik szinten kapod meg. Nekem a tizenhetedik szint után jött, mikor végigvonszoltam a törpe feleségemet a kocsma padlóján, leordítottam, majd pedig kirúgtam. Ez már elf földön volt. Ott voltak sárkányok, zöldek. A zöld a kedvenc színem egyébként. Elf íjászok akkor még nem voltak, mert a fõ kvesztben kellett elõrelépni. Mindegy, nem ez a lényeg. A varázslat elsõ szinten 7 mana, hatása hogy a jobb felsõ sarokba kiírja az fps-t, hogy a játék hányszor frissíti a képernyõt egy másodpercen belül. A mellékhatása az, amirõl itt mindenképp illik szót ejteni, hogy feltámaszt mindenkit és +5% életet ad, így nagyon egyszerû az egységgyártás.
Ebben a hsz-emben elrejtettem néhány beugratást, biztosan veszed majd a lapot!
na újrakezdtem hard-on, sok új ismerettel fevértezve:) (normalon már kb. 80%-nál jártam de hagytam a fenébe mert túl könnyû volt, itt hardon elég szarul sorsolta ki a gép nekem a lényeket, de nem gond, legalább nehezebb lesz)
Mellesleg nem is neked ment az eredeti hozzászólás...ezért lepett meg, hogy magadra vetted
A helyzet az hogy egy fórum adott témájában olyan emberek vannak, akiket az a téma érdekel. Tehát ha valaki mond egy irreális dolgot, akkor annak számítania kell arra hogy a többiek belekötnek. Amit te mondtál az kb úgy hatott, mintha egy villanyszerelõ fórumon valaki beírta volna hogy "én úgy fekszem le minden este hogy magamra kötöm a 220-at". :)
További, mindenfajta átgondolást nélkülözõ mondataidat azzal hagynám figyelmen kívül
Élcelõdünk, élcelõdünk...
egy harcban végtelen mana és harag van
Akkor beletrafáltam, azaz jól következtettem ki hogy számodra ez a helyzet.
egységekbõl általában egyetlen egyet vettem, a többit én gyártottam le, azaz nem fizettem értük
Jó kis varázslat lehet, én még a "fantom"-nak is örülük. Azt azért nem hiszem hogy duplázna az a varázslat, kifejlesztve is max +40%-nak szabadna lennie, ráadásul mondjuk 50 szellemi pont mellett. Ha több, akkor tényleg elszúrták a mágus kasztot. Egy ilyen erejû varázslatot viszont biztos nem a játék legelején találtál, tehát hogy az összes egységet 1-bõl kreáltad az elejétõl fogva - ezt nem hiszem el. Netán a mágus kaszt nem csak a csata alatt tud varázsolni? :)
Ha nekik nem tetszik, esetleg nem akarod tovább égetni magad mindenki elõtt, akkor privát.
Már megbocsáss, de én égetem magam? :) Én is írhatnék neked hasonlóan kedveseket, de már késõ van. Általában az szokott lenni hogy ha nincs konkrét indok, magyarázat, akkor jön a személyeskedés :)
Kéretheted magad egyébként mint egy menyasszony, de gondolom elõbb-utóbb csak kibököd annak a csapatszaporító varázslatnak a nevét amit te magad hoztál fel indokként, és azt hogy mondjuk hányadik szintûként bukkantál arra a varázslatra. Ha ezt a mágus alapból megkapja akkor csókoltatom azt a kasztot.
Így van, hangulattól függõ mértékben körülírható. De mivel enyhe iróniának szántam, attal csak agyonütöttem volna. Mellesleg nem is neked ment az eredeti hozzászólás, hanem nico000-nak (aki semmivel sem írta jobban körül a problémáját), ezért lepett meg, hogy magadra vetted.
Nem kell teljesen szó szerint venni a veszteségmentes végigjátszást, én sem így értettem, amikor belémkötöttél miatta
Akkor úgy kell mondani hogy nagyon alacsony veszteséggel. :) A beléd-kötés kicsit erõs kifejezés, voltaképp te kötöttél belém azzal hogy irreális dolgot írtál nem? ;)
Haas, kérlek ne hagyd abba a levelezést ezzel a szerencsétlennel, mert nagyon feldobja a fórumot (nekem sajna nincs türelmem válaszolni neki). Mi itt a melóhelyen betegre röhögjük magunkat rajta. Egy kicsit már várom is, hogy mit fog reagálni. :)
Szia totya4 ismét!
Nagyon örültem a válaszaidnak, a legtöbb dologban neked lehet igazad. Elsõsorban abban, hogy ha vki egy játékban teljesen amatõr, akkor azonnal olyan dolgokat kérdezzen, amik már elõfordultak. Így minden egyes új, a témában érdekelt elsõ belépése után megkérdezi ugyanazt, és a többiek ugyanazt mondják el neki. Ettõl vannak olyan fórumok, ahol több ezer hozzászólás halmozódik fel. A törzstagok örülnek, hogy többször megírhatják ugyanazt, és segíthetik a kezdõket. Egy téma a fórumon teljesen normálisan arról szól, hogy ugyanazt elismételjük minden zöldfülûnek, fel sem merül senkiben, hogy a régebbi hozzászólások azért maradtak meg, mert érdekesek lehetnek, hanem az olyan... maradék. Emlék, saját magunknak. Okos gondolat. Természetesen kérésednek eleget téve nem fogok a régebbi hsz-eiddel foglalkozni, ezt már most megígérhetem. Mindig az utolsóval.
Örülök, hogy egyértelmûen foglalsz állást a kasztválasztásnál, ez erõs jellemre vall, véleményem szerint pusztán a testi erõ sajnos nem elegendõ. Nagy általánosságban sem, és úgy néz ki, ez ennél a játéknál is így van, vannak olyanok, akiknek sok nehézséget okoz. Figyelmen kívül hagytad a tényt, hogy cél az volt, hogy valahogyan (értsd bármilyen módon, akármelyik kaszttal, egységekkel etc., de csalás nélkül) 0 élõ egység elvesztésével játsszam végig a játékot. Nekem ez volt a cél. Ez sikerült is. Amennyiben - bár ideiglenesen kisebbfajta kezdeti nehézségeid adódhattak a játék viszonylag korai szakaszában - lehetséges, hogy véleményed szerint az én célom túlontúl könnyû, és normálon, harcossal az igazán nehéz, akkor bemelegítésnek csináld meg amit én, mágussal. Felvidulsz majd, és erõt ad.
Továbbra sem tehetünk róla, hogy nincs sárkányod vagy elf íjászod. Lehet, mert nem mondtad, hogy neked kell, lehet, hogy azt gondoltuk, hogy egy ismerõsödnek, aki elõrébb tart mint te, vagy mert ebben a hozzászólásban nem volt benne a szinted és hogy hol tartasz, meg ilyenek. Nem olvashatok vissza, ne haragudj, épp az elõbb ígértem meg. Griffed sincs, hmh. Majd lesz.
További, mindenfajta átgondolást nélkülözõ mondataidat azzal hagynám figyelmen kívül - remélem kapaszkodsz - hogy bizony, totya4, egy harcban végtelen mana és harag van. Ez valószínû most kicsit mellbeqrt téged, ne haragudj. Nem is gondoltál rá, ez van... még sok mindenre nem, de egyszer... egyszer majd úgyis végigjátszod. Ööö... szerintem itt sokan reméljük így. Nagy sikerélmény lesz mindannyiónknak. Ha még kapaszkodsz, akkor azt is ideírom, hogy egységekbõl általában egyetlen egyet vettem, a többit én gyártottam le, azaz nem fizettem értük. Ha egyetlen egységem van bármibõl, akkor annyit gyártok belõle, amennyit akarok. Csalás nélkül. A gondolataimmal csináltam. Az olyan mint a harcosnál a sok evés, csak ez kevésbé kézzel fogható... feltölt, bár nem ugyanúgy. Oké, pihenõ, nem lesz több ilyen durva dolog.
Én is összegeznék: szimpatikus vagy, és nagyon szórakoztat a Veled való kommunikáció. Ha a többiek is élvezik, szívesen írhatunk egymásnak minden nap itt a KB fórumban is. Ha nekik nem tetszik, esetleg nem akarod tovább égetni magad mindenki elõtt, akkor privát.
végig lehet tolni veszteség nélkül, erre jössz azzal hogy feláldozás? Az nem veszteség tán? Hát ÖÖÖ.
Nem az, mert van inquistor (persze kevés, de feláldozással meg lehet õket szaporítani, a Gift/Adomány varázslat pedig feltölti a képességeiket), van Resurrection spell. A Sacrifice a magasabb szintû egységekhez kell és a "szaporításhoz". Na meg én Resurrectiont is csak az élõhalottaknál találtam.
Egyébként a HoMM lényege is a veszteségmentes, de lehetõleg minél kevesebb veszteséggel járó csaták megvívása. Itt még inkább, és itt erre nagyobb is az esély. Nem kell teljesen szó szerint venni a veszteségmentes végigjátszást, én sem így értettem, amikor belémkötöttél miatta. Persze HaaS éppen maximalista, õ más eset (és respect érte), de nem kötelezõ az õ útját követned.
Farkasok is igen kellemetlenek tudnak lenni az üvöltésükkel.
Csak 1-2. szintû egységekre hatnak, ha õket sikerül lecserélni másokra, esetleg lehet növényeket használni (õk nem ijedõsek).
Köszi, épp akartam írni, hogy én a játék installált könyvtárában néztem, de support forumon közben ráleltem a másikra is, így már mûködik:). Köszi a helpet:)!
Létrehozza. Legalábbis XP alatt. Végül is jó fele keresgélsz hogy a beállításokat nyilván eltárolja valahol és ezt akarod kitörölni.
Izé. Most látom. Én nem arra a game.ini-re gondolok ami a játék könyvtárában van!!! Hanem arra ami a felhasználói adatok alatt van. Ez multifelhasználós oprendszer ügye, hacsak telepítéskor nem kérted kifejezetten hogy ne az legyen. Ez XP-n a Documents and Settings, a Vistán kicsit más a neve tán User Files, de keress rá egyszerûen a game.ini-re és megtalálod.
griff rohadt jó. gyors, erõs és mindenkinek visszaüt automatikusan, egy körben akárhányszor. ez a heroes-ban is így volt. igaz hogy ütik rendesen de ha van sacrificed akkor nem gond. viszont elég soká lesz griffed az igaz...
Jó lenne tudni, milyen nehézségen játszol, és hol tartasz a fõ kvesztben... kicsit személyre szabottabban lehetne ontani a betûket, sebaj.
Kicsivel lentebb igen részletesen leírtam... :) Nehézséget azt nem írtam de az alap a normál, és ettõl nem tértem el.
ha te nem olvasod végig a hsz-eket ezen a fórumon, akkor én sem fogom visszaolvasgatni az összes írásodat.
Szerintem soha senki nem olvas végig egy párezres fórumot, legalábbis a nagy átlag biztosan nem. Elég ha azt a hozzászólást elolvasod amit neked címeztem.
Amikor felvetettem, jópáran azt mondták, lehetetlen, mégis sikerült végigjátszani egyetlen egység elvesztése nélkül lehetetlen fokozaton, igaz mágussal. A harcossal jól beválasztottál elsõre, de ezt már írtam.
Három kaszt van, tehát nem lehet azt mondani hogy veszteség nélkül végig lehet játszani a játékot akkor, ha az csak az egyik kaszt választása esetén mûködik ez, ekkor hozzá kell tenni hogy "persze csak mágussal". A "beválasztásról" annyit hogy úgy rémlik alapból azt ajánlotta fel, tehát nem "én válaszottam be" hanem a játék ezt ajánlotta fel. Persze amúgy is ezt választottam volna, mert én a hideg pengében hiszek inkább mint a mormogó satnya testû vénemberben :)
Az hogy nincs sárkányod vagy elf íjászod, arról nemigen tehetünk
Dehogynem, nem kell ezt ajánlani általános veszteségmentes ütközeti tanácskor akkor, amikor az pl a játék elsõ felében egyáltalán nem elérhetõ (!!!) Vagy akkor a játék elsõ fele nem számít?
"Valahol már írtam, amíg nincs sárkány, a griff tökéletes, ha szerencséd van még találhatsz (ha jól emlékszem) +30%-os griff vezetõit adó cuccot is."
Griff sincs a legelején, a szigeten van a griff király, de annak kell valami festmény, amihez por kell, tehát az már a törpék területe, tehát ez se a legeleje. Egyébként meg mire jó a griff? Az oké hogy odarepülök a nyilas pofájába és nem tud lõni. Nade erre üt egyet, és hal a nép. Ha osztódok pláne hal. Na meg ott a többi közelharcosa és az is üt. Milyen veszteségmentes harcról beszélünk akkor? Azt már írtam hogy nem lehet mindenkire védõvarázst tenni fõleg ha egyszer lehet varázsolni egy körben, és az se véd teljesen. Ha azt a +30% griff cuccot a végén találom meg akkor mi van?
Nincs elf íjászod... Dragon Arrow-val tökmindegy milyen íjász, hogy milyen magas az atakjuk, úgyis max sebzést fognak belenyomni bármibe, mindegy az atak/difensz arány.
Ezt írtam hogy használom (sárkány nyíl), viszont elvesz ez is egy varázslatot a körönkénti egybõl, ráadásul a mana sem korlátlan, hol is marad a védõpáncél-varázs arról akit odaküldtem az elejére? Plussz ez a varázslat is több fokozatú, és nem az elején lesz az ember III-as fokozatú rendmágus. Továbbá mint írtam az íjászok messze nem sebeznek annyit hogy secperc elintézzék az ellent. Ez tény.
Elhajol a kritikál elõl, mert rohadt szemét? Talán használj skillt, ne normál támadást... abból nem lehet kritikál, harcosnál úgyis van rahedli. Ez is írtam már.
Csak ugyanazt ismétled az a baj, és nem igaz. Ugyanis az ellen úgy kezd hogy tetszés szerint megbonthatja a harcosait, tehát hiába varázsolod el a boszit, vagy használsz sépci támadást ha még van két boszi egység amihez már se varázs, se spéci harcos nem jut egy körben, és lehet még távolsági kényelmetlen harcosa több is.
1. Nem kell mindenkinek nekimenni, aki az utadat állja. Erõsnek tûnik? Kerüld ki. Majd visszajössz.
Ezt tudom hogy így van, nem is mondtam sehol hogy nincs így. Ennek ellenére van veszteség, pont ezt mondom hogy van. Muszáj hogy legyen.
2. Nem biztos, hogy amit hûdeerõsnek ír, az a te csapatod ellen is hûdeerõs. Nézd meg mibõl hány darab van, lehet hogy nem vészes.
Ezt pont írtam, hogy sokszor teljesen hülyeség amit ír a csapat erejének jellemzésére. feltehetõleg csak összeadja a támadást/védekezést stb., de azzal nem kalkulál hogy kikbõl állnak azok az egységek. Farkasok is igen kellemetlenek tudnak lenni az üvöltésükkel. Oké, van mentesítõ varázslat, de egyelõre egy egységre.
3. Slow, Fear, Blind. Alapspellek. Szinte minden csatában _hatalmas_ segítség mind. Az ellen feltartóztására extra még ott vannak a spiritek is, ha ez nem elég. Harcos szépen kapja a bónuszt a harag és spirit tápolásra.
Van hatékonyabb is nekem, de a lényeg azon van hogy egy kör/ egy varázslás, és nem mindegyik varázslatból van "tömeg" azaz mindenkire ható opció, vagy ha van is, az a legfejlettebb szint, ami szintén nincs még a játék elején. Sõt a játék elején a mana is igen kevés. Talán a 6-odik szint körül kezdtem el egyáltalán varázsolni, addig nem is vettem észre hogy lehet. Harcossal...
4. Haste. Harcosnak meg fõleg... rohangáló jókedvû lovagok/guardok etc. Kemény. Emberekre annyi morálnövelõ cucc van a játékban, hogy csuda... és még a guardok is dobnak egyet. Target ("célpont", gondolom), Invisibility, Teleport. Majd' minden spellnek van értelme. Próbáld ki hatásukat.
Ezt úgy mondod mintha újdonság lenne. De most is úgy csinálsz mintha körönként lehetne 10x varázsolni és korlátlan mana is lenne. Fentiekbõl a teleportot szoktam használni. Láthatatlanság is csak a játék felénél jött meg nekem, de annyi kristály kéne hozzá hogy azt hiszem nem is fogom kifejleszteni.
5. Karakterfejlesztéssel is el lehet tolni a dolgot. Persze, hogy nehéz, ha elsõ játékod. Szépen balanszolva vannak a kasztok egyébként, bár a harcos eléggé az emberekre épít... kicsit meredek. Ezzel kapcsolatban írtam már eleget.
Azzal hogy leírod hogy el lehet tolni a dolgot karakterfejlesztéssel, végül is nem írtál semmit. Lehet hogy te rontottad el, csak mivel nincs kivel összehasonlítsd azt hiszed hogy te tudod jól, jobban mint a másik, pedig lehet, hogy fordítva van.
6. Fogynak az egységek? Mágussal ez egyszerû, mint a pofon (fantom), de ha valamit mindenképpen akarsz a csapatban, akkor vegyél tölteléket, és Sacrifice. Nincs Sacrifice? Tolj az arcukba vmit, ami nem baj, ha fogy. Támadj ezekkel elõször. Sokszor érdemes várakoztatni egységeket."
Hát itt már végképp nem értelek; arról volt szó hogy bármilyen kaszttal (ja csak mágussal már :) végig lehet tolni veszteség nélkül, erre jössz azzal hogy feláldozás? Az nem veszteség tán? Hát ÖÖÖ. Az egységeket akkor éri meg várakoztatni ha nincs (már) távolságija, mert addig a saját távolságijaink apríthatják õket - veszteség nélkül.
Ez tényleg mind "mese" és "ökörség" amit itt a fórumon találsz?
Azt írtam hogy sok ökörség van itt. Nem azt hogy minden ökörség. Különbség. Látod, te is redukáltad a veszteségmentes végigjátszást mágus kasztra, aztán meg feláldozás varázslatot emlegetsz, mindezt 100 sorba elbujtatva hátha nem veszem észre. Észrevettem ám :)
Segíts Te, nekünk
Hogy jutottunk el oda hogy én mint kezdõ segítsek neked ha mindent jobban tudsz? :)
Összegezve nem írtál újat, sõt amit írtál abból az is kiderül hogy a veszteségmentes végigjátszás még mágussal sem igaz (feláldozás/áldozat).
Windows Vista alatt nem tapasztalt valaki ilyen problémát?
.\BMRender\rmode.cpp(1085): DirectX call failed -1, -1, D3DERR_INVALIDCALL (The method call is invalid. For example, a method's parameter may not be a valid pointer)
A másodlagos kijelzõn (tv) meg fut, csak a monitoron nem akar...a game.ini-ben állítottam már a setf ~r_use_adapter 0 paramétert 1-re, de mindenképpen a tv-n hajlandó csak futni, ha lekapcsolom a kijelzõt, jön a hibaüzenet:(. Nincs valakinek ötlete?:(
Ahogy gondolod... menjünk, "haladjunk":)! Ha nem leszek túl részletes néhány pontban, az azért van, mert már leírtam, vagy itt, vagy egy másik fórumon, na meg mert "csak a hülye mond el mindent kétszer, csak a hülye mond el mindent kétszer, csak a hülye mond el mindent kétszer":). Ha komolyan értekezni akarsz, akkor E-mail, msn, akármi... majd megbeszéljük. Nem biztos, hogy mindenkit érdekel a dialektikus szösszenésünk.
Kezdeném azzal, hogy a "Maga a játék jó", az biztos, de több okosság van itt, mint ökörség. Ha meg nem tetszik... tudod. Gondolom mégis érdekel, ha arra kérsz, hogy drága idõmet írogatással töltsem. Jó lenne tudni, milyen nehézségen játszol, és hol tartasz a fõ kvesztben... kicsit személyre szabottabban lehetne ontani a betûket, sebaj. Megengedem magamnak azt a luxust, hogy ha te nem olvasod végig a hsz-eket ezen a fórumon, akkor én sem fogom visszaolvasgatni az összes írásodat. Amikor felvetettem, jópáran azt mondták, lehetetlen, mégis sikerült végigjátszani egyetlen egység elvesztése nélkül lehetetlen fokozaton, igaz mágussal. A harcossal jól beválasztottál elsõre, de ezt már írtam.
Az ideális csapat az nem "egy mese" vagy "szívatás". Ezzel a gond igazából csak az, hogy minden ellenfél ellen van ideális, tehát valami olyasmi a legideálisabb ideális, ami a legtöbb ellenfél kombó ellen effektív. Ha egy adott ellenfél összeállításról beszélünk, akkor igenis van ideális, és az egységek lepakolásával/felvételével te is használhatsz ehhez közelit, az elérhetõ erõforrásoknak megfelelõen. Idõbe kerül, ennyi. Az hogy nincs sárkányod vagy elf íjászod, arról nemigen tehetünk, Majd lesz. Valószínû akik ezekrõl írtak, azok már elõrébb vannak a játékban. Valahol már írtam, amíg nincs sárkány, a griff tökéletes, ha szerencséd van még találhatsz (ha jól emlékszem) +30%-os griff vezetõit adó cuccot is. Az "odarakom az íjászok meg elintézik ez mese" sem mese. Bármilyen tökjól hangzik a mondatod, gondold meg: ha jön, úgyis üt, ha megütöd, visszaüt. Valószínû, hogy két ütéssel többet sebez, mint eggyel, tehát alapvetõen nem érdemes macerálni õket, örök kivétel a királygiliszta és társai, na meg távolról az íjászok. Akkor megéri ütni, ha aztán legalább egy másik, de inkább két egységed rá tud verni az ellenfél térdére, mert csak az elsõ kapja az autóvisszamaflást. Nincs elf íjászod... Dragon Arrow-val tökmindegy milyen íjász, hogy milyen magas az atakjuk, úgyis max sebzést fognak belenyomni bármibe, mindegy az atak/difensz arány. Ráadásul alacsonyabb szintû íjászból több lehet nálad... de ezt már boncolgattad. Nem tudod bevédeni az íjászokat harcosként? Erre van a - nemtudomhogyfordították - harc elõtti egységlepakolás. Addigra már rég odaérnek? Erre van a kezdeményezés növelése... és számolni sem árt, hogy ki-ki után fog jönni. Ez is csak mese? Akkor nézd meg a terepet, csald el oda az ellent, ahol ki tudod használni a szúk, vagy nagy területet. Akkor sem lehet lenyomni? Morál! Harag! Azaz kritikálok! Elhajol a kritikál elõl, mert rohadt szemét? Talán használj skillt, ne normál támadást... abból nem lehet kritikál, harcosnál úgyis van rahedli. Ez is írtam már. Ezeket már mind összehoztuk, csak nem olvastad el.
1. Nem kell mindenkinek nekimenni, aki az utadat állja. Erõsnek tûnik? Kerüld ki. Majd visszajössz. 2. Nem biztos, hogy amit hûdeerõsnek ír, az a te csapatod ellen is hûdeerõs. Nézd meg mibõl hány darab van, lehet hogy nem vészes. 3. Slow, Fear, Blind. Alapspellek. Szinte minden csatában _hatalmas_ segítség mind. Az ellen feltartóztására extra még ott vannak a spiritek is, ha ez nem elég. Harcos szépen kapja a bónuszt a harag és spirit tápolásra. 4. Haste. Harcosnak meg fõleg... rohangáló jókedvû lovagok/guardok etc. Kemény. Emberekre annyi morálnövelõ cucc van a játékban, hogy csuda... és még a guardok is dobnak egyet. Target ("célpont", gondolom), Invisibility, Teleport. Majd' minden spellnek van értelme. Próbáld ki hatásukat. 5. Karakterfejlesztéssel is el lehet tolni a dolgot. Persze, hogy nehéz, ha elsõ játékod. Szépen balanszolva vannak a kasztok egyébként, bár a harcos eléggé az emberekre épít... kicsit meredek. Ezzel kapcsolatban írtam már eleget. 6. Fogynak az egységek? Mágussal ez egyszerû, mint a pofon (fantom), de ha valamit mindenképpen akarsz a csapatban, akkor vegyél tölteléket, és Sacrifice. Nincs Sacrifice? Tolj az arcukba vmit, ami nem baj, ha fogy. Támadj ezekkel elõször. Sokszor érdemes várakoztatni egységeket.
Ez tényleg mind "mese" és "ökörség" amit itt a fórumon találsz? Na akkor nem segíthetünk. Segíts Te, nekünk. Nekem meg különösen, de azt majd már privátban. Egyéb dolgokra szívesen válaszolok itt is.
"jónéhány dolog nem úgy van, ahogy írod. Igazából végigmehetnék egyesével"
Menjünk, úgy haladunk :)
A magyarítás szerintem jó.
Más. A szellemi pont hatása két varázslatnál nézve 5%-ra jött ki :) Az interface modnál nekem 1.6.5 verziónál nem mutatja a kritikus találat esélyét harc alatt.
Utolsó OFF. Lehet mégis, hogy teljesen egyformán gondolkodunk. A második mondatoddal messzemenõkig egyetértek. Én pedig valóban, felületes vagyok... mondjuk ebben nem vagyok tutibiztos, már kiderült volna.
látom nem látsz a dolgok mélyére úgyhogy hagyjuk. a csalást meg nem szó szerint értettem, egy kicsit gondolkozni kéne mielõtt írkálunk..
Gyuri: Olvasás közben bizonyára feltûnt, hogy egy eredeti játék manuáljáról van szó. Egy szó sem esik a warezról, pláne, hogy ezen a fórumon (is) tiltott. Fura, hogy eszedbe jutott. Azt is megjegyezném, hogy a feltámasztás a KB-ban nem csalás, tudod a programozók tették bele. Hogy használja a játékos... hmm. Az egyéb tévedéseidre már felhívták a figyelmedet.
totus: ez nem is kérdés, szuper játék.
totya4: a 1949-es hsz-edben, ahol minden ellen ágálsz, nos jónéhány dolog nem úgy van, ahogy írod. Igazából végigmehetnék egyesével, de látom, hogy te gondolkodsz, szóval idõvel mindenre rájössz... vagy elolvasol több hsz-t, ahol már írtunk a témával kapcsolatban. Egy tuti, ha magadtól jössz rá, sokkal nagyobb a sikerélmény, szóval majd eldöntöd. Harcossal valóban nehezebb a játék. Elsõ játékra meg pláne... szóval csak ügyesen:)!
Lényeg a lényeg h hatalmas játék, egész más megközelítésben tálalja ezt a mûfajt mint a heroes sorozat,ne feledjük ez volt az "Elõd".Engem igazából a változatos tájak nyûgöztek le, és az a rengeteg jó ötlet ami végigkíséri a játékot.Lehet tudni már a kiegészítõ megjelenésének dátumát??
Én azért töltöttem le mert ha kijátszottam és tetszik akkor lehet megveszem. Tehát amolyan demonak van.
Sziasztok! Nincs meg valakinek véletlenül egy játékleírás? Ahol összegezik a varázslatokat,tárgyakat,képességeket? Kiváncsi lennék milyen dolgok vannak! :)
''ez a varázslat híddá változtatja a papot'' lol:D:D
sajnos ilyenek megesnek. de azért vannak jó példák is:) azért van ez mert "önként jelentkezõk" fordítanak, így legalább ingyen van, fizetni úgysem fizet érte senki, tudod a warez nálunk kb. 90%-os, ez is no comment:S ha jobb fordítás kell akkor meg kéne venni a játékokat de ez meg megint nem tetszene senkinek (tisztelet a kivételnek). sajnos ilyen országban élünk és ez egyre rosszabb lesz a politikát elnézve:( örüljünk ennek a szarnak ami van. én azért inkább játszok "elfordított" magyar játékokkal mint angolul vagy más nyelven;)
OFF+: Nyíííhhhíííhhhííííhááháh, hát ez kell:)! Ez már Icewind Dale kézikönyv szintû:)! Nem hogy ellentmondásos, de érthetetlen is... ezt kapd ki:
"Ha rossz kedvem van, mindig elõveszem az Icewind Dale - Hearts of Winter kézikönyvemet, röhögni. (Már azt is furcsállom, hogy a címet nem fordították le ''Jégszél Võgy - a Tél szívei''-re.)
Egyik kedvencem: Sunfire spell leírása: ''A sunfire eszköze, a szenvedély kitörése, amivel nagy károkat okozhatsz. A wizard csak int egyet a kezével, és minden elborít a pusztító szenvedély. Védekezésként a védõ dobást használhatod.'' Érted... int egyet oszt ''minden elborít a pusztító szenvedély''... báháhááháhhhhááá ki akar ez ellen védekezni :D?!
Aztán ilyenek: ''ez a varázslat apró darabokra szaggatja az ellenfelet. Lehetõség van viszont védekezõ dobásra, amivel csökkentheted az okozott kárt'' - csak a felét szakítja szét, vagy nagyobb darabokra szakít?
''ez a varázslat híddá változtatja a papot'' - egy folyó nem akadály.
''akit eltalál, addig szenved, míg nem képes sikeres védekezõ dobásra'' - hadd szenvedjen ;] így járt :P
''használatával a szereplõ kábító erõt lövell a szájából'' - a seggfej:)
''ezzel a varázslattal vagy ölsz, vagy megölnek'' - no comment. :W
És így tovább... szerintem kötelezõ darab, tele jobbnál jobb poénokkal. Ezen felül szánalmas, nevetséges és szégyenletes is. Akárki csinálta..."
:)
"Torzmágia: Az ide sorolható varázslatok megváltoztatják a tárgyak normál alakját, formáját, valamint befolyásolják a lények észlelését úgy, hogy megváltoztatják a környezõ világot, melyet így nem ismernek föl. Ezek elsõsorban kiegészítõ, erõsítõ és gyengítõ varázslatok. Ide tartoznak az illúziók és az elme befolyásolásának varázslatai is."
OFF: a fordításokról már volt szó, igen... de az komoly, hogy a második mágiát "Torz mágiá"-ra fordították? Valamelyik hsz-edben volt... mert ha igen, akkor röhögök még... :)
Amúgy az elején a 3 tutorialt érdemes megcsinálni? átugrottam, skipeltem.
Nézegettem a kézikönyvet, de sajnos az van mint mindig és mindenhol, ha valami duplán van akkor szinte mindig ellentmondás van, az ember csak idegesíti magát feleslegesen. Itt van pl. a szellemi képesség:
Kézikönyv: A hõs szellemi képességei, a varázsló képességei, és a felvett tárgyak befolyásolják a varázslatok erejét. A sebzés, a támadó varázslatok segítségével, minden 1 pontnyi szellemi képességért cserébe 10%-kal nõ. Minden 10 pontnyi szellemi képesség növeli a varázslat hatóidejét.
Súgó a játékban: A szellemi képesség befolyásolja a mágikus támadásokat és varázslatokat. Minden hét pontnyi szellemi képesség 10%-al növeli a hõs által okozott sebzés mértékét, és minden 15 pont, egy körrel megnöveli a varázslat hatóidejének mértékét.
Na most akkor melyik igaz? Mert rohadtul nem mindegy :)
Jaja, csak a spiritekkel vagy több, mint a dupla. Ez az elsõ vagy a második csata volt vele? A második még komolyabb lesz...
Végre levertem saját magam dupláját is. Ha nincs a Ragebox felezo varázslata akkor nem sikerult volna.Így is csak az elf vadászaim meg a laovagjamiból maradt csak.A tobbinek kampec:oD
ok ok én kérek elnézést. nem lehet mindenki olyan tökéletes mint te.
Csak átfutottam és kinéztem magamnak 1-1 hsz-t, nem olvastam végig mind. Alapvetõen a játékkal játszom ha van rá idõm :)
Zó: A lejjebi egység felsorolásból annyi kimaradt, hogy mivel az ágyús távolsági egység, az is kap +100% támadási módosítót.
Régebben voltak pl. az õsi medvéim, de elfogytak, bár a törpéknél megint láttam õket. Õk erõsek, plussz a kritikus támadásuk igen magas. Persze ahogy haladunk elõre egyre erõsebb ellenfelek jönnek magasabb támadás/védekezés értékkel...
"amúgy az attack is nõ ha több lényed van, tehát ha 10 oriásod van akkor nem 10xalapsebzést sebeznek hanem 10xalapsebzés+az attack módosító amit kapnak az egységek. minél több van egy egységtípusból annál nagyobb az attack módosító;) ezt látod is az attacknél meg a defensenél. asszem zárójelben van az eredeti és elõtte a módosított;)"
Okoska, próbáld ki hogy elbocsájtod az összes katonát az egységbõl egy kivételével, és meg fogod látni hogy az támadás/védekezés ugyanannyi marad. A támadás/védekezés (attack/defense) a hõs tulajdonságaitól, illetve a tárgyak módosító hatásaitól függenek csak.
Most jelentette be a király hogy elrabolták a lányát. Tehát ami ez elõtt van az mind meg van, kivéve a törpék alatti Démonok földje, meg ahová a törpe vasúttal vinne, tengeralattjáróval meg nem visz új helyre meg amúgy is lefagy.
Küklopsz. Távolsági. Nem sebez nagyot, de jó mert védi a gyenge többi távolsági harcos egységet ha az ellenség valahogy odakerül. Nem gyógyítható, mégse nagyon fogy.
Lovag. Közelharci. Ez új egység, elõtte a sima kardosok voltak, az volt a fõ csapáserõ. Egyelõre még nem tudom beválnak-e, túlságosan drágák, és hiába tudnak elõreszaladni, ott kapnak is a pofájukra. Feltehetõleg más lesz helyettük, még keresgélek.
Királykígyó. Közelharci. Egy kockán átcsap, tehát akkor tuti nem sebzõdik. Marha erõs valahogy. Ha a béka nincs megcsókolva +100% támadás.
Ágyúsok. Távolsági. Ez egy "muszáj" egység, a katapultosok jobbak voltak de sajnos elfogytak.
Szerintem te meg üsd fel a szótárt és keresd ki az indoklás kifejezést. Aztán próbálj alkotni egy 5-10 mondatból álló egybefüggõ értelmes mondanivalót.
Az ökörségek mellett a szmájlit olvashattad volna, nem véletlenül volt ott ;)
Egyébként én sem tudom elképzelni, hogy harcossal hogyan lehet veszteségek nélkül játszani, de majd egyszer kipróbálom. Mellesleg az inkvizítorokon kívül még nem volt semmibõl sem hiányom, de ugye mágiával ez is kiküszöbölhetõ.
Az viszont szerintem is kissé szerencsétlen, hogy mivel itt fix fajjal kezdünk, következõ nekifutásra is eltart egy darabig, mire elf, törpe, élõhalott vagy éppen démoni egységeket tudunk szerezni. Azt szerintem kevésbé zavaró, hogy sárkányokat a játék harmadáig nem találni. (Nem tudom, hogy ebben mennyi a random, de a sárkányfészkekbõl nyilván midnen nekifutásra sárkányt lehet venni.)
Ez az "erõs" meg "gyenge" stb. meghatározás a magyar verzióban teljesen értelmetlen. Lehet rosszul fordították, de értelmetlen. Lentebb volt szó ideális csapat összeállításról. Hát ez egy mese már látom, csak szívatás. Elõször is sárkány Kenyába sincs még, tehát hogy odarakom aztán az íjászok távolról elintézik az mese, mivel nem kapható, meg amúgy is elég sokat kell lövöldözni ahhoz hogy az ellen kimúljon. Elf íjász sincs még sehol, csak mint ellenfél. Pedig ránézésre a térkép fele már megvan. Továbbá fogynak az egységek, amik ugyan kaphatóak, de szinte mindenütt limitált számban, tehát ha elfogynak, más egység után kell nézni, ennyit az "ideálisról". Az hogy "nem kell egységet veszíteni" megint csak mese kedves Zó, igenis fogynak az egységek egy-egy csata során. Legalábbis harcos karakterrel. Kurvára nem lehet mindenkinek szuper páncélja, az ellenség meg szintén szeret távolról támadni, tehát evidens hogy hullani fognak az egységek. Vagy jön a boszi, akit semmi módon nem lehet leszedni az elején mert pl. mind mellé megy, aztán meg csinál egy cserét, a leggyengébb védelmû harcosokat teszi közvetlen a közelharcosai elé aztán szépen vagyunk. Persze tehetek rá páncél-varázst, de hát mindenkire nem tehetek, akkor eddig kire tettem hogy senki se hal meg? Maga a játék jó, csak ne olvasnék ennyi ökörséget itt :)
Nem kell egységet veszíteni, és a kkor a csaták csak hozzák a pénzt :)
Fenrir: Én bezzeg hardon már annak örülök, ha meglátok egy strong/erõs csapatot. Mondjuk a játék ezen szakaszában már nekik sincs értelme kiállni ellenem.
A harcokat nem lehet valahogyan leszimulálni, hogy ne kelljen mindig belépni a táblás játékba? Kicsit unalmas már mikor az n+1-edik very weak ellenfél ellen harcolok mert éppen rámtámadt vagy elállta az utamat. Dögunalom mert esélyük sincs, de az idõmet azt húzzák :\
Végre legyoztem Karadort. Elsore sikerult, pedig nemis volt fullos csapatom. Berepultem az ellen kozé 7 feketesárkánnyal, akiket elég hamar lenyomtak. De az elf nyilasok tényleg jók. Veluk sikerult osszetorni a kristályt, utánna meg már gyerekjáték volt az egész. Ha kiszedtem a piramisból a térképet, melyik király mit ad érte? Az emberek 250000aranyat, torpe valami mithrilpajzsot, az elf minden rúnából 10et. El lehet még valakinek a térképet adni, vagy csak ez a 3eshetoség van.
fel kell vinni a kereskedés képességet 3. szintre és akkor teljes áron adhatod el a cuccokat. annyi pénzed lesz hogy el sem tudod költeni. de hogy fogyott el a pénzed? ennyi veszteséged volt a csatákban?
06 - DEMONS' LAND 22. Teleport ULTRAX-ba – Q = Journey into the Dragons' World – Sárkányföld. Ide erõs csapattal gyere, mert a portál csak 1* nyílik meg. (TIPP:Ha gyenge a csapatod lopd el a tojást!)
elég lenne a manualt elolvasni, már akkor sem lenne ennyi hülye kérdés...sõt már a skillek átnézése is alap dolog, én ezzel kezdek egy ilyen játékot mindig....
sajnos az emberek többsége eléggé...nem is mondom mert sértõdés lenne:)