A magyar verzióhoz sajnos nem készítették el külön az 1.7, az EU patch pedig nem megy fel rá, így az mindenképpen 1.6.5 marad.
A Doom/Végzet spell leírásából pedig kiderül, hogy kik ellen tudja a hõs használni, a Chaos Magic fejlesztése nélkül csak 1. és 2. szintû lények ellen vethetõ be, tehát valószínûleg nincs olyan ellenséges sereg életben, amely ennek a feltételnek megfelel. Lásd itt.
Lenne egy problémám a játékkal. Feltelepítettem, elindítottam. A bevezetõ animációk helyett nagy fekete képernyõ, csak a hangot hallani. Átugrottam, és a játék fõképernyõje megjelent. Gondoltam, kezdek egy új játékot. Kiválasztás, sztori szöveg, minden ok, de amikor maga a játék képernyõ bejelentkezett, csak az alsó kezelõsort látni. A játéktér helyén csak nagy feketeség látható. Minden mûködik rendesen, hallani a hagokat, a térkép, karakterképernyõ stb. rendesen megjelenik, látni a vezérlõ kurzort is... de a játéktér helye tök fekete :(. Kértem haveroktól más verziót is - magyar, angol - a legújabb GOTY Crossworld-os verziót is, de mindegyiknél ugyanez a helyzet. Nincs egyiknél sem kép. Próbáltam Xp-n és W7-n is, de ugyanez a helyzet. Minden más játék tökéletesen mûküdik - régebbiek, újabbak - , soha nem találkoztam még ilyen jelenséggel. Valakinek esetleg van valamilyen ötlete a jelenséggel kapcsolatban? Köszi elõre is.
Elvileg driverhiba, vagy a legfrissebbet próbáld ki, vagy egy korábbit. link.
meg tudná valaki mondani miért fekete a kép az xp nem volt ilyen de nem rég win 7 re váltottam és ez fogadott ati video kártyám van és nem hiszem hogy a driver lenne a gond a segítséget elõre meg köszönöm
Leírod, hogy ati kártyával van gondod, az elmúlt hozzászólások és link arról szól, hogy melyik driver okoz ilyen hibát. Három másodpercbe kerül, hogy kiderítsd (és ha neked is a 11.5 okozza a hibát, akkor a megoldás is le van írva).
1 gigás ati video kártyám van és igen 11.5 ös verziom van de egy ismerõsöm szerint win 7 nem megy ez a játék pedig hasonló megy úgy hogy más a gubanc szerintem
Tehát: szerinted más a baj. ismerõsöd szerint nem megy 7-en.
kontra:
ati driver relase note-ban ismert hiba (a következõben már le van írva, hogy javították.) itt is beírja egy fórumozó, hogy ez volt a baj, és megoldotta belinkeltem a kiadó fórumát, ami csak errõl szól.
Ráadásul leírod, igen, az a drivered van ami ezt a hibát okozza, elõtted lévõ hozzászólások is ezt a hibát taglalják (és megoldását), ráadásul még hajlandó sem megfontolni a lehetõséget, hogy több felhasználónak és a catalyst programozóinak van igaza, mert "szerinted".
Hello lenne 1 kis problémám. Feltelepítettem a játékot fel is ment sikeresen. De amikor meg akarom nyitni a játékot nem csinál semmit. Már autorunnal éa mindennel probáltam megnyitni de nem ír ki semmi hibát hanem konkrétan semmi nem történik. A játékhoz van elvileg crack? Mert én nem találtam a telepítés után, bár szerintem nem ez a probléma. HELP PLEASE
Helló! Olyan segítséget szeretnék kérni amit már biztos kkértek páran csak nincs idõm végogolvasni a kommenteket, se türeklmem. A démonok világában járok. A King's Bounty Legend-ben. Az aranyam sajna nem sok van. De azért valahogy mególdom. Az érdekelne, hogy a sárkányokat meg ezeket a tûz szörnyeket milyen csapattal lehetne jól leszedni? Mert sajna nem tudok rájönni. Azt hittem a varázslók jók erre a célra, de nem. Mert hát a sárkányok mágikus lények. Senki nem volt elég hatásos nekik igazán. Légyszi segítsetek nagy stratéga mágusok. :)
Van egy kard, ami +5 támadást és +50% sebzést ad sárkányok ellen. Illetve van a sárkányölõ varázslat is.
Ha csatában vesztek akkor van valami büntetés? Pl. Xp büntetés vagy hasonló?
Tudtommal nincs semmi bünti. Elég nagy büntetés az, hogy elveszted a sereged, ugyanis végesek a felbérelhetõ egységek a játékban, na meg a pénz is hamar elfogy ha állandóan vesztesz.
Javaslom, hogy minden csata elõtt ments, és ha vesztesz, töltsd vissza a játékállást.
Bepróbálkozom itt is, hátha tudja valaki a megoldást. Elakadtam az átalakult molnár küldetésénél. Megszereztem az elátkozott gyûrût, azonban nem tudom, miként tudnám leigázni az õrzõit.
Tudnátok segíteni?
Jobb kattintás a gyûrûre és ott van valami leigázás vagy hasonló
A King`s Bounty - Crossworlds Premium games kiadása van meg nekem Ami alapból 1.3 verzió. Az 1.31-es patch meg telepítés közben leáll unknow error-al. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma?
Köszönöm!
Sziasztok Miért van az, hogy néha a csaták alatt az egységeim maguktól mozognak, támadnak (nem a visszatámadásról beszélek, mert az természetes). Van olyan eset, hogy a harcos vagy a gyógyító fogja magát és elkezd mászkálni. Lelépi a körét és az ellenfél jön. Elõször azt hittem az autocombat-ot kapcsoltam be véletlenül, de nem. Van, hogy így lemegy 2-3 kör is aztán szépen visszaáll a helyzet és én irányíthatom az egységeimet. Olyan nagy hülyeséget mondjuk nem csináltak még maguktól az egységeim, csak kíváncsi vagyok, hogy másnak is így mûködik-e, mert ha igen, akkor nem panaszkodom:D
Valószínûleg a 'Fear' varázslat vagy képesség hatása alá kerültek. Például a farkasok üvöltése teheti ezt az alacsony szintû egységekkel, akik ilyenkor automatikusan cselekszenek, és náluk magasabb szintû csapatokat nem mernek megtámadni.
esetleg még az is körfordulatot hogy több egységed van a megengedettnél, ez általában akkor szokott elõfordulni hogyha egy sereg limit növelõ ereklyét kicserélsz egy másik ereklyére, ez is kiválthatja az irányíthatatlan egység jelenséget.
Volt régebben egy teljes, mindenre kiterjedõ végigjátszása a KB legend-nek, ami errõl az oldalról is be volt linkelve itt Sajnos a link már halott, és én keresek olyan helyet, ahol ez a leírás megtalálható. Tud esetleg valaki mondani ilyen oldalt?
Megnyertem steamgiften és azt kérdezném meg hogy a magyarítás felrakható a steames verzióra is? Illetve hol található jó mod?
Beszéltem Aryol-al a korábbi King's Bounty részek fordítójával, a Warrior's of the Northmagyarítással kapcsolatban. Ezt a választ kaptam:
"Ez minimum fél éves munka lenne és mostanában elégé magam alatt vagyok. Nem akarok többé nagyobb munkába belevágni.
Ha akarod, körbekérdezhetsz ki akarná támogatni a projectet, de sok reményt ne fûzz hozzá."
Nyilván hülyeséget mondok, de akinek szívügye lenne a dolog /mint pl. nekem is/ szvsz 500 Ft ELMÉLETI összeggel tudná támogatni a projektet?
Részemrõl én ennyit nem sajnálnék rá. "Elméletben" össze kéne jönni mondjuk 40 embernek az 20k. Ennyivel már megkereshetnénk újra és menne a dolog.
Szerintetek?
Sziasztok!
Humble bundle csomagos The Legend-em van és szeretnék hozzá magyarításhoz fájlokat, és azt olvasom itt hogy kérni kell tõletek. Olyannak kéne aki egyáltalán nem tud angolul.
Jár még ide olyan, aki rendelkezik ilyennel?
Köszönöm szépen a választ! :)
Bakker, lehet késõn írok de ez a játék hivatalosan kijött magyar verzióban.
biztosan gyogyinak fog hatni amit kérdezek, de még nem játszottam a játékkal, csak annyit tudok róla hogy hasonló a heroes-hoz
melyik a legutolsó megjelent epizódja, a warrior of the north ? és az dlc vagy különállóan is játszható ?
Külön játszható. A heroes a csaták grafikájában meg úgy általában alatta van ennek a sorozatnak.
Szerintem meg pont fordítva. A heroes sorozat szerintem sokkal jobb, fõleg a kastélyok miatt. Azért abban kellett taktikázni, fejleszteni, a Kings bounty-ban meg csak a harcok vannak, ami meg így iszonyat unalmas. Ráadásul a tûzgolyón kívül nem is érdemes más varázslatot használnom, szóval a csaták is ugyanúgy zajlanak le... Néha meg benyomom az automata harcot, és közben olvasok. Sokszor mindegy hogy mennyi embert veszítek, a harc után meg feltöltöm magam.
A Heroes vegytiszta TBS némi hõsfejlesztgetéssel, melyben ugye foglalgatni is kell, várakat is fejleszteni. A King's Bountyban egy hõssel és az által a felfogadott csaptokkal kalandozol, hódítás nélkül - azaz inkább SRPG-nek mondanám. Nagyobb a hangsúly a küldetésen, melyek többféleképp megoldhatók, sõt a sztorin is (szerethetõ tündérmese). A legfontosabb része viszont harcrendszer, amely egészen kiválóra sikerült, de mivel rengeteg a harc, egy idõ után ismétlõdõnek, grindnak hathatnak.
A Legend, az Armored Princess és a Warriors of the North különálló játékok, ebben a sorrendben jelentek meg, az utóbbinak a kampányába beépül egy-egy DLC-tehát érdemes azokkal együtt elkezdeni. Én az elsõ két résszel játszottam, a Legend a mesésebb, varászosabb hangulat miatt jobb, az AP viszont játékmenetre egy kicsit csiszoltabb, fejlesztetettebb, vannak új egységek és varázslatok. Ennek ellenére mindenképpen a Legendet ajánlanám elsõre. A WotN-t mások fejlesztették, és eléggé bugosnak is hírlik.
Mása megközelítése a két szériának. Az új King's Bountyké meglepõ módon a régi KB-ét követi, mely a Heroes széria õse is. A csaták nekem itt tetszenek a legjobban.
Egyébként amit írsz, az legfeljebb alacsonyabb nehézségi szinteken igaz, ha feljebb veszed, nincs pénz csatánként pótolni a veszteségeket, sõt lehet, hogy igazán jó lénybõl nem is találsz eleget (ez ugye szerencse kérdése is).
okés, köszönöm. mindjárt ki is próbálom, tegnap telepítettem
Neked jobban tetszik, én meg halál bénának és ocsmánynak láttam a csatateret meg benne a népet (heroes III-al nem volt bajom, csak a 3D-sítés nem jött nekik össze), de a king's bounty megmutatta hogy ezt is meg lehet normálisan csinálna ha valaki meg akarja.
Az nem igaz hogy csak úgy pótolod az elesetteket, mert korlátozva van a számuk, tehát nem tudsz akármennyi újat venni. Új egységek esetén pedig másfajta taktikát kell kitalálni. Újjáéledéskor más birodalomban meg evidens hogy nulláról új sereget, új taktikával.
kipróbáltam, hát az átütõ sikertõl sztem messze messze van...
a régebbi részeket is megnéztem, de sose játszottam velük néhány tízpercnél többet. gondoltam ez az új, hátha ebbe már minden klappol, mert az 5let nem rossz amúgy
sztem elég egysíkú így hogy nincsen benne stratégia, a csaták meg hamar lassúvá és unalmassá válnak, bár egy párx az elején tényleg látványos és érdekes volt
Halál béna meg ocsmány? Oké legyen az embernek véleménye, de a HoMM6 gyönyörû a KB részeket max a HoMM5-l lehet összevetni, a HoMM6-l már nem érdemes. Nincs bajom a Kings Bounty-val, végig játszottam tisztességgel mindet, de én inkább azzal a véleménnyel egyezek ki hogy bár hasonló, de még is más mint a HoMM. A Saját véleményem meg az hogy a KB jobb melléktörténetekben, fejleszthetõ tárgyakban (kûzdelem és meggyõzés), és talán hõsfejlõdésben. A HoMM meg HoMM teljes körökre osztás, azaz lépésszám taktika van, és ennek megfelelõen felszerelések, és meglátogatható helyek, teleporttaktika, van várfejlesztés és jóval összetettebb harc, sokkal komolyabb nehézségi szint, kötöttebb pálya (nincs repülgetés). Heti szaporulat, heti szerencse vagy szerencsétlenség. A HoMM6-ban dinasztia, és rossz-jó cselekedet szerinti felosztás. A grafikában meg messze jobb a HoMM6, Enroth-ból konkrétan posztert akartam csinálni annyira szép.
Nem feltétlen kellett ez a véleményem ide, de hogy halál béna meg ocsmány??! Nagyon igazságtalan a játékkal szemben.
A VI eddig kimaradt (UPlay, befejezetlenség és társai), de az V hõsfejlesztését nagyon bírom, éppúgy alázza az összes korábbi Heroest, mint a King's Bounty: The Legend. A harc mindkettõben elég összetett, de én jobban szeretem a KB hexáit, mozgását (nem egyben kell lépni, lehet a végén támadni, ahogy a nagy õsben is), igazi köreit, a rage-t. A HoMM emellett rendelkezik multival, viszont a pályái annyira lineárisak a régi részekhez képest is, miközben iszonyú brutális a gépigénye, hogy az önmagában el tudja venni az ember kedvét. (Rosszabb a 3D is: zavaró a ládavadászatban, míg a KB esetében nem.)
Kíváncsi leszek a VI-ra, de eddig úgy tûnik, hogy legalább olyan megosztó, mint a IV volt, és a balance is hasonló. Drukkolok, hogy jó legyen, mert én nagyon szeretem mindkét szériát, mindkét irányzatot, ha néhány erényüket szívesen is vegyíteném a számomra tökéletes végeredményhez.
Nem egy játékkal játszottam már, és bizony, halál béna és ocsmány, ez van. Más hasonló lépegetõs/sakkozós játékkal is játszottam már, de azokban sem volt a harc ennyire ocsmány mint a HOMM6-ban. Ordít róla az igénytelenség, megcsinálom pénzért és jónapot. Ehhez képest a King's bounty csatája/egységek maga a gyönyör, szép, igényes.
Ez hülyeség. Így. ragozhatnám hogy miért, de aki játszott már a HoMM6-l, az tudja. .. pofátlanság lenne tõlem többet írni, mert nem a topikja, ezért többet nem teszem, sarazni sem akarom a KB-t mert jó játék.
Részemrõl: A heroes 4 az abszolút kedvencem A heroes 6(sokal barátibb rendszer,sok elavult elem kivétele) pl: hõs fejlõdése nem random,varázslatok megint csak nem random tudatosan fejleszthetsz!,vagy kivették az idegesítõ AI féle bánya lopkodást a királyság terület rendszerével/vagy az elfoglalt várost átalakíthatod saját népedévé stb és a heroes 2(a kampány a legjobb az összes közül) a második a sorban A heroes 3-at nem szerettem A heroes 5öt tartom a legkevesebbre elsõsorban azért mert a harc rendszer abszolút szerencse alapú multi nagyon skilless game és egy rossz heroes 3 másolat ize is van a rengeteg egyéb dologról nem is szólva.
Nekem életem elsõ heroes játéka a 4 volt tehát nekem heroes 4 = heroes széria Anno emlékszem hogy olvastam heroes 3 mennyivel jobb aztán mikor kipróbáltam jött a hatalmas csalódás ég és föld mint ha teljesen más játék stílus lenne.... Gondolom ez volt a probléma mert akik heroes 3-at játszottak elõször egy heroes 3.5 öt vártak.... De egyébként tanulságos is egyben jobb kiadni egy játékot százszor egy kis újítással mint valós újítáokat fejlesztéseket berakni a fanatikusok ugyanis abban az esetben szarrá kritizálják.
Nagyon más a hozzáállásunk a szériához. Én az elsõ résszel kezdtem, ez is az egyik magyarázat. A Heroes IV mindenesetre egy tényszerûen félrebalanszolt és bugos játék, melyben nagyon rosszul valósítottak meg egy csomó jó ötletet. A kivitelezés színvonala többet ártott neki, mint a tabudöntögetés.(Mellesleg a fejlesztõk is számtalanszor elismerték már, hogy félkészen jelenet meg, és nem úgy álmodták meg.)
Én szeretem, alternatív Heroesként jó elõvenni (éppen azért is, mert más), de szenvedtem ezektõl a problémáktól. A sztorit amúgy bírtam a IV-ben, de game design szempontjából érthetetlen, hogy mi volt az elképzelés a tálalás mögött, mert a körök elején való novellaolvastatás nem egy nyerõ ötlet.
A HoMM V is sok sebbõl vérzik, de szerintem kiegészítõkkel együtt a két felvonás erényeit jól egyesíti, karakterfejlesztésre pedig messze a legjobb (a randomitás elfogadása egyfelõl ízlés és hagyománytisztelet kérdése, de ugyanakkor rugalmasabb tervezésre is serkent "tökéletes" buildek helyett). Kicsit csiszoltabban és több merészséggel, átgondoltabb és több szabadságot kínáló kampánnyal a tökéletes Heroes lehetne számomra. Szegény V-öt amúgy vagy azért támadják, mert túlságosan HoMM III 3D, vagy azért, mert nem az. Egyébként a III-hoz képest bõven változtat, mint a II az I-hez vagy a III a II-höz képest, de inkább mondjuk úgy, hogy jóval többet.
Mert melyik heroes game volt balancolt? A heroes 3,4,5 abszolút unbalanced mess. Érdekes hogy csak 4 nél szokás felhozni miközben a hereoes 3 banlistája multiban vagy haszontalan dolgok listája sokkal hosszabb mint a 4-é pl.
A Heroes IV egyszerûen borzasztó volt ebbõl a szempontból fejlesztõk szerint is. Nem tudom, hogy a kiegészítõk mennyit javítottak az 1.0-n (mert fõleg az maradt meg), de a korábbi részek nem szenvedtek amiatt még single-ben is, és a játékélmény egyensúlyát is borogatták, nem csupán az esélyekét (mert igen, voltak übertrükkök a 3-ban, ez tény).
Idesorolom azt is, hogy a hõs szerencsétlen volt beillesztve a játékba. Alacsony szinteken azzal kellett kínlódni, hogy egy enyhe fuvallat ne terítse le, késõbb meg egész seregekkel is elbánt (ez persze nem csupán az 1.0-ban volt így). Nyilván legyen érezhetõ a fejlõdés, de ez a játékban nem mûködött jól, ahogy a spéci kasztok sem.
Késõbbi verziókban teljesen helyére került ez, számomra is a 4. rész a sorozat csúcsa. 3.0 körüli verzió ofc. Bugokra nem is emlékszem, pedig az elejétõl játszottam vele én is. Na viszont az 5-6 az akkora bughalom volt az elején, hogy az vmi embertelen.
A 4. rész nálam is jó, bár kicsit kilóg a sorból...valszeg ezt is akarták, be is jött. De arra nagyon jó hogy hogy kicsit idióta varázsló-harcos-pap-ijász cspattal lehessen HoMM játszani, és mégsem M&M A HoMM6. rész mellett már csak a HoMM2 és a HoMM 3 ERA verziók kerülnek elõ. A HoMM5 nekem totálisan felesleges, megvan mert a gyûjtemény része, de felesleges.
Viszont ez a KB topik! :D
KB -> HOMM1 -> HOMM2 .... -> KB:L ...
Körbeértünk, mégsem offolunk :D
Zó, a várvédelem hiánya bug nekem vagy kimaradt, vagy már kikopott az emlékeimbõl, ha tényleg volt ilyen az gáz. Mondjuk HOMM6ot is dobni lehetett volna az életciklus során sokszor, meg amúgy KB:L is bugos volt eleinte erõsen (KB:WN nem is beszélve), de aki kivárta a megfelelõ patcht az komoly élményekkel lett gazdagabb. Szóval ez az eleinte bugos volt szerintem nem valid kifogás. Ha nem patcheltek rajta semmit és úgy maradt, és még mindig szar, az jogos lenne az én szememben is.
Pár éve elõkaptam újra a IV-et akkor is ugyanolyannak tûnt a várvédés. Ráadásul bárki, akinek felhoztam, szintén azt mondta, hogy neki is olyan volt. Viszont érdekes módon senki sem emlékszik rá, akinek a IV a kedvence ;)
Persze egyik nap feltehetem a GOG-osat, de csodálkoznék, ha változást hozna. Az 1.0-t azért emlegettem, mert én fõleg azzal játszottam, de legutóbb kiegészítõkkel együtt raktam fel.