Sziasztok! A mentés kapcsán kérném a segítségeteket mert nem értem. Azt nem értem, hogy ha egy checkpoint-hoz érek és mentek miért csak addig tölthető vissza onnan, amíg ki nem lépek a játékból?
Ha újraindítom a játékot az egész küldit előröl kezdi. akkor mi értelme a checkpoint mentésnek? Eléggé idegesítő.
Köszi a válaszokat.
ui: A játék Steam-es és eredeti.
Köszi szépen a tanácsokat!Valahogy úgyis megoldom.Még van pár pálya,ha mindegyiken lesz egy ilyen ki fog idelegni :) . Na de nem adom fel,mert a játék penge.
Az apácás pályán a lényeg, hogy halkan intézd el őket. Nem muszáj mindent megfojtani, lehet ott pisztolyt is ragadni, ha muszáj, persze csak akkor, ha nincsenek a közelükben ellenséges célpontok. Ha jól emlékszem, van, amelyiket elég, ha megrázod a viskó mögött található biztosítószekrény zárlatosításával. Az elsőre nem emlékszem. Tölts le hozzá egy magyarítást is, hátha könnyebb lesz!
Sziasztok Gamerek!Segítségre lenne szükségem.A Fight Night pályán a Wing Man challenge:mindent úgy csinálok,mint a videóban....időlassítás,pont akkor lövök a hasába amikor üt a partiota,hogy úgy tűnjön az ütéstől halt meg...ugrál is örömében ,de nem adja be ,hogy megcsináltam.Aztán Attack of the Saints pálya ,Angel of death part 2. Úgy vettem ki,hogy az összes terroristát,beleértve az apácákat is a zongorahúrral kell megölni észrevétlenül.A túszokat hagyni kell meghalni.Ezt is megcsináltam és semmi.Pedig a videó alapján ezt kell csinálni.Ötlet valaki?
asszem még azis dob hozzá, hogy leg nehezebb módon csinálod. akkor éred el a legmagasabb pontszámot. nos én tanultam a hiáimból, hogy soha nem a legnehezebben tolom:D Pár hónapja a Blood Moneyt kezdtem ujra, legnezhebben, hogy végig SA minősítést kapjak, de a végén, mikor a vidámparkoból menekülök, a tutorial pályáról, és lerobbantom a csillárt, tuti hogy észre vesznek lent, lehetetlen elsétálni.
Mekkora volt már itt is a templom, mondtam is, hogy nesze, pálya ismétlés, erre még az Ave Maria is megszólal a végén loooool :DDD hülye fejlesztők jó értelemben.
Nem igazán értem :\ Mert pl. kínai negyednél sem csináltam semmit másképp. Ott szinte végigfutottam,és megkaptam a Silent Assasin értékelést.
Első pályán már mindenhogy megcsináltam. Sőt,ott csak úgy lehet felvenni a 2. bizonyítékot,ha séfnek öltözöl ugye... Nekem meg pont ez az,hogy fura a pontrendszere. Pl. a kihívás nem befolyásolja a pontokat.
Amit meg írsz,ez a balesetnek kell látszódnia,ez pont véletlen tudom,mert így sikerült megcsinálni. Ahova megy Mr. King, sushit enni, nah vele átellenesen,ahol 2 "szakács" is van, ott van gömbhal,azt kell levenni (mert mérgező,már ha nem jól tisztítod meg :-) ), és beletenni a sushiba,s ennyi. Mindet öltönyben csináltam meg,s elsőre. De lehet csak mákom volt. A kritikus pontoknál kell az ösztönt nyomni.
vödör és tűz?..nem játszottam,de mi van,ha felgyullad a pult,az meg el akarja oltani a vödör vízzel..amibe valahogy te előzőleg benzint vagy hasonlót tettél..már ha van ilyen lehetőséged..eléggé balesetes lenne :) Utoljára szerkesztette: xido, 2016.07.17. 05:28:03
ELVILEG KELL HOZZÁ a bizhonyiték is nem? meg hogy csak öltönybe lehetsz. meg nem lőhetsz (bár sztem itt az olyan nincs). Én megcsinálom most minnél magasabb pontszámmal, aztán lehet ujra végigviszem, de már bizonyitékokat nem gyujtve, meg álruhákat használva (jó ez a pontozó reszer. ugye amit már megcsináltam, azokat nem kell, de amiket ki hagytam és jó, ujra lehet vinni:D )
viszont kipróbáltam ezt a kihivásos módot, első kihivásom a kinai negyedesnél, a vásáros, az egyik mr king, a másik kettő pedig az egyik rendőr meg a kiani aki a sütőpult mögött áll. és balesetnek kell hogy látszódjon, és ötletme sincvs hogyan lehetne ezt. gondolom a gödörrel kne valamit kezdeni meg a tüzzel.
Valaki tudja,hogy mitől függ a Silent Assasin eredmény? Mert nem igazán értem...
2. pályán sikerült csak. S kb azon oda se figyeltem. A bevezető pályán a kártyás csávót öltem csak meg,s még sem lett jó pontszám. Semmi levonás nem volt. harmadik pályán meg senkit,észrevétlenül jutottam fel :\ Nem igazán értem.
Elvittem vagy 3 küldetést, majd kis időt kihagytam, ujra kezdtem hogy emlékezzek egykét tutorial dologra, mit mivel si csinálok, de utánna hiába mentem vissza oda ahol jártam, akárhányszor rámegyek a menübe hogy folytatás, elkezdi a legelső pályát, és kicsit idegesítő :\.
Végre megvettem pár napja, mert még 1-2 éve törtön végigvittem, de úgy gondoltam megéri azt a kevést pénzt amennyiért steamen árulták :D challengek mindig beleszámítanak egy küldiben amiket már megcsináltam, vagy ha azt akarom, hogy beleszámítson újra meg kell csinálnom 1 küldi alatt a lehető legtöbbet? (gondolom utóbbi de azért megkérdem)
Hy...lehet tudni valamit a magyar feliratról? Halad egyáltalán? :o
Az Absolution acsi kioldásához elég, ha csak össze-vissza Chapter Select szekcióból a legnehezebb fokozaton megcsinálgatom a pályarészeket vagy az adott pályát az elejétől a végéig egy ülőhelyben kell teljesíteni?
Most -80% - leárazás van rá a steam-en, vegyétek! :)
Hú bakker, már január óta nem volt komment ehhez a fasza játékhoz. Na, hogy megtörjem a csendet: sikerült megoldani a játék magyarítását, ezúttal segítőkészebb emberekkel! Decemberben demó (méghozzá ékezetesen!), további részletek pedig a Baker Online®-on! Utoljára szerkesztette: Baker1, 2014.11.16. 19:39:46
Üdv! Megvettem a játékot az összes dlc vel együtt! Megkaptam hozzá a Sniper challange.et is! Ez csak egy pályát foglal magába vagy késõbb fel lehet oldani többet is?
ITT 5 fotn a játék, s minden igaz ingyen postával, 2-t meg is rendeltem :)
Üdvözlet Hitmanek! Jó hír, hogy a hosszú várakozást és szívózást követõen végre sikerült nekikezdeni a Hitman Absolution magyarításának! Mindenféle karakterlimit nélkül fordítható, ezáltal kényelmes is a munkafolyamat. A lokalizáció Steam kompatibilis lesz, nagyon durva Hitman stílusban, mindenki számára könnyen letölthetõ és telepíthetõ.
Igen...És, ami nagy baj, hogy senkit nem lehet leütni, mert levon rögtön a gép. Altatás, mint az eddigi részekben sincsen, sem injekciós tû semmi. Álruhát sem érdemes venni, mert az is csak pontlevonás, de az még a jobbik eset mivel attól még lehet Silent Assassin.
Ekkora kalap szart mint ez... kurvára semmi Hitman feeling nincs benne... A 2. küldetés a King Of Chinatown, na az jó volt. De ami az után jön... a Run for your Life, az kb el is veszi az embernek a kedvét attól h folytassa... maxiumum easy szinten lehet megcsinálni... Ha 50x nem kezdtem elõröl akkor egyszer sem, mi franc értelme van ennek, hogy ott van 100 rendõr 3an fixen mindig egy irányba bámulnak, 2en meg járkálnak, és még véletlenül se tudsz hard vagy akár normal nehézségen egyáltalán megmozdulni? Azt a wh aimbot helikopter... faszom ebbe is... Komolyan ebbõl fog állni az egész játék, hogy át kell osonni a mapon? Mer így pénzt nem ért ez az egész...
Xbox 360-ra töltöttem le a játékot és megszeretném patchelni az abgx360 programmal, eddig mindegyik játékot sikerült de ezt nem mert ezt írja ki: There is no verified rip of Xex 7C2975AB in the online database Failed to find a verified ini file for this Xex AutoFix Failed, Steath is still unverified!!! Ez mit jelent??? Még manuálisan sem tudom kijavítani mert nincs hozzá olyan fájlok!!!:S:(
5$ Amazonon Ennél olcsóbb nem hiszem hogy lesz mostanában!
Ja de akkor max warezzal tudsz menni, a játékok 90%-a kliens függõ.
Kezdet-kezdetektõl nem szeretem. Szeretem tudni mi mit csinál nagyjából. Amúgy meg nem vagyok híve annak, hogy egy játékhoz kell külön program, hogy elinduljon.
A Hitman franchise hivatalos fórumán kiszivárogtatott infók alapján a Square Enix egy újonnan felállított stúdiója már nagyban dolgozik a Hitman: Absolution folytatásán. A kiadó az elmúlt hónapban fû alatt bejegyeztetett pár erre utaló domaint is, amelyek egyike nagy valószínûséggel a Hitman 6 munkacíme lehet. A fórumon a témát az egyik Community Manager nyitotta, egy (valószínûleg cinematic) átvezetõbõl kiragadott screenshot kiséretében, amin a 47-es ügynök esõtõl áztatott csillogó kobakja látható, és épp a válla fölött néz vissza valakire elég morcosan, rideg tekintettel, méghozzá szakállasan(!) A kezdeti meghökkenés után csukjuk be a szánkat, mert a kép alatti infókat szemlélve aztán rájöhetünk, hogy kerül a képbe ez a képtelenség, csakhogy éljek a szójáték adta lehetõségekkel!:)
A Community Manager a fórumozó közösség korábbi kérdéseire reagálva pontokba szedte a válaszát. Tehát, milyen újdonságok várhatóak az új részben a tervek szerint?
- A történetrõl el lehet mondani, hogy ott veszi fel a fonalat, ahol az elõzõ rész véget ért. Egy komplett írói gárda dolgozik azon, hogy az elõzõ rész sztoriját felülmúlják, még fordulatosabbá tegyék. Ennek egy fontos momentuma lesz egy régrõl visszatérõ ismerõs is...
- a fejlesztõk egy komor, elborult történetet szeretnének létrehozni, ami hasonló lehet egy elmebeteg fejében lejátszódó rémálomhoz. Cél egy komoly atmoszféra megteremtése, egy reális történet elmesélése, kevésbé mesébe illõ, ám annál érdekesebb karakterekkel, mégis egy szürreális szájízt kölcsönözve az egésznek.
- Maga a sztori látszólagos ellentmondásokból fog felépülni, ezért a játékmenetben felüti a fejét az összefüggések utáni nyomozás, afféle képesség, amit nevezhetünk detektív módnak, melynek hasznát vehetjük, ha szeretnénk felderíteni, merre is találjuk a célpontot ill. hogy csalhatnánk tõrbe úgy, hogy az tényleg balesetnek tûnjön. Ennek kivitelezése/megtervezése sokkal komplexebbnek ígérkezik, mint az eddigi részekben, nem lesz a szánkba adva a megoldás.
- a fejlesztõ stúdió a Square Enix új belsõs motorját, a Luminous Engine-t fogja használni a grafikai megjelenítéshez, tehát a Hitman 6 nextgen cím lesz, ezt elkönyvelhetjük. Ám az elõzõ részt hajtotta Glacier 2-t nem kívánják kukába dobni, bizonyos elemeit integrálták az új motorba, mint például a crowd system-et, melyet az új generációhoz mérten továbbfejlesztettek.
- Visszatérnek az összetettebb pályák, pl. egyik városból a másikba kell utaznunk egy küldetésen belül. Minden pályán lesz felfedezni való az eddigieknél sokkal részletesebb kidolgozásnak köszönhetõen. A pályák egyébként több napszakban játszódnak ill. egynéhány más-más évszakban is. Lesznek kisebb pályák is, melyek pl. csak egy épületen belül játszódnak. Ezúttal ismét több kontinensre is ellátogathatunk.
- A rajongói visszajelzések alapján, az elégedetlenségek miatt visszahozzák a manuális mentési lehetõséget, a három nehézségi szintnek megfelelõen elosztva.
- Lesznek sniper-es küldetések és visszatér a híres aktatáska, melyekben csak bizonyos számú fegyvert tarthatunk. Ezeket a küldetések elõtt kiválaszthatjuk, fejleszthetjük õket. Az upgrade-eket a tapasztalati szint növelésének és a pénzünk mennyiségének függvényében végezhetjük el.
- Visszatér a méreg fecskendõ, a kábító folyadék, a távcsõ (ezek minden küldetésnél alapból nálunk lesznek ill. a kábítót kicserélhetjük fojtó zsinórra, de a kettõt egyszerre nem tarthatjuk magunknál)
- nagyobb interaktivitás a környezetünkkel, új alternatív DIY (csináld magad) fegyverek, és az új engine animáció-vezérlõjének köszönhetõen egymásba átsimuló mozgásanimációkkal találkozhatunk az új részben, melynek több mint 1000 variációja lesz, attól függõen, hogyan érintkezünk a környezetünkkel és az hogyan hat ránk vissza. Ide tartoznak a dinamikus sérülések (az ellenfeleken is)
- továbbfejlesztett mesterséges intelligencia, minden karakter önálló gondolkodásának szimulációja és helyzet megítélõ képességének csiszolása, tömeg szimuláció továbbfejlesztése, viselkedésformák reális lemodellezése, iker-effektus elkerülése logaritmus alapján, amire számíthatunk. Az npc-k a vérnyomokból olvasnak.
- Ösztön mód visszatér, de átdolgozott formában (továbbra sem lesz kötelezõ használni) ill. a térkép visszakerül a játékba, minimap formájában (a számunkra érdekes tárgyak elhelyezkedését felkiáltó jel fogja jelölni és csak azok az emberek fognak megjelenni a térképen, akiket "bemértünk")
- álcázási rendszer továbbfejlesztésre kerül, a repertoárba bekerülnek a parókák, mû arcszõrzetek, szemüveg, kontaktlencse(!) visszatér a kulcslyukon, szekrénybõl, függöny mögül kukucskálás/hallgatózás, holttestek elrejtése, mindez sokkal kreatívabb kidolgozásban
- visszatér a továbbfejlesztett fedezékrendszer, új pontozás és fejlõdésrendzser
- A célszemély aktáinak tanulmányozása küldetés elõtt
van esetleg magyar steam group, vagy ilyesmi? Arra gondolok, hogy contract adása egymásnak, stb. Köszi.
Azokon a pályarészeken ahol a legjobb megszerezhetõ rating a Shadow, a többin meg a Silent assassin, ott overall ratingbe csak a Shadow-t lehet kapni?
Na végigvittem, a contract mód is jól el van találva, nekem tetszett nem az a hitman mint régen, de szerintem ez sem rossz eltekintve a rengeteg hibától, nekem tetszettek a lopakodós részek is, meg tényleg sokféleképpen lehetett megcsinálni a pályákat én még majd a challange-ket próbálgatom illetve a contractocat, nem tudja valaki hol van egy jó leírás a kihívásokra mert nem tudom csomót mit jelent
Úgy értem melyik mappába? A dokumentumoknál nincs. Lehet hogy a ProgramData mappába van, csak nem tudom milyen néven.