Akkor szeretem az ilyen betelefonálós mûsorokat, mikor lehet látni hogy senki sem hívja õket, a mûsorvezetõ meg színházba illõ drámai jeleneteket vág le. Vagy másik kedvencem a Hálózat televízión az a "jós"mûsor ahova vagy 20 percig senki sem telefonált be, közbe a "jósnõ" azért elvolt...
Régebben aránylag sokat néztem a Spektrumot a tematikus csatornák (discovery, NG, stb.) közül. Aztán egyszercsak látom, hogy ott is megy ilyen szemét mûsor. Csomószor pont akkor kapcsoltam oda. Na, ez eléggé elvette a kedvem tõlük, jóval kevesebbet néz(t?)em õket azóta. Egyáltalán, hogyan juthatott ilyen ostobaság az eszébe valakinek, hogy ismeretterjesztõ csatornára betefonálgatós játkot?!
Jaja,tényleg szemétség amit csinálnak.Na meg Spektrumra ilyen mûsort betenni Bár mondjuk ha úgy vesszük az emberek a hülyék mert betelefonálnak...
végre, ennek örülök, hogy a rohadt geci szélhámos mûsort leszedik ezeket büntetni kéne, ugyanis tisztán csalás... annyi a trükk hogy a hülye köcsög ott hergeli a nézõket hogy telefonáljanak, és a gyanútlan nézõ meg ugye azt hiszi hogy nem telefonál senki sem, és majd õ.... közbe meg már többezren csüngnek a vonalon, és mindegyiknek ugyanazt a "Sajnos ön nem jutott be a játékba" dumát mondja az emelt díjas hívásért cserébe... aztán mindent 10000 vagy ilyesmi játékost kapcsolt valóban az adásba. És ugye agyarországon ezt jogilag elég annyival elintézni hogy alul ott a * meg kisbetû hogy a "Hívás nem garantálja a részvételt" Ez full tiszta szélhámosság, semmi több.
Tudom, hogy nem vág ide, de egy kis sztori.
Még 7-8 éve írtam egyszer a Spektrumnak egy elég hosszú, dícsérõ és ötletadó levelet, mert szerettem a csatornát. A mai napig válaszra sem méltattak, egy jó ideje már a színvonal sem a régi.
Kb. 1 éve, hogy nagy kedvencem lett a Travel csatorna, nekik is írtam angolul egy dícsérõ és ötletadó levelet. 4 nappal késõbb egy viszonylag hosszú levelet kaptam, melyben leírták, hogy mennyire sokat jelent nekik az ilyen levél, köszönik az ötleteket és leírták, hogy miben látnak fantáziát.
Tanulság ---> Van a magyar mentalitás, meg van az összes többi. Tisztelet a kivételnek. No meg ennyit az interaktivitásról kedves Spektrum.
ööö, mert az egyértelmû. egy vállalatnak a bevétel a legfontosabb. de még az embereknek is.
"Anno 2005-ben a Spektrum azért indította a Telefortuna címû játékát, hogy a csatorna és a nézõk közti interaktivitás nõjön..." Aha, miért nem lehet kimondani, hogy kellett a pénz? :)