Jesszus az senki se jut eszébe hogy a vékonyka hangot a sávkorlátolt gyengécske kamera mikrofon okozza aztán a youtube meg egyéb portálok nagyon durván tömik az anyagot. Ráadásul fõleg a mélyregisztereket vágja meg. Egy szó mint száz meg kell hallgatni élõben. Nekem ilyen kis varám van. Minden szempontból imádom. A hangja teljesen rendben van. De ha gondom is lenne vele a benzinkúti blokk kárpótolna tuti.
hát cbr lett :)
hát ha tetszik akkor alap, nekem jobbna bejön mint a cibri csak azt hittem te nagy sportmotor fan vagy :D de szvsz a varadero jobb nekem tetszik csak ez is olyan hogy nem tudnám arra használni amire akarom :)
Coldi vegyél mást ez nálam a drágaésnemisjo kategoria :Dkeeway ksm 125 az már valami! :D a kis cibrin nem ültél hungexpon? nekem nagyon kicsi de pölö havernak már kényelmes mert kisebb termetü és szvsz ára is baráti, megbizhato, tuninggal mehet talán 140-et is, ami meg elég, utazod megvan 100 böven.. ráadául pár évest kapsz kevesebb mint fél miskáért ami nem is rossz nekem azért nem kell 4T mert enduroznék de attol kifeküdne, két hét alatt befigyelne komplett futomü csere :D
volt lehetõségem ráülni, nagyon jó kell!! csak 1300000 :(
a hangja it se tetszik:P huhu ment itt elöttünk a gyerek, egy utcával arrébb lakik, 250 2T Honda CR:D az hang vazzeg, rákeni és az ablakok kiugranak a helyükrölXD
hát én probáltam XR-t, nyomatékos, de gyorsulásban ott van ahol a 80-as DT-m, egyszer versenyeztem egy gyerekkel, hadne mondjam amig a DT nem érte el a 80-at ahol szabályoz, lazán tartottam a tempot... amugy meg 110 a vége, az RX meg Rotax blokkos, ami ha jol használod meghálálja és megbizhato szerintem, persze a 4T blokk sokkal nem tudom hogy mondjam, "igénytelenebb"... de szerintem mindkettöt ki lehet nyirni.. amugy jah, 2T zabál, meg a hangja más, bár én szeretem, a DT-nek se gyári hangja van:P és állitom h nagyon megbizhato motor!
Az XR elég nyomatékos motor, tökéletes terepre is, de ez csak egy enduro, nem egy 25ös cross... XL is megállja a helyét terepen, de nem olyan szinten mind az RX.
amugy 2ütem és az XL között:
Ez egy elég komoly motornak tûnik, ha találkozon lennék, biztos megnéznék a V2es motort, szép a hangja (természetesen nem ezzel a gyári puffal), videokat nézve elég nyomatékos is, a végsebességén lehet csiszolni kisebb nagyobb tuningokkal, pl áttétel, stb...
És így döcöghetnék vele szép hanggal, kb 140-50el, és annak a tudatában, hogy egy 4 ütem sokkal megbízhatóbb mint a 2...
De viszont 2 ütemmel száguldhatnék 180al, ami bármikor elszállhat, zabál mint a disznó, és még vinnyog is mellé.
amugy nem szidta szerintem senki öket, az XL-nek például az XR-hez képest is szar hangja van... ha cask városban akarok hülyülni majd XR-t veszek, de a többire szvsz kevés
persze, én is igy gondolom, de nem mindegy hogy mire használom, szerintem egy XR-t nem tudnék ugy használni terepen mint egy RX-et... (XL-t meg egyáltalán nem) nekem ez a fontos amig meglesz a korlátlan, és mivel az még évek kérdése, inkább kell egy ilyen "bûzcsótány" ami kurva sokat eszik... jah és a hangjukat szeretem ha pörög
Szidjátok itt az xl 125 hangját,meg dicsõítitek a kétütemûeket.Érdekes annak nem zavar a hangja benneteket? Bármelyik 125-ös gyikfing,akármelyik 2-ütemû is,de arra ez is tökéletes hogy valaki megtanuljon motorozni,aztán vehet nagyobbat ha levizsgázik.
Lassan 2008-at írunk,unalmas hogy mindíg visszasírjátok a bûzcsótányokat,kicsit jobban megy és?Más szempont mintha nem is létezne.
Egy ilyen feleannyit eszik,nem kell különolaj,kevesebbet szennyez,dupla annyi a futásteljesítménye. -Ez senkinek nem jut eszébe?
Aki komolyan gondolja a motorozást késõbb úgyis nagyobbra vált.
Most pedíg honda dio ja van, elsõ kiadás, 25 ösre való direkt szûrõvel. Megy mint a rakáta...Haver jawa mustangsát lealázta a campona parkolójába...
én meg azt mondom még mindig h 2T kell:P ilyenböl tudod mi zsir? a 650-es dominator, annak van hangja (vagy nagyobb varadero) amugy van más 125 V2-es is, asszem például a Yamaha Dragstar is olyan, de nem tuti a hangja szörnyû, ennél rondább nem lehetne, a 80as DT-mnek jobb hangja van... no mind1, ha 4T akkor már inkább XR, de még jobb szerintem ha a két betüt cseréled és egy Aprilia RX lesz:P annak aztán a Rotax blokk miatt van hangja is, meg akárhogy is de halálba küldi az ezeket a gépeket:P
Láttam már õket, én nem is errõl a hangról beszélek, hanem a gyáriról..MInt egy fúrógép...
Nem egy bika, de túrázni biztos jól lehet vele, na és a V2-es motor :) A hangja szörnyü szvsz, de tuning puffal nagyon jól muszikál... (videók alapján) adatok