hát a graf kicsit kopottas de jo lesz, a FEAR-t is szerettem nagyon, a vége tiszta pánik hangulat volt (mikor jöttek azok a lebegö cigány izék és egyre közelebb és közelebb meg hirtelen... befostam rajta keményenXD)
A kiadott videók és képek után a Monolith felfedett néhány érdekes részletet jövõre érkezõ játékából.
John Mulkey vezetõ dizájnert sikerült szóra bírnia a computerandvideogames.com munkatársának. A Project Origin hõse Michael Becket, a Delta Force kötelékének tagja. Küldetésünk fél órával a F.E.A.R. történetének vége elõtt kezdõdik. Egységünkkel Genevieve Aristide tartózkodási helyét kell megrohamoznunk, minden ellenséget semlegesítenünk, s az Origin, ill. a Perseus projektekben nyakig benne lévõ hölgyet letartóztatnunk. Arról nem szól a fáma, milyen eredménnyel zárul küldetésünk, hiszen már a játék elsõ felében egy kórházban térünk magunkhoz, miközben orvosok sürgölõdnek körülöttünk, s hogy jobb legyen a dolog szörnyû látomásaink vannak. Minden bizonnyal ennek köszönhetõ majd, hogy immáron egy közönséges kommandós is természetfeletti reflexekkel rendelkezik. A kezelés után találkozunk egyik fõ ellenfelünkkel, egy embernek már nehezen nevezhetõ lénnyel, mely a falakon és a plafonon is játszi könnyedséggel rohangál, távolról Gollamra emlékeztet, s vérrel vagy fekáliával írt üzeneteket hagy mindenfelé. Ezzel egyidõben két különbözõ hangon mormog magában, mintha a skizofrénia tüneteit mutatná. Az persze majd csak késõbb derül ki, hogy eme lénynek mi köze van a döbbenetes erõknek parancsoló Almához. Mulkey állítja, hogy a Monolith tisztában van a F.E.A.R. erõsségeivel és gyenge pontjaival is, ezért mindent megtesznek a monotonitás csökkentése érdekében. Alaposan megnövelik az ijesztõ jelenetek számát, Alma minden eddiginél hatásosabban lép majd színre, s ígérik, hogy a környezet is változatosabb lesz.
sztem am sok újítás van benne!Borítgatni tudod a cuccokat,gránát csíkot húz maga után,látcik a kezed ha gombot kell nyomni, megfogod a fejed a fájVideóbol ezt lehetett kiszûrni
Graf alig vagy semmi nem változott legalább jól fog futni a gépemen! Várom már nagyon!
A Project Origin nem más, mint a sokak áltak (én is, én is) kedvelt F.E.A.R. nemhivatalos folytatása. Mindenki kedvenc ilyesztgetõ hangulatban lévõ kislánya, Alma természetesen visszatér, s nyomában a halál és a pusztítás is. A két részre vágott videó a készülõ játék PS3-as változatából származik. A Monolith legújabb üdvöskéje megtartotta azokat az elemeket, melyek nagy szerepet játszottak a F.E.A.R. sikerében: Alma, hajlamtól függõ parafaktor, parázs tûzharcok, idõlassítás, és minden idõk egyik legjobb A.I.-ja. Személy szerint már csak annyit várnék a srácoktól, hogy az elõdnél kissé fantáziadúsabb és változatosabb pályákkal kápráztassanak el.