Vagy 20adjára írom, hogy ez a film számít a 2. résznek. Amit 2003-ban csináltak, 2f2f néven, az nem az igazi folytatás a 4. rész készítõi szerint, azaz amit ott látsz, az meg sem történt, tulajdonképp "csak" egy spin-off mostmár. Brian meg simán visszamehetett, ki tudta magát magyarázni. Ennyi.
Azért sikerült jól összekavarni a filmeket, amugy szerintem annyira nemgáz, csak mondjuk Brian hogy lehet FBI-os mikor õ lépett le a rendõrségtöl ugye látjuk az elsõ rész végén egy 2-3 perces videóban, miután üldözik, meg blabla. Majd ezután a 2.ikrész végén szereznek pénzt Rommal, és azt beszélik nyitnak egy mühelyt. Na mindegy jól összevan kavarva a film, de azért nézhetõ.
a filmet? naná! nyilt trackereken fenn kb 1000 belõle...
valojábban még nem halottam arrol a stilusrol...a NFS UDERGROUND 2 ben street x volt a neve...de nem tudom hogy az mit takar...ha valaki tudja a nevét pontosan az irja meg...elore is koszi
egyetértek...mondjuk drag nem is volt benne...szerintem...de mindegyik rész egy más stilus képvisel talán ezért is tud a ,,toppon,, lenni :D
Most értem haza a moziból, jó volta film, de keveseltem a dragot és az autós jeleneteket.
A tanulmányaim hatásának hátránya/elõnye, hogy a számokra támaszkodom általában és egy ember véleménye nem mérvadó számomra, fõleg úgy hogy tudom a sajátomat. Nem értem milyen filmek alapján írta ezt a kritikát az illetõ...péládul Elitalakulat, Esõember???
Fast and Furious sorozat lényege a kocsik, zene, nõk, gengszterek, akció és ezeket tartalmazta ez a film is. Kikapcsolódás a lényeg, nem kell minden filmnek megérintenie, megbotránkoztatnia...néhány film szórakoztatás céljából készül, fogadjuk kérem el.
...amúgy meg Hipervándor? Mi köze ennek a filmnek/stílusnak ehhez?
nem értem, akinek az elsõ 2(esetleg 3) nem tetszett, az mért ettõl várja a csodát??? a sztorin kivül nem sokat változott ennek sem a lényege, de nekem simán bejön, mert én imádom az összes részt!
Szerintem meg pont,hogy a zenék voltak benne faszák:D De én is kb 10-bõl 8-at adnék rá.
Az a rész van, amikor berontanak a kommandósok a szõke kis buzigyerekhez, elviszik, és a következõ kép egy buli. Az a pittyegõs zene ami szól, nagyon kéne.
Szerintem jó film, jó hogy nem olyan mint az elõzõek. Ha lesz folytatás remélem Justin Lin rendezi, jó munkát végzett ezen és a 3. részen is. Amúgy minden Palace-nak ugyanolyan felszereltségûnek kell lennie, tudjátok, 'know how'...bár Magyarországon élünk, itt minden hamis.
Hát én a hanghatásoktól nem voltam elájulva. A Lurdy ház nem a gagyi mozik közé tartozik? Oké, hogy Palace Cinema, de nem az a Westend minõség, terem, ülések stb. És tényleg, az autók nem nagyon voltak "fõszerepben", sajnos...
Ez a film egy kicsit unalmas lett az elõzõ részekhez képest szerintem. Kb. a felénél el is aludtam rajta. Remélem az 5. rész azért jobb lesz.
drifter.hu összefoglaló :))
"A film történetileg vagy az elsõ és második, vagy a második és harmadik rész között helyezkedik el. Feltûnik újra Vin Diesel (Dominic Toretto szerepében) és Paul Walker (Brian O' Connor) a csajok kedvencei, de láthatjuk azt is hogyan kerül majd képbe Han Tokióban.
Sajnos Radír barátunk késett a tiszteletjegyekkel, és mivel nem volt ülésrend, késõi bejutóként már csak a legelsõ sorokban jutott hely. A dönthetõ széktámla sem oldotta meg számunkra a látványvilág problémáját, így már tudjuk, hogy a filmet kisebb vásznon és hátrébbról érdemes megnézni! - Én már az elsõ jelenetben úgy éreztem, hogy eltipornak az érkezõ autók, miközben mérhetõ halláskárosulást szenvedtem a fül süketítõ hanghatásoktól. Na persze ettõl lesz dolbidigitál :) És hogy nehogy lemaradjunk egyetlen szóról sem mindeközben a magyar feliratot úgy néztük a vászon alján, mint egy jó Grand Slam torna döntõjét.
Azt kell mondjam, sok kávét vagy Redbullt ihatott a forgatókönyvíró mert ugyan sablonos a helyzet, valahogy 1-2 csavart mégis bele tudott tenni, hogy ne laposodjon a második és harmadik rész teljesen kiszámítható történeti szintjére. Dom és Brian újra együtt, néha egymás ellen, aztán végül persze újra nagyon együtt. A kocsik pöttyet érdekesebbek, de háttérbe szorulnak, a képi világ megint kicsit mesterkélten komputerizált, de látszik ezen is a technikai fejlõdés, a második részt ehhez képest commodore-on rajzolták. Azonban még mindig vannak "vágási" hibák, csikorog a kerék a füvön és a kiszáradt sóstó medrében is, az átlag amcsi V8 szedán és terepjáró együtt fut egy skyline-nal vagy subaruval, de hogy egy tempóban kanyarodjanak is, az már csak fejvesztés terhe mellett maradhatna a filmben. Kicsit technokrata látásmódra utal, de azt sem értem, miért nem lehet aktuális helyszíneken forgatni egyes jeleneteket, hisz virtuálisan sem túl olcsó a trükk. Sajnos a mai kameramozgatás néha a valódi jeleneteket is megöli, ezt már tudjuk a harmadik rész óta. A werkfilmbõl megtudhattuk, hogy sok mutatványt megcsináltak a profi drifterek, majd a filmen sajnos mégis trükknek látszott a beállítások miatt.
Az elsõ rész ugye robbantott, tökéletesen filmre vitte a péntek esti illegális életérzést, ittuk minden szavukat, észre sem vettük amikor Brian már a 7. sebességet váltotta az eclipse-ben és azt is megtanultuk, hogy gyorsulás közben mindig lehet még egy padlót nyomni. A második maga lett a pokol, rajzok mindenhol, az életérzés skatulya lett, a szereplõk képregényhõsök a sztori pedig egy forgatás kávészünetében fogant... vagy az illemhelyen, de szigorúan az álló szekcióban. Elkezdtük temetni a sorozatot, aztán a harmadik résszel sikerült visszahozni valamit, bár ebben hatalmas szerepe volt a driftnek és a valósághûbb megvalósításnak. A történetre nem sokat adtak, amiért lehet haragudni de valahol Micimackó és A szakasz között ez is elmegy, persze közelebb Milne kis szõrcsomójához, mint Stone hõseihez. Végre láthattunk valódi autókat mozgó képeken is, nem csak álló helyzetben, ahogy bedigitalizálták õket. Ami igaz az igaz, a befejezés ott sem volt kimagasló. A valósan leforgatott helyzeteket is kiszínezték, ami ugye tönkretette a dolgot, de az is lehet, hogy itt már bennünk van a hiba. Egy-két valódi driftverseny után az ember pontosan meg tudja mondani, mennyire akarják átverni a mozisok. Ám az érzés visszajött, kicsit illegális, kicsit mocskos de jól csillog, hangos és füstöl, csikorog, gyomorba hasít. Lehet csak én éreztem a keserû égett gumi szagát a moziban, de a Tokyo Drift filmen mind jól szórakoztunk.
Vissza a negyedikhez, ami ugye mégsem az. Lucas úr már elmagyarázta párszor, hogy a régi az új és az új a régi, a Star Wars dupla trilógia óta tudjuk, hogy néha az van, ami már volt, és ami volt, az csak most jön. Nem nagy titok, hogy Dom és Letty szökésben vannak Közép Amerikában, de ott sem pincérnõként és szakácsként találtak munkát a helyi nachobárban. Brian pedig rendõr és 5 évet emlegetnek a beszélgetések során. Emiatt ezt a részt igazából a második és harmadik közé tenném, közvetlenül a tokiói balhé elé. Ami már csak olyan apróság miatt is fontos, mint az új Subaru Impreza megjelenése. Ebben a részben ez az egyik fõszereplõ autó, a "késõbbi" japán sztoriban meg fel sem tûnik a színen, pedig hol lehetne nagyobb tere, mint a felkelõ nap országában? Tegyük fel a szamuráj ivadékoknak nem jött be az ötajtós Ford Focus másolat. Elfogadom, én sem pisiltem bokán magam tõle, de erre a Subaru tervezõi már jó pár éve nem képesek. A másik fõszereplõ Dom CHARGER-e, az õserõ, a vulkán. A valóság, egyenesben sehol nem lennének a többiek, kanyarban azonban kört kapna az íven, mint a tokiói csajok Han Mazdájától. Brian skyline-ja szokványos, digitaltuning, nagy teljesítmény, jól megy és pofás is, de mint kezdtem, ez is "szokványos", szerencsére már lassan itthon is. Számos 200SX esett át már átépítésen, és vicces volt ülni a mozi teremben, mellettem Radírral és az újjonc Aszalós Viktorral, a két Nissan Skyline R33 tulajjal, akik ugye nem csak kiállításokon fognak pávázni az autók mellett.
Konklúzió: A film jobb volt mint vártam, de senki se keresse az autózás istenének sugallatát. Kellemes szórakozás egy estére, rajongóknak felüdülés a magasabb színvonal, autóbuziknak és baki keresõknek kellemes témaindító egy jó beszélgetéshez és így már megalapozott az ötödik rész forgatókönyve mondjuk Európai hegyi szerpentinekre vagy akár a zöld pokolba, ötletelés indulhat :)"
brájen mondta hogy lesz 5. rész és Európában fog játszódni o.0
hát ez pont annyira lett fasza, h nem kéne elrontani egy következõvel sztem. Bár ha csinálnának egyet Roman Pierce, Dom és Brian trióval akk lehet összesz*rnám magam örömömben XD
jolbeszélsz : johet a kovetkezo...:P:D (ha valaki megkapja a magyart akkor link)
A Taxi egyértelmûen romlott - mert nem sok újat adtak, de ez itt nem igaz, ahogy a mottóból is leszûrhetõ megvan a régi érzés de mégis újszerû - tetszett egyértelmûen, kérjük a következõt (legalább ilyen yót)! :D
nagy rajongo vagyok, de hogy oszinte legyek egy kicsit tobre számitotam énis...nekem isten igazábol az a véleményem hogy az elso rész azért volt nagy siker mert ujat mutatott a piacon de mostmár annyi az autos film hogy nehéz ujabbnál ujabb dolgokat kitalálni...pl.taxi ahogy telt az ido egyre jobban leromlott a szinvonala...
Nem azt mondom, hogy rossz volt de én jobbra számítottam. Bár lehet azért mert már nagyon vártam ezt a filmet? Na mindegy, majd ha kijön valami normális release akkor megnézem megint.
Szívesen, a www.opensubtitles.org-on is megtalálható már, "Fast & Furious"-ra keressetek rá, sajna feliratok.hu-ra nem értem hogy kéne felrakni, mer windows-os email-en keresztül kéne "feltölteni" és ott nem találtam fájl csatolást.
nos én az elõzõvel néztem, de akkora hibák nem voltak! :D leszámítva azt a pár dolgot amit irtál, de a lényeg h megnézhettem végre, szóval 10000 hála!!!
Itt az általam kreált magyar felirat a Fast.and.Furious.2009.TELESYNC.XviD-OPTiC-hoz http://files.filefront.com/opt+faf2009+xvidsrt/;13553695;/fileinfo.html néhol a spanyol dumák hiányoznak és néhol szabadon fordítottam, és valami gond volt a másolgatások közben, media player pl nem is olvassa be, BS player viszont tuti igen, hiba üzenetet az is dob, de csak okézzátok le. Jó mozizást
Szerintem a 2. rész volt a leggyengébb utána az 1. utána a 3. és a 4. nagyon jók voltak, mind a karakterek, történet és az egész ahogy össze lett rakva. Justin Lin igazán jó rendezõ.
...A negyedik epizód nyitó hétvégéjén rögtön 72,5 millió dolláros jegybevételt szedett össze. Az utcai autóversenyzõs film ezzel idén eddig a legjobb nyitást produkálta, legyõzve az eddigi csúcstartó Szörnyek az ûrlények ellen címû 3D-s animációs filmet, ami nyitó hétvégéjén 59 millió dolláros eredményt ért el.
A Halálos iram nemzetközi szinten is kiemelkedõen szerepelt: 31 országban mutatták be, és a legtöbb helyen rögtön a toplista élére ugrott, ezzel pedig összesen 30,1 millió dollárt kaszált az USÁ-n és Kanadán kívül. A film összbevétele így már meghaladta a 100 millió dollárt is (körülbelül 102,6 millió dollárnál tart, a nemzetközi és az észak-amerikai eredményeket is figyelembe véve). Ezzel pedig máris behozta gyártási költségeit, hiszen a gyártó stúdió, a Universal Pictures közlése szerint 85 millió dollárból készült.
Az alkotók pedig egyéb jó hírekkel is szolgáltak, hiszen még korábban bejelentették, hogy elkészítik a franchise ötödik részét is. A bejelentést a film egyik sztárja, Paul Walker tette, akinek közlése szerint az ötödik Halálos iramban-film Európában játszódik majd....
.. a Halálos iramban-sorozat negyedik része lett az eddigi legsikeresebb. És nem ám úgy, hogy az elsõ sikerét felülmúlta a második film, majd azt a harmadik. Nem. Érdekes módon az a negyedik rész teljesített eddig legjobban (csak az elsõ hétvégén 70,59 millió dollár bevétel), mely a leggyengébben hozó harmadik epizódot követte.... :D
nem lehecc ennyire balfasz nézd a dátumot amugy kuci06 szépválasz