- jobb a kormányzás már lehet eléggé ladásan menni néhol, alig várom a murvát, remélem már dolgoztok rajta :)) - graf király - jó lenne egy restart funkció a esc menüben - window mód lesz majd benne?? - visszajátszásnál jó lenne manuálisan kapcsolható kamera, nekem most autómatán váltogatja, és csak a belsõ kamerákat...
- fûben, árokban az elakadás pont jó, sztem reális lett... - a pálya így 15 felfutás után eléggé unalmasnak-egyhangúnak tûnik, fõleg ha azt nézzük hogy még itiner sincs, vagyis annak hiánya + izgalmat jelent...
Vannak régebbi kártyák, amivel képtelen menni a hdr, de azért csak elindul a game és mocskos lassú, az mellett, hogy nem jól jeleníti meg a képet.
Erre néztünk egy szûrést, ami az ilyen kártyákat kiszûrve eleve nem engedi meg a hdr bekapcsolását.
Úgy látszik, ezen még csiszolni kell, mert túl jól szûr... :)
A megoldást számodra most abban látom, hogy esetleg próbálj meg egy valakitõl kapott konfigfile-t, hátha abból megengedi majd, bár állítani továbbra sem fogod tudni, de akkor be lesz kapcsolva elvileg.
az enyém 1 toshiba satellite p200-as laptop. intel pentiumdual cora t2370(1.73Ghz)cpu,2giga ddr2-es ram(667mhz),ATI Mobility™ Radeon® HD2600 256 ram.gondolom ezek a fontosak.jah és vista az oprendszer
Srácok nincs kedve valakinek egy topicot csinálni az RSC-n a játéknak és tájékoztatni az ott érdeklõdõket? Alex vagy valaki?
Konfigot írjatok a hibajelentéshez! Különben esélytelen, hogy megtaláljuk az okát!
Késõbbiekben még 2-3 gépet muszáj lesz összeraknunk, mert sajnos a mi gépeinken hibátlanul megy, így nem tudhatjuk, hogy más gépeken lesz e problémája.
Hatarozottabban mar kezd hasonlitani egy autos jatekhoz, az 1.0-hoz kepest. Mar nem is erzem, hogy egy 5000 loeros sugarhajtomuves csodajarganyban ulok :) Bar gondolom jelenleg tized rangu meg a grafika, meg a korites, menu stb, de remelem van egy-ket jo izlessel megaldott ember is a hatterben, mert a latvany ami fogad az tenyleg mintha egy programozo cicomazta volna fel az egeszet, finoman szolva is szornyu :)
- Nagyjából ez is a helyzet. A menü kizárólag programozói grafikát kapott. :) Természetesen ez egy béta, és nincs szüksége jobb menüre szerintünk. Egyébként az RBR menüje sem nagy szám, ha innen nézzük a dolgot.
-Lehet, valahogy allitani, ha jol vettem ki a fu kirajzolasanak a tavolsagat, mert boven a latotavon belul jelenik meg, igen zavaro !Egyszer csak a barna domboldal bezoldul stb.
Nem, a füvet csak kikapcsolni lehet. Majd optimalizálunk rajta, hogy a láthatóságát is be lehessen lõni. Elég gépigényes tud lenni, ha árnyék is vetül rá.
-Talan picit sokat elakad az utszeli homokban, legalabbis neha nem ertem miert nem moccan, a grafikaban nem indokolja semmi.
Miért a valóságban belátsz a susnyásba, hogy miért forog el a kerék? :) RBR-el nem játszottál még? Ott is a semmitõl nem lehet néha elindulni. Azt akartuk elérni ezzel a mikrorücskösség számítással, hogy ne legyen kifizetõdõ nascarpályának használni a domboldalt. :)
-en is abba a taborba tartozok akik egyelore nem tudnak megbaratkozni ezekkel az arnyekokkal. Egyszeruen zavarja a szemem, meg az uv zold fak is :)
Hát sajnos mindennek megvan a technikai korlátja, de az árnyék ki is kapcsolható ha zavar. ;) Nem tudom mennyivel tetszene jobban egy GTA 4as szort effektusú árnyék, de sztem az se jobb. A fák zöld színe nem UV. Nézzél meg pár fényképet a napsütésben. Persze ezeken még lehet hogy még változtatok, de a többségnek tetszenek ezek a színek.
- Ez a logitech hulyesege, hogy a spring dumper-nel kell allitani az ffb erejet ? Mas jateknal akkor miert nem igy mukodik ?
Ez a mi "hülyeségünk"... :) Nem azt a rendszert használjuk amit más játékok, mert ezzel pontosabb és gyorsabb adatokat lehet küldeni az FFB-nek. Ez a dolog még lehet változni fog.
-Menuben ne kelljen mar minden allitas utan entert nyomni, eletemben nem lattam ilyet, kozben a beallitas mar elotte is el bizoyos esetekben. Kaosz.
Ez lenne a legnagyobb probléma, hogy a játék elõtt 2 percet állítgatással kell tölteni, és miután elmentette a game, többet be sem mész a settingsbe? Minden játékban másképp mûködnek dolgok. Mi nem kopírozógép vagyunk, hanem így láttuk jónak.
-Nem tudom honnan szedte az informaciot, hogy a Lcd monitorom 100 Hz-en is mukodik, de felve valtottam fel 1680-ba, mert alatta folyamatosan 85,100 Hz-et mutatott. Jo miutan az ember bevallalja a kockazatot, hogy nesze neked 100 Hz max kikapcsol es sose latom tobbet a jatekot, utana tudatosult csak bennem, hogy azt kulon is lehet majd utana allitani, es addig nem el az elozo beallitas mig ki nem lepek a menubol, mashol persze nem. 0 logikus mukodes.
A hülye windowsból, meg a monitordriver által engedélyezett lehetõségekbõl vette ki. Azért komoly dolgokba tudsz belekötni ám... :) Vannak játékok, ahol 0 korlátozással bármit meg lehet adni, aztán lesz ami lesz. Nekem 24"os LCD moncsim van, és csak azt engedi a program, amit a win felbontásának is meg lehet adni.
-Ha csak ekkora elorelepes lesz majd az 1.2-ben mint most van az 1.0 . 1.1 kozott, es nem telik el kozte fel ev, akkor jo iranyba indultatok el :)
Köszi az észrevételeket. Azért az az elindulás már elég régen megtörtént. Inkább úgy veszem, hogy jó irányba haladunk tovább! ;)
hát nekem minden hogy fagyás van,time trial-ban és free ride-ban is.úgy is ha mindent kikapcsoltam.betölt a pályára és addig nincs is gond amíg nem adok gázt neki.
Ez tenyleg utos lett, sok valtozassal, grat! Sok olyan dolgot lattam, ami a "kivansaglistakon" szerepelt, es bar masodlagos lett volna az elkeszitese (a fizika, motor, gumi mellett), megis elkeszult (pl. HUD kikapcsolhatosag, egerhasznalat a menuben, uj palya, kameranezetek):) THX!:)
Jo(bb) lett gumi mukodesre, erzesre, es latvanyra is. Most mar nincs egyedul az LFS ebben a funkcioban sem;)
Az FFB (Spring effektes) nekem is furcsa meg, de igazabol nem tudom milyen a valodi:))) Csak a "tobbiekhez" tudok hasonlitani (LFS, iR, nK, rF stb.).
De meg sorolhatnam, hogy milyen dolgok lettek jobbak (pl. festes, model, muszerek, hangok stb.), de igazabol minden ami a listaban szerepelt;)
Hatarozottabban mar kezd hasonlitani egy autos jatekhoz, az 1.0-hoz kepest. Mar nem is erzem, hogy egy 5000 loeros sugarhajtomuves csodajarganyban ulok :) Bar gondolom jelenleg tized rangu meg a grafika, meg a korites, menu stb, de remelem van egy-ket jo izlessel megaldott ember is a hatterben, mert a latvany ami fogad az tenyleg mintha egy programozo cicomazta volna fel az egeszet, finoman szolva is szornyu :) -Lehet, valahogy allitani, ha jol vettem ki a fu kirajzolasanak a tavolsagat, mert boven a latotavon belul jelenik meg, igen zavaro !Egyszer csak a barna domboldal bezoldul stb. -Talan picit sokat elakad az utszeli homokban, legalabbis neha nem ertem miert nem moccan, a grafikaban nem indokolja semmi. -en is abba a taborba tartozok akik egyelore nem tudnak megbaratkozni ezekkel az arnyekokkal. Egyszeruen zavarja a szemem, meg az uv zold fak is :) - Ez a logitech hulyesege, hogy a spring dumper-nel kell allitani az ffb erejet ? Mas jateknal akkor miert nem igy mukodik ? -Menuben ne kelljen mar minden allitas utan entert nyomni, eletemben nem lattam ilyet, kozben a beallitas mar elotte is el bizoyos esetekben. Kaosz. -Nem tudom honnan szedte az informaciot, hogy a Lcd monitorom 100 Hz-en is mukodik, de felve valtottam fel 1680-ba, mert alatta folyamatosan 85,100 Hz-et mutatott. Jo miutan az ember bevallalja a kockazatot, hogy nesze neked 100 Hz max kikapcsol es sose latom tobbet a jatekot, utana tudatosult csak bennem, hogy azt kulon is lehet majd utana allitani, es addig nem el az elozo beallitas mig ki nem lepek a menubol, mashol persze nem. 0 logikus mukodes. -Ha csak ekkora elorelepes lesz majd az 1.2-ben mint most van az 1.0 . 1.1 kozott, es nem telik el kozte fel ev, akkor jo iranyba indultatok el :)
Volt biza.És kurva jól nézett ki vele.Lezuhanyzok,aztán teszt:)
Ajánlom figyelmetekbe a weboldalon a sreenshotokat, én egy kicsit meglepõdtem:P
Az egyelore csak egy szuksegszulte barkacs cucc, a logokkal egyutt;) Mivel hirtelen kikerult az oldal cime, publikus lett, hirtelen kellett valami. Majd folyamataban, egyenkent kivalasztva az epitoelemeket, szineket, formakat, lehet barkacsolni valami normalisat.
Biztos, hogy bonyolodik a szamitas, de azert elonye is van. Az igazit ugy sem lehet rendesen visszaadni, hiaba a rengeteg parameter, eleve 2D monitor, latoszog, sebessegerzet, kormenyzas stb. Ha sok reszletes adat alapjan szamolja ki, talan kevesebb az anomalia:)
Pl. kuplung:D Ha csak egyszeruen nem szamolja, vagy ha csak igen/nem, vagy ha linearisan, akkor OK, mukodik, eleg is, de olyan amilyen. De ha mar beallithato parameterekkel csuszast, surlodast, nyomatekot, rugo/pedal erot, melegedest, kopast stb. is szamol (az megsem egy fix kapcsolat, foleg hogy szabalyozhato:D), akkor valszeg mar az elso elindulaskor (valtozik a motorhang, a huzoero, csusztathato stb.), a felhasznalo aztmondja, hogy: "Igen, ez jol kezdoik!" :))
Persze, sok parameter = sok elb*sz*s:) De ha mar van egy alap, akkor nem jelenthet gondot. Mivel olyan nagy kulonbsegek nincsenek, a lenyeg hogy mukodjon f*sz*n:)
Persze, beallitas fuggo, de masik szimben van olyan, hogy alapjaraton, gaz nelkul, 50 km/h-val halad az auto, ugy hogy a fekpedal feligbenyomott allapotban van, es visit a fektarcsa:DDDDD Vagy orral all a szalagkorlatnal, es porognek a hatsokerekek (alapjaraton):))))
Igy en amellett vagyok altalaban, hogy legyen egy nagyon korrekt, reszletes AUTO fizika, amihez be van allitva a lehetosegekhez kepest a legjobban a kivant jarmu, es ennyi:) Aztan hogy mennyire hasonlit a reszletekben, az mar ugyis attol fugg, hogy "ki ul bele":)
HU még nagyon fontosnak tarom hogy lehessen az ülést elõrébb-hátrább, fentebb-lenteb álítani. meg a nézõpont fordulását a kormánymozgásfüggõen(azaz arra fordulj a fej amerre meg ammennyire forditom a kormányt) mert ez nagyon sokat lök a realimusba. ezek várhatóak? esetlg FreeTracIR támogatás?
Az kell minden játékba,pont a kormányok kuszasága miatt:) Még nem hallottam olyan játékról,ahol a Logi kormányok mûködtek volna nem inverz módban.Amikben meg tudom,hogy csak inverz módon megy:LFS,GTL,RBR,GTR2,rFactor,Race,többet asszem nem próbáltam:)
Ha ár itt tartunk,akkor a Logitech nem tart semmilyen szabványt,miattuk kell fordított effekt a játékokba:) Csakhogy ehhez is az kell,pl rFactor -40%-ra van állítva.Valami más bibi van.
Na ebben én nem vagyok kompetens, de azt tudom, ha valami túl van bonyolítva, azt egyre nehezebb jól belõni... :) Szóval, ha nincs meg neked minden adat, meg nem tudsz tesztelni ilyen gépeket, akkor jobb, ha annyira nem bonyolódik a cucc.
Fasza lett a weboldalunkra a kép! Köszönjük szépen!
nekem nagy kedvenceim az invictus játékok.fõleg az sl.jelenleg is fent van a gépen.a crc-t is szeretem,de azt inkább csak haverokkal lan-on vettük elõ mindig.egyedül nem tudott lekötni
Pl. nem tudom, hogy a jelenlegiPRally-ban milyen vagy hogy szamolja a fizikat. Mondjuk motor es eroatviteli cuccok? Nyomatek/teljesitmeny/fordulat egy-egy szam, esetleg egy nyomatekgorbe es kesz? Vagy ahogy mar mashol is csinaljak: motortipus (soros, boxer, Vblok), hengerek szama, merete, suritese, elhelyezkedese, tomege stb.? vagy a tengelykapcsolo szamitasa: "digitalis" (ki-be), linearis vagy sajat keplettel, tipussal, csuszasokkal, melegedessel stb. szamolt? De ugyanigy, szinte a teljes hajtaslancon, felfuggesztesen vegig lehetne menni, hogy melyik milyen, sajat parameterek, gorbek, tomegek, tipusok stb.:)
Ahoz hogy minnel pontosabb lehessen beilleszteni egy-egy uj autot, ahoz minnel reszletesebb beallitasok szuksegesek;) Ha kell uzemanyag szinten:DDDDDDD Lasd StreetLegal (Invictus), ahol tobb tucat alkatreszbol lehetett mar csak motort osszerakni, ahol meg az ekszij tipusa is szamitott a vegleges nyomatek/teljesitmeny kiszamitasakor:DDDDDDDDDD
Az a baj, hogy keszult jonehany engine (fleg palyaautora), magan kezdemenyezesre, ami hasznalhato lenne, de kiado, penz, tamogatas nelkul nem sok remeny van. Egyedul az LFS-nek sikerult felnonie.
A terep/rally/dirt engine nem annyira nepszeru, de abbol is volt ami "karba ment". Pl. ott a CRC (Invictus) cucc, ami eleg jo: igen komoly alkatresz/hajtaslanc fizka, eleg jo efektelt gyors grafika (HDR, MotionBlur, onarnyekok, tukrozodesek stb.), jo toresek, serulesek alkatresz szinten stb. De a koncepcio es az eladhatosag miatt kicsit egyszerusitve lett a kezelese:( Ha megcsinaltak/potoltak volna azt az elvetemult kormenyzast, a mai napig fent lenne, a legjobb. De nem:(
Ha valaki uzletelt volna, liszensz vagy akarmi az engine-re, nem kellene elorol kezdeni, a legnehezebb resszel. Az Invictusnak tizeneves komoly tapasztalata van autofizikaban, szimulatorban, azert nagy elony.
Rally-t meg lehetne úgy csinálni,hogy a szakaszon x idõnként indulnak a pilóták,és így egyszere lenne mindenki a pályán.Aztán utol lehetne érni a másikat:)
Hat ja;) A rally jo, de eleg nagy munka osszedobni egy korrekt szakaszt, amin vegig megy a nagyatlag nehanyszor, aztan annyi. Max rendeznek timetrial-online versenyeket, de azert kulon kulon menni, egymast megvarni, idoket bekuldozgetni meg sem olyan mint egymast gyilkolni buggykkal;)
Persze, kell a rally, mert hianycikk, de ha lenne egy dirtoval-szeru auto, es kesobb van lehetoseg palyakeszitesre, akkor kint szazaval gyartanak a palyakat hozza;)
Talan az elso hivatalos, V1-es (:D), penzes verzio akkor lenne a legszeleskorubb, ha lenne 1 rally auto 1 szakasszal, 1 cross/buggy 1 palyaval (esetleg 2-3 nyomvonalon) es 1 dirtoval auto 1 ovalpalyan.
Palyaauto valoban nem kell, az van boven. Bar mindegyiknek van valami elonye, hatranya, de mind 5-8 eves folyamatos fejlesztes, megalapozott hatterrel, amivel nem erdemes "kotekedni":)
Ha kesobbiekben nem csak (terep)rally lesz (A-bol B-be szakasz), hanem barmilyen "korverseny" is (buggy, cross stb.), akkor sem a Pannon(ia), sem a Rally nem az igazi. Foleg ha a nemzetkozi terjesztes a cel. Korabban volt rola szo, hogy Amcsiban nagyon nepszeru a dirt oval, igeny is lenne ra, de ahoz program evek ota nincs. Ami volt az arkadosabb, amivel mostanaban probalkoznak (pl. rFactor), az meg fizikaban hianyos.
Raadasul egy program hosszutavu felhasznalasat az online (az egymas elleni kuzdelmek, a bajnoksagok) igencsak elosegiti, amit tisztan rallyban nem nagyon lehet megoldani.
En mindig amelett vagyok, hog a teljes nevet cserelni kellene, valami tomor, frappans dologra (persze, csak akkor ha nem csak rally lesz benne):)
Nem, a cím mint rally mindenképpen marad. Azon inkább vitázhatunk, hogy a Pannonia megfelelõ e, mert erre még nem mondott senki semmit.
Az elõfordulhat, hogy lesz rallycross vagy dakar is benne, de pályaautó semmiképp! Az egy telített piac, és nem akarunk vele foglalkozni. Értelmetlen. He erre egyszer mégis sor kerülne, akkor az egy másik projekt lesz.
Viszont ha Pannonia Racing, akkor már Astra kupa is lehetne benne :P
Pannonia Racing vagy valami hasonló lenne a jó. Akkor az nem egy kategóriát takarna, hanem csak magát a stílust.
Engem most speciel a jatek neve is erdekelne, hogy ez marad vagy esetleg valtozik?:P Persze konvepcio fuggo, de ha valtozik/mas lesz a dolog (pl. tobbfele kategoria, stilus), akkor sem a Pannonia (hosszu, ekezetes, nem egyertelmu) se a Rally nem megfelelo (szerintem:D).
Vagyis a koncepcio "kitalalasa", korvonalazasa, reszben fixalasa ebbol a szempontbol is erdekes, hogy minnel elobb egy egyertelmu nevvel keruljon a koztudatba:D De mas szempontbol is fontos lenne most egy "vegleges" nev:P
Rally+Rallycross irányvonal szerintem megfelelõ lenne. Rallycrossban nem sok autó megy egyszerre a pályán. Esetleg lehetne sima cross is, "szöcskékkel", ahhoz szvsz. nem is kell autó licenc...
van már új béta?
A fizika még kezdetleges szerinte,vagy csak nagyon az RBR-hez vagyok szokva,de jó lesz ez:) A grafika meg csodálatos,1024x768-ban hdr+motion blurral megy szaggatás nélkül,ha a csúszka 1/3-1/4-en áll,és állkoppantóan néz ki,minden elismerésem
hát nemtudom, nekem az eddigiek alapján ugy jött le, hogy mindenképpen a rally irányába mennének el, fõleg a hazai finomságokkal ha frankó fizika lesz hozzá és minden elkészül szerintem nagyon klafa lesz