36 sec es 156 MByte?! Jo sikerult tomorites:D Ez meg rendes HD-ben sem lenne tobb 10 MByte-nal:) De jok a fenyek a palyan. Bar erdekes hogy kulso kameraval vetted fel, belegallatszik minden:DD
sziasztok! mirol szol a game? gondolom rally, de hogyan? magyar palyakon, ladaval?
Nem tud valaki egy jo kormány beállitást? nem tudom beállitani mindig tul gyorsan reagál a legaprobb mozdulatra is Logitech Momo Force EX kormányom van
Közben megtudtam, hogy egyes ATI 9600os kártyákon az eredeti ati driverrel multitextúra hibával nem indul a game. De az Omega driverrel megy. Ez azért érdekes...
Nem vettem a lelkemre, de a csipkelõdésre csipkelõdés a válasz. ;)
Jól érzed, erõsebb lett, de nem is igazán maximális nyomatékban, hanem más lett a nyomatékgörbe, és immár pontos a "hosszú egyes" váltó és a végáttétel beállítása.
Beszélgettem Koltai Zolikával, aki sok hasznos dolgot mondott a VFTSrõl, így azokat figyelembe véve állítottam a setupot. A meghajtáson kívül az elsõ gátlókon állítottam, illetve a rugón.
Nem tudom, hogy ez most képes e már a 7 másodperces gyorsulásra 100on, de közel lehet hozzá. Esetleg lehet próbálkozni vele.
Hát az szép is lenne, ha fpsfüggõ lenne... :) Természetesen független a grafikától a fizika, hiszen akkor pontatlan lenne az egész. Gondolj bele, hogy a reszimulációs replay mit mûvelne különbözõ gépeken, vagy akár ugyan azon, ha változna a szimuláció sebessége...
kipróbáltam az új verzió, és úgy érzem sokkal jobb lett a fizika ill. irányítás...most gyorsabb kanyarokban ha túl gyorsan megyek könnyebben megindul a kocsi segge, és nem csak az orrát tolja...az is jó hogy erõsebb lett kicsit a verda, ha jól érzem :))...most már tényleg durvva Lada feeling van, GRAT!!!
Nem tudom mivel mesz, de en igazabol a kormanyra (FFB), es az erzesekre ertettem a dolgot;) Mintha kockasabban ereznem az autot ha kevesebb az fps.
Szerintem, a fejlesztes elso szakaszaba erdemes lenne a mar mashol bevezetett "josagokat" atvenni:) Pl. az LFS mar eleg kiforrot, felhasznalobarat (persze csak olyan dolgokat, amelyek a megvalosithatok). Pl.: - audio allitasnal kulon kulso, motor, gumi, efekt hangerok - a nezeteknel cockpitpozicio (elore-hatra, fel-le, jobbra-balra), FOV, latoszog dolesek, pilota fizika (tomeg, mozgasok hatara, iranyok - elore-hatra, fel-le, jobbra-balra -, kanyarba benezesek, azok hatari, dolesek stb.), kulon-kulon autonkent elmenthetoen (automatan!) - a kormany beallitasoknal FFB erok, igazi- es a jatekban szereplo kormany elfordulasa, kormenyszog allitas stb. - stb.:)
Igazabol, minnel tobb dolgot lehet szemelyre szabni, annal egyszerubb lesz az elet.:P
Tenyleg, ha mar fps:) Hogy szamolja a progi a fizikat? Szinkronban a keppel vagy attol fuggetlenul fix frissitessel (100-X00Hz)? Nalam ugyahogy megy (35-55fps), de ha leveszem a tukrozodest es az arnyekot, akkor 100+fps, es mintha sokkal jobban ereznem az autot;) Bar nehez eldonteni, mert lehet hogy csak a "szaggatas" miatt ereztem akadozobbnak.
ezzel csak az a baj hogy aki utolsónak indul egy 16-fõs versenyen az eléggé unni fogja a majd 30perc várakozást, márha 2percenként indulnak én biztos nem várnám végig mit csináljak addig?
Sajnos kijavítunk egy hibát, aztán teszünk bele valami újat (amit nem feltétlenül vesz észre a játékos) és azt lehet megint kijavítani, mert valamely kártyákon az úgy éppen nem jó... :) Ez ilyen.
Képzeljétek el, elindult a játék a notin... Igaz, hogy volt kábé 5-6 fps-em de ment! Billel nem volt valami izgalmas, ez az egér dolog nem lenne rossz ötlet... Igazából, míg nem volt kormányom a racert, meg lfs-t én is egérrel nyomtam :D nem idegen nekem az ilyen.
Egyenlõre ez van. Majd lesz replay menü, és akkor lehet variálni majd, de ezt is ki kell találni, meg kell valósítani.
Ilyet? Hisz ez olasz... egész végig azt magyarázza, hogy már az elején rossz felé lapozott, és most kurvára nem tudja mi van... ennyi... 1:40 nél ez látszik is! :D
Hát az a baj, hogy van rendesen, vagy sehogy. Nincs értelme ilyenekre ideiglenes megoldásokat csinálni. Rendesen meg kell csinálni az egészet, az meg idõ, de sor fog rá kerülni. Én azonban elõször azokat ültetném, és mozgatnám az autóban akik vezetnek meg pofáznak ott. :) Tehát ez nem a következõ fejezet a fejlesztésben még.
Én is átmentem rajta,nem szól semmi,hogy lassító lenne:D Valami primitív navigátorhangot nem tudtok belerakni?Az nagyon kéne,kanyarjelzõk nem,de az jó lenne.Mondaná a métert,meg hogy egyes kettes stb.
Közben mentem párat ezen az 1.11es pályán. Hát nekem még nem sikerült lelassítani egyszer sem a lassítóhoz úgy hogy ne vittem volna el a gumikat. :D
Na jó, ezt csak úgy gondoltam egyet és beletettem, legyen valami változás a pályán...
Tudom, hogy gyors meg viszonylag friss a kártya, csak az atiknál van némi probléma a hdr-rel. Pl van itt nekünk még egy x800GTO2. Na ezen nem fog menni a gamex hdr-e, mert nem támogatja a 16 bites textúrát. (Nem arra kell gondolni, hogy a színmélysége 16bites, hanem arra, hogy a textúra színei nem 8*8*8 bitbõl keverednek ki, hanem 16*16*16ból. Ez szükséges egy HDRhez.)
Tudom, hogy ezek nagyon jó dolgok lennének, de ha látnád ezt fejlesztõi szemmel, akkor 2 másodperc alatt rengeteg probléma jutna az eszedbe róla, amit meg kellene oldani, vagy valósítani ahhoz, hogy ez hibamentesen így mehessen.
Szóval ez már tényleg a legvége a listának, amit megcsinálhatnánk... Kb olyan, mint az az elképzelés, hogy jöjjenek a szurkolók és borítsák talpra, vagy tolják ki a szarból a vasat.
Nagyon jól hangzik, de egy agyrém a megvalósítása, fõleg ilyen szûk kapacitások között, amiben mi dolgozunk.
Az ezt megelõzõ verziónál nem te írtad azt, hogy nem lehetett bekapcsolni a HDR-t? Most megengedi a progi és ez a következménye...
Nem biztos, hogy azért, mert a kártyádon nem menne a hdr, csak jelenleg a shader tartalmazhat olyan értékeket, ami nálad anomáliát okoz, és ezért vannak a furcsa színek.
Csináltunk egy kis trükköt a fényszámításra, hogy az amúgy árnyékos oldalon lévõ dolgok is picit jobban kirajzolódjanak. Többek közt ezzel is ellensúlyozandó a textúrás önárnyék szükségességét.
:D persze, belerejtettünk egy "feketezászló" effektet.
Ez a hiba akkor szokott elõjönni, a fényszámítási anomália jön létre, és invertálódnak a színek. Valami elcseszerintõdött, ami nálunk persze nem jött ki mint hiba...
Szerintem is jobbak most így a színek és a köd kell még rá, de a következõ bétában már lesz is.
Ezt a fájlt nem tudja megnyitni az 1.11,és kilép.Valaki feltöltene egy jót? VGA: HD4830 512mb Proci:E5200 Ram:CSX 2048mb 800mhz Alaplap:Gigabyte ga-ep43-s3l
Hátha ezek segítenek valamit.
Amúgy mért nem engedik el õket a többiek elõtt?Mármint akiknél gyorsabbak?Sorrendben kéne indítani a versenyzõket nem?
Az meg odebb van, szerintem:) Honapokig el lehet piszkalni az engine-t, igy allohelyzetben is, ha mar csak a grafikai/effekt beallitasokat nezzuk;)
Raadasul, az online szinte kulon szakma;) Kismillio dologra kell figyelni, nagymertekben befolyasolja a megvalositsat a grafikai-, effekt-, hangengine, az interaktivitas, utkozesmodel, fizika stb.
Pl. ha vannak/lesznek kidontheto, torheto objectek, leszakado alkatreszek, amelyek befolyasoljak az autok mozgasat, viselkedeset (fennakad rajta), akkor azt is "at kell vinni" korrekttul, mert anomaliak lesznek;)
Vagy ha komolyabb porfelhot general 1-1 auto, az erosen korlatozza a latotavolsagot, az sem art, ha megjelenik rendesen a "tuloldalt":)
Vagy az utkozes modell, nem mindegy hogy az autot egy extralowpoly objecttel vizsgalja, vagy egy nehany szaz polys komlex cuccal.
várom már hogy legyen online játék :) csak legyen rallycross hogy test-test ellen is lehessen küzdeni úgy sokkal izgisebb mint egy idõeredménnyel versenyezni :)